Ja fuck zeg wat gaan we hard.. niet normaal!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:32 schreef BonJovi het volgende:
Mooie aankoop, we want more!
op naar de 800ste topic
krant Diario Vascoquote:
*meldtquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wie denkt er trouwens dat Real ook werkelijk 30 miljoen gaat bieden voor SuperWes?
quote:
'Suarez... schitterend langs 2 verdedigers.. de voorzet op het hoofd van Urzaiz..... JAAAAAA 0-3 in de Euroborg!!!'quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:31 schreef venomsnake het volgende:
Mooie aankoop, kon Ajax wel een veel plezier van hebben volgend seizoen.
tvp
Suarez gaat die zaak niet winnenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:39 schreef BigFire het volgende:
[..]
'Suarez... schitterend langs 2 verdedigers.. de voorzet op het hoofd van Urzaiz..... JAAAAAA 0-3 in de Euroborg!!!'
Daar staat dat dat de zaakwaarnemer van Prieto vrijdag een gesprek heeft met Athletic en dus niet met Ajax.quote:
en die is in de Premier League te bewonderen komend seizoenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef PyTh het volgende:
Leuk dat zo'n speler in de eredivisie te bewonderen aankomend seizoen, beetje jammer van z'n nick want er is natuurlijk maar 1 echte TANK
foutje van AjaxShowtimequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Daar staat dat dat de zaakwaarnemer van Prieto vrijdag een gesprek heeft met Athletic en dus niet met Ajax.
Je bedoelt dat er volgend jaar maar één in NL speelt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef PyTh het volgende:
Leuk dat zo'n speler in de eredivisie te bewonderen aankomend seizoen, beetje jammer van z'n nick want er is natuurlijk maar 1 echte TANK
Grapjas.. jij denkt dus echt dat Gruningen gelijk krijgt door te zeggen dat AFC AJAX geen positieverbetering is..quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Suarez gaat die zaak niet winnen![]()
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:41 schreef M0NTANA het volgende:
Je bedoelt dat er volgend jaar maar één in NL speelt?
Heerlijk als je zo hapt M0NTANAFish, zo ken ik je weer...quote:Of bedoel je dat Ismael Urzaiz meer recht heeft op die bijnaam, omdat hij hem al eerder had?
Touchéquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:41 schreef M0NTANA het volgende:
Of bedoel je dat Ismael Urzaiz meer recht heeft op die bijnaam, omdat hij hem al eerder had?
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Grapjas.. jij denkt dus echt dat Gruningen gelijk krijgt door te zeggen dat AFC AJAX geen positieverbetering is..
Heb er al genoeg gehapt, vanavond!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja
[..]
Heerlijk als je zo hapt M0NTANAFish, zo ken ik je weer...
Dat vind ik juist goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, onverwachte keus, maar ik heb er vertrouwen in.
Ik vraag me alleen af of de rechter dat genoef vind om een transfer te forcerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ajax is inderdaad geen stap VOORUIT nee!!
Ze zeggen het. Ik hoop zelf dat ze een gesprek hebben met Delgado + zaakwaarnemer, maar ik ben er bang voor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:12 schreef Radegast het volgende:
Urzaiz, leuke pinchhitter.![]()
Morgen heeft Ajax een gesprek met Xabi Prieto + zaakwaarnemer?
Tank Abbottquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef PyTh het volgende:
We zullen zien. Op voorhand acht ik de spanjaard toch beter, Mols heeft zijn beste tijd jaren geleden gehad en is de laatste jaren al matig. Deze spanjaard heeft het altijd redelijk tot goed gedaan.quote:
Duh.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:27 schreef w00h00 het volgende:
[..]
We zullen zien. Op voorhand acht ik de spanjaard toch beter, Mols heeft zijn beste tijd jaren geleden gehad en is de laatste jaren al matig. Deze spanjaard heeft het altijd redelijk tot goed gedaan.
Ik zie Mols dit nog niet doen eerlijk gezegd: http://www.youtube.com/watch?v=EHj22VpTJpg. Is een goal van half jaartje geleden.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik zie Mols dit nog niet doen eerlijk gezegd: http://www.youtube.com/watch?v=EHj22VpTJpg. Is een goal van half jaartje geleden.
Maarja, ieder z'n kwaliteiten he. Misschien kan Mols wel heel goed drinkflesjes aangooien?
Als hij er 5 maakt, mogen jullie al tevreden zijn denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:46 schreef Grimm het volgende:
leuke aankoop! nu hopen voor jullie dat hij d'r wat ballen gaat inschieten
Die site hequote:'AJAX WIL OOK VALERI BOJINOV'
19-07-2007 || Bron: || Aantal keren bekeken: 331 || Auteur: Joost Veenstra
Ajax liet de afgelopen dagen weten interesse te hebben in Cesar Delgado en Artem Milevskiy, maar vandaag is daar een Bulgaar bijgekomen. Valeri Bojinov van Fiorentina staat in belangstelling van de Amsterdamse voetbalclub, dit wist Nova TV vanmiddag te meldden.
In 1998 kwam Valeri Bojinov naar US Lecce van Pieta Hotspurs FC, 7 jaar later, in 2005, ging de Bulgaar voor 13 miljoen euro naar Fiorentina. Afgelopen seizoen werd hij verhuurd aan de Turijnse club Juventus.
Het bedrag van Valeri Bojinov ligt rond de 9 miljoen euro. Met Vieri, Lupoli, Mutu en Pazzini zou Bojinov voor de het vragende bedrag van 9 miljoen euro mogen vertruiken uit Florence.
Prima voor een pinchhitter als ie er 5 wedstrijden mee beslist.. Of gelijkmaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als hij er 5 maakt, mogen jullie al tevreden zijn denk ik.
Check die laatste zin, hoeveel fouten kun je maken.quote:
Heeft van geel aardig kunnen lullen om m over te halen....quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
Ondanks het feit dat hij over enkele aanbiedingen uit het Premiership beschikt, lijkt het besluit van Urzaiz om te stoppen vast te staan. De afgelopen maanden weigerde hij al om zijn aflopende verbintenis met één seizoen te verlengen.
quote:Ten Cate rekent op Edgar Davids
In De Telegraaf laat Ajax coach Ten Cate weten erop te rekenen dat Edgar Davids bij Ajax blijft. Arsenal Kiev meldde zich voor de middenvelder. Ten Cate gelooft niet dat Davids zwicht voor een berg dollars. "Ik heb een afspraak met Edgar. We willen samen kampioen worden. Dat zal dus dit seizoen moeten gebeuren."
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef devv05 het volgende:
Heb echt nog nooit van die gast gehoord, maar door wat ik hier lees geef ik 'm het voordeel van de twijfel.
Denk het ook ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen Urzaiz niet kennen.. Zal wel met de leeftijd te maken hebben....
Darrom hoop ik dat Xabi Prieto maar een soort van bliksemafleider was, Ajax kon in alle rust in het Spaanse Baskenland met Ismael Urzaiz onderhandelen, aangezien men dacht dat ze daar voor Xabi Prieto waren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:39 schreef Doezelhaar het volgende:
Wat ik wel weer grappig vind is dat dit totaal uit de lucht is komen vallen met Urzaiz. Jaap Stam vorig jaar was ook al zo'n geval. Ajax kan het dus wel zonder uit te lekken. Hoe minder media aandacht voor een transfer hoe makkelijker die altijd verloopt.
Laten we het hopen want ik zie die kerel ook niet graag komen. We kunnen, mag ik hopen, wel betere alternatieven vinden. Ok, Prieto voor 2,5 mln is misschien wel een aardige deal maar niet de gevraagde 5 mln graag. Dat is echt veel te veel!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Darrom hoop ik dat Xabi Prieto maar een soort van bliksemafleider was, Ajax kon in alle rust in het Spaanse Baskenland met Ismael Urzaiz onderhandelen, aangezien men dacht dat ze daar voor Xabi Prieto waren.
quote:Urzaiz: 'Voor Ajax spelen is een droom'
Ismael Urzaiz kiest op z’n 35e alsnog voor een buitenlands avontuur. De Spanjaard hoefde niet lang na te denken toen Ajax aanklopte. “Ze hebben me snel overtuigd. Ik hield een goed gevoel over aan de gesprekken met trainer Henk ten Cate”, meldt Urzaiz in Marca.
El tanque, zoals een van Urzaiz’ bijnamen luidt, speelde afgelopen seizoen met acht treffers nog een belangrijke rol in de degradatiestrijd van Athletic de Bilbao. Urzaiz, aan het eind van de vorige eeuw een vaste waarde in de Spaanse ploeg, sluit zich maandag aan bij de Ajax-selectie. “Voor Ajax spelen is een droom. Het is een ploeg met ambities in de Champions League.” (MA)
Ik denk het niet, door de uitspraken van Ten Cate over Prieto. Het lijkt me niet dat ze zo'n moeite gaan doen alleen om een rookgordijn te leggen over de transfer van Urzaiz.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Darrom hoop ik dat Xabi Prieto maar een soort van bliksemafleider was, Ajax kon in alle rust in het Spaanse Baskenland met Ismael Urzaiz onderhandelen, aangezien men dacht dat ze daar voor Xabi Prieto waren.
Hij zat nota bene in de Spaanse selectie van EK 2000 volgens mij (of het was WK 98).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:32 schreef Doezelhaar het volgende:
Iedereen die Urzaiz niet kent moet echt eens meer voetbal gaan volgen.
Sinds Van Geel er zit gaat dat stukken beter!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:09 schreef Blight het volgende:
Dit lijkt me een prima aankoop. Opvallend overigens dat het zo lang stil is gehouden. Niets voor Ajax om zo lek-vrij te opereren,.
Pas op hé, niet te positief worden......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien, idd wel precies wat we nodig hebben op die positie, nu nog op het middenveld en achterin.
Wie weet wordt het zo nog wat.
Hier sluit ik me bij aan. Ten Cate ziet het zelf ook zo, overigens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zolang Sneijder blijft heb ik er heel veel vertrouwen in.. Meer dan de voorgaande seizoenen bij elkaar.
Ben ook echt in m'n nopjes met Urzaiz. Echt exact de speler waar HtC naar opzoek was.
Groot, sterk, kan wat forceren en vindt het niet erg op de bank te beginnen. Om nog maar de zwijgen over de bak aan ervaring die hij meeneemt.
Leuk voor Gabri ook nu Roger weg is.
quote:Ten Cate: ‘Ajax voorlopig niet uitgewinkeld’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 20 juli om 07:56
Na de komst van de routinier Ismael Urzaíz is Ajax allerminst uitgewinkeld. Tegenover De Telegraaf deed de oefenmeester een boekje open over de mogelijke komst van Luis Suárez en het aanblijven van Edgar Davids en Wesley Sneijder.
Ten Cate blijft rekening houden met de aanvaller van FC Groningen.“Als het inderdaad een arbitragezaak wordt, ga ik ervan uit dat hij naar Ajax komt. Maar ik hoop dat FC Groningen het voor die tijd alsnog op een nette manier wil oplossen. Voor onze voorbereiding maakt het sowieso weinig uit. Suarez komt net van het jeugd-WK en heeft eerst recht op drie weken vakantie. Dan zal hij pas op 1 augustus kunnen instromen.”
Alle speculaties, zoals bijvoorbeeld de recente interesse van het Oekraďnse Arsenal Kiev in Edgar Davids, maakt het voor de Amsterdamse coach er niet gemakkelijk op. ”Vind ik niet erg. Ik ben drie jaar in Barcelona geweest. Daar verloopt een voorbereiding nog veel onrustiger. Ik ben er nuchter in, je verandert er namelijk niets aan. Ik zie het allemaal wel. Ik heb een afspraak met Edgar. We willen samen kampioen worden. Dat zal dus dit seizoen moeten gebeuren.”
Wesley Sneijder blijft voor Ten Cate het verschil tussen een titelkandidaat of niet. “Ik ben blij dat de directie een signaal heeft afgegeven aan het buitenland. Met die vraagprijs van dertig miljoen kan ik leven. Voor kwaliteit moet je betalen. Sneijder is topklasse. Ik zou het fantastisch vinden als hij hier nog een jaar blijft. Zeker als we de Champions League halen. Kan hij zich goed profileren, het team bij de hand nemen. En daarna staan de clubs weer voor hem in de rij.”
Als geld mijn drijfveer was, had ik beter in Barcelona kunnen blijven. Ik ben weer naar Nederland gekomen omdat een kampioenschap nog op mijn palmares ontbreekt. Wat is er mooier dan dat te bereiken in de stad waar ik ben geboren? Maar als Sneijder toch vertrekt, zal ik mijn persoonlijke doelstelling waarschijnlijk moeten aanpassen”, aldus Ten Cate.
Suarez is echt een jongen voor de toekomst HtC kan hem wel e.e.a. bijbrengen net als de ervaren jongens in de selectie. Probleem is alleen dat hij een irritante zaakwaarnemer heeft. Als hij één opvallend jaar in Amsterdam speelt en een Engelse ploeg komt met geld dan is hij weg. Dus of je er echt wat aan hebt....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Ten Cate ziet het zelf ook zo, overigens.
Het enige minpuntje vind ik echter de eventuele komst van Suarez. Die jongen is een goede voetballer, maar naar mijn idee niet iemand die er meteen zal staan. Dan zou ik liever zien dat Ajax werk maakt van bijvoorbeeld Albert Luque. De Spaanse enclave kan best nog iets groter, immers..
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:18 schreef Longmen het volgende:
http://dapperestrijders.w(...)transfers_geruc.html
Staat wel leuk rijtje. Met name dat van Riquelme. Ken deze site verder niet....
Duidelijk! Die titelaspiraties spreken me aan.quote:
Dat staat er ook gewoon bij hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:28 schreef Fides het volgende:
[..]
Nemeth is al gekocht door Liverpool. Geen optie dus meer voor Ajax. nKufo is natuurlijk ook niet meer aan de orde met Urzaiz.
Luis Suarez halen als linksbuiten is echt verschrikkelijk stom, vonden ze Ryan Babel op die positie nou echt een succes? Als we toch wat geld te besteden hebben, waarom dan geen échte linksbuiten halen? Maar goed, wanneer men Luis Suarez haalt en 4-1-2-1-2 wil gaan spelen, ben ik juist wel heel erg blij!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Het enige minpuntje vind ik echter de eventuele komst van Suarez. Die jongen is een goede voetballer, maar naar mijn idee niet iemand die er meteen zal staan. Dan zou ik liever zien dat Ajax werk maakt van bijvoorbeeld Albert Luque. De Spaanse enclave kan best nog iets groter, immers..
Lijkt me een signaal richting zowel Sneijder als v Geel eigenlijk......quote:Als geld mijn drijfveer was, had ik beter in Barcelona kunnen blijven. Ik ben weer naar Nederland gekomen omdat een kampioenschap nog op mijn palmares ontbreekt. Wat is er mooier dan dat te bereiken in de stad waar ik ben geboren? Maar als Sneijder toch vertrekt, zal ik mijn persoonlijke doelstelling waarschijnlijk moeten aanpassen”, aldus Ten Cate.
Ik denk persoonlijk dat Suarez er wel heel snel "is".quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Met Suarez erbij kan je iig schuiven en zo gaan spelen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Luis Suarez halen als linksbuiten is echt verschrikkelijk stom, vonden ze Ryan Babel op die positie nou echt een succes? Als we toch wat geld te besteden hebben, waarom dan geen échte linksbuiten halen? Maar goed, wanneer men Luis Suarez haalt en 4-1-2-1-2 wil gaan spelen, ben ik juist wel heel erg blij!
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er is maar een echte tank natuurlijk en die speelt nu bij ons..
Als je goed kijkt zie je Philippe Leonard nog trillen van angst.quote:
Worden mooie clashes dit seizoen.quote:
Echt, who fucking cares.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:56 schreef w00h00 het volgende:
komt net uit bed gerold
Er stond een nieuwsartikel over Ajax wat al gepost was. Dat heeft hij uit z'n bericht geknipt omdat deze dus dubbel bleek.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Echt, who fucking cares.
Koop een dagboek ofzo.
Er stond eerst wat anders, wat dus al gezegt was. Dus heeft hij zijn post ge-edit. En als jij nou niet zo kansloos op alles wat maar enigszins off topic is reageert, hoef ik deze reactie ook niet te plaatsen en kunnen we weer verder on topic gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Echt, who fucking cares.
Koop een dagboek ofzo.
Ah, ik dacht al..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Er stond een nieuwsartikel over Ajax wat al gepost was. Dat heeft hij uit z'n bericht geknipt omdat deze dus dubbel bleek.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:28 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt wel een beetje op Tony Montana/Al Pacino eigenlijk.![]()
Als iemand gratis komt is het niet echt kortzichtig, gewoon een stok achter de deur. Volgend jaar vertrekt KJH en Sneijder ook, dus kan je dan weer een "echte" spits kopenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:37 schreef N.i.c.k het volgende:
Aan de ene kant een mooie waardige pinchhitter. Eentje die zich makkelijk zal schikken op de bank. Aan de andere kant een wat kortzichtig beleid met een vertrekkende Huntelaar volgend seizoen.
Hoezo, je moet je richten op dit seizoen.. Een vervanger voor KJH halen betekent dat je hem een seizoen lang op de bank moet stallen. Werkt ook niet en het is je reinste kapitaalvernietiging.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:37 schreef N.i.c.k het volgende:
Aan de ene kant een mooie waardige pinchhitter. Eentje die zich makkelijk zal schikken op de bank. Aan de andere kant een wat kortzichtig beleid met een vertrekkende Huntelaar volgend seizoen.
Verdomd!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:28 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt wel een beetje op Tony Montana/Al Pacino eigenlijk.![]()
Idd alles behalve kortzichtig beleid. Gelukkig snappen sommigen dat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, je moet je richten op dit seizoen.. Een vervanger voor KJH halen betekent dat je hem een seizoen lang op de bank moet stallen. Werkt ook niet en het is je reinste kapitaalvernietiging.
Dus kortzichtig, nee. Van het geld wat KJH oplevert kan je volgend seizoen een nieuwe halen.
Het moet eens afgelopen zijn met het 'lange termijn' gebeuren bij Ajax. Met alleen jonge jongens red je het ook niet! Tuurlijk moet je jeugdig talent kopen/opleiden en de kans geven, maar juist de ervaren rotten kunnen het verschil maken tegen een FC Kobenhavn en PSV. Wat mij betreft halen ze ieder jaar één of twee transfervrije 35-jarige spelers die nog een jaar willen ballen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:37 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat, en Urzaiz komt sowieso maar voor 1 seizoenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Idd alles behalve kortzichtig beleid. Gelukkig snappen sommigen dat.
Hopelijk meer dan een wit konijn en een paar slingers.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat, en Urzaiz komt sowieso maar voor 1 seizoen.
Ben wel bang voor volgend seizoen.. KJH, Stam, Davids en Sneijder sowieso weg (als ie te behouden is).. HtC stopt hoogstwaarschijnlijk.. Als Gabri zo'n topseizoen draait als vorig seizoen is die ook weg.
Dan zit MvG met een HEEL grote zak geld en dan ben ik erg benieuwd wat ie uit zn hoed tovert.
Laten we nu eerst maar de Champions League winnen en genieten van de landstitel die er aan komt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben wel bang voor volgend seizoen.. KJH, Stam, Davids en Sneijder sowieso weg (als ie te behouden is).. HtC stopt hoogstwaarschijnlijk.. Als Gabri zo'n topseizoen draait als vorig seizoen is die ook weg.
Dan zit MvG met een HEEL grote zak geld en dan ben ik erg benieuwd wat ie uit zn hoed tovert.
Wat dat betreft is dit inderdaad hét seizoen! De climax van jaren spanningen, opbouw, wisselingen, etc. Ik denk dat als je dit jaar weer de CL niet haalt en geen kampioen wordt, alles weer van voren kan beginnen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij blijft, hij blijft. Die goede, goede Wes!quote:'Valencia gaat nu voor Källström'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 20 juli om 09:59
Niet alleen in Engeland in de zaak rondom Carlos Tévez, maar ook in Portugal zijn de transferrechten een heikel punt. FC Porto en Media Sports Investmenst hebben immer nog geen akkoord bereikt over de vraagprijs voor Lucho González en dus lijkt Valencia haar miljoenen aan een andere speler te willen besteden.
Niet Wesley Sneijder, die vanwege de hoge vraagprijs definitief uit beeld is, maar Kim Kallström van Olympique Lyon. Volgens de Spaanse sportkrant Marca mag de Zweedse middenvelder onder geen beding bij de Franse landskampioen vertrekken, maar is het wel vanaf vijftien miljoen euro bereid om te luisteren.
Miguel Ángel Ruiz, technisch directeur van Valencia, onderhandelt al twee weken met Porto, maar de complexe situatie rondom de spelersrechten is een doorn in het oog van het bestuurslid. Ondanks het feit dat zaakwaarnemer Pini Zahivi akkoord ging met het contractvoorstel voor de Argentijnse middenvelder, lijkt Ruiz toch andere opties te hanteren.
Kallström (24), die door zijn fysieke kracht ook wel Kongo-Kim wordt genoemd, heeft een redelijk eerste seizoen bij L’OL achter de rug. In totaal mocht hij in 33 competitieduels zijn opwachting maken, waarvan 20 duels in de basis. Daarvoor stond de 45-voudig international onder contract bij Häcken, Djurgĺrden en Stade Rennes.
Ik zeg: Van der Vaart terug halen. Die mag dan voor anderhalf miljoen weg want dat staat in zijn contractquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh ja.. Nou ja, de CL winnen is inmiddels al zo vanzelfsprekend, dat ik het even vergat....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Laten we nu eerst maar de Champions League winnen en genieten van de landstitel die er aan komt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Laten we nu eerst maar de Champions League winnen en genieten van de landstitel die er aan komt.
Ik moest er gisteren weer aan denken. Ik werd er weer erg depressief van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:50 schreef HeatWave het volgende:
En laten we eens op een constant seizoen hopen. Niet dat schitteren tegen f'noord, PSV en dan verkloten tegen heracles..
Er zijn nog meer kapers op de kustquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Hij blijft, hij blijft. Die goede, goede Wes!
In 2009 ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:51 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik zeg: Van der Vaart terug halen. Die mag dan voor anderhalf miljoen weg want dat staat in zijn contract
Huh ? Dat is toch precies wat ik min of meer zeg. Zet daar Urby maar bij als die gewoon een basisplek krijgt op het EK. Ik ken verder Heintinga's ambities niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
HET voetbal clichee van vandaag: Kampioen word je tegen de kleintjes. En dat is afgelopen seizoen maar eens te meer duidelijk geworden lijkt mequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik moest er gisteren weer aan denken. Ik werd er weer erg depressief van.
Die komt echt niet hoor, die heeft ze volgend seizoen voor het uitzoeken..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:51 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik zeg: Van der Vaart terug halen. Die mag dan voor anderhalf miljoen weg want dat staat in zijn contract
Hm? Hij had toch al ergens getekend?quote:Christian Wilhelmsson is nog altijd zoekende naar een nieuwe werkgever. Bolton Wanderers heeft interesse getoond in de Zweedse aanvaller van Nantes, volgend seizoen uitkomend in de Ligue 2. (The Sun)
In Engeland ergens! Was het niet Man City?quote:
Zo'n clubhoer is het niet hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In Engeland ergens! Was het niet Man City?
Maar hoe dan ook, zo'n clubhoertje hoef ik niet hoor.....
Misschien proberen ze het al tijden, maar wil hij niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef Blight het volgende:
Uitstekende rechtsbuiten. Helaas zie ik het niet gebeuren dat Ajax hem ook daadwerkelijk zal proberen te contracteren. Dat 'gerucht' blijkt al jaren loos.
Sinds ie weg is bij Anderlecht speelt ie elk seizoen ergens anders toch?quote:
Hij is naar Nantes gegaan maar daar is ie uitgeleend aan as roma.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds ie weg is bij Anderlecht speelt ie elk seizoen ergens anders toch?
Of haal ik nu 2 spelers door elkaar..
Okay, dat valt nog mee idd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is naar Nantes gegaan maar daar is ie uitgeleend aan as roma.
Hoelang is hij dan al weg bij Anderlecht?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds ie weg is bij Anderlecht speelt ie elk seizoen ergens anders toch?
Of haal ik nu 2 spelers door elkaar..
quote:2001 Stabćk IF 25 6 Noorwegen
2002 Stabćk IF 26 6 Noorwegen
2003 Stabćk IF 9 4 Noorwegen
2003/04 Anderlecht 26 4 Belgie
2004/05 Anderlecht 31 4 Belgie
2005/06 Anderlecht 31 5 Belgie
2006/07 AS Roma 19 1 Serie A
2006/07 FC Nantes 14 0 Frankrijk
Kijk eens een pagina terugquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
Kongo-Kim Kallström (Olympique Lyon) staat nu ook in de belangstelling van Valencia, als de transfer van Lucho González (FC Porto) geen doorgang vindt.
Nee, hij heeft enkel gesproken met Manchester City en daarnaast toonden nog wat PL-clubs interesse in hem. Persoonlijk zou ik hem héél graag naar Ajax zien komen, super-rechtsbuiten en in geval van nood kan hij ook op links, maar ik heb het idee alsof men bij Ajax niet gescharmeerd is van hem.quote:
Alles staat bij mij op één pagina, maar ben simpelweg te lui om alles door te lezen!quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:05 schreef sjimz het volgende:
Dit jaar hoor je niets van dat gerucht, dus je kan er 100% zeker van zijn dat Wilhelmsson naar Ajax komt
Hoe doe je dat danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alles staat bij mij op één pagina, maar ben simpelweg te lui om alles door te lezen!![]()
Ik heb ook niet het idee dat Ajax actief achter deze speler aan jaagt, nee. Maarja, als hij praat met een club als Manchester City zie ik het sowieso niet echt gebeuren. City is ontzettend kapitaalkrachtig nu ze over zijn genomen door die Aziaat. Ajax kan hen qua salarisbudget niet overtreffen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, hij heeft enkel gesproken met Manchester City en daarnaast toonden nog wat PL-clubs interesse in hem. Persoonlijk zou ik hem héél graag naar Ajax zien komen, super-rechtsbuiten en in geval van nood kan hij ook op links, maar ik heb het idee alsof men bij Ajax niet gescharmeerd is van hem.
Sommige voetballers, say 1 op de 9128098327379864826, kiest een club op basis van sportieve beweegredenen..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat Ajax actief achter deze speler aan jaagt, nee. Maarja, als hij praat met een club als Manchester City zie ik het sowieso niet echt gebeuren. City is ontzettend kapitaalkrachtig nu ze over zijn genomen door die Aziaat. Ajax kan hen qua salarisbudget niet overtreffen.
En wat voor een.quote:
Bij "Opties" (klik) staat halverwege de pagina "Voorkeuren voor lezen & reageren" en daar kies je bij "Maximum aantal berichten per pagina" voor 305 ofzo, ik heb het op 400 staan.quote:
Plus het feit dat het Manchesterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:16 schreef M0NTANA het volgende:
Als ik Christian Wilhemsson zou zijn, zou ik voor Ajax kiezen in plaats van Manchester City. Ten eerste omdat je dan voor de titel speelt, ten tweede omdat je wellicht CL speelt en ten derde omdat Ajax met een échte rechtsbuiten speelt, toch zijn favoriete positie. Maar goed, daarentegen is de PL wel een heel aantrekkelijke competitie en kan hij vast veel Ponden verdienen.
400, mag wel hoor, maar na 300 gaat het topic dichtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij "Opties" (klik) staat halverwege de pagina "Voorkeuren voor lezen & reageren" en daar kies je bij "Maximum aantal berichten per pagina" voor 305 ofzo, ik heb het op 400 staan.
Je hebt altijd wel wat mods die doorposten....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
400, mag wel hoor, maar na 300 gaat het topic dicht.
Hij heeft al een uitgebreider Ajax verleden dan menig ander speler.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:21 schreef Longmen het volgende:
Ah De Wilhelmson troef wordt weer gespeeld hier.
Weet ik, maar je hebt altijd van die fuckin' irritante mod's die (soms onbewust) door een slotje heenposten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
400, mag wel hoor, maar na 300 gaat het topic dicht.
Club zelf vind ik niet zo bijzonder, tenue wel en ik vergat het stadion te melden. Want ik kan best begrijpen dat CHristian Wilhelmsson liever in het City of Manchester Stadium speelt dan in de Amsterdam ArenA.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Plus het feit dat het ManchesterCity
is.
Ja, maar 100 posts?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet ik, maar je hebt altijd van die fuckin' irritante mod's die (soms onbewust) door een slotje heenposten.![]()
Ik ook, maar ik wil wel zeggen dat het een absolute vakman isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef S-Two het volgende:
Ik ben benieuwd waar Van Geel nog meer mee aan komt zetten.
Hoe kom je daar nu ineens op?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Hey, nog ff terugkomend op die rode kaart van Urby tegen Sparta Praag vorig jaar. Was die nou terecht? Ik was nogal lam namelijk en had het idee dat het een onterechte was.
Komt ie toch weer bij joden te spelen!quote:Wesley Sonck zet zijn loopbaan mogelijk voort in Israël. De voormalig Ajacied is op een zijspoor beland bij Borussia Mönchengladbach en staat in de nadrukkelijke belangstelling van Maccabi Tel Aviv. (Sportwereld)
Hij komt jongensquote:Ajax zeer geinteresseerd in Delgado
vrijdag 20 juli, door SV, Amsterdam, 12:55u, Reforma
De website Reforma meldt vrijdag rond het middaguur op haar website dat Ajax belangstelling heeft vpor de 25-jarige Argentijnse aanvaller César Delgado.
Die geruchten gingen al lang, maar dit is het eerste bewijs dat Ajax echt belangstelling heeft voor Delgado. De talentvolle aanvaller speelt momenteel voor Cruz Azul in de hoogste Mexicaanse divisie.
Ander topic kwam het ineens weer op. En ik ga morgen weer naar Praag.quote:
Wat een verschrikkelijk stukje. Er staat werkelijk niets nieuws in.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef Urquhart het volgende:
De website Reforma.........ik vind het allemaal te vaag hoor.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Hey, nog ff terugkomend op die rode kaart van Urby tegen Sparta Praag vorig jaar. Was die nou terecht? Ik ben nogal lam namelijk en had het idee dat het een onterechte was.
en er komen elke dag weer nieuwe ruk sites bijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef Urquhart het volgende:
De website Reforma.........ik vind het allemaal te vaag hoor.
Misschien kunnen ze dit jaar spelers als Sarpong en Anita wat speeltijd geven, zodat er volgend jaar wellicht eentje kan doorbreken.. Al moeten er natuurlijk dan nog wel aankopen gedaan worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Reforma is gewoon een goede mexicaanse krant hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
en er komen elke dag weer nieuwe ruk sites bij
Ja en het erge is dat hoe meer geruchten er zijn hoe minder kans dat de speler daadwerkelijk komtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk stukje. Er staat werkelijk niets nieuws in."dit is het bewijs" bla bla.
![]()
Omschrijf het als NL site dan iig niet zo ruk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Reforma is gewoon een goede mexicaanse krant hoor
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Omschrijf het als NL site dan iig niet zo ruk.![]()
Degelijke krant, maar ook die kunnen er wel eens naast zitten hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Urquhart het volgende:
Ok, maar hoe moeten we die krant in schatten? Een degelijke krant of een sensatieblaadje?
En ze hebben ook beide bij Celta onder contract gestaan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:28 schreef BonJovi het volgende:
Delgado mag wel komen ja, ben benieuwd wie er nog meer komen.
maar ff nog iets anders: Birmingham heeft Mido ook aangetrokken, ex Ajacieden Mido en De Ridder zullen daar nu samen spelen. Wel toevallig omdat ze bij Ajax ook tegelijk samen speelden.
Inderdaad, ik word schijtziek van dat het zo heet is dat ik niet eens naar buiten wil..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:34 schreef stefmans het volgende:
Ben benieuwd wie er nog meer komen.
En wat een tering weer zeg![]()
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in Brabant regent het momenteel pijpestelenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word schijtziek van dat het zo heet is dat ik niet eens naar buiten wil..
Hittegolf.
Thessaloniki (Griekenland). 40 graden op dit moment..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in Brabant regent het momenteel pijpestelen
Nee, dit is m'n eerste dag van m'n vakantie..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef BonJovi het volgende:
Wat doe je online als je daar zit woon je daar ofzo ?
Regen/onweergolf hier jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word schijtziek van dat het zo heet is dat ik niet eens naar buiten wil..
Hittegolf.
Maar Cesar Delgado mag wel komen idd, ben alleen benieuwd wat HtC met hem in gedachte heeft.. Ik bedoel, als Suarez ook komt wordt het best een drukke boel voorin.
Voor zover ik weet worden er momenteel geen verdedigers in verband gebracht met Ajax.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dit is m'n eerste dag van m'n vakantie..
Maar als je weken regen en 15 graden gewend bent, is 40 wel ff slikken. Zeker in een stad met auto's en een hoop hoge gebouwen. Dus vandaar dat ik even zit te genieten van de airco.
Maar wat ik doe in mijn vakantie heeft echt helemaal niets met Ajax te maken......
Heb je antwoord op de rest van m'n post misschien?
Daar ligt volgens mij ook niet echt de prio, verdedigers hebben we genoeg... Aanvallers hebben we nodigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet worden er momenteel geen verdedigers in verband gebracht met Ajax.
dus je bent niet Machlas aan t ophalen als supersub?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar als je weken regen en 15 graden gewend bent, is 40 wel ff slikken. Zeker in een stad met auto's en een hoop hoge gebouwen. Dus vandaar dat ik even zit te genieten van de airco.
Maar wat ik doe in mijn vakantie heeft echt helemaal niets met Ajax te maken......
Ga in de kroeg zitten bier zuipen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil met hier en griekenland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil met hier en griekenland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Griekse goden daar ja
AFC AJAX
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil met hier en griekenland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik denk toch wel zeker dat we verdedigers nodig hebben. Stam is volgend jaar ook weg, dan heb je alleen maar broekies.. We hebben toch nog zeker een verdediger nodig die kan tippen aan Stam!AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
Al dat offtopic gelul, kan het niet weer gewoon over Ajax gaan hier? Voor SC ga je maar naar Hools.
Mathijssen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar ik denk toch wel zeker dat we verdedigers nodig hebben. Stam is volgend jaar ook weg, dan heb je alleen maar broekies.. We hebben toch nog zeker een verdediger nodig die kan tippen aan Stam!
Stam moeten ze klonenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar ik denk toch wel zeker dat we verdedigers nodig hebben. Stam is volgend jaar ook weg, dan heb je alleen maar broekies.. We hebben toch nog zeker een verdediger nodig die kan tippen aan Stam!
quote:
Dan maar hopen volgend jaar dat Sevilla het niet in hem ziet zitten, kan hij naar Ajax komenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:12 schreef BonJovi het volgende:
hij word verhuurd aan Sevilla.
Donk gaat een heel duur grapje worden vrees ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Zie het wel zitten in Donk, die slippertjes krijgen we er wel uit...
AZ wordt dit jaar vierde, Ajax eerste en iedere AZ'er wil dan graag naar Ajax.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Donk gaat een heel duur grapje worden vrees ik.
Niet klaar maar is idd wel een goeie optie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgend jaar is Gregory van der Wiel er klaar voor
AZ mag blij zijn als ze in de top 5 eindigen, m.i. Zelfs hier in het Ajax topic ligt de gemiddelde leeftijd nog hoger dan bij AZ.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
AZ wordt dit jaar vierde, Ajax eerste en iedere AZ'er wil dan graag naar Ajax.
Louis van Gaal presteerde overigens in het verleden (seizoen 1994/95) ook al eens alleraardigst met een hele jonge selectie, verschil is alleen dat zijn club zich toen wél voor de CL geplaatst had.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:30 schreef Blight het volgende:
[..]
AZ mag blij zijn als ze in de top 5 eindigen, m.i. Zelfs hier in het Ajax topic ligt de gemiddelde leeftijd nog hoger dan bij AZ.
Nou ja, hij had toen wel een Blind en een Rijkaard tot z'n beschikking.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Louis van Gaal presteerde overigens in het verleden (seizoen 1994/95) ook al eens alleraardigst met een hele jonge selectie, verschil is alleen dat zijn club zich toen wél voor de CL geplaatst had.
Dat is wel heel erg laag. De selectie is net zo jong als vorig jaar volgens mij, en wie deed er tot de laatste speeldag mee aan de titel?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:30 schreef Blight het volgende:
[..]
AZ mag blij zijn als ze in de top 5 eindigen, m.i. Zelfs hier in het Ajax topic ligt de gemiddelde leeftijd nog hoger dan bij AZ.
Arveladze en de Cler waren toch wel de oudjes daar, en die zijn beide vertrokken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg laag. De selectie is net zo jong als vorig jaar volgens mij, en wie deed er tot de laatste speeldag mee aan de titel?
Dat je het hoopt is wat anders.
Ik verwacht dit jaar een spannende strijd tussen de top4.
Tja, maar ze hebben nog zat goeie spelers, en er is net iemand gekocht, en ook AZ zal het hier niet bij laten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Arveladze en de Cler waren toch wel de oudjes daar, en die zijn beide vertrokken.
Wie is er net door AZ gekocht dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, maar ze hebben nog zat goeie spelers, en er is net iemand gekocht, en ook AZ zal het hier niet bij laten.
Nee, ik doe niet aan koffiedik kijken, zowel Ajax, AZ, psv als F;noord zie ik dit jaar als titelkandidaten, gewoon op basis van "op papier" elftallen.
Die Italiaanse spits?quote:
Is nog altijd niet bevestigd, dus hij is nog geen az speler.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die Italiaanse spits?
En er zijn 2 oudjes vertrokken maar aan kwaliteit hebben ze niets ingeleverd denk ik. Shota misschien, maar die 2 spitsen zijn veelbelovend....
Nee ok, maar goed, daar komen echt nog wel wat bekende namen heen hoor. Scheringa zal echt niet nu al de handdoek in de ring gooien. Denk dat als AZ dit jaar weer overal naastgrijpt dat hij wel eens zal gaan nadenken. Maar hij was zo dichtbij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is nog altijd niet bevestigd, dus hij is nog geen az speler.
Oke, laten we bij Italiaanse ploegen een slag om de arm houden, maar verwacht wel dat dit dik in orde komt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is nog altijd niet bevestigd, dus hij is nog geen az speler.
Alleen Feyenoord toch? Ajax is Babel kwijt en daar is een sub voor terug gekomen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Alleen ajax en feyenoord zijn even goed gebleven / beter geworden op papier.
Dat is onzin natuurlijk. Babel is, hoewel het geen dragende speler was, een groot verlies. De Mul is een minder groot verlies maar de enige traditionele buitenspeler die we hadden. Pas als er vervangers zijn voor die twee kun je zeggen dat we minstens even goed zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Dat is al meer dan 15 jaar niet meer gebeurtquote:
psv is defensief verzwakt... verder vind ik er nog een aardig team staan. Zeker voorin..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Babel is, hoewel het geen dragende speler was, een groot verlies. De Mul is een minder groot verlies maar de enige traditionele buitenspeler die we hadden. Pas als er vervangers zijn voor die twee kun je zeggen dat we minstens even goed zijn.
Ajax heeft wel Davids erbij vergeleken met het begin van het vorige seizoen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Babel is, hoewel het geen dragende speler was, een groot verlies. De Mul is een minder groot verlies maar de enige traditionele buitenspeler die we hadden. Pas als er vervangers zijn voor die twee kun je zeggen dat we minstens even goed zijn.
Ja sorry ik had Suarez al bij ons opgeteld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, hoe heet die Deen ook alweer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
psv is defensief verzwakt... verder vind ik er nog een aardig team staan. Zeker voorin..
Kennedy Bakircioglu in plaats van Tom de Mul is een verbetering, Ismael Urzaiz erbij is een verbetering en als er nog iemand (Luis Suarez) wordt gehaald als opvolger van Ryan Babel, is dat ook een verbetering.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoogste tijd dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is al meer dan 15 jaar niet meer gebeurt![]()
Probeer 33 jaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Ronald Koeman klaar is bij jullie kunnen jullie weer opnieuw beginnen dus ik denk dat dan het moment is om 4e te worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor, maar hoe komt iedereen er bij dat Suarez naar Ajax komt? Voor zover ik weet zijn vergelijkbare zaken vaak uitgepakt in het voordeel van de club waar de speler nu speelt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja sorry ik had Suarez al bij ons opgeteld.
Noem eens een paar zaken. Het gaat toch om sportieve en financiele positie verbetering?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor, maar hoe komt iedereen er bij dat Suarez naar Ajax komt? Voor zover ik weet zijn vergelijkbare zaken vaak uitgepakt in het voordeel van de club waar de speler nu speelt.
Samaras, toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Noem eens een paar zaken. Het gaat toch om sportieve en financiele positie verbetering?
Clubs winnen vaak die arbitragezaken ja, maar dan toch zijn die spelers binnen de korste keren weg, zie De Boertjes en idd Samaras. Er ontstaat toch een onwerkbare situatie, zeggen ze dan...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor, maar hoe komt iedereen er bij dat Suarez naar Ajax komt? Voor zover ik weet zijn vergelijkbare zaken vaak uitgepakt in het voordeel van de club waar de speler nu speelt.
Dat was alleen financieel een verbetering aangezien Man City al jaren voor de kat z'n kut meedoet in de PLquote:
Ajax niet dan..?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was alleen financieel een verbetering aangezien Man City al jaren voor de kat z'n kut meedoet in de PL.
Nee, Ajax speelt niet in de PL.quote:
Lees nu mijn posts nog eens goed en je begrijpt zelf dat deze reactie als een kut op Dirk slaatquote:
Als het zo makkelijk zou zijn, dan zal Sneijder ook wel naar de rechter stappen. Ik vind het gewoon een beetje triest. Een contract is een contract, en dan had je hem maar niet moeten tekenen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Noem eens een paar zaken. Het gaat toch om sportieve en financiele positie verbetering?
Wat een onzin zeg, als je in de tussentijd een beter aanbod krijgt is het logisch dat je daar voor gaat..... Dat gebeurt bij elk willekeurig bedrijf ook.. En clubs zijn nou eenmaal werkgevers, dus zo gek is het niet..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk zou zijn, dan zal Sneijder ook wel naar de rechter stappen. Ik vind het gewoon een beetje triest. Een contract is een contract, en dan had je hem maar niet moeten tekenen.
Dat is natuurlijk geen vergelijking. Als Ajax Sneijder niet had ontdekt was er ook wel weer een andere club geweest. Je hebt wel gelijk dat de relatie tussen Ajax en Sneijder veel langer en hechter is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alleen wel erg zonde omdat hij alles aan Ajax te danken heeft, dit itt Suarez. Ik bedoel, als Groningen hem niet had gehaald was het wel een andere club geweest..
Maar was hij ook zo opgeleid? Daar doelt Daggla ook op denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen vergelijking. Als Ajax Sneijder niet had ontdekt was er ook wel weer een andere club geweest. Je hebt wel gelijk dat de relatie tussen Ajax en Sneijder veel langer en hechter is.
Ik begrijp Daggla's punt ook wel, maar dat Sneijder alles aan Ajax te danken heeft gaat mij ook wel wat ver.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar was hij ook zo opgeleid? Daar doelt Daggla ook op denk ik.
Zoals het nu is, heeft hij ook alles aan Ajax te danken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik begrijp Daggla's punt ook wel, maar dat Sneijder alles aan Ajax te danken heeft gaat mij ook wel wat ver.
Precies! Ajax staat bekend om z'n jeugdopleiding..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar was hij ook zo opgeleid? Daar doelt Daggla ook op denk ik.
Nee, dat is El Tanque Alemán (De Duitse Tank).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |