ja kloptquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
pcies.. en komt lieke niet net van achter vandaan?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
Na vele keren luisteren hoor ik het nu ook: Tas gaat weg.![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat er dan een nieuwe voor terugkomt, als ze er in september zoals gepland uit zou gaan komt er geen nieuwe meer inquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef kidkash19 het volgende:
waarom zou die kuuuuuuuuuuuuut zeggen als een rivaal er uit zou gaan? ik denk dat hij kut zegt omdat hij vermoedt dat ze allebei gewaarschuwd worden ipv alleen Natasia
Ik doe meequote:
immuniteit verlenen van volgende bewoner?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef kidkash19 het volgende:
waarom zou die kuuuuuuuuuuuuut zeggen als een rivaal er uit zou gaan? ik denk dat hij kut zegt omdat hij vermoedt dat ze allebei gewaarschuwd worden ipv alleen Natasia
Het is geen pestshow !quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe hypocriet. Een les om geweld tegen te gaan in een spel waar je mensen moet weg pesten.
Dan heeft Natasia voor de 28ste keer een laatste waarschuwing gekregen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef kidkash19 het volgende:
Vind je dat raar? Pesten kan verbaal en hoeft niet met geweld, simpel toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe hypocriet. Een les om geweld tegen te gaan in een spel waar je mensen moet weg pesten.
Hoef die niet bang voor te zijn ik denk dat jaap dan huub weer volledig gaat steunenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
immuniteit verlenen van volgende bewoner?
Oftewel.. eerst huub eruit.. daarna een maand lieke bashen en dan lieke eruit?Zo'n Kuuuuut?
Als de productie het zo erg vond dan hadden ze massaal die klotekooi moeten binnenstappen om er een eind aan te maken. Wees verdomme de held in je eigen verhaal en laat dit niet vlak voor je ogen gebeuren terwijl je er onmiddelijk een stokje voor had kunnen steken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:49 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de bewoners, maar over de productie.
Ik zit wel te duimen hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:55 schreef getl0st het volgende:
Zou Anita aan het eind van dit gesprek een brief ergens vandaan toveren en gelijk Natasia mee terug nemen?
wishful thinking
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:29 schreef Meneermax het volgende:
Tas: 'jongens, ik ga naar mijn kindjes toe. Dinges en die ander.'
Oh, wanneer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
Na vele keren luisteren hoor ik het nu ook: Tas gaat weg.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |