abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick vrijdag 20 juli 2007 @ 08:15:56 #1
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_51650442
Beetje warrige TT wellicht, maar wist het niet anders onder woorden te brengen.

Ik weet niet of er een naam voor is, maar ik noem het dus maar even geestelijke connectie. Ik had er wel van gehoord dat dit met name bij tweelingen voorkwam en zulks, maar nu heb ik het zelf ook meegemaakt. Wat is er gebeurt:

Gisteravond ben ik met een groep vrienden uit eten. Heel gezellig, hadden net het hoofdgerecht, hoop lol, en in ene schiet mijn beste vriend door mijn hoofd (hij was er dus niet bij) met een heel naar gevoel. Of nou ja, in ieder geval een negatief gevoel in de zin van er is iets slechts gebeurt of zoiets. Kan het niet goed onder woorden brengen.

anyways, dat gevoel sprong naar binnen, en bleef knagen. Ik vond het aardig duf, dus om hem nou te bellen of alles goed was vond ik nogal stom. Maar toch zat het niet lekker dus ik stuur een sms met de vraag of alles goed is met hem en of hij morgen (vandaag dus) nog komt trainen.

Ik kreeg gister geen antwoord, maar hè, geen nieuws is goed nieuws, en eerlijk gezegd was ik het aan het eind van de avond (oorzaak drank ) eigenlijk vergeten.

Vanochten om half acht krijg ik een sms van hem terug: "misschien, ik heb een bedrijfsongeval gehad."
Heerlijk antwoord op mijn sms, prototype man:')dus ik bellen, want nu was ik natuurlijk ongerust geworden.

Wat blijkt, gisteravond, toen ik mijn sms stuurde, was hij net onderweg naar het ziekenhuis, want hij had net op een klus soldeer in zijn oog gekregen, wat f*cking pijn deed natuurlijk, maar hij stond op dat moment ook doodsangsten uit dat hij zijn ook kwijt zou zijn. Gelukkig is het waarschijnlijk niet onherstelbaar beschadigd, maar voorlopig loopt hij met een lapje voor.

Bizar dus. Mijn nare gevoel over hem was dus een 'terecht' gevoel. Er was op dat moment ook echt iets met hem aan de hand, en hij was op dat moment zelfs bang of in ieder geval super ongerust over zijn oog.

Is dit meer mensen hier overkomen? Ik heb het nog nooit meegemaakt en weet eigenijk niet zo goed wat ik er mee moet. Niets waarschijnlijk. Maar ben dus wel nieuwsgierig of meer mensen deze ervaring wel eens gehad hebben?
lolwut
pi_51650475
Ja, het is mij ook wel eens overkomen. Alleen had ik het dan met mijn zus/tante.
Ik heb er nooit meer bij stilgestaan.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:21:38 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_51650499
Misschien dat je iets te veel tikken op je hoofd hebt gehad?
  Boks-Chick vrijdag 20 juli 2007 @ 08:23:36 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_51650521
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:21 schreef Armageddon het volgende:
Misschien dat je iets te veel tikken op je hoofd hebt gehad?8-)
van hem zelfs misschien, want hij bokst ook
lolwut
pi_51650551
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:21 schreef Armageddon het volgende:
Misschien dat je iets te veel tikken op je hoofd hebt gehad?
Ik ondersteun deze diagnose. Sgopje naar --> [MEDISCH].
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:27:23 #6
331 Merel
Be here now.
pi_51650565
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:15 schreef BrandX het volgende:

Wat blijkt, gisteravond, toen ik mijn sms stuurde, was hij net onderweg naar het ziekenhuis, want hij had net op een klus soldeer in zijn oog gekregen, wat f*cking pijn deed natuurlijk, maar hij stond op dat moment ook doodsangsten uit dat hij zijn ook kwijt zou zijn. Gelukkig is het waarschijnlijk niet onherstelbaar beschadigd, maar voorlopig loopt hij met een lapje voor.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Boks-Chick vrijdag 20 juli 2007 @ 08:27:27 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_51650566
quote:
Opvrijdag 20 juli 2007 08:25schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik ondersteun deze diagnose. Sgopje naar --> [MEDISCH].
jullie zijn liev!

maar ik vraag niet om een oorzaak, ik vraag of anderen dit ook hebben meeegemaakt
lolwut
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:34:25 #8
331 Merel
Be here now.
pi_51650646
Ach het gebeurt toch iedereen wel eens een keer dat je bijvoorbeelt aan je moeder denkt en ze net opbelt ofzo.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Boks-Chick vrijdag 20 juli 2007 @ 08:37:57 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_51650682
quote:
Opvrijdag 20 juli 2007 08:34schreef Merel het volgende:
Ach het gebeurt toch iedereen wel eens een keer dat je bijvoorbeelt aan je moeder denkt en ze net opbelt ofzo.
jawel, maar dan een beetje oppervlakkig, zo van als er niet gebeld zou worden zou ik het me niet eens meer herinneren. Dit was echter zo gruwelijk indringend, zo expliciet, ik voelde me echt heel naar op dat moment.
En ik heb wel verhalen gehoord over bijv. tweelingen of familie oid, maar dit is mijn beste vriend. Geen familie. Ook dacht hij op dat moment niet aan mij (zegt hij, ik heb dit verhaal vanochtend aan hem verteld).
lolwut
pi_51650685
Ik heb het ook wel eens meegemaakt... Was aan het feesten in Keulen, kreeg ik opeens een flits door mijn hoofd dat er iets ernstigs met me ging gebeuren. Een paar weken daarna kreeg ik dus een erg heftig ongeluk...
  vrijdag 20 juli 2007 @ 09:30:49 #11
100845 JhonnyEnglish
Alshetmaargeilismagalles
pi_51651600
Ik heb ook zoiets meegemaakt.. me zusje ging een keer met me dochter naar de sigarenboer om wat snoepies te kopen die bij ons toen om de hoek was nog geen 5 minuutjes lopen. En opeens kreeg ik dus een heel naar gevoel en ik liep dus naar die sigarenboer toe en ik loop zo om het hoekje en ik zie zo me dochter half stikken in zo`n kers snoepje die ze iets te gulzig naar binnen had gepropt. Ik heb der toen half op der kop dat snoepie laten uit spugen. Heel raar voelde ik me wel toen maar was ook heel opgelucht dat ik me gevoel niet had genegeerd, niet wetend wat er dan niet zou kunnen gebeuren.
Wie niet gek = moet slim zijn
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:16:12 #12
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_51652770
Er zijn tests geweest van mensen die in dezelfde kamer werden gezet maar
elkaar niet kenden, ze hebben de lichaamsfrequenties gemeten en de mensen
die heel erg afweken konden elkaar vanaf het begin al niet uitstaan... De mensen
die dicht bij elkaar zaten qua frequentie hadden een leuk en open gesprek...

Een ander lichamelijk iets is dat als vrouwen bij elkaar in huis wonen, de maandelijkse
periode op elkaar wordt afgestemd, dit heeft alles met frequenties te maken...

Als je veel en goed met iemand omgaat liggen de frequenties heel dicht bij elkaar en
(zit je letterlijk en figuurlijk op dezelfde golflengte) en heb je dus een echte band met
elkaar... Je voelt elkaar aan zelfs al ben je kilometers verwijderd...

Dit kan wel veranderen naarmate de frequenties veranderen...

Als je een directe familieband hebt of als je intiem lichamelijk contact hebt gehad is
dit ook zo (vaak nog sterker) en zeker als je tweeling bent... Ook voel je het heel
sterk als er iets met iemand is... Zeker kinderen en dieren zijn hier heel erg
gevoelig voor...

Mijn beste vriendin (ken ik al sinds dat ik me kan herinneren) is laatst op stage geweest
in t buitenland, en k voelde t toen ze in Nederland was aangekomen... Ik belde haar
op en ze was net de grens over... Zo zijn er nog tig andere voorbeelden, ook dat
je allebei op t zelfde moment hetzelfde denkt en zegt...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  Boks-Chick vrijdag 20 juli 2007 @ 11:04:44 #13
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_51654227
quote:
Opvrijdag 20 juli 2007 10:16schreef B-FliP het volgende:
Er zijn tests geweest van mensen die in dezelfde kamer werden gezet maar
elkaar niet kenden, ze hebben de lichaamsfrequenties gemeten en de mensen
die heel erg afweken konden elkaar vanaf het begin al niet uitstaan... De mensen
die dicht bij elkaar zaten qua frequentie hadden een leuk en open gesprek...

Een ander lichamelijk iets is dat als vrouwen bij elkaar in huis wonen, de maandelijkse

Als je veel en goed met iemand omgaat liggen de frequenties heel dicht bij elkaar en
(zit je letterlijk en figuurlijk op dezelfde golflengte) en heb je dus een echte band met
elkaar... Je voelt elkaar aan zelfs al ben je kilometers verwijderd...

Dit kan wel veranderen naarmate de frequenties veranderen...

Als je een directe familieband hebt of als je intiem lichamelijk contact hebt gehad is
dit ook zo (vaak nog sterker) en zeker als je tweeling bent... Ook voel je het heel
sterk als er iets met iemand is... Zeker kinderen en dieren zijn hier heel erg
gevoelig voor...

Mijn beste vriendin (ken ik al sinds dat ik me kan herinneren) is laatst op stage geweest
in t buitenland, en k voelde t toen ze in Nederland was aangekomen... Ik belde haar
op en ze was net de grens over... Zo zijn er nog tig andere voorbeelden, ook dat
je allebei op t zelfde moment hetzelfde denkt en zegt...
klinkt heel aannemelijk zoals je het uitlegt idd. Ik ken hem nog pas 3 jaar, maar we kennen elkaar door en door en kunnen lezen en schrijven met elkaar. Als de een bij de ander binnenkomt bijv. is een halve blik al genoeg om te zien hoe de ander er voor staat enzo.

lolwut
pi_51655314
Ik heb dat wel met mijn opa gehad. Hij was al letterlijk doodziek.
Op het moment dat hij overleed, was ik op een feestje.
Ik wist op het moment van overlijden dat dit idd het geval was....
Dat gevoel kreeg ik direct over me heen en ben toen ook maar vroeg naar huis gegaan, waar ik te horen kreeg dat hij overleden was.
Great A-Tuin is out there.
pi_51655476
Hier is het met bepaalde mensen bijna standaard.
Eerlijk gezegd zie ik er het nut niet van in. Het is voor mij alleen maar ongemakkelijk zolang ik het niet kan focussen en toepassen. Kan er toch niks mee voorkomen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:02:44 #16
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_51656057
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:29 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
hahaha, jtje, probeert die gast zich af te schermen van allerlei externe frequenties?

Vraag me af ofdat dat zo lukt en t ziet er wel heel erg wacky uit...
B-FliP Youtube Channel
  Boks-Chick vrijdag 20 juli 2007 @ 12:04:29 #17
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_51656111
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:02 schreef B-FliP het volgende:

[..]

hahaha, jtje, probeert die gast zich af te schermen van allerlei externe frequenties?

doet me denken aan de film Signs, die scene dat ze in de kast zitten om zich te beschermen voor ruimtewezens die eventueel gedachten zouden kunnen lezen
Leuke film trouwens.
lolwut
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:12:01 #18
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_51656350
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:46 schreef nokwanda het volgende:
Hier is het met bepaalde mensen bijna standaard.
Eerlijk gezegd zie ik er het nut niet van in. Het is voor mij alleen maar ongemakkelijk zolang ik het niet kan focussen en toepassen. Kan er toch niks mee voorkomen.
Als je je rot voelt, en iemand waarmee je een goede band hebt die voelt dat, dan zal
deze waarschijnlijk contact met je opnemen waardoor je je beter voelt...

Als je het boek "The Field" leest van McTaggart, dan kom je er ook achter dat het
weldegelijk te focussen en te sturen is... Is wel een aanrader...
B-FliP Youtube Channel
pi_51658131
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:12 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Als je je rot voelt, en iemand waarmee je een goede band hebt die voelt dat, dan zal
deze waarschijnlijk contact met je opnemen waardoor je je beter voelt...

Als je het boek "The Field" leest van McTaggart, dan kom je er ook achter dat het
weldegelijk te focussen en te sturen is... Is wel een aanrader...
Heb net een aantal onderdelen van Living The Field in mijn bezit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:35:31 #20
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_51659272
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:05 schreef nokwanda het volgende:
Heb net een aantal onderdelen van Living The Field in mijn bezit
Haha, vet toevallig! Ben benieuwd wat je ervan vind!
B-FliP Youtube Channel
  vrijdag 20 juli 2007 @ 14:31:05 #21
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_51661245
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:02 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten...
pi_51672826
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:15 schreef BrandX het volgende:
Is dit meer mensen hier overkomen? Ik heb het nog nooit meegemaakt en weet eigenijk niet zo goed wat ik er mee moet. Niets waarschijnlijk. Maar ben dus wel nieuwsgierig of meer mensen deze ervaring wel eens gehad hebben?
Jups. Het meest extreme geval was dat ik 2 jaar terug een sms van een vriendin van me kreeg terwijl ze in Frankrijk zat met de vraag "is alles goed met je?" Ze smste me vlak nadat ik ongelooflijk slecht nieuws had gehad en me heel verdrietig voelde.

Maar die geestelijke connectie waar jij over praat, dat is voor mij best normaal
Maar je moet er helemaal niets mee. Je hebt het gewoon
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:16 schreef B-FliP het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat dat alleen maar zo is als je de dame in kwestie mag
(leuk om uit te tellen hier in huis )
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51681721
Ik heb het niet in zo'n sterke drang, wel wist ik altijd precies waar m'n vriendin mee zat, en het kwam altijd weer naar boven... maarja, weet niet of dat wel zo vet was eigenlijk :S
pi_51681900
Het moment dat mijn oma begon te overlijden (lees: te stikken), werd ik naar adem happend wakker. Maar toen ben ik weer in slaap gevallen, het kwartje viel pas een paar uur later toen de telefoon ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')