quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:47 schreef wolferl het volgende:
Jaap is zeer gemotiveerd.
Als ze het allemaal zo erg vonden, waarom gingen ze dan door met Lieke te sarren?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:46 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dus dit is vooral een teken naar de streamers toe, om te laten zien dat ze er nu echt wat aan gaan doen.![]()
ja en gelukkig gaat t in amerika goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:47 schreef PumaStreamer het volgende:
Angermanagement...Toch wel jammer dat ze dat nodig hebben. Maar jah. Overigens zijn dat wel heel erg amerikaanse methoden..De amerikan hebben helaas bewezen de afeglopen bijna 8 jaar zich als mongolen te hebben gedragen. Dus of die therapie voor deze kinders helpt...deze mensen lijken me niet meer te helpen.
Volgens mij kunt jij ook wel wat hulp gebruikenquote:
bewust.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:47 schreef CoT het volgende:
Nu heeft opeens neimand Lieke pij gedaan of geknepen
Waarom gaan ze nog steeds door met Lieke sarren en wordt er geen excuses aan haar gemaakt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Als ze het allemaal zo erg vonden, waarom gingen ze dan door met Lieke te sarren?
Ik heb het niet over de bewoners, maar over de productie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Als ze het allemaal zo erg vonden, waarom gingen ze dan door met Lieke te sarren?
Ik vindt dit (dat ze het nu allemaal rechtpraten) nog walgelijker dan het gebeuren (die vechtpartij) van Zondagmiddag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:47 schreef CoT het volgende:
Nu heeft opeens neimand Lieke pij gedaan of geknepen
Precies.... zum kotzen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:49 schreef Lieve het volgende:
Joh, die Anita mag zelf ook wel in therapie als ze zich hiervoor laat lenen.
Als dit is om begrip te kweken.... dan moet er nog even flink wat meer ruchtbaarheid aan de zes sneaks worden gegeven!
Niks begrip! EXIT NATASIA en dan praten we verder!
waarom zegt huub dan kuuuuuuut ???quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:49 schreef kidkash19 het volgende:
word dat filmpje niet verkeerd begrepen? ik bedoel ze zegt het precies op het moment dat Tas naar achteren geroepen wordt voor haar gesprek....ik kan het mis hebben maar volgens mij betekend het niks
pcies.. en komt lieke niet net van achter vandaan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:50 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
waarom zegt huub dan kuuuuuuut ???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |