Nee echt ik hoorde het ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het 3 keer gekeken, maar ik versta iets van: Zaterdag, niet Tas gaat weg, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Op VOL was daar ook verwarring over maar ze zijn er nu heilig van overtuigd dat ze zei: "Tas gaat weg"quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het 3 keer gekeken, maar ik versta iets van: Zaterdag, niet Tas gaat weg, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Ik verstond het wel tas moet weg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees je wel MEE?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:43 schreef LoveProfusion het volgende:
WELK FOKKING FILMPJE?
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=31404&sess=664quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:43 schreef LoveProfusion het volgende:
WELK FOKKING FILMPJE?
Ja en die spreekt 'achter' ook nog met iedereen , net nog met Natasia.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:43 schreef Lieve het volgende:
Ow, Anita. De veel en veel te licht bevonden troela. Die zo'n heerlijk gesprekje had met.... Nena![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:45 schreef pasjesjen het volgende:
ik hoorde het ook in het filmpje
Jawel, Lieke.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:46 schreef blomst het volgende:
Niemand heeft schuld dus volgens hun zelf.
Dus dit is vooral een teken naar de streamers toe, om te laten zien dat ze er nu echt wat aan gaan doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja en die spreekt 'achter' ook nog met iedereen , net nog met Natasia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |