Damn... je begrijpt toch wel dat ik nooit iets negatiefs zou zeggen als ik wist dat er voor me gekookt zou wordenquote:
Het wordt wel schering en inslag hequote:
Ik hoopte al dat jij (en Mike) er blij mee zouden zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Kekke TT.
Mike's gonna feel right at home...
Waarom kom je dan ook altijd zo laat binnen rennen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het wordt wel schering en inslag he![]()
Beetje druk, heb me nog gehaast om een glimp van je op te vangenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarom kom je dan ook altijd zo laat binnen rennen!
Dat kost te veel moeitequote:
Begin een kaarten-actiequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Ik verveel me
Daar hoef ik dus geen moeite voor te doenquote:
3 uur werk, maar dan heb je ook wel watquote:
Koop wel een potje bij AHquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
3 uur werk, maar dan heb je ook wel wat
Ik kom veel in het filiaal van Utrechtquote:
Euh okquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom veel in het filiaal van Utrecht![]()
Wellllllll !!quote:
Dan ben je zeker wel heel stonedquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:35 schreef Ravii het volgende:
Heuy, ik ga over een half uur slapen!
voor het eerst deze week voor 2 uur!
Je druk maken om de streamsquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef mootie het volgende:
Wat is er goed tegen lage bloeddruk?
Zat me de tandjes te zoeken er schijnt een topic ergens te zijn maar voila hier staat het ookquote:
Komt dat omdat je morgen een date heb en dat je niet wilt dat ze je wallen ziet ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:35 schreef Ravii het volgende:
Heuy, ik ga over een half uur slapen!
voor het eerst deze week voor 2 uur!
DGK kijken!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef mootie het volgende:
Date?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Komt dat omdat je morgen een date heb en dat je niet wilt dat ze je wallen ziet ?![]()
A-H dat had ik moeten wetenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat me de tandjes te zoeken er schijnt een topic ergens te zijn maar voila hier staat het ook
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/960651.html
Dan ben je te laatquote:
Euh.... OKquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, maar dan ben jij verantwoordelijk voor de gevolgen!![]()
![]()
Is dat de nieuwe soapquote:
Je weet niet wat je zegt!quote:
Dat had je nog niet verteldquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt!Ik ben zo ontzettend vervelend vanavond.
![]()
Dan ben jij er ook een?quote:
Er is een planning??!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat had je nog niet verteld
Kunnen we de planning nog veranderen?
Jij zou niet gaan slapen, weet je nog?quote:
Ik laat je liever ronddobberen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ben jij er ook een?
Pffff geef me een clue
Kee dan!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zou niet gaan slapen, weet je nog?
k geloof niet dat ik een vervelende Talitha goed trekquote:
Het niet slapen is allang ingegaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kee dan!En voor hoe laat staat dat op de planning?
Doe eens ja. Kijken of jij echt zo vroeg kan slapen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
k geloof niet dat ik een vervelende Talitha goed trek
Ik denk dat ik zelf maar ga slapen
Zout en mineraalwater.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef mootie het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:16 schreef Talitha het volgende:
Oké, ik ga het nu toch maar echt proberen.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeh
*Klampt zich aan Talitha vast*
Arme jij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:30 schreef Ravii het volgende:
Welteruste
iedereen aan me denken als ik morgen doodmoe ingepakte sla sta te vullen zo
(tussen 8 en 1)
Die zit zeker weer heftige cybersex te hebben.quote:
Je moet van acht tot één en gaat huilie zitten doen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:30 schreef Ravii het volgende:
Welteruste
iedereen aan me denken als ik morgen doodmoe ingepakte sla sta te vullen zo
(tussen 8 en 1)
Ik zit te wachten totdat jij je webcam gevonden hebtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Die zit zeker weer heftige cybersex te hebben.![]()
ehm uhm........................quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit te wachten totdat jij je webcam gevonden hebt![]()
ik kom weer eens gluren, ben wel emo pavementquote:
Hoe komt dat ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kom weer eens gluren, ben wel emo pavement![]()
Ben aan de wiskey, word ik altijd emo en gezzelig vanquote:
Een spannende film, een goed glas wijn en seksquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef mootie het volgende:
eigenlijk van 8 tot 12.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet van acht tot één en gaat huilie zitten doen?
Tyf 's op![]()
waaaaah!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Talitha het volgende:Volgens mij sloeg hier net de bliksem in het gebouw! Harde knal en het ontruimingssignaal ging af! Maar we mochten blijven zitten.
![]()
Mijn katten waren stiekum naar buiten gesprongen via de eerste verdieping, Daantje mag nog heul niet alleen naar buiten. Ik deed ff een tukje.......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Talitha het volgende:Volgens mij sloeg hier net de bliksem in het gebouw! Harde knal en het ontruimingssignaal ging af! Maar we mochten blijven zitten.
![]()
Er is flink wat regen gevallen en de tunnel staat hier blank. We liggen hier dubbel om al die automobilisten die denken dat ze er best doorheen kunnen rijden. Een duitser hebben ze er weer uit moeten slepen..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waaaaah!
ik zag net op de buienradar dat het bij jullie down south idd erg slecht weer is. Hier schijnt zo nu en dan de zon nog.
nog maar ff naar buiten zolang het nog kan..![]()
Ik weet niet wat buienradar nu zegt, maar het is hier bijna zwart buiten... en het onweert en regent heel erg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waaaaah!
ik zag net op de buienradar dat het bij jullie down south idd erg slecht weer is. Hier schijnt zo nu en dan de zon nog.
nog maar ff naar buiten zolang het nog kan..![]()
Leuk, moet jij ook door die tunnel naar huis ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is flink wat regen gevallen en de tunnel staat hier blank. We liggen hier dubbel om al die automobilisten die denken dat ze er best doorheen kunnen rijden. Een duitser hebben ze er weer uit moeten slepen..![]()
![]()
Zo... op zich was dat wel een leuke post... zo 15 seconden voordat de stroom er uit knaltquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat buienradar nu zegt, maar het is hier bijna zwart buiten... en het onweert en regent heel erg.
(Midden v/h land)
quote:
Wat een verassingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:32 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zoooooooo ijverig geweest, ik heb me enige vaste kast in het huis opgeruimd en raad eens IK HEB WEER RUIMTE
![]()
![]()
![]()
Beter dan een Tokyo Hotel marathonquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:36 schreef petraa het volgende:
Er zit er één hier nu een Pirates marathon te houden, ze is 1, 2 en 3 aan het kijken. Ben je dan gek of gek, of je verveelt je en zou dan beter een baantje kunnen zoeken.
Wanneer ga je??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:40 schreef petraa het volgende:
Ik haat dit weer, ik wil op vakantie
21 augustusquote:
Dat zal vast wel!!! Meestal als ik op vakantie ga is het supermooi weer en ik blijf altijd in Nederland, alleen ik dacht dit jaar laat ik eens ruig doen en naar Turkije gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het hier waarschijnlijk prachtig weer![]()
whehehehequote:
Ontsla die kerelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef Ravii het volgende:
[..]
whehehehe!
EHh, ging wel.
ik vind het eentonig worden.
en die 'chef-groente-boer" zei zo 3x tegen me,(alsof ik retarded was) dat ik de oude Venkel bvenop moest doen.
Dus ik doe het.
Komt die later maar me toe.
Wat zei ik nouw tegen je................
wouw die me wijs maken dat ik het niet goed had gedaan
wat een mogool![]()
Ja idd... want de klanten pakken nooit iets van onderop omdat ze weten dat de ouwe zooi bovenop ligtquote:
Yep! Maar het water is alweer behoorlijk gezakt en de stoep blijft meestal wel droog.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk, moet jij ook door die tunnel naar huis ?
waar was dan brand?quote:
Zou het niet kunnen dat jij het inderdaad niet goed doet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef Ravii het volgende:
hij werkt daar 10+ jaar
en ik 4 maanden.
Ik zit niet bepaald in de goeie positie!
Veulen toch...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat jij het inderdaad niet goed doet?![]()
woepsie...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Leidschendam kennelijk..... Zeer grote brand verzorgingstehuis Leidschendam
Ik had al wat zitten tiepen over verast, maar dacht ach tis KUTpubertje dus lamaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
woepsie...![]()
er is toch hopelijk niemand verast...![]()
(Want die nogal grappige taalfout maakte Ravii, kon het niet laten.. sorry)
Nu ga jij ook al aan me kwaliteit twijfelen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat jij het inderdaad niet goed doet?![]()
die moet het toch juist leren?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik had al wat zitten tiepen over verast, maar dacht ach tis KUTpubertje dus lamaar![]()
![]()
Dat is de taak van een baas.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:14 schreef Ravii het volgende:
Nu ga jij ook al aan me kwaliteit twijfelen!
Ik had het goed gedaan!
hij was er niet bij
Dus hij ging maar wat roepen.
..![]()
Al die stoute volwassen mensen die roepen maar wat tegen die sieluge kutpubertjes he. Ze doen het altijd goed en dan nog doen ze het niet goed!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:14 schreef Ravii het volgende:
[..]
Nu ga jij ook al aan me kwaliteit twijfelen!
Ik had het goed gedaan!
hij was er niet bij
Dus hij ging maar wat roepen.
..![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is de taak van een baas.
En jij lijkt me wel het luie type![]()
en hij deed niks wat een ander ook niet zou doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:25 schreef petraa het volgende:
Zo ravi heeft zijn COS doop gehad.
Ik vind die verkapte kritiek buiten users om altijd zo... veelzeggendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
en hij deed niks wat een ander ook niet zou doen![]()
Een lui type , maar met kwaliteitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is de taak van een baas.
En jij lijkt me wel het luie type![]()
Maar ik het het echt goed gedaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Al die stoute volwassen mensen die roepen maar wat tegen die sieluge kutpubertjes he. Ze doen het altijd goed en dan nog doen ze het niet goed!!!![]()
Huhquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
en hij deed niks wat een ander ook niet zou doen![]()
Het ging om de foto waar je natas op de achtergrond zag, was geen kritiek op jou imho.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind die verkapte kritiek buiten users om altijd zo... veelzeggend![]()
Als ik een cap verkies te maken van Huub, dan doe ik datquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Het ging om de foto waar je natas op de achtergrond zag, was geen kritiek op jou imho.![]()
Het was ook helemaal geen aanval op jou? Ging gewoon om NAtasja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik een cap verkies te maken van Huub, dan doe ik dat![]()
En ik heb zo mijn mening over het stimuleren van jonkies om hier te blijven posten.
Ik heb een andere mening over wat jullie doen. Aardig zijn is één ding, aanmoedigen en toejuichen is iets anders.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was ook helemaal geen aanval op jou? Ging gewoon om NAtasja.
En niemand hoeft hem te stimuleren om hier te posten, dat beslist het kutnewbiepubertje zelf wel![]()
Waar staat dan precies de leeftijdsindicatie voor lezen en posten in de COS? en ben ik dan wel oud genoeg?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een andere mening over wat jullie doen. Aardig zijn is één ding, aanmoedigen en toejuichen is iets anders.
Ik zit niet te wachten op nog een aandachtvragend figuurtje dat wedstrijdjes COS openen gaat doen of meester spitsvondigheid wil worden.
Bovendien kan ik me voor die leeftijd gezondere aktiviteiten voorstellen dan dit forum; en ik vind het vervelend te bedenken dat er een vijftienjarige meeleest als ik in de COS post.
Mijn dochter post niet in de COS, maar leest ook mee!!! Die is ook 15 dus dat is vervelend ? Er zullen er zat meelezen waarvan jij niet weet dat ze meelezen. Laat ze lekker. Het is geen weer om buiten te gaan lopen dus vinden ze dit forum een leuke aktiviteit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een andere mening over wat jullie doen. Aardig zijn is één ding, aanmoedigen en toejuichen is iets anders.
Ik zit niet te wachten op nog een aandachtvragend figuurtje dat wedstrijdjes COS openen gaat doen of meester spitsvondigheid wil worden.
Bovendien kan ik me voor die leeftijd gezondere aktiviteiten voorstellen dan dit forum; en ik vind het vervelend te bedenken dat er een vijftienjarige meeleest als ik in de COS post.
Het is gewoon mijn mening. Als mootie hier niet over mijn post uit de COS had gepost, had je hem nooit gewetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn dochter post niet in de COS, maar leest ook mee!!! Die is ook 15 dus dat is vervelend ? Er zullen er zat meelezen waarvan jij niet weet dat ze meelezen. Laat ze lekker. Het is geen weer om buiten te gaan lopen dus vinden ze dit forum een leuke aktiviteit.
Moooooooooooi, mijn schuld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn mening. Als mootie hier niet over mijn post uit de COS had gepost, had je hem nooit geweten![]()
Tja, jij hebt er gewoon een handje van, hier over users in andere topics posten. Nu werd je een keertje gezienquote:
nou, ik vind het ook wel raar. Een forum is een openbaar iets. en niet een plek waar zomaar een user mag zeggen wie waar wel of niet leest of post. Ook al is dat "je mening"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn mening. Als mootie hier niet over mijn post uit de COS had gepost, had je hem nooit geweten![]()
Ik was het niet trouwensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, jij hebt er gewoon een handje van, hier over users in andere topics posten. Nu werd je een keertje gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit vind ik een nare aantijging![]()
En in dit geval was ik het uberhaupt niet...
En ik wil bonbons!
Maar een mening is geen gebod of verbod. Als jij rood mooier vindt dan geel mag je het ook zeggen, ook al houd ik meer van geelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ik vind het ook wel raar. Een forum is een openbaar iets. en niet een plek waar zomaar een user mag zeggen wie waar wel of niet leest of post. Ook al is dat "je mening"
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:25 schreef petraa het volgende:
Zo ravi heeft zijn COS doop gehad.
[DGK SC # 209] Mag ik 2 ijsjes meneer??quote:
Ik reageerde op Peet, en dan nog: hij deed niets wat een ander ook niet zou doen....... dat is toch geen kritiek op iemand? Dat is gewoon een constatering.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
[DGK SC # 209] Mag ik 2 ijsjes meneer??
Niet per PM, maar gewoon hier. Dus nogmaals, dan kun je als een volwassen meisje een reactie krijgen![]()
Hoe kan je trouwens 2 quotes in 1 reaktie doen ?quote:
Je bent gewoon erg goed in verkapte kritiek, zowel in SC als PM. Dat mag. Maar soms wordt het gelezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik reageerde op Peet, en dan nog: hij deed niets wat een ander ook niet zou doen....... dat is toch geen kritiek op iemand? Dat is gewoon een constatering.
Dat is als ik quote maar eigenlijk wil editen en dat ik dan quote en dan ineens iets zie staan en er zelf ook geen bal meer van snap!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe kan je trouwens 2 quotes in 1 reaktie doen ?
als je het een vervelend idee vind dat er mensen meelezen als jij in de COS post, of misschien wel wat jij in de COS post, is het niet zo dat die mensen dat dan maar niet meer moeten doen. Dan zal jij zelf, degene die er een probleem mee heeft, moeten stoppen met posten, of je erbij neerleggen dat 15-jarigen meelezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een mening is geen gebod of verbod. Als jij rood mooier vindt dan geel mag je het ook zeggen, ook al houd ik meer van geel![]()
Petra kijkt voorzover ik heb begrepen mee met haar dochter, die heeft daar zicht op. Ravii, eveneens voorzover ik heb begrepen, heeft die begeleiding niet.
Mijn mening is dat supervisie voor een forum als dit door ouders een goed idee is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je het een vervelend idee vind dat er mensen meelezen als jij in de COS post, of misschien wel wat jij in de COS post, is het niet zo dat die mensen dat dan maar niet meer moeten doen. Dan zal jij zelf, degene die er een probleem mee heeft, moeten stoppen met posten, of je erbij neerleggen dat 15 jarigen meelezen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is als ik quote maar eigenlijk wil editen en dat ik dan quote en dan ineens iets zie staan en er zelf ook geen bal meer van snap!![]()
of sommige mensen zijn dusdanig gevoelig dat ze kritiek lezen waar het niet gegeven is. maar goed, ook dat is "een mening"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent gewoon erg goed in verkapte kritiek, zowel in SC als PM. Dat mag. Maar soms wordt het gelezen.
En ga nu je troost maar in ontvangst nemen, zo gaat het spel![]()
Ehm wie was de eerste ??? Die heb ik gemist dan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn mening is dat supervisie voor een forum als dit door ouders een goed idee is.
Verder kan ik alleen maar hopen dat er geen tweede, door de SC aangemoedigd, aandachtvragend kliertje opstaat; de eerste is zo lekker rustig sinds hij geen streams meer heeft![]()
komop! dit is FOK! for cryin' out loud...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn mening is dat supervisie voor een forum als dit door ouders een goed idee is.
Verder kan ik alleen maar hopen dat er geen tweede, door de SC aangemoedigd, aandachtvragend kliertje opstaat; de eerste is zo lekker rustig sinds hij geen streams meer heeft![]()
Neuh, moots heeft daar een handje van, ook per PMquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
of sommige mensen zijn dusdanig gevoelig dat ze kritiek lezen waar het niet gegeven is. maar goed, ook dat is "een mening"
Onweer? Regen ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Het was leuk jullie allemaal ineens op te zien verenHebben we toch nog wat afleiding gehad op deze regenachtige middag met onweer en saaie chocolade.
pardon?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Het was leuk jullie allemaal ineens op te zien verenHebben we toch nog wat afleiding gehad op deze regenachtige middag met onweer en saaie chocolade.
Waarom niet? Het is een aardig jochie. Beetje een labrador type, onbesuisd maar zonder kwalijke bedoelingen. Dat in tegenstelling tot veel andere.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
Wedstrijdjes COS openen? Nu ga je het over jezelf heben.quote:Ik zit niet te wachten op nog een aandachtvragend figuurtje dat wedstrijdjes COS openen gaat doen of meester spitsvondigheid wil worden.
Het regent, het is vakantie... Dan blijven er maar weinig dingen over: Of je in de kroeg lam zuipen / blowen of beetje op een fora rond hangen en daar nog wat opsteken.quote:Bovendien kan ik me voor die leeftijd gezondere aktiviteiten voorstellen dan dit forum; en ik vind het vervelend te bedenken dat er een vijftienjarige meeleest als ik in de COS post.
Peet, ik reageerde op moots die weer eens verkapte kritiek op een COSser gaf in de SC i.p.v. recht in zijn/haar gezicht. Het was niet mijn bedoeling alle aardige mensen hier over mijn mening heen te krijgen of een discussie aan te gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Onweer? Regen ?saaie chocolade
, maar ik snap dat het je mening is, maar mijn mening is dat iedereen hier mag posten ongeacht leeftijd en dat wij als *volwassenen* daar dan maar *volwassen* mee om moeten gaan. Tenslotte zijn we zelf ook kutpubers geweest. Alleen niet in het digitale tijdperk
![]()
Veulen hoe doe je dat ??? Die meerdere quotes in één bericht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een aardig jochie. Beetje een labrador type, onbesuisd maar zonder kwalijke bedoelingen. Dat in tegenstelling tot veel andere.
[..]
Wedstrijdjes COS openen? Nu ga je het over jezelf heben.
Spitsvondigheid hoort erbij... Juist dat maakt dit fora leuk, je kan zeggen wat je wil.
[..]
Het regent, het is vakantie... Dan blijven er maar weinig dingen over: Of je in de kroeg lam zuipen / blowen of beetje op een fora rond hangen en daar nog wat opsteken.
Mn ouders hebben het apparaat weer meegenomen, ik moest hem alleen even instellen. Maar ik heb voor maandag een afspraak, onder de 100 is toch wel laag, en kan mijn moeheid en duizelingen (die ik al jaren aan iets anders wijt) mede verklarenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:14 schreef Veulen het volgende:
Mootie hoe is het met de bloeddruk?
Tekst splitsen en inplakken gewoon [quote ] teksten [/quote ] mijn verhaal en dan weer [quote ] tekst [/quote ]quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:15 schreef petraa het volgende:
Veulen hoe doe je dat ??? Die meerdere quotes in één bericht.
Zijn je oortjes al weer happy?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tekst splitsen en inplakken gewoon [quote ] teksten [/quote ] mijn verhaal en dan weer [quote ] tekst [/quote ]
Ik had als kind soms 90 / 60 . Net niet genoeg voor duizelingen gelukkig. Maar zout hielp altijd geweldig. Ik merk soms in de zomer dat me bloeddruk keldert en dan neem ik gewoon een zak chips of zouthout.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:16 schreef mootie het volgende:
Mn ouders hebben het apparaat weer meegenomen, ik moest hem alleen even instellen. Maar ik heb voor maandag een afspraak, onder de 100 is toch wel laag, en kan mijn moeheid en duizelingen (die ik al jaren aan iets anders wijt) mede verklaren![]()
Petraa, als je een antwoord post en je klikt op preview (linksonder je post), dan zie je rechtsboven een ikoon om tekst op te splitsen. Zet je cursor waar je wilt reageren en gebruik dan die knop.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Veulen hoe doe je dat ??? Die meerdere quotes in één bericht.
Nouuuuuu, ik hou der van. Enne ut gebeurt niet in de COS maar in de SC dus dat dan weer welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:16 schreef Talitha het volgende:
Oké! Eénmalig mijn mening dan. Ik word erg moe van al die pseudovolwassenen die eindeloos met elkaar steggelen op niets af. Zo belangrijk is het volgens mij allemaal niet. Iets meer acceptatie en iets meer relativeringsvermogen zouden het aantal postjes in het DGK-forum volgens mij al heel snel drastisch doen verminderen.![]()
Aan de andere kant: misschien zijn dat juist de postjes waar een heleboel users het voor doen.![]()
Maar goed. Ik heb te weinig slaap gehad, ben dus moe en wacht op het einde van mijn werkdag. Dus waar maak ik me druk over.![]()
Okee thx en als je dan 2 quotes van verschillende personen wilt doen ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Petraa, als je een antwoord post en je klikt op preview (linksonder je post), dan zie je rechtsboven een ikoon om tekst op te splitsen. Zet je cursor waar je wilt reageren en gebruik dan die knop.
Ik heb gister mn vinger ook al in de zoutpot gedooptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik had als kind soms 90 / 60 . Net niet genoeg voor duizelingen gelukkig. Maar zout hielp altijd geweldig. Ik merk soms in de zomer dat me bloeddruk keldert en dan neem ik gewoon een zak chips of zouthout.
Oh, dat wordt posts openen met rechtsklik zodat ze in een nieuw venster openen en je er semi op kunt antwoorden. Die antwoorden plak je dan in je nieuwe post.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee thx en als je dan 2 quotes van verschillende personen wilt doen ?
Mijne ene oor is nog steeds heul niet happy. Ik neem gewoon elke 8 uur ibuproven dat helpt. En ik heb bij de apotheek een flesje vicks neusspray mee gekregen. Dat maakt de holtes weer leeg (hopelijk).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:20 schreef mootie het volgende:
Zijn je oortjes al weer happy?
Spoelen met zout water? Doet mijn vriend als zn holtes dicht zitten. Met je hoofd over de rand van het bed, en dan zoveel mogelijk zout water in je neus laten lopen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijne ene oor is nog steeds heul niet happy. Ik neem gewoon elke 8 uur ibuproven dat helpt. En ik heb bij de apotheek een flesje vicks neusspray mee gekregen. Dat maakt de holtes weer leeg (hopelijk).
Mezelf kennende gaat dit weken door lopen klooien gewoon omdat ik geen medicijnen kan vinden die goed genoeg zijn om te helpen en waar ik niet heftig allergisch op reageer.
Ik ben geen echt watjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef mootie het volgende:
Ik heb gister mn vinger ook al in de zoutpot gedoopt![]()
90/60 is ook heel llaag inderdaad, bosjes mensen die daar wel heel duizelig van zijn!
nog heel even volhouden liethje!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:16 schreef Talitha het volgende:
Oké! Eénmalig mijn mening dan. Ik word erg moe van al die pseudovolwassenen die eindeloos met elkaar steggelen op niets af. Zo belangrijk is het volgens mij allemaal niet. Iets meer acceptatie en iets meer relativeringsvermogen zouden het aantal postjes in het DGK-forum volgens mij al heel snel drastisch doen verminderen.![]()
Aan de andere kant: misschien zijn dat juist de postjes waar een heleboel users het voor doen.![]()
Maar goed. Ik heb te weinig slaap gehad, ben dus moe en wacht op het einde van mijn werkdag. Dus waar maak ik me druk over.![]()
Eewwwwwww eeew eeeeeeeeew!!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben geen echt watje![]()
Mijn moeder doet echt iets heel ranzigs, die neemt een zak zoute chips en een schaal met zout en 1 met olie. Vervolgens doopt ze de chips lichtjes in de olie en dan in de zout. Dat is echt heftig vies.
Het gebeurt in de COS, in de SC, in FB. Het is overal!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuuuuu, ik hou der van. Enne ut gebeurt niet in de COS maar in de SC dus dat dan weer wel![]()
![]()
Mijn moeder zegt dat ik een glaasje port per dag moet drinken, gisteren gedaan, en verdomd dat ik om 2 uur sliep ipv om 5 uur!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben geen echt watje![]()
Mijn moeder doet echt iets heel ranzigs, die neemt een zak zoute chips en een schaal met zout en 1 met olie. Vervolgens doopt ze de chips lichtjes in de olie en dan in de zout. Dat is echt heftig vies.
Je kan ook gewoon sprayflesjes kopen met zout water er inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef mootie het volgende:
Spoelen met zout water? Doet mijn vriend als zn holtes dicht zitten. Met je hoofd over de rand van het bed, en dan zoveel mogelijk zout water in je neus laten lopen.
Zelf vind ik het vreselijk het prikt en het is goor, maar het helpt wel goed![]()
voor kinderen valt dit mee hoor. (afhankelijk van leeftijd) maar rond 6 ligt dit op 90/50quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb gister mn vinger ook al in de zoutpot gedoopt![]()
90/60 is ook heel llaag inderdaad, bosjes mensen die daar wel heel duizelig van zijn!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:28 schreef mootie het volgende:
Mijn moeder zegt dat ik een glaasje port per dag moet drinken, gisteren gedaan, en verdomd dat ik om 2 uur sliep ipv om 5 uur!
Die port was voor de bloeddruk bedoeld eigenlijk![]()
Ik wilde het fikkie eigenlijk wat meer opstokenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:27 schreef Talitha het volgende:
Het gebeurt in de COS, in de SC, in FB. Het is overal!![]()
Ik heb het inmiddels geaccepteerd. Het hoort er bij op Fok.
Ik ben gewoon een beetje boel moe, dat is alles.
Volgens mij heeft het meer van doen met bloedarmoede, maar als ik er van slaap teken ik er voor!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het werkt die port. Ik bedoel daar zitten geen zouten in toch?
Aan vakantie toe ???? of ben je al geweest?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het gebeurt in de COS, in de SC, in FB. Het is overal!![]()
Ik heb het inmiddels geaccepteerd. Het hoort er bij op Fok.
Ik ben gewoon een beetje boel moe, dat is alles.
2 beetjes zoutquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:30 schreef debuurvrouw het volgende:
voor kinderen valt dit mee hoor. (afhankelijk van leeftijd) maar rond 6 ligt dit op 90/50
te lage bloeddruk is wel heel gezond, maar voelt niet zo prettig. ff denken of ik iets weet wat iets langer werkt dan "een beetje zout"
Eeeeuh....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:31 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff de kids voorzien van gas, water en licht laterssssssssssssssssssss![]()
![]()
Okee kom maar...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:31 schreef mootie het volgende:
Volgens mij heeft het meer van doen met bloedarmoede, maar als ik er van slaap teken ik er voor!![]()
Ik probeer vanavond gewoon de port weerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee kom maar...
*Pakt houten hamer*
...
Doe eens dan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wilde het fikkie eigenlijk wat meer opstoken![]()
nee, het verwijdt zelfs de vaten, waardoor je bloeddruk nog meer daalt... alhoewel het verhoogt wel je hartslag, waardoor je bloeddruk wel omhoog gaat...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het werkt die port. Ik bedoel daar zitten geen zouten in toch?
Gewoon te laat gaan slapen afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Aan vakantie toe ???? of ben je al geweest?
Ik ga ff de kids voorzien van gas, water en licht laterssssssssssssssssssss![]()
![]()
Hartslag was dan weer behoorlijk hoog, 98quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, het verwijdt zelfs de vaten, waardoor je bloeddruk nog meer daalt... alhoewel het verhoogt wel je hartslag, waardoor je bloeddruk wel omhoog gaat...
nou ja whatever works...
Zo'n bloeddrukmeter is overigens wel lollig! Het werd gisteren bijna een gezelschapsspel voor 4, dat ding bleef de tafel rondgaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, het verwijdt zelfs de vaten, waardoor je bloeddruk nog meer daalt... alhoewel het verhoogt wel je hartslag, waardoor je bloeddruk wel omhoog gaat...
nou ja whatever works...
het zit erop!! lekker slapen in de trein!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gewoon te laat gaan slapen afgelopen nacht.
Laters.
lage bloeddruk hoge hartslag?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hartslag was dan weer behoorlijk hoog, 98![]()
Ik zwaaide dus naar Petraa.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het zit erop!! lekker slapen in de trein!!![]()
![]()
Daar moest ik ook even aan denkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef debuurvrouw het volgende:
lage bloeddruk hoge hartslag?
je hebt een shock![]()
![]()
![]()
![]()
98 om 98, omg ik ben in shock!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lage bloeddruk hoge hartslag?
je hebt een shock![]()
![]()
![]()
![]()
Ik deed vroeger niet anders. Ik moest elke schooldag een uur met de trein heen en terug. Ik heb wat kilometer verslapenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef Talitha het volgende:
Ik zwaaide dus naar Petraa.Maar het zit er bijna op inderdaad.
En slapen in de trein is een slecht idee. Straks vergeet ik nog op tijd uit te stappen.
![]()
Ik wacht wel tot eend of er is: voor de support.quote:
heb je niet zo een handig alarm op je mobiel, dat je wakker gepiept wordt...quote:
Neem die eerste én die tweede keer brood.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:44 schreef Veulen het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten?
De rest eet macaroni en dat lust ik niet![]()
Ik heb de keus uit: brood, soep, loempia uit de magnetron of brood... Hmm 'lekkere' opties![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot eend of er is: voor de support.
soep met broodquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:44 schreef Veulen het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten?
De rest eet macaroni en dat lust ik niet![]()
Ik heb de keus uit: brood, soep, loempia uit de magnetron of brood... Hmm 'lekkere' opties![]()
Afbak bolletjes met stokbrood? Nee dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Neem die eerste én die tweede keer brood.
ja, Goffer, en mijn backup dan hèhèhèquote:
Helemaal goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
Je bent een veulen, doet net of je een kip bent en je steunt op een eend?
![]()
Als kip kan ik je niet backuppen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, Goffer, en mijn backup dan hèhèhè![]()
ik jou!quote:
Je gaat me opetenquote:
ik probeer er juist voor te zorgen dat je niet opgegeten wordt, danwel geroosterd als je olie op het vuur gooit. maar goed, ik snap het al.. jij hebt liever eendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je gaat me opeten![]()
*Is toch liever een lief schattig veulentje dan*
Gelukkig eten de meeste mensen geen lieve schattige beesten.
*Kijkt nog een beetje extra lief*
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:57 schreef debuurvrouw het volgende:
ik probeer er juist voor te zorgen dat je niet opgegeten wordt, danwel geroosterd als je oplie op het vuur gooit. maar goed, ik snap het al.. jij hebt liever eend![]()
ik ga ff marinade halen om KIPsaté te maken...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:59 schreef Polonium-120 het volgende:
... er is een takkenschaar in de aanbieding
Waar heb jij je kinderen ingestoken? Een ouwe schuur ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:02 schreef petraa het volgende:
Zo kids hebben gas, water en licht gehad, Nu ga ik eensch bedenken wat ik wil eten.!!!
Keus uit pizza, stokbrood stroganoff, magnetron frikadel, brood met aardbeien mmmmm wat neem ik es
hey Soury!quote:
Ola ....quote:
dat heb je met muizen...quote:
Dat zijn de enige ijsjes die ik lekker vindquote:
quote:
Ik zou als zwerver niet graag naast de utrechtse AH liggen.quote:
nou ik ook niet....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou als zwerver niet graag naast de utrechtse AH liggen.
ikke wel! en dan zie ik ze vervolgens ook...quote:
Wel altijd een lekkere warme stoelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ik ook niet....
Getverdemme, wat goor...en dan te bedenken dat muizen geen blaas hebben en dus hun urine gewoon altijd laten lopen...
![]()
![]()
ah has to go, zeg maar
quote:
Juist wel die krijgen de aangevreten broodjes toegeworpenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als broodnodige consument zou ik er ook niet graag komenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
pain urinoir.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist wel die krijgen de aangevreten broodjes toegeworpen![]()
Kut .....dacht dat het uienbrood wasquote:
Goed idee Daar kom ik ook vaakquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef Veulen het volgende:
Ik heb daar vroeger best vaak broodjes gekocht. Inmiddels word ik misselijk bij het idee... Dan kan je beter even doorlopen naar de bakker verderop
Neuh me ene kid wou brood met knakworstjes, de andere wou een vegetarische pizza, de andere is er niet, en ik heb maar een stokbroodje stroganoff genomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar heb jij je kinderen ingestoken? Een ouwe schuur ofzo![]()
Je hebt met trouwens op een idee gebracht... Vegetarische mini-pizza's![]()
Een blauwe grijze muisquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:53 schreef Soury het volgende:
Even off topicHeeft iemand dat gesprek gezien van Amanda Mitch en Huub over dat insekt ... (soort wesp) gisteravond na die stemming
Ik heb me de pleuris gelachen..Hoopte dat iemand er een filmpje van had gemaakt, maar helaas (tot nu toe)
Ga wel opletten met de tv uitzending . Ik moet dat nog een keer zien.
Heb echt blauw gelegen
Ja hoe moet ik dat nou wetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
Neuh me ene kid wou brood met knakworstjes, de andere wou een vegetarische pizza, de andere is er niet, en ik heb maar een stokbroodje stroganoff genomen.
Gas, water en licht is hier voorzien van eten en drinkenvoor de amanda's onderons![]()
Hoeveel flessen wijn en joints?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:53 schreef Soury het volgende:
Even off topicHeeft iemand dat gesprek gezien van Amanda Mitch en Huub over dat insekt ... (soort wesp) gisteravond na die stemming
Ik heb me de pleuris gelachen..Hoopte dat iemand er een filmpje van had gemaakt, maar helaas (tot nu toe)
Ga wel opletten met de tv uitzending . Ik moet dat nog een keer zien.
Heb echt blauw gelegen
En allen groeten uquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:56 schreef Veulen het volgende:
Maar goed, mijn pizza is ook klaar. Ik groet u allen.![]()
Ja ben bang van wel, ik kon het gisteravond al niet verwoorden maar het was brilliant. Dellie werd zwaar in dequote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoeveel flessen wijn en joints?
Nee niet gezien, maar je maakt me nu blij met een overleden mus
Had je me niet even kunnen waarschuwen danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ben bang van wel, ik kon het gisteravond al niet verwoorden maar het was brilliant. Dellie werd zwaar in de
zeik gezet door die twee en had niks in de gaten.
Of was het toch die joint![]()
Zo laat was het niet ik lag redelijk vroeg in me bed ......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je me niet even kunnen waarschuwen dan![]()
Het wordt weer vroeg nacht
Had me dan gewaarschuwdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo laat was het niet ik lag redelijk vroeg in me bed ......![]()
Zal er rekening mee houden volgende keer![]()
Ohh ik belde net met iemand in Osdorp daar komt het me bakken naar benedenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had me dan gewaarschuwd![]()
En ik had het over het weer van nu
het is echt donker en koud en nattig enzo...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had me dan gewaarschuwd![]()
En ik had het over het weer van nu
Geen idee! Ik heb m'n mobieltje nooit aan staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je niet zo een handig alarm op je mobiel, dat je wakker gepiept wordt...
Ik ga er nu doorheenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ik belde net met iemand in Osdorp daar komt het me bakken naar beneden![]()
Bij mij nog niet tis hier droog (wel donker)
Herstel regen ... lichtjes
Hi en byequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen idee! Ik heb m'n mobieltje nooit aan staan.
Hee Thalit.. Handig zo'n mobiel gebruik het ook als wekker. Nadeel is dat ik regelmatig standby loop (werk) en alsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Natte eendquote:
handig!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kom binnen en jij gaat weg?!quote:
Kewl, dan kunnen we bellen! De mijne ligt altijd leeg onder in mijn tas!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er zijn 3456 gemiste oproepenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Kewl, dan kunnen we bellen! De mijne ligt altijd leeg onder in mijn tas!
Ik heb zo'n simpel ding alleen voor spoedgevallen. Maar ik denk er over m'n vaste lijn op te zeggen en dan een sjiek mobieltje te nemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee Thalit.. Handig zo'n mobiel gebruik het ook als wekker. Nadeel is dat ik regelmatig standby loop (werk) en als
die mobiel dan 's nachts afgaat druk ik um half verward uit ..Maar meestal dringt het na een paar seconden wel door of ze proberen het nog een keer (ze kennen me ondertussen)
![]()
Ben meteen na thuiskomst lekker onder een hete douche gaan staan en daarna een warme hap gemaakt. Voel me nog steeds moe, maar wel tevreden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
handig!![]()
ben je iets uitgerusterder?![]()
06-32227999quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Kewl, dan kunnen we bellen! De mijne ligt altijd leeg onder in mijn tas!
Werk in de ICT ... Gelukkig maar eens in de 5 weken staande bij ..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb zo'n simpel ding alleen voor spoedgevallen. Maar ik denk er over m'n vaste lijn op te zeggen en dan een sjiek mobieltje te nemen.Met onbeperkt internetten enzo, al weet ik niet waarvoor ik dat zou moeten gebruiken.
![]()
Wat voor werk doe je?
Effe proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |