Binnen 2 minuten het finale antwoord.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nee. Als hij hem nou ondeugdelijk had gerepareerd wel, maar een auto bij het parkeren in z'n 1 zetten is doodnormaal. Je moeder is gewoon een n00b
Mooi!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten het finale antwoord.![]()
We gaan haar niet uitlachen, nergens voor nodig. Je praat wel over mijn moeder.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mooi!
Topicreport en vragen om een slotje, of zullen we nog ff de tijd nemen om TS z'n moeder verder uit te lachen?![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
Hmm, ik ben bang dat je geen sterke zaak hebt.
Dat doen we dus niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mooi!
Topicreport en vragen om een slotje, of zullen we nog ff de tijd nemen om TS z'n moeder verder uit te lachen?![]()
Ah, d'r is toch niemand gewond? Dan mogen we er toch om lachen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef Koewam het volgende:
[..]
We gaan haar niet uitlachen, nergens voor nodig. Je praat wel over mijn moeder.
Waar wil je de garage voor aansprakelijk stellen? Je moeder was de bestuurder van het voertuig. Zij dient ervoor te zorgen dat dit goed gaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:18 schreef Koewam het volgende:
Kon zo even geen betere TT verzinnen.
M'n moeder heeft haar auto ter reparatie van haar voorbumper haar auto naar de garage gebracht. Haalt ze de auto op, start ze hem, schiet die auto naar voren. Blijkbaar had de monteur de auto in z'n 1 gezet, en niet op de handrem (mijn moeder zet het altijd op de handrem). Resultaat: kapotte voorbumper.
Evengoed, is het mijn moeders schuld? Dwz, kan de garage hiervoor aansprakelijk gesteld voor worden? (die vraag stelt ze aan mij, ik distantieer mij hier verder van)
Maar het was wel een beeeeetje dom.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef Koewam het volgende:
[..]
We gaan haar niet uitlachen, nergens voor nodig. Je praat wel over mijn moeder.
Ze wilde de airco laten blazen en daar de auto mee afkoelen, en daar moest ze de motor voor starten. Ze zat dus niet achter het stuur tijdens het starten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:24 schreef Aibmi het volgende:
Mensen die niet de koppeling intrappen bij het starten![]()
Is maar net hoe je het geleerd hebt. Ik heb geleerd de auto in z'n 1 te zetten en niet op de handrem, mijn man heeft bij een andere rijschool les gehad en zet hem altijd in z'n vrij en de handrem erop.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat dus.
(al vind ik het een rare gewoonte om je versnelling in z'n 1 te zetten)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Is maar net hoe je het geleerd hebt. Ik heb geleerd de auto in z'n 1 te zetten en niet op de handrem, mijn man heeft bij een andere rijschool les gehad en zet hem altijd in z'n vrij en de handrem erop.
Dus, mijn man moet hier rekening mee houden als ik de auto heb gehad en ik kom steeds niet weg als hij de auto heeft gehad. Oja, de handrem!!![]()
Ik weet niet meer wat de reden was die mijn instructeur hiervoor gaf. Dacht iets in de trant van 'handrem kan weigeren bij vorst of gewoon blokkeren en dan kom je niet weg'. Of stel, je parkeert op een helling, met de handrem, in zijn vrij, en de handrem schiet eraf (kapot, whatever) !! Hm, moet er niet effe net iemand langs lopen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja... maar het is gewoon niet logisch, aangezien je niet voor niets een handrem hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |