Omdat ze het een leuk idee vonden en leuke tv beelden verwachten?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom in dit geval dan wel goedkeuren?
Yepquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef Brici het volgende:
is die kok nu alleen voor huub en lieke?
yep....maar de rest denkt dat het voor hun allemaal isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef Brici het volgende:
is die kok nu alleen voor huub en lieke?
Ze is er drie weken en als ik de laatste week ergens om gelachen heb is het Nadia en Jaap. Dat zijn momenteel de creatiefste mensen samen met Huub en Lieke. Ik denk dat zowel kijkers als streamers dat gaan waarderen. Ik hoop dat hiermee sowieso de trend van fysiek geweld is gestopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Inzet eens, maar ik krijg er letterlijk nog figuurlijk een harde plasser van.![]()
Das de overgang kind, trek het je maar niet aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Wat is Natasja weer hysterisch met haar gegil.
Zolang het verbaal is heb ik er geen enkel probleem mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het liefst 7 tegen 1
Wedden dat er dan geen massaal protest komt
Ooh lachen _0-quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:54 schreef riri het volgende:
[..]
yep....maar de rest denkt dat het voor hun allemaal is
Dat hoeft nou ook weer niet, gewoon 1 op 1.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het liefst 7 tegen 1
Wedden dat er dan geen massaal protest komt
Ja echt geweldigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:58 schreef Brici het volgende:
gaan ze zich helemaal goed aankleden en krijgen ze een happy meal _0-
Heb je wel een wapenvergunning?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:57 schreef noltje het volgende:
Als Natasia zo ongemeend gaat gillen heb ik de neiging haar een nekschot te geven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |