nee voor je hem opstuurd...zit eerst de text effe hier..kijken of ik of iemand die net zo maf is als ik hem effe inkan rappen met een leuk deuntje...ofzo...doe lekker voor het weekend maak er iets moois van...de winst gaat naar de kinderbescherming whahaha..quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:24 schreef DrsH het volgende:
Mensen prachtig prachtig prachtig ik ga er in ieder geval een rap van maken en zal die in de loop van morgen publiceren als jullie mederappers zich daarin kunnen vinden stuur ik hem naar Brian in de Gouden Kooi :morgen verder
Cool, doet het Pieter Baan Centrum ook al...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef petraa het volgende:
Kadir gaat Brian in de gaten houden.
nee joh..niet zo negatief denken...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:28 schreef Zora01 het volgende:
zal wel weer een streamlock worden..
En stuur hem gewoon naar iedereen daar, niet alleen Brian.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nee voor je hem opstuurd...zit eerst de text effe hier..kijken of ik of iemand die net zo maf is als ik hem effe inkan rappen met een leuk deuntje...ofzo...doe lekker voor het weekend maak er iets moois van...de winst gaat naar de kinderbescherming whahaha..![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
Leuke lieve filmpjes van de kindjes van Natas?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:29 schreef Meneermax het volgende:
Tas: 'jongens, ik ga naar mijn kindjes toe. Dinges en die ander.'
kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:30 schreef tutjehola het volgende:
Ga ik het nog meemaken voor mijn vakantie? Dan kan mijn vakantie nu al niet meer stuk.
tis gewoon die anger cursus verder nietsquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef Meneermax het volgende:
gvd heb hier geen streams... doet ff op de hoogte houden doen!!!
Zenoemt Lieke wel Elly, dus toch een sneer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef akveor het volgende:
Opmerkelijk. Natasia vraagt Lieke vriendelijk iets. Ook Amanda vraagt iets aan Lieke om mee te nemen.
[afbeelding]
en lieke antwoord..... STERRUF toch? ( hoop hoop, of spuug er een keer in!)quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef akveor het volgende:
Opmerkelijk. Natasia vraagt Lieke vriendelijk iets. Ook Amanda vraagt iets aan Lieke om mee te nemen.
[afbeelding]
misschien thuisquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:32 schreef Dark het volgende:
Niks aan de hand dus, Natas gaat van de week gebakken banaan maken.
Ik durf niet te kijken, ben bang dat ik de bank misquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:33 schreef Cyan het volgende:
Volgens iemand op VOL wordt op dit filmpje door Lieke gezegd dat Tas weg gaat waarop Huub met kut reageert?!
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=31404&sess=664
Even kijken dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:33 schreef Cyan het volgende:
Volgens iemand op VOL wordt op dit filmpje door Lieke gezegd dat Tas weg gaat waarop Huub met kut reageert?!
Ik heb het ook al een paar keer gevraagd. Niemand lijkt iets te weten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef CoT het volgende:
gaat dat etentje nog door vanavond?
straks gaan de steams weer op zwartquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:35 schreef burtbeej het volgende:
Ik heb nog nooit zo snel gegeten.Komop Natas eruit!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef Lieve het volgende:
en en en? Is er al een exit?
( dat de beveiliging nu binnenkomt en Natas van de bank af trekt! Dat zou zoooooooo leuk zijn! Microfoon uit haar neptietendecollete trekken, broek van haar dikke reet en dan sleuren!)
Volgens mij niet..ze kon die jongen eerst niet te pakken krijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het ook al een paar keer gevraagd. Niemand lijkt iets te weten.
Eerst nog de vijver in.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef Lieve het volgende:
en en en? Is er al een exit?
( dat de beveiliging nu binnenkomt en Natas van de bank af trekt! Dat zou zoooooooo leuk zijn! Microfoon uit haar neptietendecollete trekken, broek van haar dikke reet en dan sleuren!)
Ik vrees dat ik even een zak chips de kamer in gooi, eten wordt iets later vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:35 schreef burtbeej het volgende:
Ik heb nog nooit zo snel gegeten.Komop Natas eruit!
Mocht natasja weg moeten, kan ik de kut van Huub wel voorstellen, er komt dan een nieuwe, en zit je weer met de kans op immuun maken van een miljonair.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:33 schreef Cyan het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
Leuke lieve filmpjes van de kindjes van Natas?
Als je beetje doordenkt kan het dus ook weer een complot van de redactie zijn om Huub & Lieke eruit te werken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Mocht natasja weg moeten, kan ik de kut van Huub wel voorstellen, er komt dan een nieuwe, en zit je weer met de kans op immuun maken van een miljonair.
Als ze pas na 23 september weg gaat, komt er geen nieuwe
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Een anger management cursus..hoe zielig.
Zitten ze nou nog steeds bioscoopje te spelen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik even een zak chips de kamer in gooi, eten wordt iets later vandaag![]()
Jah das goed idee....maar maak er dan een kritiserende rap van over iedereen dan....gewoon een hardequote:Op donderdag 19 juli 2007 17:29 schreef tutjehola het volgende:
[..]
En stuur hem gewoon naar iedereen daar, niet alleen Brian.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
De Koningin ?
Welk filmpje?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef getl0st het volgende:
Dat filmpje
L smoest: 'Tas, gaat weg.'
H: Kuuuut
Normaal gesproken hebben ze een uur om de villa te verlaten met de nodige uitloop.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Camera op de poort! Chauffeur voor Natasia?
Eric komt dan vast binnen als Natrasha om Natasia haar rol in het huis over te nemen. Dan kan Natasia terug naar haar kindjesquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef Zus_konijn het volgende:
Eric denk ik
Ja ik hoorde het ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef getl0st het volgende:
Dat filmpje
hoorde het idd ook.. bij 5.48 hoor je het.. Tas gaat weg zegt ze.. waarop Huub antrwoord.. kuuutttquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Mocht natasja weg moeten, kan ik de kut van Huub wel voorstellen, er komt dan een nieuwe, en zit je weer met de kans op immuun maken van een miljonair.
Als ze pas na 23 september weg gaat, komt er geen nieuwe
Ik ben benieuwd hoe die tegen Huub gaat doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef Zus_konijn het volgende:
Eric denk ik
denk dat er geen enkel complot is eigenlijk...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:37 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Als je beetje doordenkt kan het dus ook weer een complot van de redactie zijn om Huub & Lieke eruit te werken.
Waarschijnlijk niet het laatstequote:Op donderdag 19 juli 2007 17:40 schreef wolferl het volgende:
Eric, Anita of lege auto voor Natasia.
Wie van de drie?
In welke minuut dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef getl0st het volgende:
Dat filmpje
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:41 schreef tutjehola het volgende:
Shit man, is dit een toerrekje voor Natas?
niet die vieze linkmichel!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef Zus_konijn het volgende:
Eric denk ik
Ik heb het 3 keer gekeken, maar ik versta iets van: Zaterdag, niet Tas gaat weg, maar ik kan me vergissen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef getl0st het volgende:
Dat filmpje
Nee echt ik hoorde het ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het 3 keer gekeken, maar ik versta iets van: Zaterdag, niet Tas gaat weg, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Op VOL was daar ook verwarring over maar ze zijn er nu heilig van overtuigd dat ze zei: "Tas gaat weg"quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het 3 keer gekeken, maar ik versta iets van: Zaterdag, niet Tas gaat weg, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Ik verstond het wel tas moet weg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees je wel MEE?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:43 schreef LoveProfusion het volgende:
WELK FOKKING FILMPJE?
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=31404&sess=664quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:43 schreef LoveProfusion het volgende:
WELK FOKKING FILMPJE?
Ja en die spreekt 'achter' ook nog met iedereen , net nog met Natasia.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:43 schreef Lieve het volgende:
Ow, Anita. De veel en veel te licht bevonden troela. Die zo'n heerlijk gesprekje had met.... Nena![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:45 schreef pasjesjen het volgende:
ik hoorde het ook in het filmpje
Jawel, Lieke.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:46 schreef blomst het volgende:
Niemand heeft schuld dus volgens hun zelf.
Dus dit is vooral een teken naar de streamers toe, om te laten zien dat ze er nu echt wat aan gaan doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja en die spreekt 'achter' ook nog met iedereen , net nog met Natasia.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:47 schreef wolferl het volgende:
Jaap is zeer gemotiveerd.
Als ze het allemaal zo erg vonden, waarom gingen ze dan door met Lieke te sarren?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:46 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dus dit is vooral een teken naar de streamers toe, om te laten zien dat ze er nu echt wat aan gaan doen.![]()
ja en gelukkig gaat t in amerika goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:47 schreef PumaStreamer het volgende:
Angermanagement...Toch wel jammer dat ze dat nodig hebben. Maar jah. Overigens zijn dat wel heel erg amerikaanse methoden..De amerikan hebben helaas bewezen de afeglopen bijna 8 jaar zich als mongolen te hebben gedragen. Dus of die therapie voor deze kinders helpt...deze mensen lijken me niet meer te helpen.
Volgens mij kunt jij ook wel wat hulp gebruikenquote:
bewust.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:47 schreef CoT het volgende:
Nu heeft opeens neimand Lieke pij gedaan of geknepen
Waarom gaan ze nog steeds door met Lieke sarren en wordt er geen excuses aan haar gemaakt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Als ze het allemaal zo erg vonden, waarom gingen ze dan door met Lieke te sarren?
Ik heb het niet over de bewoners, maar over de productie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Als ze het allemaal zo erg vonden, waarom gingen ze dan door met Lieke te sarren?
Ik vindt dit (dat ze het nu allemaal rechtpraten) nog walgelijker dan het gebeuren (die vechtpartij) van Zondagmiddag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:47 schreef CoT het volgende:
Nu heeft opeens neimand Lieke pij gedaan of geknepen
Precies.... zum kotzen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:49 schreef Lieve het volgende:
Joh, die Anita mag zelf ook wel in therapie als ze zich hiervoor laat lenen.
Als dit is om begrip te kweken.... dan moet er nog even flink wat meer ruchtbaarheid aan de zes sneaks worden gegeven!
Niks begrip! EXIT NATASIA en dan praten we verder!
waarom zegt huub dan kuuuuuuut ???quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:49 schreef kidkash19 het volgende:
word dat filmpje niet verkeerd begrepen? ik bedoel ze zegt het precies op het moment dat Tas naar achteren geroepen wordt voor haar gesprek....ik kan het mis hebben maar volgens mij betekend het niks
pcies.. en komt lieke niet net van achter vandaan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:50 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
waarom zegt huub dan kuuuuuuut ???![]()
ja kloptquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
pcies.. en komt lieke niet net van achter vandaan?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
Na vele keren luisteren hoor ik het nu ook: Tas gaat weg.![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat er dan een nieuwe voor terugkomt, als ze er in september zoals gepland uit zou gaan komt er geen nieuwe meer inquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef kidkash19 het volgende:
waarom zou die kuuuuuuuuuuuuut zeggen als een rivaal er uit zou gaan? ik denk dat hij kut zegt omdat hij vermoedt dat ze allebei gewaarschuwd worden ipv alleen Natasia
Ik doe meequote:
immuniteit verlenen van volgende bewoner?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef kidkash19 het volgende:
waarom zou die kuuuuuuuuuuuuut zeggen als een rivaal er uit zou gaan? ik denk dat hij kut zegt omdat hij vermoedt dat ze allebei gewaarschuwd worden ipv alleen Natasia
Het is geen pestshow !quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe hypocriet. Een les om geweld tegen te gaan in een spel waar je mensen moet weg pesten.
Dan heeft Natasia voor de 28ste keer een laatste waarschuwing gekregen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef kidkash19 het volgende:
Vind je dat raar? Pesten kan verbaal en hoeft niet met geweld, simpel toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe hypocriet. Een les om geweld tegen te gaan in een spel waar je mensen moet weg pesten.
Hoef die niet bang voor te zijn ik denk dat jaap dan huub weer volledig gaat steunenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
immuniteit verlenen van volgende bewoner?
Oftewel.. eerst huub eruit.. daarna een maand lieke bashen en dan lieke eruit?Zo'n Kuuuuut?
Als de productie het zo erg vond dan hadden ze massaal die klotekooi moeten binnenstappen om er een eind aan te maken. Wees verdomme de held in je eigen verhaal en laat dit niet vlak voor je ogen gebeuren terwijl je er onmiddelijk een stokje voor had kunnen steken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:49 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de bewoners, maar over de productie.
Ik zit wel te duimen hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:55 schreef getl0st het volgende:
Zou Anita aan het eind van dit gesprek een brief ergens vandaan toveren en gelijk Natasia mee terug nemen?
wishful thinking
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:29 schreef Meneermax het volgende:
Tas: 'jongens, ik ga naar mijn kindjes toe. Dinges en die ander.'
Oh, wanneer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
Na vele keren luisteren hoor ik het nu ook: Tas gaat weg.![]()
![]()
![]()
![]()
Het moet 5:50 zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:33 schreef Cyan het volgende:
Volgens iemand op VOL wordt op dit filmpje door Lieke gezegd dat Tas weg gaat waarop Huub met kut reageert?! Bij 5:21 minuut blijkbaar
Joh, dat gaat toch niet meer lukken met deze bewonersquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:56 schreef riri het volgende:
ze proberen met deze beelden die nu op de streams uitgezonden worden ook de streamers in te laten binden ook nog eens....het lijkt me toch beter dat er een werkelijke exit plaatsvindt na het gebeurde
IK OOK NIET....quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:53 schreef riri het volgende:
EXCUSES NAAR LIEKE IS HET MINSTE WAT ZE KUNNEN DOEN.....EN IK MERK DAAR TOT NU TOE NOG NIETS VAN
Dat verbaast mij dus ook. Kijk naar zondag. De bende van 6 is een half uur aan het voorbereiden, ze weten wat er komen gaat, Lieke pakken en Huub vasthouden, en ze doen niets.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:56 schreef akveor het volgende:
Ze kunnen beter de redaktie op cursus sturen. Zij zien dat de spanningen al hoog oplopen en toch blijven ze doorstoken. Zij hebben de macht om in te grijpen en mensen naar achter te roepen. Maar dat doen ze selectief.
Excuses naar Lieke zijn te eenzijdig. Er is meer gebeurt dan alleen Lieke. Excuses van iedereen aan iedereen zou beter zijn. Een nieuwe uitgangspositie!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:57 schreef akveor het volgende:
[..]
IK OOK NIET....
Dus zal er weinig opgelost worden.
heee Frans! Blij dat je er niet meer werkt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:56 schreef wie.. het volgende:
Er moet gewoon meer geblowt worden in dat hok
Ik blow me ook al helemaal de tering. Dinsdag werd ik bijna de koffieshop uitgezet nadat ik ze daar het filmpje van afgelopen zondag had laten zien. Ik werd weer helemaal opgefokt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:56 schreef wie.. het volgende:
Er moet gewoon meer geblowt worden in dat hok
* ik snuif nog even een lijntje*quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik blow me ook al helemaal de tering. Dinsdag werd ik bijna de koffieshop uitgezet nadat ik ze daar het filmpje van afgelopen zondag had laten zien. Ik werd weer helemaal opgefokt.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:01 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07294/ScreenShot113.jpg]afbeelding][/url]
Huub en Lieke hebben excuses aan geboden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Excuses naar Lieke zijn te eenzijdig. Er is meer gebeurt dan alleen Lieke. Excuses van iedereen aan iedereen zou beter zijn. Een nieuwe uitgangspositie!
Da's waar. Maar ze moeten erghens beginnen en zondag was toch echt wel de druppel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Excuses naar Lieke zijn te eenzijdig. Er is meer gebeurt dan alleen Lieke. Excuses van iedereen aan iedereen zou beter zijn. Een nieuwe uitgangspositie!
Hoe voelt het nuquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:01 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07294/ScreenShot113.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik blow me ook al helemaal de tering. Dinsdag werd ik bijna de koffieshop uitgezet nadat ik ze daar het filmpje van afgelopen zondag had laten zien. Ik werd weer helemaal opgefokt.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:05 schreef riri het volgende:
Zo Dennix...waar blijf je nu met je KNALLUH...WE GAAN KNALLUH?????
Het is zo'n meeloper![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
samen knuffelen![]()
visualisatie oefening![]()
![]()
Ja, maar jij bent dan ook al eerstelijnsquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:06 schreef DrsH het volgende:
goede cursus, ik heb nog niets gehoord wat ik al niet wist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht ook nog te horen: "zaterdag"!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:01 schreef CoT het volgende:
In het filmpje is het duidelijk te horen
Lieke: Tas gaat weg
Huub: 'Kuuut"
Huub: "Dat is mooi kut"
Heb je geblowd ?quote:
Vandaar dat je weet wat het per minuut kost, zo'n consult.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
samen knuffelen![]()
visualisatie oefening![]()
![]()
Daarom moet er ook iemand uitgestuurd worden om een voorbeeld te gevenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:06 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De enige die volgens mij echt haat hebben zijn amoebe en botita richting Liekequote:Op donderdag 19 juli 2007 18:07 schreef Katewalker het volgende:
Ze blijven te algemeen....er zijn er die echt een hekel aan elkaar hebben..dat moet ter sprake komen.....als dat niet gebeurt heeft dit hele gedoe geen zin..![]()
Nee, nog nietquote:
Toch kun jij er nog best iets van opsteken denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:06 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub's antwoord is moeilijk te rijmen. Of hij dnekt aan dat er een nieuwe voor in de plaats komt. Maar dat wist ie toch al?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:01 schreef CoT het volgende:
ik ben benieuwd wanneerquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:01 schreef CoT het volgende:
Ruud.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:07 schreef DrsH het volgende:
Komt die engert uit Breda die in de BB zat Bart geloof ik ff knuffelen
MUTEquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toch kun jij er nog best iets van opsteken denk ik![]()
De Nijmeegse vierdaagse is best zwaar![]()
Gewoon naar je buik ademen en heel hard roepen................ "Ik kan het"quote:
Precies... al kan het Huub of Lieke niet zijn omdat dan de rest juist zal denken dat ze gewonnen hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom moet er ook iemand uitgestuurd worden om een voorbeeld te geven![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:09 schreef Yollie het volgende:
Staat er op stream 4 al een Touareg klaar?
edit: mijn beeld stond stil, Anita zal er wel mee zijn.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:10 schreef HiDiHo het volgende:
'Ik wil zelfmoord plegen!' Dat werkt voor brian![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:13 schreef kleinzusje het volgende:
Praten met doucheputjes helpt me
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:15 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben helemaal de weg kwijt...ik zie de cap van demins gewoon bewegen...
![]()
Intake ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:15 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben helemaal de weg kwijt...ik zie de cap van demins gewoon bewegen...
![]()
Weet je dat zeker?????quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
en lekker Amanda neuken
Dat werkt bij mij niet
Thats the spiritquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:17 schreef OudFruit het volgende:
Ik ga zo even voor een dagje streams dokken..als Natasia weggaat wil ik er desnoods wel 10 euro voor betalen!!
Ik dacht te horen 'zaterdag', maar zou ook 's'avonds' geweest kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:15 schreef akveor het volgende:
Wanneer Natasia wegmoet zal dat vandaag moeten gebeuren. Het lijkt me raar dat ze over een paar dagen pas verwijderd wordt uit de villa vanwege fysiek geweld.
Misschien dat TIEN haar een eervol vertrek gunt en dat ze zelf op mag stappen.
Zou Wilgo al terug zijn uit Suriname? Dat ze daat op wachten?
quote:
ehhh....quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:07 schreef DrsH het volgende:
Komt die engert uit Breda die in de BB zat Bart geloof ik ff knuffelen
Laterzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
Tot later
Ga even ankeren, aarden en een gesprek voeren met mn innerlijke kind![]()
![]()
Hoop doet leven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
FF serieus: Gaat ze echt weg ? of nemen jullie me in de zeik![]()
Ik heb NIET terug gelezen![]()
* schuldig*
Ik ook, even lekker een bakkie doen bij iemand anders, laterquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
Tot later
Ga even ankeren, aarden en een gesprek voeren met mn innerlijke kind![]()
![]()
In een spel kan je zeker geen fouten maken??Ook geen ernstige??Waarvoor je heel simpel je excuses aan kan bieden?? Omdat het in een spel gebeurt hoeft dat niet??quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:17 schreef Gigageil het volgende:
Gaan we weer aanstellen hier? HOEZOW Excuses ?? Ze doen mee aan een treitershow hoor, en wisten waar ze aan begonnen. Zal me niks verbazen als in het contract staat dat TIEN nooit aansprakelijk gesteld kan worden voor lichamelijke mankementen ten gevolge van de bewoners hun eigen gedrag in DGK. Of dachten jullie dat ze bij TIEN of RTL niet ingedekt zijn?
Als Natasia struikeld over een voet van Huub en ze valt plat op haar muil, breekt haar neus, een paar tanden en haar siliconen spatten in haar lichaam uit elkaar, waardoor ze een siliconenvergitiging oploopt, gaan ze echt niet Natasia levenslang financiëel steunen hoor.
En andersom ook niet. Lieke hoeft dan ook geen excuses aan Natasia te maken omdat ze niks meer waard is door die vergiftiging, omdat ze per ongeluk zijn vriendinnetje is. Natasia wist waar ze aan begon.Excuses zijn voor watjes en waarschijnlijk zitten die hier zat op het forum, want het gaat nou al dagen over excuses en weet ik wat allemaal.
Is onnodig. Lieke kan ook een miljoen en een Villa winnen, dus zielig is ze allerminst.
Ze is net zo goed irritant aanwezig met haar quasi-intelligente gedrag....(denkt ze, ik vind haar daardoor juist dommig overkomen)
![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:21 schreef demins het volgende:
La la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la!
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07294/ScreenShot117.jpg]afbeelding][/url]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |