Ik zit achter de pjoeterquote:
Ik ook, maar ik verveel me nog steeds.quote:
Is nu wel ff vermakelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik verveel me nog steeds.![]()
Heb zelfs weer betaald voor een maandje streams!En nu alweer spijt.
![]()
NadiaDennis
Jaap
![]()
Dat filmpje van Amanda en Brian!quote:
Dat filmpje is echtquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat filmpje van Amanda en Brian!![]()
![]()
Nadia verpest Japio helemaal.![]()
Dat doen alle vrouwen toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:26 schreef Soury het volgende:
Wat erg he? Ik baal er soms wel es van dat de vrouwen daar op deze manier in de picture staan. Niet alleen dat filmpje maar over het geheel genomen.
Domme troela's die alleen maar met het uiterlijk bezig zijn...Dom gelul en 5 uur per dag aan het smeren en haar gepruts![]()
Goodevening sir!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:25 schreef Mike1964 het volgende:
Gutenabend zusammen!
Ja klopt maar ik kan het in 5 minutenquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik kan het in 5 minuten![]()
En dom lullen kan ik langer![]()
quote:
blijkbaar niet overtuigend genoeg..quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het kan veel dommer! Misschien kun je wat inspiratie opdoen elders op dit subforum?
doe dan ook s slapen..quote:
Houwen zoquote:
ik bedoelde heus niet meteen nuquote:
Er vliegt hier een mug rond!quote:
Ooooooh, okee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik bedoelde heus niet meteen nu![]()
sla m dan dood!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er vliegt hier een mug rond!Is lastig om niet te knipperen.
quote:
Jammie Talitha...quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er vliegt hier een mug rond!Is lastig om niet te knipperen.
BQ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga trouwens wel zo...
Mijn postgemiddelde, wat doe ik![]()
BQ gaat als een trein en ik heb heul geen tijd![]()
Ik ben klaarquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
BQ?![]()
moetj enog werken of kan je gaan slapen?
Neem voor mij ff een Cornetto mee danquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben klaar![]()
Ik weet alleen nog niet precies hoeveel laatste peuken ik nog ga roken![]()
Ik haal voor de zekerheid maar even wat te drinken![]()
De ijsjes liggen daar wel trouwensquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem voor mij ff een Cornetto mee dan
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem voor mij ff een Cornetto mee dan
De FOK! Meet ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Blegh, ik haat jullie allemaal!
Day en ik hadden nog wel verzonnen dat we samen heerlijk voor jullie zouden gaan koken op de DGK Meet maar dat kunnen jullie nu ook mooi vergeten.
![]()
Als een beest me aanvalt, mag ik me best verdedigen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sla m dan dood!![]()
of mogen vegetariers dat niet![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Day en ik hadden nog wel verzonnen dat we samen heerlijk voor jullie zouden gaan koken op de DGK Meet maar dat kunnen jullie nu ook mooi vergeten.
![]()
Trusten buuf.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga lekker slapen..![]()
ben zelf eigenlijk ook best gammel van de monorail en de matjesglijbaan...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb toch helemaal niks gedaan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |