Was het maar zo simpel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:12 schreef Mr.J het volgende:
[..]
DBB moderators.
Dinges is nl. ooit eens gebanned op DBB (samen met een clubje 'vrienden') en heeft daardoor kennelijk redelijk wat emotionele schade van ondervonden.Zo erg dat het een aversie tegen de DBB crew heeft en veel mogelijkheden aangrijpt om af te geven op de DBB crew. Terwijl deze toch heel mild is in hun banbeleid dus de perm ban eigenlijk onnodig was mits de user in kwestie nog op DBB had willen posten en zich gewoon eens normaal zou gaan gedragen.
Heel mild? hahaha, je moest eens zien waar ik al kaarten voor gehad heb. Andere mensen zouden 3 kaarten hebben waar ik er 7 had.
(en dat maakt dan veel indruk als die kaarten komen van mods die nieteens trainen hahaha)
Wat is een normale user trouwens, iemand die alleen in chat en convo post met een monsterlijke karma balk en een 75 kilo frame?
Maar goed, 't beste is deze kerel te negeren. Niet omdat zijn kennis niet in orde is (integendeel, er zijn veel die echt wat van dat groepje hadden willen leren) maar kennis bezitten is 1, kennis op een normale en constructieve manier kunnen cq. willen uitdragen is een totaal ander iets.
Dus zoals je ook in deze reeks kan zien voegt deze user bar weinig toe. Wat quasi grappige onliners en dat was het wel. No big deal, gewoon laten gaan is de lol er voor hem ook op een gg moment wel af.
Nee je hebt gelijjk. De hele crew is niet consistent en pakken soms gewoon een bepaald groepje users aan om die weg te werken, vinden ze leuk namelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:31 schreef Baffer het volgende:
Heel mild? hahaha, je moest eens zien waar ik al kaarten voor gehad heb. Andere mensen zouden 3 kaarten hebben waar ik er 7 had.
Tnx, dit soort zinnetjes onderstreept mijn eerdere post over het type user waar we mee te maken hebben.quote:(en dat maakt dan veel indruk als die kaarten komen van mods die nieteens trainen hahaha)
Een normale user zie ik als een user die niet continu de confrontatie met andere leden of de crew opzoekt, die in staat is kennis op een normale manier uit te dragen zonder niet veel meer te kunnen dan anderen op persoonlijk niveau aan te vallen. En of die nu een pimpelpaarse karma balk van 3 meter heeft is niet van toepassing. Of iemand leuk mee kan doen wel.quote:Wat is een normale user trouwens, iemand die alleen in chat en convo post met een monsterlijke karma balk en een 75 kilo frame?
op grote fora zijn die schaar. Op een klein forum is de kwaliteit van users een stuk beter. Dat zie je ook hier op fok, 75% is echt volledig padje afquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:41 schreef Mr.J het volgende:
Een normale user zie ik als een user die niet continu de confrontatie met andere leden of de crew opzoekt, die in staat is kennis op een normale manier uit te dragen zonder niet veel meer te kunnen dan anderen op persoonlijk niveau aan te vallen. En of die nu een pimpelpaarse karma balk van 3 meter heeft is niet van toepassing. Of iemand leuk mee kan doen wel.
Eigenlijk een beetje de defenitie van een normale user zoals die op elk groot forum geldt.
al dat tuig wat maar aankloot in de sportschool zou ook een ban moeten krijgenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:12 schreef Mr.J het volgende:
OK, daar zit wat in. Wat ik als normale users omschreef kan je veranderen in 'goede users'.
Maar dat veranderd niets aan het feit dat 'slechte users' totaal niets toevoegen en alleen maar sfeerverziekend bezig zijn. Als dan de crew deze groep users als maanden waarschuwd en verzoekt anders te gaan posten moet er op een gg moment niet raar opgekeken worden als er bij geen gehoor aan deze oproep uiteindelijk een perm ban valt.
Maar goed, dat is allemaal offtopic.
Ach zolang je er geen last van hebt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
al dat tuig wat maar aankloot in de sportschool zou ook een ban moeten krijgen
Ga naar buiten en inventariseer sportscholen in de buurt in plaats van angstig rond te vragen naar antwoorden, die op eigen kracht makkelijk zelf te beantwoorden zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht.
Iemand nog tips?
Nope, niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:03 schreef BertV het volgende:
Is het niet zelfs onmogelijk om een enorm bovenlijf met mini beentjes te krijgen? (zonder AAS dan)
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijjk. De hele crew is niet consistent en pakken soms gewoon een bepaald groepje users aan om die weg te werken, vinden ze leuk namelijk.
Ik heb inderdaad gelijk, er wordt inconsequent gehandeld.
[..]
Tnx, dit soort zinnetjes onderstreept mijn eerdere post over het type user waar we mee te maken hebben.
[..]
Truth hurts, hoe bespottelijk is het als iemand die nieteens traint jou beticht van "weinig toevoegen" ?
Een normale user zie ik als een user die niet continu de confrontatie met andere leden of de crew opzoekt, die in staat is kennis op een normale manier uit te dragen zonder niet veel meer te kunnen dan anderen op persoonlijk niveau aan te vallen. En of die nu een pimpelpaarse karma balk van 3 meter heeft is niet van toepassing. Of iemand leuk mee kan doen wel.
In mijn geval was het dus zo dat ik genoeg fatsoenlijke posts maakte, beginners proberen te helpen etc. Ik had inderdaad ook een minder serieuze kant ja hahaha, maar wat is daar mis mee? Het is niet zo dat ik gewoon users ging lopen pesten oid.
Iemand die een claim maakt die ongegrond is of onzin loopt te verkondigen mag er imo op afgestraft worden.
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:10 schreef Haijo het volgende:
@Baffer: alsjeblieft geen discussie hier. Gezien je "behulpzame" one-liner posts kiezen we toch allemaal MrJ's kant.
<insert-Calimero.jpg>quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:06 schreef Baffer het volgende:
Ik heb inderdaad gelijk, er wordt inconsequent gehandeld.
Om een oordeel te kunnen vellen of iemand wel of niets iets toevoegd voor een forum hoeft een moderator in kwestie niet actief het forum onderwerp uit te dragen mits hij/zij maar de kennis bezit en over 'mod kwaliteiten' beschikt (mensen kennis, bereid zijn er tijd in te steken, users corrigeren).quote:Truth hurts, hoe bespottelijk is het als iemand die nieteens traint jou beticht van "weinig toevoegen" ?
Toch ging je volgens de crew keer op keer over de scheef. Als je je postgedrag na al die waarschuwingen niet aan wilt passen houdt het toch een keer op?quote:In mijn geval was het dus zo dat ik genoeg fatsoenlijke posts maakte, beginners proberen te helpen etc. Ik had inderdaad ook een minder serieuze kant ja hahaha, maar wat is daar mis mee? Het is niet zo dat ik gewoon users ging lopen pesten oid.
Iemand die een claim maakt die ongegrond is of onzin loopt te verkondigen mag er imo op afgestraft worden.
Ik lees wel af en toe, maar post even niet meer in het BB topic. Ik geloof het wel even met het beleid daar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:10 schreef Haijo het volgende:
@MrJ: Kom je nu helemaal niet meer op GoT?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:16 schreef Mr.J het volgende:
[..]
<insert-Calimero.jpg>[afbeelding]
[..]
Om een oordeel te kunnen vellen of iemand wel of niets iets toevoegd voor een forum hoeft een moderator in kwestie niet actief het forum onderwerp uit te dragen mits hij/zij maar de kennis bezit en over 'mod kwaliteiten' beschikt (mensen kennis, bereid zijn er tijd in te steken, users corrigeren).
Een Formule 1 forum zou dus alleen gemod mogen worden door F1 coureurs?
Die kennis daar scheelt het dus aan bij de meeste mods.
Toch ging je volgens de crew keer op keer over de scheef. Als je je postgedrag na al die waarschuwingen niet aan wilt passen houdt het toch een keer op?
Hahaha right, ik heb 2 punten gekregen voor het plaatsen van een topic in de verkeerde sectie, (Gewoon een fatsoenlijk topic) en uiteindelijk een permban voor het plaatsen van een EricR fotoshop die ik zelf gerapporteerd het voor het geval hij het er niet mee eens was. Ja, echt een reden om iemand te permbannen.
Kijk DBB is (netzoals Fok!) een besloten forum en dat je daar mag posten is een privilege, geen recht. Dat privilege verspeel je door je niet te willen schikken naar de wensen van de eigenaar.
PS: Leer eens quoten svp.
Leer jij eerst eens fatsoenlijk omgaan met grammatica, met je "toevoegd".
maar ik vind 3x5 zwaar genoegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:03 schreef BertV het volgende:
Ik zal eerlijk zijn...![]()
Ik heb altijd in m'n achterhoofd dat op een-of-andere manier het bovenlijf ook indirect profiteert van zware been trainingen.
Is het niet zelfs onmogelijk om een enorm bovenlijf met mini beentjes te krijgen? (zonder AAS dan)
Hahahaha monster ironie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:17 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik lees wel af en toe, maar post even niet meer in het BB topic. Ik geloof het wel even met het beleid daar.
En de moeite voor nog een reply eigenlijk niet waard. Eerst weken etteren en nu in ene heel zielig doen als hij na zoveel waarschuwingen weggekicked is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Skazminko het volgende:
baffer = wakkie
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:49 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En de moeite voor nog een reply eigenlijk niet waard.
Translation: ik weet dat hij gelijk heeft dus ga ik er niet op in.
Eerst weken etteren en nu in ene heel zielig doen als hij na zoveel waarschuwingen weggekicked is.
En dan ipv zijn post volgens een normale opmaak te posten nu over een typo vallen zegt -again- alweer genoeg.
Monster de zaken omdraaien, jij was degene die begon over mijn opmaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |