vreemd...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:00 schreef BertV het volgende:
nooit gedacht dat het zou kunnen, ik hoor er nu echt bij:
Ben afgevallen in de vakantie, door het drinken van bier en het snacken...![]()
Welkom terug!quote:Op maandag 30 juli 2007 12:00 schreef BertV het volgende:
nooit gedacht dat het zou kunnen, ik hoor er nu echt bij:
Ben afgevallen in de vakantie, door het drinken van bier en het snacken...![]()
ja blijft een lastige dat bier. Moeten ze toch maar eens wat op gaan bedenken zodat ik gewoon bier kan drinken zonder vocht te verliezenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Alcohol drogeerd...
Dus afvallen (en krachtverlies)
dank! op m'n werk word ik minder gemist... of zou dat juist door dit soort fora komen...quote:Op maandag 30 juli 2007 13:08 schreef Videopac het volgende:
[..]
Welkom terug!
Hier heb je overigens niets gemist (veel nutteloos gezeur over spierballen pillen etc.)
Ik ben vanochtend gegaan, had een uur de tijd, wat normaal precies genoeg is om lekker te trainen, maar er waren een paar mensen terug van vakantie dus uiteindelijk maar 3 oefeningen gedaan. Te weinig gewoon en het was totaal geen training te noemen. Morgenochtend met borst/rug maar even goedmaken!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef Fugie het volgende:
vanavond weer deadliften squats rug en biceps
mja ik sta enigzins onder druk vandaagquote:Op maandag 30 juli 2007 18:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend gegaan, had een uur de tijd, wat normaal precies genoeg is om lekker te trainen, maar er waren een paar mensen terug van vakantie dus uiteindelijk maar 3 oefeningen gedaan. Te weinig gewoon en het was totaal geen training te noemen. Morgenochtend met borst/rug maar even goedmaken!
Bankdrukken met 22kg?!? Schijven erop dan!!quote:Op maandag 30 juli 2007 18:30 schreef koejoeloek het volgende:
net maar even teruggegaan, en afgemaakt waar ik vanmorgen was geblevenDit keer zonder net voor ik ga een shake te nemen
niet echt tactische zet. Chest Press 95kg gehaald, me doel voor einde van de maand was 100kg
Bankdrukken gebruik ik alleen nog maar als warming up, want die 22kg voelt als veertjes zo onderhand.
gaat nietquote:Op maandag 30 juli 2007 18:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bankdrukken met 22kg?!? Schijven erop dan!!
Ik doe ook altijd 1x in de week een setje chestpress, niks mis mee als ondersteuning!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:04 schreef Baffer het volgende:
Haha chestpress gayer than the dbb mod team's lifting stats.
Dbb mod.. en dat staat voorquote:Op maandag 30 juli 2007 19:04 schreef Baffer het volgende:
Haha chestpress gayer than the dbb mod team's lifting stats.
Zijn dat kinderen van 8 jr oid? Want echt zware gewichten til je toch niet?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:30 schreef koejoeloek het volgende:
mensen die tegen je gaan praten als je aan het trainen bent![]()
Ik heb alleen van die mensen die met grote ogen naar het gewicht staan te kijken wat ik til, en dan even zeggen: Zo dat zijn aardig wat kilo's jongen.![]()
haha, voor de mensen die bij onze gym trainen, train ik gruwelijk zwaarquote:Op maandag 30 juli 2007 22:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zijn dat kinderen van 8 jr oid? Want echt zware gewichten til je toch niet?
Vandaag had ik wel veel bekijks met dumbell shoulderpress met 44kg per handquote:Op maandag 30 juli 2007 22:36 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
haha, voor de mensen die bij onze gym trainen, train ik gruwelijk zwaarNou vind ik persoonlijk dat ik zeker niet licht train, maar om het nou echt zwaar te noemen, nee niet echt
![]()
het is op de tijden dat ik kom meestal 80% 60+ers![]()
En dan kom ik aan met mijn 16kgquote:Op maandag 30 juli 2007 22:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vandaag had ik wel veel bekijks met dumbell shoulderpress met 44kg per hand![]()
DBB moderators.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dbb mod.. en dat staat voorMoet trouwens benchpress zijn en niet chestpress
waar ik het over had
![]()
Bedankt voor de informatie.quote:Op maandag 30 juli 2007 08:47 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Bij een goeie sportschool kun je gratis dvd's huren. Ook heb je tegen een kleine vergoeding een hele goeie personal trainer, die je de fijne kneepjes van het vak kan uitleggen. Ook is het wel handig als je een persoonlijk polsbandje krijgt voor de kluisjes.
Heel veel trainplezier!
Ik woon in Utrecht.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:06 schreef Videopac het volgende:
[..]
Geef even aan waar je woont; misschien dat iemand je hier dan een tip kan geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |