Professioneel ook hè.quote:
*showt gladde profi ballen*quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef Jarno het volgende:
Wat is er mis met amateur ballen?!
Hahahaha! Zat je schaamlips in het apparaat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Ai!
Ik ben ooit een keer te ver naar onder geschoten met het epileerapparaat en ik heb geloof ik de hele flat bij elkaar gegild.
Je hoort er gewoon niet meer bij, zonder.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:59 schreef Armageddon het volgende:
profiballen kan ik echt iedereen aanraden.
Die moet je dus noooooit met zo'n apparaat doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hahahaha! Zat je schaamlips in het apparaat?![]()
![]()
OMGquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Ai!
Ik ben ooit een keer te ver naar onder geschoten met het epileerapparaat en ik heb geloof ik de hele flat bij elkaar gegild.
Ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 19 juli 2007 13:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die moet je dus noooooit met zo'n apparaat doen.
Ik ook!quote:
Persoonlijk zie ik die ook liever bij vrouwen. Al dat professionele kunstmatige ziet er zo nep uit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef Jarno het volgende:
Wat is er mis met amateur ballen?!
Dat effect had zelf de bikinilijn harsen bij mijquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Ai!
Wat een zelfpijniging, scheren gaat toch ook prima?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat effect had zelf de bikinilijn harsen bij mij
Voor het eerst van m'n leven een klacht. Het is wat.quote:
Je gaat teveel met mij om. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor het eerst van m'n leven een klacht. Het is wat.
Gelukkig vindt hij het omgekeerd wel een mening.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor het eerst van m'n leven een klacht. Het is wat.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:06 schreef MUUS het volgende:
Drie liter koffie en toen in een half uur tijd twee dubbele espresso's.
Het doet NIKS..
*neus over scherm veegt*quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
*neus over scherm veegt*
Kut, nu heb ik gore strepen..
Glassex. Welke idioot verzint dat nou hè? Glas-sex.quote:
Gestopt met roken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:06 schreef MUUS het volgende:
Drie liter koffie en toen in een half uur tijd twee dubbele espresso's.
Het doet NIKS..
Neh, al gedaan vandaag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wil je zo graag poepen, MUUS?
quote:
Ik drink het wel eens als mijn bier op is, het voordeel is dat je sochtends gewoon weer helder uit je ogen kijkt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Glassex. Welke idioot verzint dat nou hè? Glas-sex.
Leuk al die fetishes, maar kunnen ze werk en privé niet gescheiden houden ofzo? Ik wil schoonmaken, niet een aflevering van Jambers over mijn glas halen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik drink het wel eens als mijn bier op is, het voordeel is dat je sochtends gewoon weer helder uit je ogen kijkt.
Briljant.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik drink het wel eens als mijn bier op is, het voordeel is dat je sochtends gewoon weer helder uit je ogen kijkt.
[..]
Welke idoot wordt er nou zwanger?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien ben je wel zo moe omdat je zwangerig bent, MUUS.
Je wilt me graag ontmaagden?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:45 schreef k_i_m het volgende:
Verdomme MUUS, had me dat eerder verteld!.
27 juli niet meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Welke idoot wordt er nou zwanger?. Kinderen zijn kut!
. Alleen mensen met een laag IQ krijgen kinderen!
. Dan is je leven meteen over.
.
Dat, en ik ben nog maagd uiteraard.
[..]
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:18 schreef Jarno het volgende:
Ben jij ook nog maagd dan, Ripley?!
Heb je het nou over die Brabo?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja
Die homo met het petje was slechts een dekmantel![]()
Nee, de brabo is tof. Al draagt ie af en toe wel een petjequote:Op donderdag 19 juli 2007 15:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heb je het nou over die Brabo?.
Een fan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:27 schreef Aoristus het volgende:
Uio_Ams is volgens mij een van de meeste stabiele en betrouwbare mods op Fok. Bovendien vind ik dat hij gelijk heeft met die uitspraak
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Damn, wat is het warm.
Ik kan me niet heugen dat het een beetje normaal geregend heeft!
Ik mag natuurlijk geen kloons verklappen. Dat weet jij ook wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
Das toch een ex POL of NWS mod?
Nou, geef maar hier dan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:31 schreef Merel het volgende:
Monno is stuk.
Hij lust z'n bier niet meer
Je ligt gewoon vanaf 3 uur vannacht al aan die taart te denken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:20 schreef Merel het volgende:
Verdorie, ik kan al sinds 3 uur niet meer slapen. Ikga maar taart bakken dan.
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je ligt gewoon vanaf 3 uur vannacht al aan die taart te denken.
Dem men. Nog geen half negen op de vrijdagochtend en al zo scherp als de neten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:25 schreef Armageddon het volgende:
dem J. Ik ben alweer keischerp vandaag!
'Geestelijke' connectie... wat ik nu mee heb gemaakt, raar!
doe ij roel or wot?
Ik was ook al om 5.00 op men. Demmit!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dem men. Nog geen half negen op de vrijdagochtend en al zo scherp als de neten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |