Professioneel ook hè.quote:
*showt gladde profi ballen*quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef Jarno het volgende:
Wat is er mis met amateur ballen?!
Hahahaha! Zat je schaamlips in het apparaat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Ai!
Ik ben ooit een keer te ver naar onder geschoten met het epileerapparaat en ik heb geloof ik de hele flat bij elkaar gegild.
Je hoort er gewoon niet meer bij, zonder.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:59 schreef Armageddon het volgende:
profiballen kan ik echt iedereen aanraden.
Die moet je dus noooooit met zo'n apparaat doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hahahaha! Zat je schaamlips in het apparaat?![]()
![]()
OMGquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Ai!
Ik ben ooit een keer te ver naar onder geschoten met het epileerapparaat en ik heb geloof ik de hele flat bij elkaar gegild.
Ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 19 juli 2007 13:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die moet je dus noooooit met zo'n apparaat doen.
Ik ook!quote:
Persoonlijk zie ik die ook liever bij vrouwen. Al dat professionele kunstmatige ziet er zo nep uit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef Jarno het volgende:
Wat is er mis met amateur ballen?!
Dat effect had zelf de bikinilijn harsen bij mijquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Ai!
Wat een zelfpijniging, scheren gaat toch ook prima?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat effect had zelf de bikinilijn harsen bij mij
Voor het eerst van m'n leven een klacht. Het is wat.quote:
Je gaat teveel met mij om. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor het eerst van m'n leven een klacht. Het is wat.
Gelukkig vindt hij het omgekeerd wel een mening.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor het eerst van m'n leven een klacht. Het is wat.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:06 schreef MUUS het volgende:
Drie liter koffie en toen in een half uur tijd twee dubbele espresso's.
Het doet NIKS..
*neus over scherm veegt*quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
*neus over scherm veegt*
Kut, nu heb ik gore strepen..
Glassex. Welke idioot verzint dat nou hè? Glas-sex.quote:
Gestopt met roken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:06 schreef MUUS het volgende:
Drie liter koffie en toen in een half uur tijd twee dubbele espresso's.
Het doet NIKS..
Neh, al gedaan vandaag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wil je zo graag poepen, MUUS?
quote:
Ik drink het wel eens als mijn bier op is, het voordeel is dat je sochtends gewoon weer helder uit je ogen kijkt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Glassex. Welke idioot verzint dat nou hè? Glas-sex.
Leuk al die fetishes, maar kunnen ze werk en privé niet gescheiden houden ofzo? Ik wil schoonmaken, niet een aflevering van Jambers over mijn glas halen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik drink het wel eens als mijn bier op is, het voordeel is dat je sochtends gewoon weer helder uit je ogen kijkt.
Briljant.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik drink het wel eens als mijn bier op is, het voordeel is dat je sochtends gewoon weer helder uit je ogen kijkt.
[..]
Welke idoot wordt er nou zwanger?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien ben je wel zo moe omdat je zwangerig bent, MUUS.
Je wilt me graag ontmaagden?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:45 schreef k_i_m het volgende:
Verdomme MUUS, had me dat eerder verteld!.
27 juli niet meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Welke idoot wordt er nou zwanger?. Kinderen zijn kut!
. Alleen mensen met een laag IQ krijgen kinderen!
. Dan is je leven meteen over.
.
Dat, en ik ben nog maagd uiteraard.
[..]
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:18 schreef Jarno het volgende:
Ben jij ook nog maagd dan, Ripley?!
Heb je het nou over die Brabo?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja
Die homo met het petje was slechts een dekmantel![]()
Nee, de brabo is tof. Al draagt ie af en toe wel een petjequote:Op donderdag 19 juli 2007 15:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heb je het nou over die Brabo?.
Een fan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:27 schreef Aoristus het volgende:
Uio_Ams is volgens mij een van de meeste stabiele en betrouwbare mods op Fok. Bovendien vind ik dat hij gelijk heeft met die uitspraak
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Damn, wat is het warm.
Ik kan me niet heugen dat het een beetje normaal geregend heeft!
Ik mag natuurlijk geen kloons verklappen. Dat weet jij ook wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
Das toch een ex POL of NWS mod?
Nou, geef maar hier dan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:31 schreef Merel het volgende:
Monno is stuk.
Hij lust z'n bier niet meer
Je ligt gewoon vanaf 3 uur vannacht al aan die taart te denken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:20 schreef Merel het volgende:
Verdorie, ik kan al sinds 3 uur niet meer slapen. Ikga maar taart bakken dan.
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je ligt gewoon vanaf 3 uur vannacht al aan die taart te denken.
Dem men. Nog geen half negen op de vrijdagochtend en al zo scherp als de neten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:25 schreef Armageddon het volgende:
dem J. Ik ben alweer keischerp vandaag!
'Geestelijke' connectie... wat ik nu mee heb gemaakt, raar!
doe ij roel or wot?
Ik was ook al om 5.00 op men. Demmit!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dem men. Nog geen half negen op de vrijdagochtend en al zo scherp als de neten.
quote:
Anusschuivert.quote:
Nou, ik ben echt niet jaloers ofzo hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goeie grap, J:/..
Ik zal naar je zwaaien, vanaf de hoofdtribune tegenover de pits.
vandaag in een overhemdje en een pantalon geredenquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
vandaag in een overhemdje en een pantalon gereden
Nee, nu ja. Ik weet ook nog niet hoe tof het gaat worden deze keer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:36 schreef Jarno het volgende:
Nou, ik ben echt niet jaloers ofzo hoor.
Is dat de anus van die motorrijder?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:37 schreef Jarno het volgende:
[afbeelding]
"Hey, maar ik heb vandaag lekker wel in een overhemdje en pantalon gereden!"
Wat er van over is Krea, wat er van over is.quote:
Naar de f1.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:41 schreef Armageddon het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag ofzo?
Is duf zitten internetten afgewisseld met duffe documentatie schrijven leuk?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:41 schreef Armageddon het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag ofzo?
ik zat in een auto en dat is het konijn waar ik overheen denderde denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Hey, maar ik heb vandaag lekker wel in een overhemdje en pantalon gereden!"
Ik bedoelde meer vanavond J.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is duf zitten internetten afgewisseld met duffe documentatie schrijven leuk?
Time flies when you have much funnnn HW!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:47 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh, waarom duurt een werkweek ongeveer 1 a 2 eeuwen en een weekend een seconde of 4?.
Ook al zo'n kutnewbie. Het is de Nurburgring. En nee, ik ben niet verdrietig dat Albers de janksmoel niet meedoet en ja ik vind het tof.quote:
Eten, beebie eten geven, beebie in bad doen, afwassen, beebie in bed doen, op de bank ploffen en doods uit m'n ogen staren.quote:
Dat weet ik ook wel man.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook al zo'n kutnewbie. Het is de Nurburgring. En nee, ik ben niet verdrietig dat Albers de janksmoel niet meedoet en ja ik vind het tof..
Time is fun when you're having flies (c) Kermitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Time flies when you have much funnnn HW!
Ow, leuk!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eten, beebie eten geven, beebie in bad doen, afwassen, beebie in bed doen, op de bank ploffen en doods uit m'n ogen staren.
Zoiets.
Ik ga vanavond lekker met 30 man een halve buurt afbreken op een feestjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow, leuk!
Ik ga gewoon m'n kekke AC3 systeem aansluiten en kut roepen en bier drinken, J.
Zo'n stelletje woont hier ook in de straat. Maakt niet uit op welke dag je langs hun huis loopt.... ze zitten élke avond, ook in het weekend, de godganze avond doods naar de tv te staren. Hij op de ene bank, zij op de andere bank. Ik heb ze nog nooit zien bewegen trouwens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:50 schreef Jarno het volgende:
op de bank ploffen en doods uit m'n ogen staren.
Het went Krea. Het went.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo'n stelletje woont hier ook in de straat. Maakt niet uit op welke dag je langs hun huis loopt.... ze zitten élke avond, ook in het weekend, de godganze avond doods naar de tv te staren. Hij op de ene bank, zij op de andere bank. Ik heb ze nog nooit zien bewegen trouwens.
Lijkt me echt tof, zo je leven doorbrengen.
Dat is net zoiets als dat het zou wennen om direct nadat je vriendin een bruine rakker heeft gekleid naar het toilet te gaan en in die stank te moeten drollendraaien, J:/.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:56 schreef Jarno het volgende:
Het went Krea. Het went.
Soms maken we er een dolle avond van en doen we de afwas pas de vólgende dag! Dus ha, mijn leven is écht wel spannend heur.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Deze discussie is me te gevaarlijk, ik heb ff geen zin om mensen voor het hoofd te stoten nog...
Eerst koffie.
Gewaagd J! Gewaagd!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Soms maken we er een dolle avond van en doen we de afwas pas de vólgende dag! Dus ha, mijn leven is écht wel spannend heur.
Nuja, alleen op vrijdag natuurlijk. Want dan zijn we zaterdag vrij. En als we dan op zaterdagochtend een kort neukje doen, dan kunnen we daarna snel aan de afwas.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Damn, dat had ik echt niet verwacht! En dat zonder schema's ofzo?
Kort én zacht Arma, want de beebie mag niet wakker worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:04 schreef Armageddon het volgende:
Een kort neukje![]()
Mijn koffie! Wat doe je?
Ga je weg?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:08 schreef k_i_m het volgende:
Dag.
Nondeju, wat zijn dat voor werktijden?!quote:Heeft u nog vragen? U kunt ons bellen op werkdagen van 10:00 tot 16:00 uur
Nee, ik ben er netquote:
Ja!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:28 schreef Kreator het volgende:
Is het al tijd om helemaal uit m'n plaat te flippen?
Puik plan.quote:
Als je nu al wakker bent heb jij geen echte kater.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Dagje uitkateren na verjaardag.
Hoest hier?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik dacht zelf aan dit hier
Mogen ze mij ontslaan?
Daar gaat mijn koggie weerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:46 schreef Jarno het volgende:
Ze zijn natuurlijk veels te bang dat je het bij terugkomst in je bol gekregen hebt en opeens wilt opschalen naar de Konmar of C1000.
Uh-oh.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:53 schreef Kreator het volgende:
Huh. Topic weg?
Watte?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:52 schreef TALIN het volgende:
k_i_m ik kom over een paar uurtjes weer bij je in de buurt zitten, ruim je het alvast ff op!
Zo zie je maar weer. Die mods houden dit topic gewoon in de gaten. Eigenlijk willen ze net zo tof zijn als wij. Maar hé! Dat is een gave.quote:
dude! sweet!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:58 schreef Jarno het volgende:
Ze is al zwangert, Talin.
ik heb niets gezegdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:55 schreef Kreator het volgende:
reacties verwijderd. Wat kut dat dat topic dan niet in je AT blijft staan zge..
quote:275 gr roomboter
2 bussen poedersuiker
8 eieren
250 gr bloem
4 el melk
150 gram extra pure chocolade
1 doosje cacaopoeder
200 gr fijne suiker
3 el stroop
3 el crème fraîche
halve doos vlokken
De wekker ging omdat de wederhelft moest werken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:36 schreef Armageddon het volgende:
Als je nu al wakker bent heb jij geen echte kater.
Chocotaartquote:
Een beetje?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:22 schreef Merel het volgende:
Het lijkt nu nog een beetje op koeiestront, maar geglazuurd en met vlokken is ie hemels
[img=578xnull]http://i18.photobucket.com/albums/b120/imagooo/taart002.jpg[/img]
Niemand, taart bakken is leukquote:
Ah, nouja daar heb je wel een punt.quote:
Hé hoe is het met je huisje? Ging je nou toch iets anders zoeken?quote:
Sokiela.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:22 schreef Merel het volgende:
Het lijkt nu nog een beetje op koeiestront, maar geglazuurd en met vlokken is ie hemels
[afbeelding]
Dan is het somehow tóch een goed dieet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:29 schreef Armageddon het volgende:
Als je daar een puntje van op hebt, hoef je het hele weekend niet meer te eten.
Nadat ie net een plasje had gedaan tussen m'n druiven en het mooi begraven hadquote:
Nou, ik heb iets anders aangeboden gekregen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé hoe is het met je huisje? Ging je nou toch iets anders zoeken?
Ik zit helemaal onder, 't is een lange boodschapquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef TALIN het volgende:
[..]
connect then her arm!! its a hidden massage from GOD!!
Ga met K. mee naar de F1. Of bij J. op de bank zitten. Beetje dood voor je uit staren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Sinds ik wakker ben, is nog niet één idee in me opgekomen over wat ik zou kunnen gaan doen vandaag. Iemand suggesties?
Oh dat is wel lekker jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik heb iets anders aangeboden gekregen.
Is een sloopwoning welke plat gaat in 2010, 223 euri aan hoor (excl) bij Vork om de hoek
Ga er maandag kijken, ben 1e kandidaat.. heeft voortuintje waar ik mn motor kan zetten aan een anker aan de muuren is helemaal voor mij alleen dan
privacy enzo
Had op die woning gereageerd, maar stond 2e of 3e ofzo, maar ze zijn blijkbaar of laat met brieven sturen, of de kandidaat voor me heeft op het laatste moment toch afgezegddus had nergens meer op gerekend.. en dit is toch wel een kansje
![]()
hoef dan iig niet al mn inboedelshizzle weg te doen, maar kan het gewoon meenemen
![]()
Klinkt erg aanlokkelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:32 schreef Armageddon het volgende:
Ga met K. mee naar de F1. Of bij J. op de bank zitten. Beetje dood voor je uit staren.
yup, heb maandag mijn moeder + haar auto gecharterd om te gaan kijkenquote:
Een leuk cadeautje kopen voor je snoezige bioscoopvriendinnetjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Sinds ik wakker ben, is nog niet één idee in me opgekomen over wat ik zou kunnen gaan doen vandaag. Iemand suggesties?
Of cadeautjes verzinnen voor een geflipte, 37 jarige rockster, want anders heb ik niets voor vanavondquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een leuk cadeautje kopen voor je snoezige bioscoopvriendinnetje![]()
Die is nog lang niet jarig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:39 schreef Ripley het volgende:
Een leuk cadeautje kopen voor je snoezige bioscoopvriendinnetje![]()
Bloemen en bonbons doen het altijd wel goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Of cadeautjes verzinnen voor een geflipte, 37 jarige rockster, want anders heb ik niets voor vanavond.
Van die braziliaanse armbandjesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of cadeautjes verzinnen voor een geflipte, 37 jarige rockster, want anders heb ik niets voor vanavond.
Groningen vindt het trouwens prima als ik met anderen naar de film ga. Tenzij het Japanse of Koreaanse filmjuweeltjes zijn.quote:
Dat komt goed uit. Dan hoef ik niet naar die saaie kutfilmsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Groningen vindt het trouwens prima als ik met anderen naar de film ga. Tenzij het Japanse of Koreaanse filmjuweeltjes zijn.
omg draait Dirty dancing en The horsewhisperer nog steeds?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat komt goed uit. Dan hoef ik niet naar die saaie kutfilms
Niet over je schoenen he?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:03 schreef k_i_m het volgende:
Jongens, ik ben even plassen hoor!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:00 schreef TALIN het volgende:
[..]
omg draait Dirty dancing en The horsewhisperer nog steeds?
Dat heb ik één keer gehad, toen de wc klep dicht zat, en ik zó nodig moest dat ik gelijk moest plassen toen mijn billen de koude deksel raaktenquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat heb ik één keer gehad, toen de wc klep dicht zat, en ik zó nodig moest dat ik gelijk moest plassen toen mijn billen de koude deksel raakten.
Den Haag, en dan de chocoladegeur volgen.quote:
Robbert Redfordquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dirty Dancing is tof![]()
En the horsewhisper suckt![]()
hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuhquote:
Deel 1 hè. De klassieker. Niet deel 2.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:42 schreef Armageddon het volgende:
Rambo is toch op de dominicaanse opgenomen?
waarom?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:49 schreef TALIN het volgende:
OMFG! staat de zangeres van Earth & Fire ( ga maar ff googelen) net naast me......
ik dacht huh! een robot...
Jerneyquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:49 schreef TALIN het volgende:
OMFG! staat de zangeres van Earth & Fire ( ga maar ff googelen) net naast me......
ik dacht huh! een robot...
ik weet et, zit nu bij een klant die gaat verhuizen en blijkbaar willen zij POP b.v. dit pand gaan overnemen.quote:
Doe haar maar de groetjes van me.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:53 schreef TALIN het volgende:
[..]
ze zit nu tegenover mevertel ik je zo
Ken je klassiekers Volume 2 toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is overigens heel simpel om de diverse Rambo films te onderscheiden:
In deel 1 wordt John Rambo vanuit een helicopter beschoten.
In deel 2 wordt een heel gevangenenkamp door een Amerikaanse helicopter beschoten.
In deel 3 wordt John Rambo en de medjahedinstrijders door een Russische helicopter beschoten.
Nu kun je je nooit meer vergissen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
In deel 2 wordt een heel gevangenenkamp door een Amerikaanse helicopter beschoten.
In deel 3 wordt John Rambo en de medjahedinstrijders door een Russische helicopter beschoten.
ik schrijf even mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja. Ik wel.quote:
Wat ga je scoren dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:36 schreef TALIN het volgende:
[..]
nope ga zo ff het Hilverdorp in wat scoren en dan kom ik jou kant op.
neen, zit nog steeds in een ranzige salade van de Hoogvliet te prikken met een gebaksvorkjequote:
Je hebt tenminste gebaksvorkjes. Ik moest gisteren mijn bezoek taart voorzetten met een normale vorkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
neen, zit nog steeds in een ranzige salade van de Hoogvliet te prikken met een gebaksvorkje
ruilenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hebt tenminste gebaksvorkjes. Ik moest gisteren mijn bezoek taart voorzetten met een normale vork
Ja lijkt me een puick plan.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neen, zit nog steeds in een ranzige salade van de Hoogvliet te prikken met een gebaksvorkje
No offence.quote:
Nee, maar dit topic staat in mijn Active Topcis list en gezien ik ook weer niet zoveel post, zijn dat maar een paar topics.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
heb je een highlight op 'Vork' ofzo
die in Kraaijenstein iig niet naar mijn mening..quote:
De Hoogvliet heeft zo'n geweldige logische indelingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die in Kraaijenstein iig niet naar mijn mening..
ben toch maar een AH-mens, stiekem..
Hehe, whatever floats your boot zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Weet ik niet, ik ben juist dol op oud brood.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Merel het volgende:
[..]
De Hoogvliet heeft zo'n geweldige logische indelingSchoenpoets naast het gehakt, verlengsnoeren bij de pindakaas. Enige winkel waar ik blind de weg weet in alle filialen
![]()
Ze hebben ook altijd zo leuk foto's van de leidinggevenden bij de ingang hangen, die zo slim uit hun ogen kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb 'r gewerkt toen ik nog jong en naïef was![]()
Mwhjach.quote:
om die zingende beesten maar niet te vergeten..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze hebben ook altijd zo leuk foto's van de leidinggevenden bij de ingang hangen, die zo slim uit hun ogen kijkenNee écht, ik deed en rondedansje toen de AH wegging en de Hoogvliet in de plaats kwam
Jaaa! Met koe koe, koe koe, koe koe koe koe koe koe als refreinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
om die zingende beesten maar niet te vergeten..![]()
"De melk is vers bij hooooogvliet, bllablabla kwaliteit"
http://www.hoogvliet.com/(...)zepoppenliedjes.aspxquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Jaaa! Met koe koe, koe koe, koe koe koe koe koe koe als refrein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |