Ik overdrijf niet, ik constateer alleen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet, gewoon 1 op 1.![]()
Niet zo overdrijven.
Ik lig nu al op de grond van het lachenquote:
Knalluhhh 100%, serieus.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:58 schreef wolferl het volgende:
Gaat Denniks nou die terror actie doorzetten met die brief en dat nep bericht over zijn horloge?
Zoja, triest. Ik bedoel Terror.
Niemand heeft intresse in de kok getoont...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Brian vermoed al iets denk ik.
Het is maar net wat ze doen, snap je dat nu niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, ik constateer alleen...
Een paar keer is het voorgekomen dat de hele groep zich ten 1 of 2 personen keert, maar alleen als het tegen Huub is wordt er moord en brand geschreeuwd![]()
Dat wijf is compleet gestoord.quote:
Ja, Nadia en Amanda echt wel, die vonden het een verrassing omdat ze al niet wisten wat ze met het eten zouden doenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Niemand heeft intresse in de kok getoont...
De beelden zijn ook niet mooi. Ik kijk recht in Natasia's doos en ik heb het gevoel dat ik erover wil praten.quote:
net pasquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:59 schreef Brici het volgende:
[..]
Ik lig nu al op de grond van het lachen![]()
![]()
*Is natasia de hele dag al hyper of alleen nu de kok er is?
onder natasia?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:02 schreef Rotterdammert het volgende:
waar was brian de hele tijd?
bied luisterend oorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
De beelden zijn ook niet mooi. Ik kijk recht in Natasia's doos en ik heb het gevoel dat ik erover wil praten.![]()
Dat horen die kids waarschijnlijk ook als ze Wilgo uit elkaar trekt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen wonder dat haar kinderen zo timide zijn. Als dit haar idee van keten is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |