quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:21 schreef Armageddon het volgende:
Misschien dat je iets te veel tikken op je hoofd hebt gehad?8-)
Ik ondersteun deze diagnose. Sgopje naar --> [MEDISCH].quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:21 schreef Armageddon het volgende:
Misschien dat je iets te veel tikken op je hoofd hebt gehad?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:15 schreef BrandX het volgende:
Wat blijkt, gisteravond, toen ik mijn sms stuurde, was hij net onderweg naar het ziekenhuis, want hij had net op een klus soldeer in zijn oog gekregen, wat f*cking pijn deed natuurlijk, maar hij stond op dat moment ook doodsangsten uit dat hij zijn ook kwijt zou zijn. Gelukkig is het waarschijnlijk niet onherstelbaar beschadigd, maar voorlopig loopt hij met een lapje voor.
quote:Opvrijdag 20 juli 2007 08:25schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ondersteun deze diagnose. Sgopje naar --> [MEDISCH].
jawel, maar dan een beetje oppervlakkig, zo van als er niet gebeld zou worden zou ik het me niet eens meer herinneren. Dit was echter zo gruwelijk indringend, zo expliciet, ik voelde me echt heel naar op dat moment.quote:Opvrijdag 20 juli 2007 08:34schreef Merel het volgende:
Ach het gebeurt toch iedereen wel eens een keer dat je bijvoorbeelt aan je moeder denkt en ze net opbelt ofzo.
klinkt heel aannemelijk zoals je het uitlegt idd. Ik ken hem nog pas 3 jaar, maar we kennen elkaar door en door en kunnen lezen en schrijven met elkaar. Als de een bij de ander binnenkomt bijv. is een halve blik al genoeg om te zien hoe de ander er voor staat enzo.quote:Opvrijdag 20 juli 2007 10:16schreef B-FliP het volgende:
Er zijn tests geweest van mensen die in dezelfde kamer werden gezet maar
elkaar niet kenden, ze hebben de lichaamsfrequenties gemeten en de mensen
die heel erg afweken konden elkaar vanaf het begin al niet uitstaan... De mensen
die dicht bij elkaar zaten qua frequentie hadden een leuk en open gesprek...
Een ander lichamelijk iets is dat als vrouwen bij elkaar in huis wonen, de maandelijkse
periode op elkaar wordt afgestemd, dit heeft alles met frequenties te maken...
Als je veel en goed met iemand omgaat liggen de frequenties heel dicht bij elkaar en
(zit je letterlijk en figuurlijk op dezelfde golflengte) en heb je dus een echte band met
elkaar... Je voelt elkaar aan zelfs al ben je kilometers verwijderd...
Dit kan wel veranderen naarmate de frequenties veranderen...
Als je een directe familieband hebt of als je intiem lichamelijk contact hebt gehad is
dit ook zo (vaak nog sterker) en zeker als je tweeling bent... Ook voel je het heel
sterk als er iets met iemand is... Zeker kinderen en dieren zijn hier heel erg
gevoelig voor...
Mijn beste vriendin (ken ik al sinds dat ik me kan herinneren) is laatst op stage geweest
in t buitenland, en k voelde t toen ze in Nederland was aangekomen... Ik belde haar
op en ze was net de grens over... Zo zijn er nog tig andere voorbeelden, ook dat
je allebei op t zelfde moment hetzelfde denkt en zegt...
hahaha, jtje, probeert die gast zich af te schermen van allerlei externe frequenties?quote:
doet me denken aan de film Signs, die scene dat ze in de kast zitten om zich te beschermen voor ruimtewezens die eventueel gedachten zouden kunnen lezenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:02 schreef B-FliP het volgende:
[..]
hahaha, jtje, probeert die gast zich af te schermen van allerlei externe frequenties?
Vraag me af ofdat dat zo lukt en t ziet er wel heel erg wacky uit...
Als je je rot voelt, en iemand waarmee je een goede band hebt die voelt dat, dan zalquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:46 schreef nokwanda het volgende:
Hier is het met bepaalde mensen bijna standaard.
Eerlijk gezegd zie ik er het nut niet van in. Het is voor mij alleen maar ongemakkelijk zolang ik het niet kan focussen en toepassen. Kan er toch niks mee voorkomen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:12 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Als je je rot voelt, en iemand waarmee je een goede band hebt die voelt dat, dan zal
deze waarschijnlijk contact met je opnemen waardoor je je beter voelt...
Als je het boek "The Field" leest van McTaggart, dan kom je er ook achter dat het
weldegelijk te focussen en te sturen is... Is wel een aanrader...
Haha, vet toevallig!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:05 schreef nokwanda het volgende:
Heb net een aantal onderdelen van Living The Field in mijn bezit
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:02 schreef B-FliP het volgende:
[..]
hahaha, jtje, probeert die gast zich af te schermen van allerlei externe frequenties?
Vraag me af ofdat dat zo lukt en t ziet er wel heel erg wacky uit...
Jups. Het meest extreme geval was dat ik 2 jaar terug een sms van een vriendin van me kreeg terwijl ze in Frankrijk zat met de vraag "is alles goed met je?" Ze smste me vlak nadat ik ongelooflijk slecht nieuws had gehad en me heel verdrietig voelde.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:15 schreef BrandX het volgende:
Is dit meer mensen hier overkomen? Ik heb het nog nooit meegemaakt en weet eigenijk niet zo goed wat ik er mee moet. Niets waarschijnlijk. Maar ben dus wel nieuwsgierig of meer mensen deze ervaring wel eens gehad hebben?
Ik heb me laten vertellen dat dat alleen maar zo is als je de dame in kwestie magquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:16 schreef B-FliP het volgende:
Een ander lichamelijk iets is dat als vrouwen bij elkaar in huis wonen, de maandelijkse
periode op elkaar wordt afgestemd, dit heeft alles met frequenties te maken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |