quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Den_Haag het volgende:
Gaat lekker zeg. Ben je even weg en je mist eentwee mooie rellen.
Trainen gaat kut trouwens deze week. Verkeerd geslapen en meteen een schouderblessure. Kan met moeite een deur open duwen.
Als je snel zakt, waar komt dan de grootste klap terecht? Je knieën. Dus je knieën hebben zeker te lijden of gaan lijden (zeker als je ouder wordt en in je jonge jaren hard hebt getraind)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef no-look het volgende:
wakkie was goed, dat synthol-topic was vet grappig
morgen pinsquaten! Hopelijk een keertje perfecte vorm op alle reps. Zolang dat niet gebeurd, geen verhoging van gewicht. Er zitten nog teveel halve good-mornings bij.
Gisteren zei iemand me trouwens dat ik niet zo snel moest zakken met squaten omdat het slecht is voor je kniebanden. Wat denken jullie daarvan? Traag omlaag gaan gaat bij mij ten koste van gewicht, en ik ben al zo weak
Ik zou maar oppassen als ik jou was, ik zit nu al 5 maanden met serieuze blessures en ben zeker nog een jaar bezig totdat ik weer een beetje kan trainen, dit alles voornamelijk door snel diep en zwaar squatten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef no-look het volgende:
morgen pinsquaten! Hopelijk een keertje perfecte vorm op alle reps. Zolang dat niet gebeurd, geen verhoging van gewicht. Er zitten nog teveel halve good-mornings bij.
Gisteren zei iemand me trouwens dat ik niet zo snel moest zakken met squaten omdat het slecht is voor je kniebanden. Wat denken jullie daarvan? Traag omlaag gaan gaat bij mij ten koste van gewicht, en ik ben al zo weak
Jij was redelijk lang(2m) toch? En dus ook zwaar. Alleen daarom al heb jij meer moeite met squats dan een kleiner iemand, m.a.w., gewicht bij squats zegt echt niets. Neem mij bijvoorbeeld, 1.89, 95 kilo, redelijk buikje, ik squat echt 40-50 kilo oid,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef no-look het volgende:
wel mooie uitleg, overmorgen ga ik weer deadliften met licht gewicht. Dan ga ik eens kijken hoe mijn uitvoering isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
Jij was redelijk lang(2m) toch? En dus ook zwaar. Alleen daarom al heb jij meer moeite met squats dan een kleiner iemand, m.a.w., gewicht bij squats zegt echt niets. Neem mij bijvoorbeeld, 1.89, 95 kilo, redelijk buikje, ik squat echt 40-50 kilo oid,. Bij squats(en binnenkort bij mijn allereerste deadlift)let ik echt ontzettend goed op uitvoering.
PS: goede link voor uitleg van deadlifts, http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=1588392&cr=performanceTraining, nog niet in praktijk geprobeerd maar dat komt nog wel.
nee ben totaal niet langquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
Jij was redelijk lang(2m) toch? En dus ook zwaar. Alleen daarom al heb jij meer moeite met squats dan een kleiner iemand, m.a.w., gewicht bij squats zegt echt niets. Neem mij bijvoorbeeld, 1.89, 95 kilo, redelijk buikje, ik squat echt 40-50 kilo oid,. Bij squats(en binnenkort bij mijn allereerste deadlift)let ik echt ontzettend goed op uitvoering.
PS: goede link voor uitleg van deadlifts, http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=1588392&cr=performanceTraining, nog niet in praktijk geprobeerd maar dat komt nog wel.
Oh, okay, ik dacht echt dat je 2 meter was. Nou weet ik ook weer waarom je squat, idd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:58 schreef no-look het volgende:
[..]
nee ben totaal niet lang1.82 hooguit ofzo en squat nu 70kg ass to the grass. Drie keer maarliefst
Maar als ik traag omlaag ga is dat misschien 60 of 62 kg ofzo, scheelt behoorlijk wat.
Herkenbaar. Hoe is je conditie? Misschien je conditie verbeteren of nog eerder eten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:12 schreef koejoeloek het volgende:
Wat kan ik er aan doen om me beentraining eens een keer fatsoenlijk uit te voeren? Telkens als ik flink bezig ben, word ik écht goed duizelig, aan me voeding kan het niet liggen, had ruimvoldoende suikers binnen en zeker genoeg energie. Gebeurd me iedere keer weer, overigens voornamelijk bij legpress (wij moeten het helaas zonder squatrek doen)
beter doorademen kan helpen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:12 schreef koejoeloek het volgende:
Wat kan ik er aan doen om me beentraining eens een keer fatsoenlijk uit te voeren? Telkens als ik flink bezig ben, word ik écht goed duizelig, aan me voeding kan het niet liggen, had ruimvoldoende suikers binnen en zeker genoeg energie. Gebeurd me iedere keer weer, overigens voornamelijk bij legpress (wij moeten het helaas zonder squatrek doen)
hoe is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Den_Haag het volgende:
Gaat lekker zeg. Ben je even weg en je mist een mooie rel.
Trainen gaat kut trouwens deze week. Verkeerd geslapen en meteen een schouderblessure. Kan met moeite een deur open duwen.
Daar doen ze dan wel je boeien afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |