nee voor je hem opstuurd...zit eerst de text effe hier..kijken of ik of iemand die net zo maf is als ik hem effe inkan rappen met een leuk deuntje...ofzo...doe lekker voor het weekend maak er iets moois van...de winst gaat naar de kinderbescherming whahaha..quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:24 schreef DrsH het volgende:
Mensen prachtig prachtig prachtig ik ga er in ieder geval een rap van maken en zal die in de loop van morgen publiceren als jullie mederappers zich daarin kunnen vinden stuur ik hem naar Brian in de Gouden Kooi :morgen verder
Cool, doet het Pieter Baan Centrum ook al...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef petraa het volgende:
Kadir gaat Brian in de gaten houden.
nee joh..niet zo negatief denken...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:28 schreef Zora01 het volgende:
zal wel weer een streamlock worden..
En stuur hem gewoon naar iedereen daar, niet alleen Brian.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nee voor je hem opstuurd...zit eerst de text effe hier..kijken of ik of iemand die net zo maf is als ik hem effe inkan rappen met een leuk deuntje...ofzo...doe lekker voor het weekend maak er iets moois van...de winst gaat naar de kinderbescherming whahaha..![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
Leuke lieve filmpjes van de kindjes van Natas?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:29 schreef Meneermax het volgende:
Tas: 'jongens, ik ga naar mijn kindjes toe. Dinges en die ander.'
kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:30 schreef tutjehola het volgende:
Ga ik het nog meemaken voor mijn vakantie? Dan kan mijn vakantie nu al niet meer stuk.
tis gewoon die anger cursus verder nietsquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef Meneermax het volgende:
gvd heb hier geen streams... doet ff op de hoogte houden doen!!!
Zenoemt Lieke wel Elly, dus toch een sneer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef akveor het volgende:
Opmerkelijk. Natasia vraagt Lieke vriendelijk iets. Ook Amanda vraagt iets aan Lieke om mee te nemen.
[afbeelding]
en lieke antwoord..... STERRUF toch? ( hoop hoop, of spuug er een keer in!)quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef akveor het volgende:
Opmerkelijk. Natasia vraagt Lieke vriendelijk iets. Ook Amanda vraagt iets aan Lieke om mee te nemen.
[afbeelding]
misschien thuisquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:32 schreef Dark het volgende:
Niks aan de hand dus, Natas gaat van de week gebakken banaan maken.
Ik durf niet te kijken, ben bang dat ik de bank misquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:33 schreef Cyan het volgende:
Volgens iemand op VOL wordt op dit filmpje door Lieke gezegd dat Tas weg gaat waarop Huub met kut reageert?!
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=31404&sess=664
Even kijken dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:33 schreef Cyan het volgende:
Volgens iemand op VOL wordt op dit filmpje door Lieke gezegd dat Tas weg gaat waarop Huub met kut reageert?!
Ik heb het ook al een paar keer gevraagd. Niemand lijkt iets te weten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef CoT het volgende:
gaat dat etentje nog door vanavond?
straks gaan de steams weer op zwartquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:35 schreef burtbeej het volgende:
Ik heb nog nooit zo snel gegeten.Komop Natas eruit!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef Lieve het volgende:
en en en? Is er al een exit?
( dat de beveiliging nu binnenkomt en Natas van de bank af trekt! Dat zou zoooooooo leuk zijn! Microfoon uit haar neptietendecollete trekken, broek van haar dikke reet en dan sleuren!)
Volgens mij niet..ze kon die jongen eerst niet te pakken krijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het ook al een paar keer gevraagd. Niemand lijkt iets te weten.
Eerst nog de vijver in.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef Lieve het volgende:
en en en? Is er al een exit?
( dat de beveiliging nu binnenkomt en Natas van de bank af trekt! Dat zou zoooooooo leuk zijn! Microfoon uit haar neptietendecollete trekken, broek van haar dikke reet en dan sleuren!)
Ik vrees dat ik even een zak chips de kamer in gooi, eten wordt iets later vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:35 schreef burtbeej het volgende:
Ik heb nog nooit zo snel gegeten.Komop Natas eruit!
Mocht natasja weg moeten, kan ik de kut van Huub wel voorstellen, er komt dan een nieuwe, en zit je weer met de kans op immuun maken van een miljonair.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:33 schreef Cyan het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
Leuke lieve filmpjes van de kindjes van Natas?
Als je beetje doordenkt kan het dus ook weer een complot van de redactie zijn om Huub & Lieke eruit te werken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Mocht natasja weg moeten, kan ik de kut van Huub wel voorstellen, er komt dan een nieuwe, en zit je weer met de kans op immuun maken van een miljonair.
Als ze pas na 23 september weg gaat, komt er geen nieuwe
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Een anger management cursus..hoe zielig.
Zitten ze nou nog steeds bioscoopje te spelen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik even een zak chips de kamer in gooi, eten wordt iets later vandaag![]()
Jah das goed idee....maar maak er dan een kritiserende rap van over iedereen dan....gewoon een hardequote:Op donderdag 19 juli 2007 17:29 schreef tutjehola het volgende:
[..]
En stuur hem gewoon naar iedereen daar, niet alleen Brian.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
De Koningin ?
Welk filmpje?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef getl0st het volgende:
Dat filmpje
L smoest: 'Tas, gaat weg.'
H: Kuuuut
Normaal gesproken hebben ze een uur om de villa te verlaten met de nodige uitloop.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Camera op de poort! Chauffeur voor Natasia?
Eric komt dan vast binnen als Natrasha om Natasia haar rol in het huis over te nemen. Dan kan Natasia terug naar haar kindjesquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef Zus_konijn het volgende:
Eric denk ik
Ja ik hoorde het ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef getl0st het volgende:
Dat filmpje
L smoest: 'Tas, gaat weg.'
H: Kuuuut
hoorde het idd ook.. bij 5.48 hoor je het.. Tas gaat weg zegt ze.. waarop Huub antrwoord.. kuuutttquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Mocht natasja weg moeten, kan ik de kut van Huub wel voorstellen, er komt dan een nieuwe, en zit je weer met de kans op immuun maken van een miljonair.
Als ze pas na 23 september weg gaat, komt er geen nieuwe
Ik ben benieuwd hoe die tegen Huub gaat doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef Zus_konijn het volgende:
Eric denk ik
denk dat er geen enkel complot is eigenlijk...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:37 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Als je beetje doordenkt kan het dus ook weer een complot van de redactie zijn om Huub & Lieke eruit te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |