Ja en, Gabri is wel geslaagd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef BigFire het volgende:
niet vergeten dat Roger en Juanfran hopeloos mislukt zijn. ik ben voorlopig skeptisch.
El Tanque!quote:Urzaiz na elf seizoenen weg bij Bilbao
donderdag, 21 juni 08:03
Na elf seizoenen heeft Athletic Bilbao een cultheld minder. Ismael Urzaiz (35) heeft besloten om de Baskische club te verlaten en zal morgen op een persconferentie waarschijnlijk zijn besluit om definitief te stoppen kenbaar maken.
Urzaiz, die als bijnaam El Tanque heeft, genoot zijn jeugdopleiding bij Real Madrid, maar kwam niet verder dan een invalbeurt in het Europa Cup-duel tegen Odense in het seizoen 1990/1991. Na omzwervingen bij Albacete, Celta de Vigo, Rayo Vallecano, Salamanca en Espanyol kwam hij elf jaar geleden terecht in Baskenland.
In het San Mamés groeide hij door de jaren heen uit tot een clubicoon. Zo speelde hij 419 duels voor Los Leones en wist hij 116 maal het net te vinden in de Primera División. De laatste twee jaar moest de 25-voudig international (acht treffers) genoegen nemen met een rol als pinchhitter, maar kwam hij desondanks het voorbije seizoen toch tot acht treffers.
Ondanks het feit dat hij over enkele aanbiedingen uit het Premiership beschikt, lijkt het besluit van Urzaiz om te stoppen vast te staan. De afgelopen maanden weigerde hij al om zijn aflopende verbintenis met één seizoen te verlengen.
En Gabri meer dan geslaagd. Het zegt natuurlijk weinig allemaal.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef BigFire het volgende:
niet vergeten dat Roger en Juanfran hopeloos mislukt zijn. ik ben voorlopig skeptisch.
Zijn bijnaam heeft hij in ieder geval al meequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
Urzaiz, die als bijnaam El Tanque heeft,
ja maar Gabri kenden we allemaal al en heeft jarenlang bij Barca gespeeld. is van een hele andere orde.quote:
Ze hebben wel allebei een onvergetelijke indruk achter gelaten. Juanfran z'n feestje op de lat en Roger z'n stralende lach en natuurlijk z'n balletsprong.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef BigFire het volgende:
In een competitie die een stuk zwaarder is dan de eredivisie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
Ow hij kwam nog tot 8 treffers vorig seizoen
Mijn excuses.
ISMAEL URZAIZquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef w00h00 het volgende:
WTF WIE IS DIT
quote:'Arsenal lonkt naar Davids'
19-7-2007
Edgar Davids staat in de belangstelling van Arsenal Kiev uit Oekraïne. Dat meldt De Telegraaf donderdag.
Volgens de krant heeft de club nog geen officieel bod uitgebracht bij Ajax voor de 34-jarige middenvelder. Davids zou echter niet mogen vertrekken.
Grote sterke pinchhitter die weet waarvoor hij gehaald is. Kan goed koppen, is erg belangrijk voor een pinchhitter. Mols vind ik toch minder een pinchhitter.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef BB-King het volgende:
En dan Feyenoord uitlachen omdat ze Mols nog als pinchhiter erbij namen.![]()
Okay, hij mag dan in La Liga redelijk gepresteerd hebben, maar dit is toch geen aanwinst?
Klopt, ik zou ook meer blij met een topspeler zoals Den Ouden die op mag komen draven in oefenpotjes ed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef BB-King het volgende:
Okay, hij mag dan in La Liga redelijk gepresteerd hebben, maar dit is toch geen aanwinst?
Deze man legt het je in het engels uit..quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wie heeft er wat meer info over deze speler??
gast, lees even het topic door in plaats van te schreeuwen wie dit is en een youtube filmpje te plaatsen die al 2x voorbij is gekomen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ECHT? DÉ ISMAEL?
Wie heeft er wat meer info over deze speler??
Ismael Urzaíz volgens VI.nlquote:Ajax heeft zich versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De spits van Athletic Bilbao tekent een contract voor een seizoen bij Ajax. Urzaiz wordt de door Ten Cate gewenste pinch-hitter. Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. Maandag zal hij zich aansluiten bij de selectie van Ajax.
Martin van Geel op Planet.nl: "Hij is zo fit als een hoentje. We hebben onze pinchhitter binnen. Ismael wordt de tweede man achter Klaas-Jan Huntelaar. Hij gaat als breekijzer dienen, als targetman, om een verdedigende muur te slechten. Hij heeft uiteraard ingestemd met die rol."
Urzaiz speelde elf seizoenen voor Athletic Bilbao. Tegenover Spaanse media liet hij weten dat hij in het weekend terugkeert naar Spanje om enkele zaken af te handelen en zich vervolgens maandag bij de selectie van Ajax zal aansluiten. 'Ajax toonde interesse en het is rondgekomen. Ze gaan Champions league spelen. Ik kijk er naar uit om voor deze club te mogen spelen." het kostte hem weinig tijd om te beslissen naar Amsterdam te gaan. De historie van Ajax en de gesprekken met ten cate overtuigden hem direct, zo liet hij weten.
Mols laat al ene paar jaar niets meer zien. Urzaiz wel zo te horen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef BB-King het volgende:
thnx daar heb ik wat aan!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hier wat uitgebreidere informatie:
[..]
Ismael Urzaíz volgens VI.nl
roflquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe Ajaxster wordt morgen gepresenteerd
Spaanstalige enclavequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef w00h00 het volgende:
Dat is één. Nog twee heeft Van Geel er voor ons in petto. Suarez en Delgado zou geweldig zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |