abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51988504
Kunnen we dat gedoe over dat andere forum nu hier achterwege laten ?
Have fun...
pi_51989667
Dit begint wel een dramatopic te worden zo, mss verhuizen naar PUB?
pi_51989833

Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_51991459
Gaat lekker zeg. Ben je even weg en je mist een mooie rel.

Trainen gaat kut trouwens deze week. Verkeerd geslapen en meteen een schouderblessure. Kan met moeite een deur open duwen.
pi_51992591
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Den_Haag het volgende:
Gaat lekker zeg. Ben je even weg en je mist eentwee mooie rellen.

Trainen gaat kut trouwens deze week. Verkeerd geslapen en meteen een schouderblessure. Kan met moeite een deur open duwen.
pi_51994402
wakkie was goed, dat synthol-topic was vet grappig

morgen pinsquaten! Hopelijk een keertje perfecte vorm op alle reps. Zolang dat niet gebeurd, geen verhoging van gewicht. Er zitten nog teveel halve good-mornings bij.

Gisteren zei iemand me trouwens dat ik niet zo snel moest zakken met squaten omdat het slecht is voor je kniebanden. Wat denken jullie daarvan? Traag omlaag gaan gaat bij mij ten koste van gewicht, en ik ben al zo weak
pi_51994633
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef no-look het volgende:

morgen pinsquaten! Hopelijk een keertje perfecte vorm op alle reps. Zolang dat niet gebeurd, geen verhoging van gewicht. Er zitten nog teveel halve good-mornings bij.

Gisteren zei iemand me trouwens dat ik niet zo snel moest zakken met squaten omdat het slecht is voor je kniebanden. Wat denken jullie daarvan? Traag omlaag gaan gaat bij mij ten koste van gewicht, en ik ben al zo weak
Als je snel zakt, waar komt dan de grootste klap terecht? Je knieën. Dus je knieën hebben zeker te lijden of gaan lijden (zeker als je ouder wordt en in je jonge jaren hard hebt getraind)

Waar wordt je sterk van? De zwaartekracht kunnen trotseren door de beweging langzaam uit te voeren.

pi_51995281
quote:

Ik zou maar oppassen als ik jou was, ik zit nu al 5 maanden met serieuze blessures en ben zeker nog een jaar bezig totdat ik weer een beetje kan trainen, dit alles voornamelijk door snel diep en zwaar squatten.
pi_51995383
quote:

Jij was redelijk lang(2m) toch? En dus ook zwaar. Alleen daarom al heb jij meer moeite met squats dan een kleiner iemand, m.a.w., gewicht bij squats zegt echt niets. Neem mij bijvoorbeeld, 1.89, 95 kilo, redelijk buikje, ik squat echt 40-50 kilo oid, . Bij squats(en binnenkort bij mijn allereerste deadlift)let ik echt ontzettend goed op uitvoering.

PS: goede link voor uitleg van deadlifts, http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=1588392&cr=performanceTraining, nog niet in praktijk geprobeerd maar dat komt nog wel.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:50:36 #281
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51996186
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:13 schreef Haijo het volgende:

[..]

Jij was redelijk lang(2m) toch? En dus ook zwaar. Alleen daarom al heb jij meer moeite met squats dan een kleiner iemand, m.a.w., gewicht bij squats zegt echt niets. Neem mij bijvoorbeeld, 1.89, 95 kilo, redelijk buikje, ik squat echt 40-50 kilo oid, . Bij squats(en binnenkort bij mijn allereerste deadlift)let ik echt ontzettend goed op uitvoering.

PS: goede link voor uitleg van deadlifts, http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=1588392&cr=performanceTraining, nog niet in praktijk geprobeerd maar dat komt nog wel.
wel mooie uitleg, overmorgen ga ik weer deadliften met licht gewicht. Dan ga ik eens kijken hoe mijn uitvoering is
pi_51996372
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:13 schreef Haijo het volgende:

[..]

nee ben totaal niet lang 1.82 hooguit ofzo en squat nu 70kg ass to the grass. Drie keer maarliefst Maar als ik traag omlaag ga is dat misschien 60 of 62 kg ofzo, scheelt behoorlijk wat.
pi_51996399
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:58 schreef no-look het volgende:

[..]

nee ben totaal niet lang 1.82 hooguit ofzo en squat nu 70kg ass to the grass. Drie keer maarliefst Maar als ik traag omlaag ga is dat misschien 60 of 62 kg ofzo, scheelt behoorlijk wat.
Oh, okay, ik dacht echt dat je 2 meter was. Nou weet ik ook weer waarom je squat, idd.

Nou ja, als je morgen moeilijker loopt dan normaal na een beentraining weet je toch dat het werkt?
pi_51996766
squatasses.. CONTINUED

baseball
Only when close to death, you really feel alive
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:19:49 #285
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_51996929
Mijn ex, hoe kom je aan haar foto's?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_51997166
zis nu de mijne
Only when close to death, you really feel alive
pi_51997721
die rechter is op het randje, die linker is al teveel van 't goede. Laat er aub nog wel n verschil zijn tussen mannen en vrouwen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51997749
de tieten van die rechter, zum kotzen
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:05:12 #289
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51998253
iew die rechter heeft mannenbenen en die linker heeft wat no-look zei
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:12:07 #290
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_51998502
Wat kan ik er aan doen om me beentraining eens een keer fatsoenlijk uit te voeren? Telkens als ik flink bezig ben, word ik écht goed duizelig, aan me voeding kan het niet liggen, had ruimvoldoende suikers binnen en zeker genoeg energie. Gebeurd me iedere keer weer, overigens voornamelijk bij legpress (wij moeten het helaas zonder squatrek doen)
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:12:27 #291
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51998513
oja mijn training, ik heb gruwelijke spierpijn in mijn traps. Dus alles wat daar ook mee een klein beetje mee gemoeid was ging echt niet soepel. Helaas was het dus borst schouder tricep dag dus alles heeft volgens mij ook wel ene beetje te maken met die hoere traps

Ging wel redelijk maar er zit zoveel meer in Maar in ieder geval zijn mijn setjes deadlift van gister weer lekker aangeslagen
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:15:03 #292
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51998598
Zo vandaag rug/schouders/benen/triceps gedaan, wou vandaag de deadlift doen met gewicht maar toch maar niet gedaan. Eerst de uitvoering masteren voordat ik gokje neem, heb lopen oefenen met een stang zonder gewicht

Voel me trouwens elke dag wat sterker worden en ben 3 dagen onderweg nu
Morgen rustdag(cardio), en dan donderdag en vrijdag weer knallen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_51998798
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:12 schreef koejoeloek het volgende:
Wat kan ik er aan doen om me beentraining eens een keer fatsoenlijk uit te voeren? Telkens als ik flink bezig ben, word ik écht goed duizelig, aan me voeding kan het niet liggen, had ruimvoldoende suikers binnen en zeker genoeg energie. Gebeurd me iedere keer weer, overigens voornamelijk bij legpress (wij moeten het helaas zonder squatrek doen)
Herkenbaar. Hoe is je conditie? Misschien je conditie verbeteren of nog eerder eten.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:26:01 #294
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51998955
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:12 schreef koejoeloek het volgende:
beter doorademen kan helpen.

Maar ik heb het ook weleens bij squats en deadlifts, weet niet of het heel ongezond is maar het betekend in ieder geval dat je tot het gaatje gaat
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:09:12 #295
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_52000223
Conditie is opzich prima, ik doe geen cardio aangezien ik 3x per week postbode ben, en daar meer dan genoeg mee loop Maar laatst nog voor de lol een cardio-test gedaan en daar kwam prima conditie uit. Zal morgen eens proberen wat beter op me ademhaling te letten dan, hopelijk werkt het
pi_52001213
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Den_Haag het volgende:
Gaat lekker zeg. Ben je even weg en je mist een mooie rel.

hoe is dat mogelijk?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:41:38 #297
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52001256
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

hoe is dat mogelijk?
in een politiecel overnachten
pi_52001353
no-look: beter doe je je squats as fast as possible. Voor roze neusjes is het langzaam dalen voor monstrous eccentric mov muscle fibres, voor normale mensen en mensen die hoog willen springen is het: laten vallen (JA, "laten vallen" ja, body incl barbell incl weights ) , afremmen, zonder bounce stoppen, direct weer zo snel mogelijk omhoog.
pi_52001723
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Fugie het volgende:

[..]

in een politiecel overnachten
Daar doen ze dan wel je boeien af
pi_52001807
Ik heb geen zin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')