Ja fuck zeg wat gaan we hard.. niet normaal!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:32 schreef BonJovi het volgende:
Mooie aankoop, we want more!
op naar de 800ste topic
krant Diario Vascoquote:
*meldtquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wie denkt er trouwens dat Real ook werkelijk 30 miljoen gaat bieden voor SuperWes?
quote:
'Suarez... schitterend langs 2 verdedigers.. de voorzet op het hoofd van Urzaiz..... JAAAAAA 0-3 in de Euroborg!!!'quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:31 schreef venomsnake het volgende:
Mooie aankoop, kon Ajax wel een veel plezier van hebben volgend seizoen.
tvp
Suarez gaat die zaak niet winnenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:39 schreef BigFire het volgende:
[..]
'Suarez... schitterend langs 2 verdedigers.. de voorzet op het hoofd van Urzaiz..... JAAAAAA 0-3 in de Euroborg!!!'
Daar staat dat dat de zaakwaarnemer van Prieto vrijdag een gesprek heeft met Athletic en dus niet met Ajax.quote:
en die is in de Premier League te bewonderen komend seizoenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef PyTh het volgende:
Leuk dat zo'n speler in de eredivisie te bewonderen aankomend seizoen, beetje jammer van z'n nick want er is natuurlijk maar 1 echte TANK
foutje van AjaxShowtimequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Daar staat dat dat de zaakwaarnemer van Prieto vrijdag een gesprek heeft met Athletic en dus niet met Ajax.
Je bedoelt dat er volgend jaar maar één in NL speelt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef PyTh het volgende:
Leuk dat zo'n speler in de eredivisie te bewonderen aankomend seizoen, beetje jammer van z'n nick want er is natuurlijk maar 1 echte TANK
Grapjas.. jij denkt dus echt dat Gruningen gelijk krijgt door te zeggen dat AFC AJAX geen positieverbetering is..quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Suarez gaat die zaak niet winnen![]()
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:41 schreef M0NTANA het volgende:
Je bedoelt dat er volgend jaar maar één in NL speelt?
Heerlijk als je zo hapt M0NTANAFish, zo ken ik je weer...quote:Of bedoel je dat Ismael Urzaiz meer recht heeft op die bijnaam, omdat hij hem al eerder had?
Touchéquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:41 schreef M0NTANA het volgende:
Of bedoel je dat Ismael Urzaiz meer recht heeft op die bijnaam, omdat hij hem al eerder had?
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Grapjas.. jij denkt dus echt dat Gruningen gelijk krijgt door te zeggen dat AFC AJAX geen positieverbetering is..
Heb er al genoeg gehapt, vanavond!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja
[..]
Heerlijk als je zo hapt M0NTANAFish, zo ken ik je weer...
Dat vind ik juist goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, onverwachte keus, maar ik heb er vertrouwen in.
Ik vraag me alleen af of de rechter dat genoef vind om een transfer te forcerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ajax is inderdaad geen stap VOORUIT nee!!
Ze zeggen het. Ik hoop zelf dat ze een gesprek hebben met Delgado + zaakwaarnemer, maar ik ben er bang voor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:12 schreef Radegast het volgende:
Urzaiz, leuke pinchhitter.![]()
Morgen heeft Ajax een gesprek met Xabi Prieto + zaakwaarnemer?
Tank Abbottquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef PyTh het volgende:
We zullen zien. Op voorhand acht ik de spanjaard toch beter, Mols heeft zijn beste tijd jaren geleden gehad en is de laatste jaren al matig. Deze spanjaard heeft het altijd redelijk tot goed gedaan.quote:
Duh.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:27 schreef w00h00 het volgende:
[..]
We zullen zien. Op voorhand acht ik de spanjaard toch beter, Mols heeft zijn beste tijd jaren geleden gehad en is de laatste jaren al matig. Deze spanjaard heeft het altijd redelijk tot goed gedaan.
Ik zie Mols dit nog niet doen eerlijk gezegd: http://www.youtube.com/watch?v=EHj22VpTJpg. Is een goal van half jaartje geleden.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik zie Mols dit nog niet doen eerlijk gezegd: http://www.youtube.com/watch?v=EHj22VpTJpg. Is een goal van half jaartje geleden.
Maarja, ieder z'n kwaliteiten he. Misschien kan Mols wel heel goed drinkflesjes aangooien?
Als hij er 5 maakt, mogen jullie al tevreden zijn denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:46 schreef Grimm het volgende:
leuke aankoop! nu hopen voor jullie dat hij d'r wat ballen gaat inschieten
Die site hequote:'AJAX WIL OOK VALERI BOJINOV'
19-07-2007 || Bron: || Aantal keren bekeken: 331 || Auteur: Joost Veenstra
Ajax liet de afgelopen dagen weten interesse te hebben in Cesar Delgado en Artem Milevskiy, maar vandaag is daar een Bulgaar bijgekomen. Valeri Bojinov van Fiorentina staat in belangstelling van de Amsterdamse voetbalclub, dit wist Nova TV vanmiddag te meldden.
In 1998 kwam Valeri Bojinov naar US Lecce van Pieta Hotspurs FC, 7 jaar later, in 2005, ging de Bulgaar voor 13 miljoen euro naar Fiorentina. Afgelopen seizoen werd hij verhuurd aan de Turijnse club Juventus.
Het bedrag van Valeri Bojinov ligt rond de 9 miljoen euro. Met Vieri, Lupoli, Mutu en Pazzini zou Bojinov voor de het vragende bedrag van 9 miljoen euro mogen vertruiken uit Florence.
Prima voor een pinchhitter als ie er 5 wedstrijden mee beslist.. Of gelijkmaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als hij er 5 maakt, mogen jullie al tevreden zijn denk ik.
Check die laatste zin, hoeveel fouten kun je maken.quote:
Heeft van geel aardig kunnen lullen om m over te halen....quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
Ondanks het feit dat hij over enkele aanbiedingen uit het Premiership beschikt, lijkt het besluit van Urzaiz om te stoppen vast te staan. De afgelopen maanden weigerde hij al om zijn aflopende verbintenis met één seizoen te verlengen.
quote:Ten Cate rekent op Edgar Davids
In De Telegraaf laat Ajax coach Ten Cate weten erop te rekenen dat Edgar Davids bij Ajax blijft. Arsenal Kiev meldde zich voor de middenvelder. Ten Cate gelooft niet dat Davids zwicht voor een berg dollars. "Ik heb een afspraak met Edgar. We willen samen kampioen worden. Dat zal dus dit seizoen moeten gebeuren."
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef devv05 het volgende:
Heb echt nog nooit van die gast gehoord, maar door wat ik hier lees geef ik 'm het voordeel van de twijfel.
Denk het ook ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen Urzaiz niet kennen.. Zal wel met de leeftijd te maken hebben....
Darrom hoop ik dat Xabi Prieto maar een soort van bliksemafleider was, Ajax kon in alle rust in het Spaanse Baskenland met Ismael Urzaiz onderhandelen, aangezien men dacht dat ze daar voor Xabi Prieto waren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:39 schreef Doezelhaar het volgende:
Wat ik wel weer grappig vind is dat dit totaal uit de lucht is komen vallen met Urzaiz. Jaap Stam vorig jaar was ook al zo'n geval. Ajax kan het dus wel zonder uit te lekken. Hoe minder media aandacht voor een transfer hoe makkelijker die altijd verloopt.
Laten we het hopen want ik zie die kerel ook niet graag komen. We kunnen, mag ik hopen, wel betere alternatieven vinden. Ok, Prieto voor 2,5 mln is misschien wel een aardige deal maar niet de gevraagde 5 mln graag. Dat is echt veel te veel!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Darrom hoop ik dat Xabi Prieto maar een soort van bliksemafleider was, Ajax kon in alle rust in het Spaanse Baskenland met Ismael Urzaiz onderhandelen, aangezien men dacht dat ze daar voor Xabi Prieto waren.
quote:Urzaiz: 'Voor Ajax spelen is een droom'
Ismael Urzaiz kiest op z’n 35e alsnog voor een buitenlands avontuur. De Spanjaard hoefde niet lang na te denken toen Ajax aanklopte. “Ze hebben me snel overtuigd. Ik hield een goed gevoel over aan de gesprekken met trainer Henk ten Cate”, meldt Urzaiz in Marca.
El tanque, zoals een van Urzaiz’ bijnamen luidt, speelde afgelopen seizoen met acht treffers nog een belangrijke rol in de degradatiestrijd van Athletic de Bilbao. Urzaiz, aan het eind van de vorige eeuw een vaste waarde in de Spaanse ploeg, sluit zich maandag aan bij de Ajax-selectie. “Voor Ajax spelen is een droom. Het is een ploeg met ambities in de Champions League.” (MA)
Ik denk het niet, door de uitspraken van Ten Cate over Prieto. Het lijkt me niet dat ze zo'n moeite gaan doen alleen om een rookgordijn te leggen over de transfer van Urzaiz.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Darrom hoop ik dat Xabi Prieto maar een soort van bliksemafleider was, Ajax kon in alle rust in het Spaanse Baskenland met Ismael Urzaiz onderhandelen, aangezien men dacht dat ze daar voor Xabi Prieto waren.
Hij zat nota bene in de Spaanse selectie van EK 2000 volgens mij (of het was WK 98).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:32 schreef Doezelhaar het volgende:
Iedereen die Urzaiz niet kent moet echt eens meer voetbal gaan volgen.
Sinds Van Geel er zit gaat dat stukken beter!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:09 schreef Blight het volgende:
Dit lijkt me een prima aankoop. Opvallend overigens dat het zo lang stil is gehouden. Niets voor Ajax om zo lek-vrij te opereren,.
Pas op hé, niet te positief worden......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien, idd wel precies wat we nodig hebben op die positie, nu nog op het middenveld en achterin.
Wie weet wordt het zo nog wat.
Hier sluit ik me bij aan. Ten Cate ziet het zelf ook zo, overigens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zolang Sneijder blijft heb ik er heel veel vertrouwen in.. Meer dan de voorgaande seizoenen bij elkaar.
Ben ook echt in m'n nopjes met Urzaiz. Echt exact de speler waar HtC naar opzoek was.
Groot, sterk, kan wat forceren en vindt het niet erg op de bank te beginnen. Om nog maar de zwijgen over de bak aan ervaring die hij meeneemt.
Leuk voor Gabri ook nu Roger weg is.
quote:Ten Cate: ‘Ajax voorlopig niet uitgewinkeld’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 20 juli om 07:56
Na de komst van de routinier Ismael Urzaíz is Ajax allerminst uitgewinkeld. Tegenover De Telegraaf deed de oefenmeester een boekje open over de mogelijke komst van Luis Suárez en het aanblijven van Edgar Davids en Wesley Sneijder.
Ten Cate blijft rekening houden met de aanvaller van FC Groningen.“Als het inderdaad een arbitragezaak wordt, ga ik ervan uit dat hij naar Ajax komt. Maar ik hoop dat FC Groningen het voor die tijd alsnog op een nette manier wil oplossen. Voor onze voorbereiding maakt het sowieso weinig uit. Suarez komt net van het jeugd-WK en heeft eerst recht op drie weken vakantie. Dan zal hij pas op 1 augustus kunnen instromen.”
Alle speculaties, zoals bijvoorbeeld de recente interesse van het Oekraďnse Arsenal Kiev in Edgar Davids, maakt het voor de Amsterdamse coach er niet gemakkelijk op. ”Vind ik niet erg. Ik ben drie jaar in Barcelona geweest. Daar verloopt een voorbereiding nog veel onrustiger. Ik ben er nuchter in, je verandert er namelijk niets aan. Ik zie het allemaal wel. Ik heb een afspraak met Edgar. We willen samen kampioen worden. Dat zal dus dit seizoen moeten gebeuren.”
Wesley Sneijder blijft voor Ten Cate het verschil tussen een titelkandidaat of niet. “Ik ben blij dat de directie een signaal heeft afgegeven aan het buitenland. Met die vraagprijs van dertig miljoen kan ik leven. Voor kwaliteit moet je betalen. Sneijder is topklasse. Ik zou het fantastisch vinden als hij hier nog een jaar blijft. Zeker als we de Champions League halen. Kan hij zich goed profileren, het team bij de hand nemen. En daarna staan de clubs weer voor hem in de rij.”
Als geld mijn drijfveer was, had ik beter in Barcelona kunnen blijven. Ik ben weer naar Nederland gekomen omdat een kampioenschap nog op mijn palmares ontbreekt. Wat is er mooier dan dat te bereiken in de stad waar ik ben geboren? Maar als Sneijder toch vertrekt, zal ik mijn persoonlijke doelstelling waarschijnlijk moeten aanpassen”, aldus Ten Cate.
Suarez is echt een jongen voor de toekomst HtC kan hem wel e.e.a. bijbrengen net als de ervaren jongens in de selectie. Probleem is alleen dat hij een irritante zaakwaarnemer heeft. Als hij één opvallend jaar in Amsterdam speelt en een Engelse ploeg komt met geld dan is hij weg. Dus of je er echt wat aan hebt....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:24 schreef Blight het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Ten Cate ziet het zelf ook zo, overigens.
Het enige minpuntje vind ik echter de eventuele komst van Suarez. Die jongen is een goede voetballer, maar naar mijn idee niet iemand die er meteen zal staan. Dan zou ik liever zien dat Ajax werk maakt van bijvoorbeeld Albert Luque. De Spaanse enclave kan best nog iets groter, immers..
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:18 schreef Longmen het volgende:
http://dapperestrijders.w(...)transfers_geruc.html
Staat wel leuk rijtje. Met name dat van Riquelme. Ken deze site verder niet....
Duidelijk! Die titelaspiraties spreken me aan.quote:
Dat staat er ook gewoon bij hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:28 schreef Fides het volgende:
[..]
Nemeth is al gekocht door Liverpool. Geen optie dus meer voor Ajax. nKufo is natuurlijk ook niet meer aan de orde met Urzaiz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |