Professioneel ook hè.quote:
*showt gladde profi ballen*quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef Jarno het volgende:
Wat is er mis met amateur ballen?!
Hahahaha! Zat je schaamlips in het apparaat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Ai!
Ik ben ooit een keer te ver naar onder geschoten met het epileerapparaat en ik heb geloof ik de hele flat bij elkaar gegild.
Je hoort er gewoon niet meer bij, zonder.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:59 schreef Armageddon het volgende:
profiballen kan ik echt iedereen aanraden.
Die moet je dus noooooit met zo'n apparaat doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hahahaha! Zat je schaamlips in het apparaat?![]()
![]()
OMGquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Ai!
Ik ben ooit een keer te ver naar onder geschoten met het epileerapparaat en ik heb geloof ik de hele flat bij elkaar gegild.
Ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 19 juli 2007 13:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die moet je dus noooooit met zo'n apparaat doen.
Ik ook!quote:
Persoonlijk zie ik die ook liever bij vrouwen. Al dat professionele kunstmatige ziet er zo nep uit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef Jarno het volgende:
Wat is er mis met amateur ballen?!
Dat effect had zelf de bikinilijn harsen bij mijquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Ai!
Wat een zelfpijniging, scheren gaat toch ook prima?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat effect had zelf de bikinilijn harsen bij mij
Voor het eerst van m'n leven een klacht. Het is wat.quote:
Je gaat teveel met mij om. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor het eerst van m'n leven een klacht. Het is wat.
Gelukkig vindt hij het omgekeerd wel een mening.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor het eerst van m'n leven een klacht. Het is wat.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:06 schreef MUUS het volgende:
Drie liter koffie en toen in een half uur tijd twee dubbele espresso's.
Het doet NIKS..
*neus over scherm veegt*quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
*neus over scherm veegt*
Kut, nu heb ik gore strepen..
Glassex. Welke idioot verzint dat nou hè? Glas-sex.quote:
Gestopt met roken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:06 schreef MUUS het volgende:
Drie liter koffie en toen in een half uur tijd twee dubbele espresso's.
Het doet NIKS..
Neh, al gedaan vandaag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wil je zo graag poepen, MUUS?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |