Zitten ze nou nog steeds bioscoopje te spelen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik even een zak chips de kamer in gooi, eten wordt iets later vandaag![]()
Jah das goed idee....maar maak er dan een kritiserende rap van over iedereen dan....gewoon een hardequote:Op donderdag 19 juli 2007 17:29 schreef tutjehola het volgende:
[..]
En stuur hem gewoon naar iedereen daar, niet alleen Brian.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
De Koningin ?
Welk filmpje?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef getl0st het volgende:
Dat filmpje
L smoest: 'Tas, gaat weg.'
H: Kuuuut
Normaal gesproken hebben ze een uur om de villa te verlaten met de nodige uitloop.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Camera op de poort! Chauffeur voor Natasia?
Eric komt dan vast binnen als Natrasha om Natasia haar rol in het huis over te nemen. Dan kan Natasia terug naar haar kindjesquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef Zus_konijn het volgende:
Eric denk ik
Ja ik hoorde het ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef getl0st het volgende:
Dat filmpje
L smoest: 'Tas, gaat weg.'
H: Kuuuut
hoorde het idd ook.. bij 5.48 hoor je het.. Tas gaat weg zegt ze.. waarop Huub antrwoord.. kuuutttquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Mocht natasja weg moeten, kan ik de kut van Huub wel voorstellen, er komt dan een nieuwe, en zit je weer met de kans op immuun maken van een miljonair.
Als ze pas na 23 september weg gaat, komt er geen nieuwe
Ik ben benieuwd hoe die tegen Huub gaat doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef Zus_konijn het volgende:
Eric denk ik
denk dat er geen enkel complot is eigenlijk...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:37 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Als je beetje doordenkt kan het dus ook weer een complot van de redactie zijn om Huub & Lieke eruit te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |