Verpest het nou nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze moeten zo op de bank....
Zal er wel op neerkomen dat de kok voor iedereen gaat koken.
Het leek vooraf een leuk plan, maar de 6 hebben al het 1 en ander door.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat het niet een grapje is met veel impact...
Ze smikkelen gewoon lekker hun Happy Meal op, zitten ze heus niet meer
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat het niet een grapje is met veel impact...
Ze smikkelen gewoon lekker hun Happy Meal op, zitten ze heus niet meer
Speak for yourselfquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor dit soort mooie caps doen we het. Daarvoor zitten we aan de buis gekluisterd.![]()
Leuk, zal wel herkenning zijn voor jou dan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ligt vlak bij elkaar, hij werkt in Houten en Odijk, en dat ligt weer vlak mijn mijn stadje Utrecht.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=odijk+netherlands&sll=37.0625,-95.677068&sspn=97.718465,97.558594&ie=UTF8&z=13&om=1quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ligt dat? Bij binnenkomst zei hij namelijk dat hij uit Houten kwam.
Vic heeft heel lang in Odijk gewoond.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, zal wel herkenning zijn voor jou dan.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:25 schreef Katewalker het volgende:
Het is leuk verzonnen van Lieke maar ik ben er niet gerust op dat het een leuk avondje gaat worden. Ik verwacht dat de happy meal door de chill gesmeten gaat worden, ze gaan op de deuren bonken, gillen, scanderen, hard lachen en scheldliedjes zingen en de violist wordt terug de oprijlaan opgejaagd...
![]()
In ieder geval redaktie blij met een beetje reuring en TV beelden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:25 schreef Katewalker het volgende:
Het is leuk verzonnen van Lieke maar ik ben er niet gerust op dat het een leuk avondje gaat worden. Ik verwacht dat de happy meal door de chill gesmeten gaat worden, ze gaan op de deuren bonken, gillen, scanderen, hard lachen en scheldliedjes zingen en de violist wordt terug de oprijlaan opgejaagd...
![]()
Zou zomaar kunnen, we wachten af.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:25 schreef Katewalker het volgende:
![]()
Deze twee ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:28 schreef MissSomebody het volgende:
Nadia klaar voor het "diner"![]()
[afbeelding]
Nee, ze zeggen dat ze liever een happy meal eten, ze houden niet van italiaans.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:25 schreef Katewalker het volgende:
![]()
jawel lieke heeft er naar gevraagdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
En niemand die het raar vind dat Jaap en Natasja niet weg zijn?
Als je op HiDiHo zit kan drukken op de n wel eens helpen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef Katewalker het volgende:
ff offtopic..stream 4 doet het al dagen slecht of niet bij mij...heeft iedereen dat?![]()
Ze weten het maar ze mogen het er niet over hebben. Natasja had het over bedreigingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
En niemand die het raar vind dat Jaap en Natasja niet weg zijn?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef Katewalker het volgende:
ff offtopic..stream 4 doet het al dagen slecht of niet bij mij...heeft iedereen dat?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef Katewalker het volgende:
Dat verbaast me nixquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
nix kan geen stropdas strikken...
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kijk je ook streams via HiDiHo ? Die had hem volgens mij gedisabled (wegens gebuffer).
Hij wilde zich niet omkleden, geen idee waarom niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:32 schreef wolferl het volgende:
Jaap is nu op zijn sjiekst?
Vanochtend had ik het ook met stream 4 van HiDiHo, maar dat is inmiddels opgelost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |