abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51948485
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:56 schreef Webkim het volgende:
Ik wil graag van me buik af en de etos heeft Buikspierenpoeder. Helpt dat? Of wat moet ik anders doen?
Buikspierenpoeder?
Lijkt me het beste om gewoon te gaan cutten.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_51949521
jij weer hier? hoe gaat het met je trainingen?
pi_51950628
quote:
Op zondag 29 juli 2007 14:19 schreef Haijo het volgende:
Kunnen we even kappen met het gebash en gescheld? Sneetje is het inderdaad ipv sneedje, whoop-di-fucking-doo.

@Sander170: De beste manier om breed te worden is eerst te accepteren dat er geen wondermiddel bestaat, ten tweede dat het over het algemeen 3 jaar duurt voor je van een normaal postuur naar een postuur gegroeid bent dat echt "breed" genoemd mag worden en ten derde dat je je luie reet naar een sportschool moet slepen en minstens 4 keer per week flink moet gaan beuken. Met voldoende zelfreflectie en bereidheid tot leren, leer je dan jezelf wat het beste voor je werkt.
Maar ik ga dus zoeken naar een fitnesscentrum / zaal.

Maar nu even een vraag:
waar moet een goede fitness ruimte aan voldoen,
en waar herken je een goede fitness school aan?
pi_51951923
quote:
Op maandag 30 juli 2007 01:55 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Maar nu even een vraag:
Kijk of ze een losse bankdruk hebben en een squatrek (powerrack) en hoever de dumbells gaan. Als dit 20kg oid is dan heb je er geen zak aan.
  maandag 30 juli 2007 @ 08:47:39 #205
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_51952009
quote:

[..]

Maar nu even een vraag:
Bij een goeie sportschool kun je gratis dvd's huren. Ook heb je tegen een kleine vergoeding een hele goeie personal trainer, die je de fijne kneepjes van het vak kan uitleggen. Ook is het wel handig als je een persoonlijk polsbandje krijgt voor de kluisjes.
Heel veel trainplezier!
ada fare stop stalking me
pi_51952836
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:56 schreef Webkim het volgende:
Ik wil graag van me buik af en de etos heeft Buikspierenpoeder. Helpt dat? Of wat moet ik anders doen?
Die gebruik ik ook al tijden, maar nog geen six-pack helaas
(overigens lost jouw probleem zich over een maand of 7 (deels) vanzelf op )
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_51952931
quote:
Op maandag 30 juli 2007 08:47 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Bij een goeie sportschool kun je gratis dvd's huren. Ook heb je tegen een kleine vergoeding een hele goeie personal trainer, die je de fijne kneepjes van het vak kan uitleggen. Ook is het wel handig als je een persoonlijk polsbandje krijgt voor de kluisjes.
Heel veel trainplezier!
gratis dvd's huren lijkt mij niet zo belangrijk...

Wel belangrijk inderdaad:
- squatrek aanwezig
- dumbbells tot >>30kg
- bankdruk mogelijkheid
- goede begeleiding
- niet te ver weg
- het moet gewoon goed voelen / je moet je er thuis voelen
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_51952954
quote:
Op maandag 30 juli 2007 01:04 schreef no-look het volgende:
jij weer hier? hoe gaat het met je trainingen?
Check haar signature...

[ Bericht 2% gewijzigd door Videopac op 30-07-2007 10:12:57 ]
pi_51952980
quote:

[..]

Maar nu even een vraag:
Geef even aan waar je woont; misschien dat iemand je hier dan een tip kan geven.
pi_51954466
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:16 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Buikspierenpoeder?
Lijkt me het beste om gewoon te gaan cutten.
Er gewoon nog serieus op in gaan ook...!

Mijn trainingen. ehm, laten we het erop houden dat ik qua heftige krachttraining een paar rustmaanden heb. Nog een stuk of acht.
Hardloper.
IG @webkim
pi_51955714
Super

gefeliciteerd
pi_51955786
nooit gedacht dat het zou kunnen, ik hoor er nu echt bij:

Ben afgevallen in de vakantie, door het drinken van bier en het snacken...
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  maandag 30 juli 2007 @ 12:17:43 #213
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51956261
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:00 schreef BertV het volgende:

vreemd...
pi_51956451
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:17 schreef Fugie het volgende:

[..]

vreemd...
Alcohol drogeerd...

Dus afvallen (en krachtverlies)
  maandag 30 juli 2007 @ 12:29:53 #215
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_51956593
Zo weer training achter de rug, was vanmorgen iets te enthousiast geweest met eten, voor me gevoel was alles gezakt, maar me shake kwam steeds omhoog, héél irritant. Volgende keer dus iets langer wachten
pi_51957626
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:00 schreef BertV het volgende:

Welkom terug!
Hier heb je overigens niets gemist (veel nutteloos gezeur over spierballen pillen etc.)
  maandag 30 juli 2007 @ 13:11:49 #217
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51957714
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Alcohol drogeerd...

Dus afvallen (en krachtverlies)
ja blijft een lastige dat bier. Moeten ze toch maar eens wat op gaan bedenken zodat ik gewoon bier kan drinken zonder vocht te verliezen
pi_51959508
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:08 schreef Videopac het volgende:

[..]

Welkom terug!
Hier heb je overigens niets gemist (veel nutteloos gezeur over spierballen pillen etc.)
dank! op m'n werk word ik minder gemist... of zou dat juist door dit soort fora komen...
  maandag 30 juli 2007 @ 17:19:15 #219
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51964374
vanavond weer deadliften squats rug en biceps
pi_51965606
quote:
Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef Fugie het volgende:
vanavond weer deadliften squats rug en biceps
Ik ben vanochtend gegaan, had een uur de tijd, wat normaal precies genoeg is om lekker te trainen, maar er waren een paar mensen terug van vakantie dus uiteindelijk maar 3 oefeningen gedaan. Te weinig gewoon en het was totaal geen training te noemen. Morgenochtend met borst/rug maar even goedmaken!
  maandag 30 juli 2007 @ 18:21:35 #221
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51965767
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:14 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik ben vanochtend gegaan, had een uur de tijd, wat normaal precies genoeg is om lekker te trainen, maar er waren een paar mensen terug van vakantie dus uiteindelijk maar 3 oefeningen gedaan. Te weinig gewoon en het was totaal geen training te noemen. Morgenochtend met borst/rug maar even goedmaken!
mja ik sta enigzins onder druk vandaag

mijn benen/rug/biceps is ook vaak 5 kwartier trainen, terwijl borst/schouders/triceps als ik snel ga maar 3 kwartier is
  maandag 30 juli 2007 @ 18:30:37 #222
164095 koejoeloek
pi_51965970
net maar even teruggegaan, en afgemaakt waar ik vanmorgen was gebleven Dit keer zonder net voor ik ga een shake te nemen niet echt tactische zet. Chest Press 95kg gehaald, me doel voor einde van de maand was 100kg Bankdrukken gebruik ik alleen nog maar als warming up, want die 22kg voelt als veertjes zo onderhand.
pi_51966181
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:30 schreef koejoeloek het volgende:
net maar even teruggegaan, en afgemaakt waar ik vanmorgen was gebleven Dit keer zonder net voor ik ga een shake te nemen niet echt tactische zet. Chest Press 95kg gehaald, me doel voor einde van de maand was 100kg Bankdrukken gebruik ik alleen nog maar als warming up, want die 22kg voelt als veertjes zo onderhand.
Bankdrukken met 22kg?!? Schijven erop dan!!
  maandag 30 juli 2007 @ 18:50:39 #224
164095 koejoeloek
pi_51966419
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:39 schreef McGilles het volgende:

[..]

Bankdrukken met 22kg?!? Schijven erop dan!!
gaat niet kutsportschool, maar enige fatsoenlijke hier in mijn woonplaats. Dumbbells gaan tot 22kg en halterschijven tot 10 Andere sportschool heeft niet bepaald een goede naam qua bezoekers, al is het wel een super goed krachthonk, maar 9 van de 10 mensen die er komen heeft gevangenis al meerdere keren van binnen gezien, dus voor de sfeer moet je er niet heen

En ik vind een beetje gezellige sfeer/aankleding toch ook wel belangrijk, anders voel je je er ook niet prettig.
  maandag 30 juli 2007 @ 19:04:12 #225
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51966745
Damn net terug van trainen, borst/schouder,biceps gedaan wat voelt het lekker om tekeer te gaan, en dan uitgeput thuis te komen, alleen had wel 1 probleemje, ik kon gewoon geen chestpress doen met losse gewichten kreeg het maar niet omhoog, toen maar met een machine gedaan 60kg.

Maar wtf ik kreeg dat stang gewoon niet omhoog met 2x 20 , komt wel eerst maar eens flink eten nu, en denk dat ik morgen verschrikkelijk spierpijn ga krijgen

Maar alé morgen rug/benen/triceps doen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_51966751
Haha chestpress gayer than the dbb mod team's lifting stats.
pi_51966977
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:04 schreef Baffer het volgende:
Ik doe ook altijd 1x in de week een setje chestpress, niks mis mee als ondersteuning!
  maandag 30 juli 2007 @ 19:16:01 #228
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51967079
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:04 schreef Baffer het volgende:
Dbb mod.. en dat staat voor Moet trouwens benchpress zijn en niet chestpress waar ik het over had

[ Bericht 23% gewijzigd door MisterJ.Lo op 30-07-2007 19:33:24 ]
  maandag 30 juli 2007 @ 20:23:19 #229
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51969246
jah uh, ik sta daar mijn deadlift te doen (opwarmen met 70kg) daarna vollaaien dat ding tot 115 kg Ik had nog niets gedaan vandaag dus energie genoeg. Wel een klein beetje last van me onderug, weet niet of het stijfheid is ofzo maar ik dacht dat voel ik vanzelf als het niet goed gaat.

Staat er zon sjaakie;
sjaakie: pas je wel op met je ru .
Ik; tuurlijk ben niet gek
sjaakie; wat train je daar nou mee (deadlift red)
ik zo: uh tjah je onderrug, je benen, alles wel eigelijk.
hij zo; ja maar je moet wel oppassen want ik zie je helemaal bewegen met je onderrug als je het doet.
ik zo: ow, naja ik heb nergens last voor de rest
hij: ja maar als je echt je benen wil trainen moet je stiffed legged doen.
ik zo: dat weet ik.
hij zo: waarom gebruik je eigelijk geen riem.
ik zo: vind het nog niet zwaar genoeg.
hij zo: ja maar het biedt toch extra ondersteuning.
ik zo: ja dat klopt, ik heb ook overwogen en hij komt er ook wel als ik veel zwaarder ga (was die gast beu joh )
hij zo: ok, maar wel oppassen met die oefening, je hebt maar 1 rug he!
ik zo: tuurlijk komt goed.

Ok opzich niet verkeerd dat hij advies wil geven, is ook echt geen verkeerde kerel maar toch was het best irritant

Voor de rest weer gruwelijk gewichten kunnen pakken, ik voel weer vooruitgang
  maandag 30 juli 2007 @ 20:30:22 #230
164095 koejoeloek
pi_51969484
mensen die tegen je gaan praten als je aan het trainen bent

Ik heb alleen van die mensen die met grote ogen naar het gewicht staan te kijken wat ik til, en dan even zeggen: Zo dat zijn aardig wat kilo's jongen.
pi_51970378
zo, heb er echt zin an, morgen weer 's voluit knallen. Beginnen met lunges, 's kijken of ik 75 kg in me nek kan krijgen en er wat setjes mee kan doen. Verder een oh sq, gewicht zien we ter plekke wel, wil nog iets over hebben voor de 5x5 dumbell press met 34 kg. Als met dat lukt volgende week 5x5 36kg, en dan ga ik eindelijk weer eens echt normaal benchen. Ben benieuwd hoeveel ik dan druk...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51973524
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:30 schreef koejoeloek het volgende:
mensen die tegen je gaan praten als je aan het trainen bent

Ik heb alleen van die mensen die met grote ogen naar het gewicht staan te kijken wat ik til, en dan even zeggen: Zo dat zijn aardig wat kilo's jongen.
Zijn dat kinderen van 8 jr oid? Want echt zware gewichten til je toch niet?
  maandag 30 juli 2007 @ 22:36:56 #233
164095 koejoeloek
pi_51973892
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:27 schreef McGilles het volgende:

[..]

Zijn dat kinderen van 8 jr oid? Want echt zware gewichten til je toch niet?
haha, voor de mensen die bij onze gym trainen, train ik gruwelijk zwaar Nou vind ik persoonlijk dat ik zeker niet licht train, maar om het nou echt zwaar te noemen, nee niet echt

het is op de tijden dat ik kom meestal 80% 60+ers
pi_51974047
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:36 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

haha, voor de mensen die bij onze gym trainen, train ik gruwelijk zwaar Nou vind ik persoonlijk dat ik zeker niet licht train, maar om het nou echt zwaar te noemen, nee niet echt

het is op de tijden dat ik kom meestal 80% 60+ers
Vandaag had ik wel veel bekijks met dumbell shoulderpress met 44kg per hand
  maandag 30 juli 2007 @ 23:29:17 #235
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51975441
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:42 schreef McGilles het volgende:

[..]

Vandaag had ik wel veel bekijks met dumbell shoulderpress met 44kg per hand
En dan kom ik aan met mijn 16kg volgens mij gaan zie hier maar tot 20+ ofzo..

Morgen even opletten.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:12:41 #236
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_51976632
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dbb mod.. en dat staat voor Moet trouwens benchpress zijn en niet chestpress waar ik het over had
DBB moderators.

Dinges is nl. ooit eens gebanned op DBB (samen met een clubje 'vrienden') en heeft daardoor kennelijk redelijk wat emotionele schade van ondervonden. Zo erg dat het een aversie tegen de DBB crew heeft en veel mogelijkheden aangrijpt om af te geven op de DBB crew. Terwijl deze toch heel mild is in hun banbeleid dus de perm ban eigenlijk onnodig was mits de user in kwestie nog op DBB had willen posten en zich gewoon eens normaal zou gaan gedragen.

Maar goed, 't beste is deze kerel te negeren. Niet omdat zijn kennis niet in orde is (integendeel, er zijn veel die echt wat van dat groepje hadden willen leren) maar kennis bezitten is 1, kennis op een normale en constructieve manier kunnen cq. willen uitdragen is een totaal ander iets.

Dus zoals je ook in deze reeks kan zien voegt deze user bar weinig toe. Wat quasi grappige onliners en dat was het wel. No big deal, gewoon laten gaan is de lol er voor hem ook op een gg moment wel af.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_51977110
Toch moet ik wel eens grinniken om zijn 'oneliners'.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:31:01 #238
164095 koejoeloek
pi_51977156
Ik ga maar eens slapen, morgen hele flinke training voor de deur staan heb echt zin om alles eruit te halen wat er in zit, 8 uur op staan, flink ontbijt, 10/11uur rammen
pi_51977908
quote:
Op maandag 30 juli 2007 08:47 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Heel veel trainplezier!
Bedankt voor de informatie.

Ik zat ook zo eens te zoeken op het internet kom ik ook zo'n fitnesscentrum tegen met een sauna erbij.

Maar ik weet niet of ik daar wel gebruik van zal maken snap je.

Het gaat mij meer om het trainen, en de rest zoals zwembad en sauna is allemaal bijzaak in mijn ogen.

Het gaat mij er meer om dat ze wel alle toestellen en voldoende begeleiding hebben om zeg maar een bodybuilder te worden, althans proberen.

Maar als je zeg maar voor het eerst een fitnesscentrum bezoekt, vragen ze dan ook wat zeg maar je doel is, of je einddoel, wat je zeg maar ermee wilt bereiken?

Is het zeg maar voor je conditie / krachtsport / of om een pro bodybuilder te worden?

Zullen ze dat ook aan mij vragen, of niet?

( Kortom wat kan ik allemaal van hun kant verwachten, en in hoeverre willen ze mij helpen? )
pi_51978765
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:06 schreef Videopac het volgende:

[..]

Geef even aan waar je woont; misschien dat iemand je hier dan een tip kan geven.
Ik woon in Utrecht.

Iemand nog tips?
pi_51979952
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:12 schreef Mr.J het volgende:

[..]

DBB moderators.

Dinges is nl. ooit eens gebanned op DBB (samen met een clubje 'vrienden') en heeft daardoor kennelijk redelijk wat emotionele schade van ondervonden. Zo erg dat het een aversie tegen de DBB crew heeft en veel mogelijkheden aangrijpt om af te geven op de DBB crew. Terwijl deze toch heel mild is in hun banbeleid dus de perm ban eigenlijk onnodig was mits de user in kwestie nog op DBB had willen posten en zich gewoon eens normaal zou gaan gedragen.

Heel mild? hahaha, je moest eens zien waar ik al kaarten voor gehad heb. Andere mensen zouden 3 kaarten hebben waar ik er 7 had.
(en dat maakt dan veel indruk als die kaarten komen van mods die nieteens trainen hahaha)
Wat is een normale user trouwens, iemand die alleen in chat en convo post met een monsterlijke karma balk en een 75 kilo frame?

Maar goed, 't beste is deze kerel te negeren. Niet omdat zijn kennis niet in orde is (integendeel, er zijn veel die echt wat van dat groepje hadden willen leren) maar kennis bezitten is 1, kennis op een normale en constructieve manier kunnen cq. willen uitdragen is een totaal ander iets.

Dus zoals je ook in deze reeks kan zien voegt deze user bar weinig toe. Wat quasi grappige onliners en dat was het wel. No big deal, gewoon laten gaan is de lol er voor hem ook op een gg moment wel af.
Was het maar zo simpel.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:21:44 #242
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51981015
weer lekkere spierpijn om me rug en benen
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:41:41 #243
19479 Mr.J
pi_51981397
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 07:31 schreef Baffer het volgende:
Heel mild? hahaha, je moest eens zien waar ik al kaarten voor gehad heb. Andere mensen zouden 3 kaarten hebben waar ik er 7 had.
Nee je hebt gelijjk. De hele crew is niet consistent en pakken soms gewoon een bepaald groepje users aan om die weg te werken, vinden ze leuk namelijk.

Echt heel gemeen dat dat soort onprofessionele dingen gebeuren op zo'n groot forum.
quote:
(en dat maakt dan veel indruk als die kaarten komen van mods die nieteens trainen hahaha)
Tnx, dit soort zinnetjes onderstreept mijn eerdere post over het type user waar we mee te maken hebben.
quote:
Wat is een normale user trouwens, iemand die alleen in chat en convo post met een monsterlijke karma balk en een 75 kilo frame?
Een normale user zie ik als een user die niet continu de confrontatie met andere leden of de crew opzoekt, die in staat is kennis op een normale manier uit te dragen zonder niet veel meer te kunnen dan anderen op persoonlijk niveau aan te vallen. En of die nu een pimpelpaarse karma balk van 3 meter heeft is niet van toepassing. Of iemand leuk mee kan doen wel.

Eigenlijk een beetje de defenitie van een normale user zoals die op elk groot forum geldt.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 10:01:06 #244
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51981762
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 09:41 schreef Mr.J het volgende:

Een normale user zie ik als een user die niet continu de confrontatie met andere leden of de crew opzoekt, die in staat is kennis op een normale manier uit te dragen zonder niet veel meer te kunnen dan anderen op persoonlijk niveau aan te vallen. En of die nu een pimpelpaarse karma balk van 3 meter heeft is niet van toepassing. Of iemand leuk mee kan doen wel.

Eigenlijk een beetje de defenitie van een normale user zoals die op elk groot forum geldt.
op grote fora zijn die schaar. Op een klein forum is de kwaliteit van users een stuk beter. Dat zie je ook hier op fok, 75% is echt volledig padje af
  dinsdag 31 juli 2007 @ 10:12:37 #245
19479 Mr.J
pi_51982007
OK, daar zit wat in. Wat ik als normale users omschreef kan je veranderen in 'goede users'.

Maar dat veranderd niets aan het feit dat 'slechte users' totaal niets toevoegen en alleen maar sfeerverziekend bezig zijn. Als dan de crew deze groep users als maanden waarschuwd en verzoekt anders te gaan posten moet er op een gg moment niet raar opgekeken worden als er bij geen gehoor aan deze oproep uiteindelijk een perm ban valt.

Maar goed, dat is allemaal offtopic.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 10:15:30 #246
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51982059
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:12 schreef Mr.J het volgende:
OK, daar zit wat in. Wat ik als normale users omschreef kan je veranderen in 'goede users'.

Maar dat veranderd niets aan het feit dat 'slechte users' totaal niets toevoegen en alleen maar sfeerverziekend bezig zijn. Als dan de crew deze groep users als maanden waarschuwd en verzoekt anders te gaan posten moet er op een gg moment niet raar opgekeken worden als er bij geen gehoor aan deze oproep uiteindelijk een perm ban valt.

Maar goed, dat is allemaal offtopic.
al dat tuig wat maar aankloot in de sportschool zou ook een ban moeten krijgen
  dinsdag 31 juli 2007 @ 10:16:58 #247
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51982083
Even flink ombijten en er dan weer tegenaan
  dinsdag 31 juli 2007 @ 10:34:14 #248
19479 Mr.J
pi_51982454
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:15 schreef Fugie het volgende:

[..]

al dat tuig wat maar aankloot in de sportschool zou ook een ban moeten krijgen
Ach zolang je er geen last van hebt.

Live and let live.
pi_51982484
Vergeet niet dat de sportscholen leven van dat soort mensen.

Als iedereen plots 3x per week komt opdagen...
  dinsdag 31 juli 2007 @ 10:37:40 #250
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51982513
true, ik ken genoeg mensen (oa in mijn directe vriendenkring) die een keer een abbo hebben genomen en nu echt zelden gaan maar nog steeds elke maand geld betalen

Makkelijk verdienen als sportschoolhouder.
pi_51982581
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 02:25 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ik woon in Utrecht.

Iemand nog tips?
Ga naar buiten en inventariseer sportscholen in de buurt in plaats van angstig rond te vragen naar antwoorden, die op eigen kracht makkelijk zelf te beantwoorden zijn.
pi_51983068
Baffer = LedZep?

Vind van LedZep dat hij ook een bult kennis heeft waar je wat aan hebt. Je krijgt antwoorden als je iets aan hem vraagt en dat je dan soms op een minder vriendelijke manier te horen krijgt wat je eigenlijk niet wilde horen, dat is jouw probleem. Take it like a man, en het zijn maar woorden.

Als jij vraagt of je als beginner goed zit met een 5 daagse split waarvan benen uit 2 setjes legpress bestaan en je wel 3x per week bankdrukt en abs traint, dan ben je gewoon een eikel en dat mag best gezegd worden.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:20:34 #253
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51983549
led is een betweterige botte fries, nuff said.
pi_51984704
Anyway .

Gisteren heerlijk borst/biceps gedaan, ondanks dat dat niet mijn favo dag is.

Morgen weer Squatten voor de tweede keer. Heb het vorige keer iets van 4/5 dagen kunnen voelen, heerlijk... Ik deed 4 setjes van 8-6 reps. Vaak zie ik ook 5*5, is dat nou werkelijk "beter" of is dat gewoon een veel komende voorkeur?
Have fun...
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:06:24 #255
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51984818
ik denk dat je 5x5 veel ziet omdat mensen niet perse dikkere bovenbenen willen hebben maar wel meer kracht.
mijn bankdrukken doe ik nu al een tijdje op 4x6, maar ik ga vanavond weer eens 3x8 doen of 4x8 ofzo
pi_51986466
Ik zal eerlijk zijn...
Ik heb altijd in m'n achterhoofd dat op een-of-andere manier het bovenlijf ook indirect profiteert van zware been trainingen.

Is het niet zelfs onmogelijk om een enorm bovenlijf met mini beentjes te krijgen? (zonder AAS dan)
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:05:28 #257
19479 Mr.J
pi_51986524
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:03 schreef BertV het volgende:

Is het niet zelfs onmogelijk om een enorm bovenlijf met mini beentjes te krijgen? (zonder AAS dan)
Nope, niet onmogelijk.

Een kerel bij ons in de sportschool traint al dik 20 jaar, maar alleen maar bovenlichaam. En die is goed ontwikkeld nu, alleen ziet het er niet echt uit (understatement).
pi_51986564
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 09:41 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijjk. De hele crew is niet consistent en pakken soms gewoon een bepaald groepje users aan om die weg te werken, vinden ze leuk namelijk.

Ik heb inderdaad gelijk, er wordt inconsequent gehandeld.

[..]

Tnx, dit soort zinnetjes onderstreept mijn eerdere post over het type user waar we mee te maken hebben.
[..]
Truth hurts, hoe bespottelijk is het als iemand die nieteens traint jou beticht van "weinig toevoegen" ?

In mijn geval was het dus zo dat ik genoeg fatsoenlijke posts maakte, beginners proberen te helpen etc. Ik had inderdaad ook een minder serieuze kant ja hahaha, maar wat is daar mis mee? Het is niet zo dat ik gewoon users ging lopen pesten oid.
Iemand die een claim maakt die ongegrond is of onzin loopt te verkondigen mag er imo op afgestraft worden.
pi_51986600
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:58 schreef no-look het volgende:
Baffer = LedZep?
Nope.
pi_51986659
@Baffer: alsjeblieft geen discussie hier. Gezien je "behulpzame" one-liner posts kiezen we toch allemaal MrJ's kant.

@BertV: is toch algemeen bekend? Benen trainen is meer stimulatie is meer hormonen heeft positief groeieffect op andere spieren.

@MrJ: Kom je nu helemaal niet meer op GoT?
pi_51986693
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:10 schreef Haijo het volgende:
@Baffer: alsjeblieft geen discussie hier. Gezien je "behulpzame" one-liner posts kiezen we toch allemaal MrJ's kant.
Spreek voor jezelf.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:16:57 #262
19479 Mr.J
pi_51986898
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:06 schreef Baffer het volgende:

Ik heb inderdaad gelijk, er wordt inconsequent gehandeld.
<insert-Calimero.jpg>
quote:
Truth hurts, hoe bespottelijk is het als iemand die nieteens traint jou beticht van "weinig toevoegen" ?
Om een oordeel te kunnen vellen of iemand wel of niets iets toevoegd voor een forum hoeft een moderator in kwestie niet actief het forum onderwerp uit te dragen mits hij/zij maar de kennis bezit en over 'mod kwaliteiten' beschikt (mensen kennis, bereid zijn er tijd in te steken, users corrigeren).

Een Formule 1 forum zou dus alleen gemod mogen worden door F1 coureurs?
quote:
In mijn geval was het dus zo dat ik genoeg fatsoenlijke posts maakte, beginners proberen te helpen etc. Ik had inderdaad ook een minder serieuze kant ja hahaha, maar wat is daar mis mee? Het is niet zo dat ik gewoon users ging lopen pesten oid.
Iemand die een claim maakt die ongegrond is of onzin loopt te verkondigen mag er imo op afgestraft worden.
Toch ging je volgens de crew keer op keer over de scheef. Als je je postgedrag na al die waarschuwingen niet aan wilt passen houdt het toch een keer op?

Kijk DBB is (netzoals Fok!) een besloten forum en dat je daar mag posten is een privilege, geen recht. Dat privilege verspeel je door je niet te willen schikken naar de wensen van de eigenaar.

PS: Leer eens quoten svp.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:17:41 #263
19479 Mr.J
pi_51986915
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:10 schreef Haijo het volgende:
@MrJ: Kom je nu helemaal niet meer op GoT?
Ik lees wel af en toe, maar post even niet meer in het BB topic. Ik geloof het wel even met het beleid daar.
pi_51987564
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:16 schreef Mr.J het volgende:

[..]

<insert-Calimero.jpg> [afbeelding]
[..]

Om een oordeel te kunnen vellen of iemand wel of niets iets toevoegd voor een forum hoeft een moderator in kwestie niet actief het forum onderwerp uit te dragen mits hij/zij maar de kennis bezit en over 'mod kwaliteiten' beschikt (mensen kennis, bereid zijn er tijd in te steken, users corrigeren).

Een Formule 1 forum zou dus alleen gemod mogen worden door F1 coureurs?

Die kennis daar scheelt het dus aan bij de meeste mods.

Toch ging je volgens de crew keer op keer over de scheef. Als je je postgedrag na al die waarschuwingen niet aan wilt passen houdt het toch een keer op?

Hahaha right, ik heb 2 punten gekregen voor het plaatsen van een topic in de verkeerde sectie, (Gewoon een fatsoenlijk topic) en uiteindelijk een permban voor het plaatsen van een EricR fotoshop die ik zelf gerapporteerd het voor het geval hij het er niet mee eens was. Ja, echt een reden om iemand te permbannen.

Kijk DBB is (netzoals Fok!) een besloten forum en dat je daar mag posten is een privilege, geen recht. Dat privilege verspeel je door je niet te willen schikken naar de wensen van de eigenaar.

PS: Leer eens quoten svp.

Leer jij eerst eens fatsoenlijk omgaan met grammatica, met je "toevoegd".
pi_51987670
baffer = wakkie
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:43:39 #266
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51987738
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:03 schreef BertV het volgende:
Ik zal eerlijk zijn...
Ik heb altijd in m'n achterhoofd dat op een-of-andere manier het bovenlijf ook indirect profiteert van zware been trainingen.

maar ik vind 3x5 zwaar genoeg

Ik doe de oefeningen ook 2x per week, 1x licht 1x zwaar. Als ik echt weer monsterlijk wil trainen ga ik wel weer 5x5 met minimale compounds doen
pi_51987769
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:17 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik lees wel af en toe, maar post even niet meer in het BB topic. Ik geloof het wel even met het beleid daar.
Hahahaha monster ironie.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:49:57 #268
19479 Mr.J
pi_51987942
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Skazminko het volgende:
baffer = wakkie
En de moeite voor nog een reply eigenlijk niet waard. Eerst weken etteren en nu in ene heel zielig doen als hij na zoveel waarschuwingen weggekicked is.

En dan ipv zijn post volgens een normale opmaak te posten nu over een typo vallen zegt -again- alweer genoeg.

Monster overbodige user dus.
pi_51988290
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:49 schreef Mr.J het volgende:

[..]

En de moeite voor nog een reply eigenlijk niet waard.

Translation: ik weet dat hij gelijk heeft dus ga ik er niet op in.

Eerst weken etteren en nu in ene heel zielig doen als hij na zoveel waarschuwingen weggekicked is.

En dan ipv zijn post volgens een normale opmaak te posten nu over een typo vallen zegt -again- alweer genoeg.

Monster de zaken omdraaien, jij was degene die begon over mijn opmaak.
pi_51988402
LedZep = Baffer = EduardJanssen !!
pi_51988504
Kunnen we dat gedoe over dat andere forum nu hier achterwege laten ?
Have fun...
pi_51989667
Dit begint wel een dramatopic te worden zo, mss verhuizen naar PUB?
pi_51989833

pi_51991459
Gaat lekker zeg. Ben je even weg en je mist een mooie rel.

Trainen gaat kut trouwens deze week. Verkeerd geslapen en meteen een schouderblessure. Kan met moeite een deur open duwen.
pi_51992591
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Den_Haag het volgende:
Gaat lekker zeg. Ben je even weg en je mist eentwee mooie rellen.

Trainen gaat kut trouwens deze week. Verkeerd geslapen en meteen een schouderblessure. Kan met moeite een deur open duwen.
pi_51994402
wakkie was goed, dat synthol-topic was vet grappig

morgen pinsquaten! Hopelijk een keertje perfecte vorm op alle reps. Zolang dat niet gebeurd, geen verhoging van gewicht. Er zitten nog teveel halve good-mornings bij.

Gisteren zei iemand me trouwens dat ik niet zo snel moest zakken met squaten omdat het slecht is voor je kniebanden. Wat denken jullie daarvan? Traag omlaag gaan gaat bij mij ten koste van gewicht, en ik ben al zo weak
pi_51994633
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef no-look het volgende:

morgen pinsquaten! Hopelijk een keertje perfecte vorm op alle reps. Zolang dat niet gebeurd, geen verhoging van gewicht. Er zitten nog teveel halve good-mornings bij.

Gisteren zei iemand me trouwens dat ik niet zo snel moest zakken met squaten omdat het slecht is voor je kniebanden. Wat denken jullie daarvan? Traag omlaag gaan gaat bij mij ten koste van gewicht, en ik ben al zo weak
Als je snel zakt, waar komt dan de grootste klap terecht? Je knieën. Dus je knieën hebben zeker te lijden of gaan lijden (zeker als je ouder wordt en in je jonge jaren hard hebt getraind)

Waar wordt je sterk van? De zwaartekracht kunnen trotseren door de beweging langzaam uit te voeren.

pi_51995281
quote:

Ik zou maar oppassen als ik jou was, ik zit nu al 5 maanden met serieuze blessures en ben zeker nog een jaar bezig totdat ik weer een beetje kan trainen, dit alles voornamelijk door snel diep en zwaar squatten.
pi_51995383
quote:

Jij was redelijk lang(2m) toch? En dus ook zwaar. Alleen daarom al heb jij meer moeite met squats dan een kleiner iemand, m.a.w., gewicht bij squats zegt echt niets. Neem mij bijvoorbeeld, 1.89, 95 kilo, redelijk buikje, ik squat echt 40-50 kilo oid, . Bij squats(en binnenkort bij mijn allereerste deadlift)let ik echt ontzettend goed op uitvoering.

PS: goede link voor uitleg van deadlifts, http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=1588392&cr=performanceTraining, nog niet in praktijk geprobeerd maar dat komt nog wel.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:50:36 #281
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51996186
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:13 schreef Haijo het volgende:

[..]

Jij was redelijk lang(2m) toch? En dus ook zwaar. Alleen daarom al heb jij meer moeite met squats dan een kleiner iemand, m.a.w., gewicht bij squats zegt echt niets. Neem mij bijvoorbeeld, 1.89, 95 kilo, redelijk buikje, ik squat echt 40-50 kilo oid, . Bij squats(en binnenkort bij mijn allereerste deadlift)let ik echt ontzettend goed op uitvoering.

PS: goede link voor uitleg van deadlifts, http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=1588392&cr=performanceTraining, nog niet in praktijk geprobeerd maar dat komt nog wel.
wel mooie uitleg, overmorgen ga ik weer deadliften met licht gewicht. Dan ga ik eens kijken hoe mijn uitvoering is
pi_51996372
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:13 schreef Haijo het volgende:

[..]

nee ben totaal niet lang 1.82 hooguit ofzo en squat nu 70kg ass to the grass. Drie keer maarliefst Maar als ik traag omlaag ga is dat misschien 60 of 62 kg ofzo, scheelt behoorlijk wat.
pi_51996399
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:58 schreef no-look het volgende:

[..]

nee ben totaal niet lang 1.82 hooguit ofzo en squat nu 70kg ass to the grass. Drie keer maarliefst Maar als ik traag omlaag ga is dat misschien 60 of 62 kg ofzo, scheelt behoorlijk wat.
Oh, okay, ik dacht echt dat je 2 meter was. Nou weet ik ook weer waarom je squat, idd.

Nou ja, als je morgen moeilijker loopt dan normaal na een beentraining weet je toch dat het werkt?
pi_51996766
squatasses.. CONTINUED

baseball
Only when close to death, you really feel alive
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:19:49 #285
19479 Mr.J
pi_51996929
Mijn ex, hoe kom je aan haar foto's?
pi_51997166
zis nu de mijne
Only when close to death, you really feel alive
pi_51997721
die rechter is op het randje, die linker is al teveel van 't goede. Laat er aub nog wel n verschil zijn tussen mannen en vrouwen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51997749
de tieten van die rechter, zum kotzen
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:05:12 #289
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51998253
iew die rechter heeft mannenbenen en die linker heeft wat no-look zei
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:12:07 #290
164095 koejoeloek
pi_51998502
Wat kan ik er aan doen om me beentraining eens een keer fatsoenlijk uit te voeren? Telkens als ik flink bezig ben, word ik écht goed duizelig, aan me voeding kan het niet liggen, had ruimvoldoende suikers binnen en zeker genoeg energie. Gebeurd me iedere keer weer, overigens voornamelijk bij legpress (wij moeten het helaas zonder squatrek doen)
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:12:27 #291
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51998513
oja mijn training, ik heb gruwelijke spierpijn in mijn traps. Dus alles wat daar ook mee een klein beetje mee gemoeid was ging echt niet soepel. Helaas was het dus borst schouder tricep dag dus alles heeft volgens mij ook wel ene beetje te maken met die hoere traps

Ging wel redelijk maar er zit zoveel meer in Maar in ieder geval zijn mijn setjes deadlift van gister weer lekker aangeslagen
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:15:03 #292
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51998598
Zo vandaag rug/schouders/benen/triceps gedaan, wou vandaag de deadlift doen met gewicht maar toch maar niet gedaan. Eerst de uitvoering masteren voordat ik gokje neem, heb lopen oefenen met een stang zonder gewicht

Voel me trouwens elke dag wat sterker worden en ben 3 dagen onderweg nu
Morgen rustdag(cardio), en dan donderdag en vrijdag weer knallen
pi_51998798
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:12 schreef koejoeloek het volgende:
Wat kan ik er aan doen om me beentraining eens een keer fatsoenlijk uit te voeren? Telkens als ik flink bezig ben, word ik écht goed duizelig, aan me voeding kan het niet liggen, had ruimvoldoende suikers binnen en zeker genoeg energie. Gebeurd me iedere keer weer, overigens voornamelijk bij legpress (wij moeten het helaas zonder squatrek doen)
Herkenbaar. Hoe is je conditie? Misschien je conditie verbeteren of nog eerder eten.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:26:01 #294
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51998955
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:12 schreef koejoeloek het volgende:
beter doorademen kan helpen.

Maar ik heb het ook weleens bij squats en deadlifts, weet niet of het heel ongezond is maar het betekend in ieder geval dat je tot het gaatje gaat
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:09:12 #295
164095 koejoeloek
pi_52000223
Conditie is opzich prima, ik doe geen cardio aangezien ik 3x per week postbode ben, en daar meer dan genoeg mee loop Maar laatst nog voor de lol een cardio-test gedaan en daar kwam prima conditie uit. Zal morgen eens proberen wat beter op me ademhaling te letten dan, hopelijk werkt het
pi_52001213
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Den_Haag het volgende:
Gaat lekker zeg. Ben je even weg en je mist een mooie rel.

hoe is dat mogelijk?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:41:38 #297
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52001256
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

hoe is dat mogelijk?
in een politiecel overnachten
pi_52001353
no-look: beter doe je je squats as fast as possible. Voor roze neusjes is het langzaam dalen voor monstrous eccentric mov muscle fibres, voor normale mensen en mensen die hoog willen springen is het: laten vallen (JA, "laten vallen" ja, body incl barbell incl weights ) , afremmen, zonder bounce stoppen, direct weer zo snel mogelijk omhoog.
pi_52001723
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Fugie het volgende:

[..]

in een politiecel overnachten
Daar doen ze dan wel je boeien af
pi_52001807
Ik heb geen zin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')