Om bij Jaap te slijmen.... wat een sukkels....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
Lieke bestelt de sushi af en speciaal voor Jaap komt er chinees met extra sate.![]()
vertel vertelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:37 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Lieke komt nu met haar snood plan...
zet er nog even onder "behalve Gert".quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
Zo. ik heb mijn kaart voor vanavond al weer af.
Kijken jullie er even naar voor suggesties of verbeteringen:
[afbeelding]
Maar dat komt niet, er komen 6 Happy Meals, maar dat weet niemand.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Om bij Jaap te slijmen.... wat een sukkels....
Misschien kan je er voor de duidelijkheid aan toevoegen: NIEMAND UITGEZONDERD!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
- Kok + violist komen voor Huub & Liekequote:
Ik doe NIET de groeten aan Dennis. Dus NIET namens heel Fok! Hou es op met dat gedramquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Maar wat heeft ze nu bereikt aan verhaallijnen, leuke beelden of wat dan ook?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:34 schreef akveor het volgende:
[..]
De afgelopen week heeft zij de meeste inbreng in het spel gehad.... zij heeft overal lopen stoken... nix voor paal gezet.... Jaap ingepalmt.... de 6 opgefokt mbt Huub en Lieke... Zich in gelikt Tussen Amanda en Brian....
Of dat bewust is, is denk ik nog even afwachten. Maar het lijkt me sterk dat de redaktie zich vergist in twee nieuwelingen.
Dat was geen correcte informatie in de COS!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:38 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat Dimitri al was ingelicht, maar nu blijkt van niet.
[afbeelding]
Ja ga er serieus op in.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:42 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik doe NIET de groeten aan Dennis. Dus NIET namens heel Fok! Hou es op met dat gedram
mooi hoor. Als suggestie: verbranden? (zoekt iets met aureooltje...)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Wat een mooie kaart! jeetjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Bewoners mogen niet slaan, bodyguards wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:44 schreef koemleit het volgende:
die bodyguard vind ik stom.
Straks neemt iedereen een persoonlijke bodyguard.terror moet gewoon mogen vind ik!
Er komt maar één bodyguard, ik heb z'n naam vanmiddag horen vallen, ene Milton Felter.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Bewoners mogen niet slaan, bodyguards wel.![]()
maar stel dat bv Brain ze wil pesten door erbij te gaan zitten kan dat nu niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Bewoners mogen niet slaan, bodyguards wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |