Ooooooh, okee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik bedoelde heus niet meteen nu![]()
sla m dan dood!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er vliegt hier een mug rond!Is lastig om niet te knipperen.
quote:
Jammie Talitha...quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er vliegt hier een mug rond!Is lastig om niet te knipperen.
BQ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga trouwens wel zo...
Mijn postgemiddelde, wat doe ik![]()
BQ gaat als een trein en ik heb heul geen tijd![]()
Ik ben klaarquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
BQ?![]()
moetj enog werken of kan je gaan slapen?
Neem voor mij ff een Cornetto mee danquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben klaar![]()
Ik weet alleen nog niet precies hoeveel laatste peuken ik nog ga roken![]()
Ik haal voor de zekerheid maar even wat te drinken![]()
De ijsjes liggen daar wel trouwensquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem voor mij ff een Cornetto mee dan
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem voor mij ff een Cornetto mee dan
De FOK! Meet ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Blegh, ik haat jullie allemaal!
Day en ik hadden nog wel verzonnen dat we samen heerlijk voor jullie zouden gaan koken op de DGK Meet maar dat kunnen jullie nu ook mooi vergeten.
![]()
Als een beest me aanvalt, mag ik me best verdedigen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sla m dan dood!![]()
of mogen vegetariers dat niet![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Day en ik hadden nog wel verzonnen dat we samen heerlijk voor jullie zouden gaan koken op de DGK Meet maar dat kunnen jullie nu ook mooi vergeten.
![]()
Trusten buuf.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga lekker slapen..![]()
ben zelf eigenlijk ook best gammel van de monorail en de matjesglijbaan...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb toch helemaal niks gedaan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |