Er is flink wat regen gevallen en de tunnel staat hier blank. We liggen hier dubbel om al die automobilisten die denken dat ze er best doorheen kunnen rijden. Een duitser hebben ze er weer uit moeten slepen..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waaaaah!
ik zag net op de buienradar dat het bij jullie down south idd erg slecht weer is. Hier schijnt zo nu en dan de zon nog.
nog maar ff naar buiten zolang het nog kan..![]()
Ik weet niet wat buienradar nu zegt, maar het is hier bijna zwart buiten... en het onweert en regent heel erg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waaaaah!
ik zag net op de buienradar dat het bij jullie down south idd erg slecht weer is. Hier schijnt zo nu en dan de zon nog.
nog maar ff naar buiten zolang het nog kan..![]()
Leuk, moet jij ook door die tunnel naar huis ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is flink wat regen gevallen en de tunnel staat hier blank. We liggen hier dubbel om al die automobilisten die denken dat ze er best doorheen kunnen rijden. Een duitser hebben ze er weer uit moeten slepen..![]()
![]()
Zo... op zich was dat wel een leuke post... zo 15 seconden voordat de stroom er uit knaltquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat buienradar nu zegt, maar het is hier bijna zwart buiten... en het onweert en regent heel erg.
(Midden v/h land)
quote:
Wat een verassingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:32 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zoooooooo ijverig geweest, ik heb me enige vaste kast in het huis opgeruimd en raad eens IK HEB WEER RUIMTE
![]()
![]()
![]()
Beter dan een Tokyo Hotel marathonquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:36 schreef petraa het volgende:
Er zit er één hier nu een Pirates marathon te houden, ze is 1, 2 en 3 aan het kijken. Ben je dan gek of gek, of je verveelt je en zou dan beter een baantje kunnen zoeken.
Wanneer ga je??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:40 schreef petraa het volgende:
Ik haat dit weer, ik wil op vakantie
21 augustusquote:
Dat zal vast wel!!! Meestal als ik op vakantie ga is het supermooi weer en ik blijf altijd in Nederland, alleen ik dacht dit jaar laat ik eens ruig doen en naar Turkije gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het hier waarschijnlijk prachtig weer![]()
whehehehequote:
Ontsla die kerelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef Ravii het volgende:
[..]
whehehehe!
EHh, ging wel.
ik vind het eentonig worden.
en die 'chef-groente-boer" zei zo 3x tegen me,(alsof ik retarded was) dat ik de oude Venkel bvenop moest doen.
Dus ik doe het.
Komt die later maar me toe.
Wat zei ik nouw tegen je................
wouw die me wijs maken dat ik het niet goed had gedaan
wat een mogool![]()
Ja idd... want de klanten pakken nooit iets van onderop omdat ze weten dat de ouwe zooi bovenop ligtquote:
Yep! Maar het water is alweer behoorlijk gezakt en de stoep blijft meestal wel droog.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk, moet jij ook door die tunnel naar huis ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |