Het moet 5:50 zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:33 schreef Cyan het volgende:
Volgens iemand op VOL wordt op dit filmpje door Lieke gezegd dat Tas weg gaat waarop Huub met kut reageert?! Bij 5:21 minuut blijkbaar
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=31404&sess=664
Joh, dat gaat toch niet meer lukken met deze bewonersquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:56 schreef riri het volgende:
ze proberen met deze beelden die nu op de streams uitgezonden worden ook de streamers in te laten binden ook nog eens....het lijkt me toch beter dat er een werkelijke exit plaatsvindt na het gebeurde
IK OOK NIET....quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:53 schreef riri het volgende:
EXCUSES NAAR LIEKE IS HET MINSTE WAT ZE KUNNEN DOEN.....EN IK MERK DAAR TOT NU TOE NOG NIETS VAN
Dat verbaast mij dus ook. Kijk naar zondag. De bende van 6 is een half uur aan het voorbereiden, ze weten wat er komen gaat, Lieke pakken en Huub vasthouden, en ze doen niets.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:56 schreef akveor het volgende:
Ze kunnen beter de redaktie op cursus sturen. Zij zien dat de spanningen al hoog oplopen en toch blijven ze doorstoken. Zij hebben de macht om in te grijpen en mensen naar achter te roepen. Maar dat doen ze selectief.
Excuses naar Lieke zijn te eenzijdig. Er is meer gebeurt dan alleen Lieke. Excuses van iedereen aan iedereen zou beter zijn. Een nieuwe uitgangspositie!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:57 schreef akveor het volgende:
[..]
IK OOK NIET....
Dus zal er weinig opgelost worden.
heee Frans! Blij dat je er niet meer werkt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:56 schreef wie.. het volgende:
Er moet gewoon meer geblowt worden in dat hok
Ik blow me ook al helemaal de tering. Dinsdag werd ik bijna de koffieshop uitgezet nadat ik ze daar het filmpje van afgelopen zondag had laten zien. Ik werd weer helemaal opgefokt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:56 schreef wie.. het volgende:
Er moet gewoon meer geblowt worden in dat hok
* ik snuif nog even een lijntje*quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik blow me ook al helemaal de tering. Dinsdag werd ik bijna de koffieshop uitgezet nadat ik ze daar het filmpje van afgelopen zondag had laten zien. Ik werd weer helemaal opgefokt.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:01 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07294/ScreenShot113.jpg]afbeelding][/url]
Huub en Lieke hebben excuses aan geboden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Excuses naar Lieke zijn te eenzijdig. Er is meer gebeurt dan alleen Lieke. Excuses van iedereen aan iedereen zou beter zijn. Een nieuwe uitgangspositie!
Da's waar. Maar ze moeten erghens beginnen en zondag was toch echt wel de druppel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Excuses naar Lieke zijn te eenzijdig. Er is meer gebeurt dan alleen Lieke. Excuses van iedereen aan iedereen zou beter zijn. Een nieuwe uitgangspositie!
Hoe voelt het nuquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:01 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07294/ScreenShot113.jpg]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |