quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Hey, nog ff terugkomend op die rode kaart van Urby tegen Sparta Praag vorig jaar. Was die nou terecht? Ik ben nogal lam namelijk en had het idee dat het een onterechte was.
en er komen elke dag weer nieuwe ruk sites bijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef Urquhart het volgende:
De website Reforma.........ik vind het allemaal te vaag hoor.
Misschien kunnen ze dit jaar spelers als Sarpong en Anita wat speeltijd geven, zodat er volgend jaar wellicht eentje kan doorbreken.. Al moeten er natuurlijk dan nog wel aankopen gedaan worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat, en Urzaiz komt sowieso maar voor 1 seizoen.
Ben wel bang voor volgend seizoen.. KJH, Stam, Davids en Sneijder sowieso weg (als ie te behouden is).. HtC stopt hoogstwaarschijnlijk.. Als Gabri zo'n topseizoen draait als vorig seizoen is die ook weg.
Dan zit MvG met een HEEL grote zak geld en dan ben ik erg benieuwd wat ie uit zn hoed tovert.
Reforma is gewoon een goede mexicaanse krant hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
en er komen elke dag weer nieuwe ruk sites bij
Ja en het erge is dat hoe meer geruchten er zijn hoe minder kans dat de speler daadwerkelijk komtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk stukje. Er staat werkelijk niets nieuws in."dit is het bewijs" bla bla.
![]()
Omschrijf het als NL site dan iig niet zo ruk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Reforma is gewoon een goede mexicaanse krant hoor
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Omschrijf het als NL site dan iig niet zo ruk.![]()
Degelijke krant, maar ook die kunnen er wel eens naast zitten hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Urquhart het volgende:
Ok, maar hoe moeten we die krant in schatten? Een degelijke krant of een sensatieblaadje?
En ze hebben ook beide bij Celta onder contract gestaan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:28 schreef BonJovi het volgende:
Delgado mag wel komen ja, ben benieuwd wie er nog meer komen.
maar ff nog iets anders: Birmingham heeft Mido ook aangetrokken, ex Ajacieden Mido en De Ridder zullen daar nu samen spelen. Wel toevallig omdat ze bij Ajax ook tegelijk samen speelden.
Inderdaad, ik word schijtziek van dat het zo heet is dat ik niet eens naar buiten wil..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:34 schreef stefmans het volgende:
Ben benieuwd wie er nog meer komen.
En wat een tering weer zeg![]()
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in Brabant regent het momenteel pijpestelenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word schijtziek van dat het zo heet is dat ik niet eens naar buiten wil..
Hittegolf.
Thessaloniki (Griekenland). 40 graden op dit moment..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in Brabant regent het momenteel pijpestelen
Nee, dit is m'n eerste dag van m'n vakantie..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef BonJovi het volgende:
Wat doe je online als je daar zit woon je daar ofzo ?
Regen/onweergolf hier jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word schijtziek van dat het zo heet is dat ik niet eens naar buiten wil..
Hittegolf.
Maar Cesar Delgado mag wel komen idd, ben alleen benieuwd wat HtC met hem in gedachte heeft.. Ik bedoel, als Suarez ook komt wordt het best een drukke boel voorin.
Voor zover ik weet worden er momenteel geen verdedigers in verband gebracht met Ajax.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dit is m'n eerste dag van m'n vakantie..
Maar als je weken regen en 15 graden gewend bent, is 40 wel ff slikken. Zeker in een stad met auto's en een hoop hoge gebouwen. Dus vandaar dat ik even zit te genieten van de airco.
Maar wat ik doe in mijn vakantie heeft echt helemaal niets met Ajax te maken......
Heb je antwoord op de rest van m'n post misschien?
Daar ligt volgens mij ook niet echt de prio, verdedigers hebben we genoeg... Aanvallers hebben we nodigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet worden er momenteel geen verdedigers in verband gebracht met Ajax.
dus je bent niet Machlas aan t ophalen als supersub?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar als je weken regen en 15 graden gewend bent, is 40 wel ff slikken. Zeker in een stad met auto's en een hoop hoge gebouwen. Dus vandaar dat ik even zit te genieten van de airco.
Maar wat ik doe in mijn vakantie heeft echt helemaal niets met Ajax te maken......
Ga in de kroeg zitten bier zuipen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil met hier en griekenland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil met hier en griekenland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Griekse goden daar ja
AFC AJAX
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil met hier en griekenland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik denk toch wel zeker dat we verdedigers nodig hebben. Stam is volgend jaar ook weg, dan heb je alleen maar broekies.. We hebben toch nog zeker een verdediger nodig die kan tippen aan Stam!AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
Al dat offtopic gelul, kan het niet weer gewoon over Ajax gaan hier? Voor SC ga je maar naar Hools.
Mathijssen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar ik denk toch wel zeker dat we verdedigers nodig hebben. Stam is volgend jaar ook weg, dan heb je alleen maar broekies.. We hebben toch nog zeker een verdediger nodig die kan tippen aan Stam!
Stam moeten ze klonenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar ik denk toch wel zeker dat we verdedigers nodig hebben. Stam is volgend jaar ook weg, dan heb je alleen maar broekies.. We hebben toch nog zeker een verdediger nodig die kan tippen aan Stam!
quote:
Dan maar hopen volgend jaar dat Sevilla het niet in hem ziet zitten, kan hij naar Ajax komenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:12 schreef BonJovi het volgende:
hij word verhuurd aan Sevilla.
Donk gaat een heel duur grapje worden vrees ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Zie het wel zitten in Donk, die slippertjes krijgen we er wel uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |