Ja en, Gabri is wel geslaagd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef BigFire het volgende:
niet vergeten dat Roger en Juanfran hopeloos mislukt zijn. ik ben voorlopig skeptisch.
El Tanque!quote:Urzaiz na elf seizoenen weg bij Bilbao
donderdag, 21 juni 08:03
Na elf seizoenen heeft Athletic Bilbao een cultheld minder. Ismael Urzaiz (35) heeft besloten om de Baskische club te verlaten en zal morgen op een persconferentie waarschijnlijk zijn besluit om definitief te stoppen kenbaar maken.
Urzaiz, die als bijnaam El Tanque heeft, genoot zijn jeugdopleiding bij Real Madrid, maar kwam niet verder dan een invalbeurt in het Europa Cup-duel tegen Odense in het seizoen 1990/1991. Na omzwervingen bij Albacete, Celta de Vigo, Rayo Vallecano, Salamanca en Espanyol kwam hij elf jaar geleden terecht in Baskenland.
In het San Mamés groeide hij door de jaren heen uit tot een clubicoon. Zo speelde hij 419 duels voor Los Leones en wist hij 116 maal het net te vinden in de Primera División. De laatste twee jaar moest de 25-voudig international (acht treffers) genoegen nemen met een rol als pinchhitter, maar kwam hij desondanks het voorbije seizoen toch tot acht treffers.
Ondanks het feit dat hij over enkele aanbiedingen uit het Premiership beschikt, lijkt het besluit van Urzaiz om te stoppen vast te staan. De afgelopen maanden weigerde hij al om zijn aflopende verbintenis met één seizoen te verlengen.
En Gabri meer dan geslaagd. Het zegt natuurlijk weinig allemaal.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef BigFire het volgende:
niet vergeten dat Roger en Juanfran hopeloos mislukt zijn. ik ben voorlopig skeptisch.
Zijn bijnaam heeft hij in ieder geval al meequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
Urzaiz, die als bijnaam El Tanque heeft,
ja maar Gabri kenden we allemaal al en heeft jarenlang bij Barca gespeeld. is van een hele andere orde.quote:
Ze hebben wel allebei een onvergetelijke indruk achter gelaten. Juanfran z'n feestje op de lat en Roger z'n stralende lach en natuurlijk z'n balletsprong.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef BigFire het volgende:
In een competitie die een stuk zwaarder is dan de eredivisie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
Ow hij kwam nog tot 8 treffers vorig seizoen
Mijn excuses.
ISMAEL URZAIZquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef w00h00 het volgende:
WTF WIE IS DIT
quote:'Arsenal lonkt naar Davids'
19-7-2007
Edgar Davids staat in de belangstelling van Arsenal Kiev uit Oekraïne. Dat meldt De Telegraaf donderdag.
Volgens de krant heeft de club nog geen officieel bod uitgebracht bij Ajax voor de 34-jarige middenvelder. Davids zou echter niet mogen vertrekken.
Grote sterke pinchhitter die weet waarvoor hij gehaald is. Kan goed koppen, is erg belangrijk voor een pinchhitter. Mols vind ik toch minder een pinchhitter.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef BB-King het volgende:
En dan Feyenoord uitlachen omdat ze Mols nog als pinchhiter erbij namen.![]()
Okay, hij mag dan in La Liga redelijk gepresteerd hebben, maar dit is toch geen aanwinst?
Klopt, ik zou ook meer blij met een topspeler zoals Den Ouden die op mag komen draven in oefenpotjes ed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef BB-King het volgende:
Okay, hij mag dan in La Liga redelijk gepresteerd hebben, maar dit is toch geen aanwinst?
Deze man legt het je in het engels uit..quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wie heeft er wat meer info over deze speler??
gast, lees even het topic door in plaats van te schreeuwen wie dit is en een youtube filmpje te plaatsen die al 2x voorbij is gekomen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ECHT? DÉ ISMAEL?
Wie heeft er wat meer info over deze speler??
Ismael Urzaíz volgens VI.nlquote:Ajax heeft zich versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De spits van Athletic Bilbao tekent een contract voor een seizoen bij Ajax. Urzaiz wordt de door Ten Cate gewenste pinch-hitter. Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. Maandag zal hij zich aansluiten bij de selectie van Ajax.
Martin van Geel op Planet.nl: "Hij is zo fit als een hoentje. We hebben onze pinchhitter binnen. Ismael wordt de tweede man achter Klaas-Jan Huntelaar. Hij gaat als breekijzer dienen, als targetman, om een verdedigende muur te slechten. Hij heeft uiteraard ingestemd met die rol."
Urzaiz speelde elf seizoenen voor Athletic Bilbao. Tegenover Spaanse media liet hij weten dat hij in het weekend terugkeert naar Spanje om enkele zaken af te handelen en zich vervolgens maandag bij de selectie van Ajax zal aansluiten. 'Ajax toonde interesse en het is rondgekomen. Ze gaan Champions league spelen. Ik kijk er naar uit om voor deze club te mogen spelen." het kostte hem weinig tijd om te beslissen naar Amsterdam te gaan. De historie van Ajax en de gesprekken met ten cate overtuigden hem direct, zo liet hij weten.
Mols laat al ene paar jaar niets meer zien. Urzaiz wel zo te horen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef BB-King het volgende:
thnx daar heb ik wat aan!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hier wat uitgebreidere informatie:
[..]
Ismael Urzaíz volgens VI.nl
roflquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe Ajaxster wordt morgen gepresenteerd
Spaanstalige enclavequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef w00h00 het volgende:
Dat is één. Nog twee heeft Van Geel er voor ons in petto. Suarez en Delgado zou geweldig zijn.![]()
Iemand die benen gaat breken in het strafschopgebiedquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg wat voor houthakker is dit nou weer?
Ik had ook liever een type dat eerst 6 scharen doet, vervolgens 3 akka's en daarna een panna als pinchhitter gehadquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg wat voor houthakker is dit nou weer?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had ook liever een type dat eerst 6 scharen doet, vervolgens 3 akka's en daarna een panna als pinchhitter gehad
Juist ja, zulke spelers hebben we nodig. Dit klinkt gewoon als de Kolka van Amsterdam. Maar ben in ieder geval blij voor Gabri, blij dat ze samen heerlijke Paëlla kunnen maken uit hun eigen keuken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had ook liever een type dat eerst 6 scharen doet, vervolgens 3 akka's en daarna een panna als pinchhitter gehad
Ivan Gabrich was te duurquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Bericht van Cyberia was al goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Juist..!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef M0NTANA het volgende:
Mensen die hem niet kennen, moeten niet meteen negatief reageren. Ismael Urzaiz presteert al jaren goed in de PD, als zo iemand naar Ajax wil komen als back-up voor KJH, mag je héél blij zijn.
Dat was ook iedereen toen jij Jenner graag bij Ajax zag komen toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef M0NTANA het volgende:
Mensen die hem niet kennen, moeten niet meteen negatief reageren.
Ik ben er wel blij mee hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef M0NTANA het volgende:
Mensen die hem niet kennen, moeten niet meteen negatief reageren. Ismael Urzaiz presteert al jaren goed in de PD, als zo iemand naar Ajax wil komen als back-up voor KJH, mag je héél blij zijn.
8 goals vorig seizoen hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik weet écht niet wat ik van die gast moest denken, 3 goals in 26 wedstrijden. Was Geert den Ouden geen betere keuze?
De 3 goals die ik zei was onjuiste info.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik weet écht niet wat ik van die gast moest denken, 3 goals in 26 wedstrijden. Was Geert den Ouden geen betere keuze?
8 treffers, pannekoek: http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=553ae9quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Oké duidelijk, 5 goals meer dus. Hmmm dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
De 3 goals die ik zei was onjuiste info.
Hij had er 8 inliggen!
Hij heeft ook één seizoen wat minder gepresteerd hoor.. Afgelopen seizoen keurig acht doelpunten gemaakt wat gewoon enorm knap is in La Liga.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Jij volgt de Spaanse competitie 24/7 dus jij weet het ook beter dan mij. Ik geloof je.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft ook één seizoen wat minder gepresteerd hoor.. Afgelopen seizoen keurig acht doelpunten gemaakt wat gewoon enorm knap is in La Liga.
Hij is beresterk, kan uitstekend koppen, heeft een goed schot en kan bovendien aardig voetballen..
Deze man met Geert den Ouden vergelijken slaat dan ook nergens op.
Noem jij eens een betere speler die zin heeft om de de bank te gaan zitten om af en toe als breekijzer in te vallen omdat Huntelaar de nr.1 spits is..
Ik vind dit een prima transfer van Ajax.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft ook één seizoen wat minder gepresteerd hoor.. Afgelopen seizoen keurig acht doelpunten gemaakt wat gewoon enorm knap is in La Liga.
Hij is beresterk, kan uitstekend koppen, heeft een goed schot en kan bovendien aardig voetballen..
Deze man met Geert den Ouden vergelijken slaat dan ook nergens op.
Noem jij eens een betere speler die zin heeft om de de bank te gaan zitten om af en toe als breekijzer in te vallen omdat Huntelaar de nr.1 spits is..
Ik vind dit een prima transfer van Ajax.
1 voor links en 1 voor rechts lijkt mij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar we krijgen nog twee aanvallers aldus van Geel?
Vreselijk ja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef jna het volgende:
Wat is die Fontein toch een enorme "bal" zeg![]()
Suarez sowieso dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
1 voor links en 1 voor rechts lijkt mij.
Zeker weten.. contractueel opgenomen dat ie pinchhitter is met de uitleg daarvan.. ideaal tochquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:16 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso, wie wil er nou naar een club komen, ervan uitgaande dat je weleens het hele seizoen op de bank kan zitten en blij mag zijn met een enkele invalbeurt? Echte toppers denken daar niet eens over na. Ismael Urzaiz heeft zich bewezen en ziet het zitten, ik denk dat we hier héél blij mee moeten zijn!
Delgado is een spits die ook rechtsbuiten kan spelen en eventueel zelfs linksbuiten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suarez sowieso dus. En die Delgado, op wat voor positie speelt ie?
Das waar, maar het is ook weer niet zo dat ik hem wekelijks heb zien spelen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij volgt de Spaanse competitie 24/7
Ook dat natuurlijk.. misschien kan ie Klaas leren fysiek wat sterker te worden.. Urzaíz zal niet voor niets EL TANQUE heten denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Das waar, maar het is ook weer niet zo dat ik hem wekelijks hem zien spelen.
Maar heb hem wel een paar keer aan het werk gezien, en hij is niet zo lomp als hij eruit ziet in het veld.
Hij kan behoorlijk voetballen. Belangrijkste voor Ajax is dat hij sterk is, kopsterk is, een bal vast kan houden en een goed schot heeft. Dat zijn dingen die voor een pinchitter (kutwoord) goed van pas komen.
Bovendien heb je een prima backup voor het geval Huntelaar geblesseerd raakt.
Als je zoveel seizoen in de basis staat bij een ploeg in La Liga kan je wel wat.
Hij heeft toch een aardig gemiddelde qua doelpunten.
Bovendien brengt hij een dosis ervaring mee, dat is ook nooit verkeerd.
Waarom horen we trouwens niets meer over Prieto? Of heb ik wat nieuwsberichten over t hoofd gezien..quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ismael klinkt niet echt Spaans volgens mij, afkomstig uit een Egyptische familie ofzo?
Het wordt overigens wel tijd dat we die 23 miljoen van Babel en de Mul wel gaan spenderen hoor!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef jna het volgende:
Wat is die Fontein toch een enorme "bal" zeg![]()
Ajax praat morgen met z'n zaakwaarnemerquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waarom horen we trouwens niets meer over Prieto? Of heb ik wat nieuwsberichten over t hoofd gezien..![]()
+/- 4 voor Suarez en 6 voor Delgado. Verder nog een linksback zou niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ismael klinkt niet echt Spaans volgens mij, afkomstig uit een Egyptische familie ofzo?
Het wordt overigens wel tijd dat we die 23 miljoen van Babel en de Mul gaan spenderen hoor!
Ismael is gewoon een bijbelse naam. Wordt ook veel gebruikt in Spaanstalige landen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Knap, hoor. Ajax heeft dit heel goed geheim gehouden, net als Luis Suarez in feite. Zou dat betekenen dat de jongens die in de media in verband worden gebracht met Ajax dan juist niet in de belangstelling staan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:26 schreef Suijk het volgende:
Geinig. Ook grappig dat er nog in geen enkele media iets over gemeld was.
Reken maar minstens op het dubbele.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:27 schreef w00h00 het volgende:
[..]
+/- 4 voor Suarez en 6 voor Delgado. Verder nog een linksback zou niet verkeerd zijn.
Bron?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:25 schreef BigFire het volgende:
[..]
Ajax praat morgen met z'n zaakwaarnemer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |