waar was dan brand?quote:
Zou het niet kunnen dat jij het inderdaad niet goed doet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef Ravii het volgende:
hij werkt daar 10+ jaar
en ik 4 maanden.
Ik zit niet bepaald in de goeie positie!
Veulen toch...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat jij het inderdaad niet goed doet?![]()
woepsie...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Leidschendam kennelijk..... Zeer grote brand verzorgingstehuis Leidschendam
Ik had al wat zitten tiepen over verast, maar dacht ach tis KUTpubertje dus lamaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
woepsie...![]()
er is toch hopelijk niemand verast...![]()
(Want die nogal grappige taalfout maakte Ravii, kon het niet laten.. sorry)
Nu ga jij ook al aan me kwaliteit twijfelen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat jij het inderdaad niet goed doet?![]()
die moet het toch juist leren?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik had al wat zitten tiepen over verast, maar dacht ach tis KUTpubertje dus lamaar![]()
![]()
Dat is de taak van een baas.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:14 schreef Ravii het volgende:
Nu ga jij ook al aan me kwaliteit twijfelen!
Ik had het goed gedaan!
hij was er niet bij
Dus hij ging maar wat roepen.
..![]()
Al die stoute volwassen mensen die roepen maar wat tegen die sieluge kutpubertjes he. Ze doen het altijd goed en dan nog doen ze het niet goed!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:14 schreef Ravii het volgende:
[..]
Nu ga jij ook al aan me kwaliteit twijfelen!
Ik had het goed gedaan!
hij was er niet bij
Dus hij ging maar wat roepen.
..![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is de taak van een baas.
En jij lijkt me wel het luie type![]()
en hij deed niks wat een ander ook niet zou doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:25 schreef petraa het volgende:
Zo ravi heeft zijn COS doop gehad.
Ik vind die verkapte kritiek buiten users om altijd zo... veelzeggendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
en hij deed niks wat een ander ook niet zou doen![]()
Een lui type , maar met kwaliteitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is de taak van een baas.
En jij lijkt me wel het luie type![]()
Maar ik het het echt goed gedaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Al die stoute volwassen mensen die roepen maar wat tegen die sieluge kutpubertjes he. Ze doen het altijd goed en dan nog doen ze het niet goed!!!![]()
Huhquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
en hij deed niks wat een ander ook niet zou doen![]()
Het ging om de foto waar je natas op de achtergrond zag, was geen kritiek op jou imho.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind die verkapte kritiek buiten users om altijd zo... veelzeggend![]()
Als ik een cap verkies te maken van Huub, dan doe ik datquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Het ging om de foto waar je natas op de achtergrond zag, was geen kritiek op jou imho.![]()
Het was ook helemaal geen aanval op jou? Ging gewoon om NAtasja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik een cap verkies te maken van Huub, dan doe ik dat![]()
En ik heb zo mijn mening over het stimuleren van jonkies om hier te blijven posten.
Ik heb een andere mening over wat jullie doen. Aardig zijn is één ding, aanmoedigen en toejuichen is iets anders.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was ook helemaal geen aanval op jou? Ging gewoon om NAtasja.
En niemand hoeft hem te stimuleren om hier te posten, dat beslist het kutnewbiepubertje zelf wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |