quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Hey, nog ff terugkomend op die rode kaart van Urby tegen Sparta Praag vorig jaar. Was die nou terecht? Ik ben nogal lam namelijk en had het idee dat het een onterechte was.
en er komen elke dag weer nieuwe ruk sites bijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef Urquhart het volgende:
De website Reforma.........ik vind het allemaal te vaag hoor.
Misschien kunnen ze dit jaar spelers als Sarpong en Anita wat speeltijd geven, zodat er volgend jaar wellicht eentje kan doorbreken.. Al moeten er natuurlijk dan nog wel aankopen gedaan worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat, en Urzaiz komt sowieso maar voor 1 seizoen.
Ben wel bang voor volgend seizoen.. KJH, Stam, Davids en Sneijder sowieso weg (als ie te behouden is).. HtC stopt hoogstwaarschijnlijk.. Als Gabri zo'n topseizoen draait als vorig seizoen is die ook weg.
Dan zit MvG met een HEEL grote zak geld en dan ben ik erg benieuwd wat ie uit zn hoed tovert.
Reforma is gewoon een goede mexicaanse krant hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
en er komen elke dag weer nieuwe ruk sites bij
Ja en het erge is dat hoe meer geruchten er zijn hoe minder kans dat de speler daadwerkelijk komtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk stukje. Er staat werkelijk niets nieuws in."dit is het bewijs" bla bla.
![]()
Omschrijf het als NL site dan iig niet zo ruk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Reforma is gewoon een goede mexicaanse krant hoor
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Omschrijf het als NL site dan iig niet zo ruk.![]()
Degelijke krant, maar ook die kunnen er wel eens naast zitten hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Urquhart het volgende:
Ok, maar hoe moeten we die krant in schatten? Een degelijke krant of een sensatieblaadje?
En ze hebben ook beide bij Celta onder contract gestaan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:28 schreef BonJovi het volgende:
Delgado mag wel komen ja, ben benieuwd wie er nog meer komen.
maar ff nog iets anders: Birmingham heeft Mido ook aangetrokken, ex Ajacieden Mido en De Ridder zullen daar nu samen spelen. Wel toevallig omdat ze bij Ajax ook tegelijk samen speelden.
Inderdaad, ik word schijtziek van dat het zo heet is dat ik niet eens naar buiten wil..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:34 schreef stefmans het volgende:
Ben benieuwd wie er nog meer komen.
En wat een tering weer zeg![]()
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in Brabant regent het momenteel pijpestelenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word schijtziek van dat het zo heet is dat ik niet eens naar buiten wil..
Hittegolf.
Thessaloniki (Griekenland). 40 graden op dit moment..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in Brabant regent het momenteel pijpestelen
Nee, dit is m'n eerste dag van m'n vakantie..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef BonJovi het volgende:
Wat doe je online als je daar zit woon je daar ofzo ?
Regen/onweergolf hier jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word schijtziek van dat het zo heet is dat ik niet eens naar buiten wil..
Hittegolf.
Maar Cesar Delgado mag wel komen idd, ben alleen benieuwd wat HtC met hem in gedachte heeft.. Ik bedoel, als Suarez ook komt wordt het best een drukke boel voorin.
Voor zover ik weet worden er momenteel geen verdedigers in verband gebracht met Ajax.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dit is m'n eerste dag van m'n vakantie..
Maar als je weken regen en 15 graden gewend bent, is 40 wel ff slikken. Zeker in een stad met auto's en een hoop hoge gebouwen. Dus vandaar dat ik even zit te genieten van de airco.
Maar wat ik doe in mijn vakantie heeft echt helemaal niets met Ajax te maken......
Heb je antwoord op de rest van m'n post misschien?
Daar ligt volgens mij ook niet echt de prio, verdedigers hebben we genoeg... Aanvallers hebben we nodigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet worden er momenteel geen verdedigers in verband gebracht met Ajax.
dus je bent niet Machlas aan t ophalen als supersub?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar als je weken regen en 15 graden gewend bent, is 40 wel ff slikken. Zeker in een stad met auto's en een hoop hoge gebouwen. Dus vandaar dat ik even zit te genieten van de airco.
Maar wat ik doe in mijn vakantie heeft echt helemaal niets met Ajax te maken......
Ga in de kroeg zitten bier zuipen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil met hier en griekenland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil met hier en griekenland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Griekse goden daar ja
AFC AJAX
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil met hier en griekenland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik denk toch wel zeker dat we verdedigers nodig hebben. Stam is volgend jaar ook weg, dan heb je alleen maar broekies.. We hebben toch nog zeker een verdediger nodig die kan tippen aan Stam!AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
Al dat offtopic gelul, kan het niet weer gewoon over Ajax gaan hier? Voor SC ga je maar naar Hools.
Mathijssen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar ik denk toch wel zeker dat we verdedigers nodig hebben. Stam is volgend jaar ook weg, dan heb je alleen maar broekies.. We hebben toch nog zeker een verdediger nodig die kan tippen aan Stam!
Stam moeten ze klonenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar ik denk toch wel zeker dat we verdedigers nodig hebben. Stam is volgend jaar ook weg, dan heb je alleen maar broekies.. We hebben toch nog zeker een verdediger nodig die kan tippen aan Stam!
quote:
Dan maar hopen volgend jaar dat Sevilla het niet in hem ziet zitten, kan hij naar Ajax komenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:12 schreef BonJovi het volgende:
hij word verhuurd aan Sevilla.
Donk gaat een heel duur grapje worden vrees ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Zie het wel zitten in Donk, die slippertjes krijgen we er wel uit...
AZ wordt dit jaar vierde, Ajax eerste en iedere AZ'er wil dan graag naar Ajax.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Donk gaat een heel duur grapje worden vrees ik.
Niet klaar maar is idd wel een goeie optie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgend jaar is Gregory van der Wiel er klaar voor
AZ mag blij zijn als ze in de top 5 eindigen, m.i. Zelfs hier in het Ajax topic ligt de gemiddelde leeftijd nog hoger dan bij AZ.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
AZ wordt dit jaar vierde, Ajax eerste en iedere AZ'er wil dan graag naar Ajax.
Louis van Gaal presteerde overigens in het verleden (seizoen 1994/95) ook al eens alleraardigst met een hele jonge selectie, verschil is alleen dat zijn club zich toen wél voor de CL geplaatst had.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:30 schreef Blight het volgende:
[..]
AZ mag blij zijn als ze in de top 5 eindigen, m.i. Zelfs hier in het Ajax topic ligt de gemiddelde leeftijd nog hoger dan bij AZ.
Nou ja, hij had toen wel een Blind en een Rijkaard tot z'n beschikking.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Louis van Gaal presteerde overigens in het verleden (seizoen 1994/95) ook al eens alleraardigst met een hele jonge selectie, verschil is alleen dat zijn club zich toen wél voor de CL geplaatst had.
Dat is wel heel erg laag. De selectie is net zo jong als vorig jaar volgens mij, en wie deed er tot de laatste speeldag mee aan de titel?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:30 schreef Blight het volgende:
[..]
AZ mag blij zijn als ze in de top 5 eindigen, m.i. Zelfs hier in het Ajax topic ligt de gemiddelde leeftijd nog hoger dan bij AZ.
Arveladze en de Cler waren toch wel de oudjes daar, en die zijn beide vertrokken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg laag. De selectie is net zo jong als vorig jaar volgens mij, en wie deed er tot de laatste speeldag mee aan de titel?
Dat je het hoopt is wat anders.
Ik verwacht dit jaar een spannende strijd tussen de top4.
Tja, maar ze hebben nog zat goeie spelers, en er is net iemand gekocht, en ook AZ zal het hier niet bij laten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Arveladze en de Cler waren toch wel de oudjes daar, en die zijn beide vertrokken.
Wie is er net door AZ gekocht dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, maar ze hebben nog zat goeie spelers, en er is net iemand gekocht, en ook AZ zal het hier niet bij laten.
Nee, ik doe niet aan koffiedik kijken, zowel Ajax, AZ, psv als F;noord zie ik dit jaar als titelkandidaten, gewoon op basis van "op papier" elftallen.
Die Italiaanse spits?quote:
Is nog altijd niet bevestigd, dus hij is nog geen az speler.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die Italiaanse spits?
En er zijn 2 oudjes vertrokken maar aan kwaliteit hebben ze niets ingeleverd denk ik. Shota misschien, maar die 2 spitsen zijn veelbelovend....
Nee ok, maar goed, daar komen echt nog wel wat bekende namen heen hoor. Scheringa zal echt niet nu al de handdoek in de ring gooien. Denk dat als AZ dit jaar weer overal naastgrijpt dat hij wel eens zal gaan nadenken. Maar hij was zo dichtbij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is nog altijd niet bevestigd, dus hij is nog geen az speler.
Oke, laten we bij Italiaanse ploegen een slag om de arm houden, maar verwacht wel dat dit dik in orde komt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is nog altijd niet bevestigd, dus hij is nog geen az speler.
Alleen Feyenoord toch? Ajax is Babel kwijt en daar is een sub voor terug gekomen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Alleen ajax en feyenoord zijn even goed gebleven / beter geworden op papier.
Dat is onzin natuurlijk. Babel is, hoewel het geen dragende speler was, een groot verlies. De Mul is een minder groot verlies maar de enige traditionele buitenspeler die we hadden. Pas als er vervangers zijn voor die twee kun je zeggen dat we minstens even goed zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Dat is al meer dan 15 jaar niet meer gebeurtquote:
psv is defensief verzwakt... verder vind ik er nog een aardig team staan. Zeker voorin..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Babel is, hoewel het geen dragende speler was, een groot verlies. De Mul is een minder groot verlies maar de enige traditionele buitenspeler die we hadden. Pas als er vervangers zijn voor die twee kun je zeggen dat we minstens even goed zijn.
Ajax heeft wel Davids erbij vergeleken met het begin van het vorige seizoen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Babel is, hoewel het geen dragende speler was, een groot verlies. De Mul is een minder groot verlies maar de enige traditionele buitenspeler die we hadden. Pas als er vervangers zijn voor die twee kun je zeggen dat we minstens even goed zijn.
Ja sorry ik had Suarez al bij ons opgeteld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, hoe heet die Deen ook alweer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
psv is defensief verzwakt... verder vind ik er nog een aardig team staan. Zeker voorin..
Kennedy Bakircioglu in plaats van Tom de Mul is een verbetering, Ismael Urzaiz erbij is een verbetering en als er nog iemand (Luis Suarez) wordt gehaald als opvolger van Ryan Babel, is dat ook een verbetering.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoogste tijd dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is al meer dan 15 jaar niet meer gebeurt![]()
Probeer 33 jaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Ronald Koeman klaar is bij jullie kunnen jullie weer opnieuw beginnen dus ik denk dat dan het moment is om 4e te worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor, maar hoe komt iedereen er bij dat Suarez naar Ajax komt? Voor zover ik weet zijn vergelijkbare zaken vaak uitgepakt in het voordeel van de club waar de speler nu speelt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja sorry ik had Suarez al bij ons opgeteld.
Noem eens een paar zaken. Het gaat toch om sportieve en financiele positie verbetering?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor, maar hoe komt iedereen er bij dat Suarez naar Ajax komt? Voor zover ik weet zijn vergelijkbare zaken vaak uitgepakt in het voordeel van de club waar de speler nu speelt.
Samaras, toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Noem eens een paar zaken. Het gaat toch om sportieve en financiele positie verbetering?
Clubs winnen vaak die arbitragezaken ja, maar dan toch zijn die spelers binnen de korste keren weg, zie De Boertjes en idd Samaras. Er ontstaat toch een onwerkbare situatie, zeggen ze dan...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor, maar hoe komt iedereen er bij dat Suarez naar Ajax komt? Voor zover ik weet zijn vergelijkbare zaken vaak uitgepakt in het voordeel van de club waar de speler nu speelt.
Dat was alleen financieel een verbetering aangezien Man City al jaren voor de kat z'n kut meedoet in de PLquote:
Ajax niet dan..?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was alleen financieel een verbetering aangezien Man City al jaren voor de kat z'n kut meedoet in de PL.
Nee, Ajax speelt niet in de PL.quote:
Lees nu mijn posts nog eens goed en je begrijpt zelf dat deze reactie als een kut op Dirk slaatquote:
Als het zo makkelijk zou zijn, dan zal Sneijder ook wel naar de rechter stappen. Ik vind het gewoon een beetje triest. Een contract is een contract, en dan had je hem maar niet moeten tekenen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Noem eens een paar zaken. Het gaat toch om sportieve en financiele positie verbetering?
Wat een onzin zeg, als je in de tussentijd een beter aanbod krijgt is het logisch dat je daar voor gaat..... Dat gebeurt bij elk willekeurig bedrijf ook.. En clubs zijn nou eenmaal werkgevers, dus zo gek is het niet..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk zou zijn, dan zal Sneijder ook wel naar de rechter stappen. Ik vind het gewoon een beetje triest. Een contract is een contract, en dan had je hem maar niet moeten tekenen.
Dat is natuurlijk geen vergelijking. Als Ajax Sneijder niet had ontdekt was er ook wel weer een andere club geweest. Je hebt wel gelijk dat de relatie tussen Ajax en Sneijder veel langer en hechter is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alleen wel erg zonde omdat hij alles aan Ajax te danken heeft, dit itt Suarez. Ik bedoel, als Groningen hem niet had gehaald was het wel een andere club geweest..
Maar was hij ook zo opgeleid? Daar doelt Daggla ook op denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen vergelijking. Als Ajax Sneijder niet had ontdekt was er ook wel weer een andere club geweest. Je hebt wel gelijk dat de relatie tussen Ajax en Sneijder veel langer en hechter is.
Ik begrijp Daggla's punt ook wel, maar dat Sneijder alles aan Ajax te danken heeft gaat mij ook wel wat ver.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar was hij ook zo opgeleid? Daar doelt Daggla ook op denk ik.
Zoals het nu is, heeft hij ook alles aan Ajax te danken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik begrijp Daggla's punt ook wel, maar dat Sneijder alles aan Ajax te danken heeft gaat mij ook wel wat ver.
Precies! Ajax staat bekend om z'n jeugdopleiding..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar was hij ook zo opgeleid? Daar doelt Daggla ook op denk ik.
Nee, dat is El Tanque Alemán (De Duitse Tank).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |