quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Dat is al jaren het probleem. Er komt altijd een periode waarin er net ff teveel key-spelers uitvallen, op dat moment verspeelt Ajax zo'n 3-4 weken onnodig punten en wordt PSV kampioen.
Lijkt me verdomme eens tijd om te leren van de fouten uit het verleden......
Je hoeft niet elke positie 3 keer te hebben, maar op de risico plekken (zwakke of kaartpakkende spelers) moet je zeker 1 goeie vervanger hebben. En geen gelul over "ja maar dan kan speler X niet altijd spelen" das dan jammer... Niemand is groter dan de club.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:19 schreef Blight het volgende:
Ik ben het wel met je eens, maar niet met de manier waarop je stelt dat het tijd wordt voor Ajax om van haar fouten te leren. Mijns inziens heeft Ajax deze fout namelijk al erkent. Spelers als Delorge en Colin zijn namelijk prima voetballers die genoegen nemen met een rol in een rotatiesysteem, dan wel een rol als reserve speler. Ajax heeft zich dit jaar nog voor dat de verkoop van spelers plaats heeft gevonden versterkt in de breedte. Nu is het zaak dat Ajax de verkochte spelers met de juiste namen weet te vervangen. Lukt dat dan heb je een sterke én brede selectie voor het seizoen 2007/2008.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Werder Bremen uit was wat mij betreft de hardste les van de afgelopen jaren. Een half elftal afwezig en er waren geen vervangers voorhanden. Delorge en Colin zijn misschien geen indrukwekkende namen maar ze garanderen wel een zeker basisniveau.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:27 schreef Blight het volgende:
My point exactly. Zeer welkome spelers bij Ajax. Bankzitters met kwaliteit, en nog veel belangrijker: ervaring. Die jonge honden in moeten zetten in een wedstrijd zoals die tegen Bremen is killing.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik geef toe dat ik die 2 niet echt heel goed ken, maar op papier lijken me dat echt geen toppers hoor, hooguit invallers ofzo.
Ik doel dus op spelers die bij blessures van Stam, Davids, Huntelaar, Sneijder (niet allemaal tegelijk) die plek iig tot tevredenheid kunnen invullen zonder eigenlijk meteen puntverlies. Dit was afgelopen seizoen echt wel het geval.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:30 schreef Blight het volgende:
Ik beweer ook niet dat Delorge en Colin toppers zijn, maar het zijn wel spelers met voldoende kwaliteiten om een aantal wedstrijden een positie van een sleutelspeler in te kunnen vullen. Draai je een heel seizoen met een Delorge of Colin in de basis dan win je geen prijzen, maar als stand-in's voor de sleutelspelers zullen ze het prima doen. Delorge en Colin hebben in ieder geval de nodige ervaring op gedaan bij andere clubs. Ik verwacht dat zij het beter zullen doen dan een jongen uit de eigen jeugd die opeens voor de leeuwen wordt gegooid. Natuurlijk zie ik liever spelers van een wat groter kaliber bij Ajax, maar die nemen nu eenmaal geen genoegen met een plaats op de reservebank.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Is ook zo. Maar we zullen toch iets moeten doen. Of een totaal andere medische begeleiding of toch wat spelers met een minder groot ego.
Het is niet de enige reden, maar zeker een hoofdreden waarom Ajax de laatste jaren net naast de prijzen grijpt.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als ik terugkom op mijn bovenstaande post over Werder Bremen-uit dan zie ik daarin een belangrijke reden waarom we naast de prijzen pakken. Het basisniveau is niet hoog genoeg. Daar komt bij dat we relatief gezien veel geblesseerde spelers hebben (al jaren) en de vervangers van die spelers hebben een basisniveau wat te laag is. Mannen als Anita, Donald: hartstikke mooi maar ze staan niet opeens op om je elftal te dragen.
Samenvatting: spelers voor de breedte zijn okay en Ajax moet iets doen aan de kwaliteiten van de medische zaken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij dat als Ajax toch met de halve wereld samenwerkingsverbanden aangaat dat ze eens bij Milan in MilanLab moeten gaan kijken. De resultaten daar zijn echt verbluffend.
Geld, geld geld. Zaakwaarnemers, moesten ze verbieden...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Trabelsi vind ik nog steeds onbegrijpelijk. Man. City...
Een echte broodvoetballer dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Nee, hopen dat Oga lang blijft, de heldquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:59 schreef Vale17 het volgende:
Wellicht over een jaartje Zuiverloon
De beste rechtsback die we de afgelopen 10 jaar hebben gehad..... Hij zou het van mij nog even mogen proberen. Als je Colin wel haalt......quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
Hatem Trabelsi is te duur voor de bank en voor de basis hoeft hij van mij niet te komen.
Meen je dat nu?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, hopen dat Oga lang blijft, de held
Oga is zeker geen held, maar wel een degelijke speler.quote:
Zuiverloon is niet beter dan Colin. Zelfde type speler bovendien. Hoewel Zuiverloon nog wel meer kan groeien dan dat Colin dat zal doen, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:59 schreef Vale17 het volgende:
Wellicht over een jaartje Zuiverloon
Hij schiet idd in de 89st minuut de 2-1 tegen PSV erin.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Ogararu wordt dit seizoen pas een echte held. Ik heb zo'n vermoeden.
Precies, en aanvallend doet hij weleens leuke dingen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Oga is zeker geen held, maar wel een degelijke speler.
Vergeet niet dat het pas zn eerste seizoen was bij Ajax. Nieuwe (buitenlandse) spelers spelen dan vrijwel nooit hun beste seizoen in dienst van Ajax. Kan alleen nog maar beter worden en gezien de grote hoeveelheid wedstrijden die hij heeft gespeeld, waarvan veel ook gewoon voldoende tot goed, kan Ogararu een hele goede speler worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, en aanvallend doet hij weleens leuke dingen.
Ik schrijf hem zeker ook nog niet af hoor! Maar hij blijft zo iets onzekers over zich hebben..... beetje gevalletje de Ridder. Het zit er wel in maar komt er nooit echt uit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:17 schreef jna het volgende:
Ogararu heeft enorm moeten wennen aan alles in Nederland dus voor een eerste seizoen heeft ie het gewoon goed gedaan.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:29 schreef sjimz het volgende:
Vandaag 18:45: Studio Sport: Verslag persconferentie Ajax
Ben benieuwd.
Zal wel een informeel iets zijn, met één op één interviews (?)quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:29 schreef kevin6188 het volgende:
Waar moet die persco over gaan?
Trabelsi is/was een geweldenaar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Gisteren kwam er ook weer een bericht naar buiten dat ze vrijdag weer zouden gaan praten. Ik weet ook niet meer wat je moet geloven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:48 schreef devv05 het volgende:
Persconferentie zal wel weinig boeiend zijn. Laat ze gvd eens met aankopen komen, gisteren zou toch een akkoord bereikt worden met Prieto?
Als het nu aangekondigd wordt, ben ik bang dat het maar 1 ding kan betekenen. Sneijder is verkocht. Lijkt me niet dat ze nu al voor Xabier Prieto besluiten een persconferentie uit gaan zenden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:29 schreef sjimz het volgende:
Vandaag 18:45: Studio Sport: Verslag persconferentie Ajax
Ben benieuwd.
Zal wel jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:51 schreef twi het volgende:
[..]
Als het nu aangekondigd wordt, ben ik bang dat het maar 1 ding kan betekenen. Sneijder is verkocht. Lijkt me niet dat ze nu al voor Xabier Prieto besluiten een persconferentie uit gaan zenden.
Volgens mij is er altijd één dag tijdens het trainingskamp in De Lutte dat de pers mag komen. Er zullen wel interviews gehouden worden met spelers. En Ten Cate zal wel om tijd uit te sparen een persconferentie geven waarin vragen gesteld kunnen worden. Het zal wel gaan over:quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:51 schreef twi het volgende:
[..]
Als het nu aangekondigd wordt, ben ik bang dat het maar 1 ding kan betekenen. Sneijder is verkocht. Lijkt me niet dat ze nu al voor Xabier Prieto besluiten een persconferentie uit gaan zenden.
Aan de andere kant, als het echt zulk belangrijk nieuws zou zijn, zou AT5 hem wel Live uitzenden.
Kortom, een boel nietszeggend geblaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij is er altijd één dag tijdens het trainingskamp in De Lutte dat de pers mag komen. Er zullen wel interviews gehouden worden met spelers. En Ten Cate zal wel om tijd uit te sparen een persconferentie geven waarin vragen gesteld kunnen worden. Het zal wel gaan over:
-Ev. vertrek Sneijder.
-Xabier Prieto.
-Luis Suarez.
-Oefenwedstrijden
- Blessures.
Wellicht dat hij nog iets zegt over transfers, maar ik verwacht weinig spectaculairs.
Ik zie edje nog niet veranderen van een Davids in een Davidenko.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:40 schreef Doezelhaar het volgende:
Zolang ze maar niet aankondigen dat Davids de domste keuze uit zijn leven heeft gemaakt en naar dat Oostelijke prutploegje verkast. Maar dat zie ik in de komende 100 jaar niet gebeuren.
Gewoon een beetje ontspannen en gezellig praatje: er is goed getraind, sfeer is goed en men kijkt met vertrouwen uit naar start van competitie en voorronde CL. Men hoopt dat de speelrsgroep bij elkaar blijft en er komen nog spelers bij, wie wil men niet zeggen. Zoiets zal het wel worden!quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:56 schreef BobbyHill het volgende:
Het lijkt me ook niet dat Ajax zelf een persconferentie organiseert voor het vertrek van een speler. Ik denk ook dat het gewoon een gezellig vragenuurtje wordt met weinig nieuws.
Kan me nou ook niet voorstellen dat ajax 'zomaar' een persconferentie gaat beleggen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:56 schreef BobbyHill het volgende:
Het lijkt me ook niet dat Ajax zelf een persconferentie organiseert voor het vertrek van een speler. Ik denk ook dat het gewoon een gezellig vragenuurtje wordt met weinig nieuws.
Ben er ook bang voor jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:51 schreef twi het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als het echt zulk belangrijk nieuws zou zijn, zou AT5 hem wel Live uitzenden.
''We hebben er alles aan gedaan om onze twee topspelers te behouden, maar dit bod van Real Madrid konden we niet afslaan. Wesley Sneijder en Klaas Jan Huntelaar vertrekken per direct naar Real Madid, met de transfer van beide spelers is een bedrag van 65 miljoen euro gemoeid''quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:56 schreef BobbyHill het volgende:
Inderdaad. Een ouderwetse nieuwswaarde van nul komma nul.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gewoon een beetje ontspannen en gezellig praatje: er is goed getraind, sfeer is goed en men kijkt met vertrouwen uit naar start van competitie en voorronde CL. Men hoopt dat de speelrsgroep bij elkaar blijft en er komen nog spelers bij, wie wil men niet zeggen. Zoiets zal het wel worden!
Doen ze altijd, net zoals er iedere vrijdag (gedurende het seizoen) standaard een vragenuurtje is voor de pers.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kan me nou ook niet voorstellen dat ajax 'zomaar' een persconferentie gaat beleggen.
Ajax kennende wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:06 schreef Urquhart het volgende:
Mocht er sowieso wat belangrijks worden vertelt, dan moet dat al van tevoren uitlekken, lijkt mij.
Ook pre season ja?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doen ze altijd, net zoals er iedere vrijdag (gedurende het seizoen) standaard een vragenuurtje is voor de pers.
quote:Hoofdrol Sneijder
door onze Telesportredactie
OLDENZAAL - Ondanks de aanhoudende transferverhalen blijft Wesley Sneijder gewoon presteren. Gisteravond was hij de uitblinker in het derde oefenduel dat Ajax sinds zaterdag afwerkte. Hoofdklasser Quick'20, onderscheiden met de Rinus Michels Award voor de beste jeugdopleiding in het amateurvoetbal, werd weggespeeld: 0-8.
Sneijder bleef op het biljartlaken in Oldenzaal negentig minuten staan en maakte drie fraaie treffers. Daarnaast stelde hij met een meesterlijke assist Jeffrey Sarpong in staat te scoren. In de tweede helft ging het hard en regende het kansen.
Ook John Goossens kwam nog aan bod. De speler van Jong Ajax diende zich 's ochtends te melden in De Lutte in verband met het aantal blessures. Naast Jan Vertonghen, Nicolae Mitea en Gregory van der Wiel waren ook Mitchell Donald en Laurent Delorge niet inzetbaar. Het is vooral twijfelachtig of Donald de trip naar Schotland zal halen.
Quick'20 - Ajax 0-8 (0-2). Doelpunten: Sneijder (3), Sarpong (2), Kennedy (2), Huntelaar.
Volgens mij staat er Kennedy op zn shirt, nietwaar? Dan zal dat de reden wel zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:14 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Waarom schrijft de Telegraaf niet gewoon Bacircioglu maar KennedyLezen die gasten teveel op Fok ofzo?
Zo'n perspraatje is bij Ajax ook standaard in de voorbereiding, volgens mij ieder jaar op de vrijdag in het trainingskamp. Er wordt niets verteld, allemaal clichées en ik verwacht er dan ook helemaal niks van.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ook pre season ja?
Dacht dat dat alleen was gedurende het seizoen, is bij PSV ook zo namelijk.
Maar het is vandaag donderdagquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo'n perspraatje is bij Ajax ook standaard in de voorbereiding, volgens mij ieder jaar op de vrijdag in het trainingskamp. Er wordt niets verteld, allemaal clichées en ik verwacht er dan ook helemaal niks van.
Ja, maar in de voorbereiding worden niet alleen op zondag (/in de weekends) wedstrijden gespeeld.quote:
Dat heeft toch niets met mijn antwoord op de stelling van Montana te maken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, maar in de voorbereiding worden niet alleen op zondag (/in de weekends) wedstrijden gespeeld.
Las het een niet helemaal goed, maar van de dagen waarop dingen nu gebeuren zou ik me even niets aantrekken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met mijn antwoord op de stelling van Montana te maken?
Waar komt dat gerucht van Delgado vandaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:33 schreef Blight het volgende:
[..]Presentatie van het omgetoverde stadion. Rode stoeltjes! Presentatie van de nieuwe spelers. Delgado en Milevsky. Presentatie van beoogde jaarcijfers. Miljoenen! .
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht van Delgado vandaanMilevsky is toch nog niets over bekend?
Het gerucht Delgado speelt zelfs al langer dan het gerucht Milevskiy.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht van Delgado vandaanMilevsky is toch nog niets over bekend?
Dat snap ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:41 schreef jna het volgende:
[..]
Daar gaat die persco natuurlijk niet echt over
Eens, laat maar terugkomen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Trabelsi is/was een geweldenaar.
quote:Valencia haalt Gonzalez voor Sneijder
19-07-07
Volgens voetbalonline is Lucho Gonzalez de aankoop die Wesley Sneijder moet doen vergeten. De Argentijn staat op dit moment onder contract bij Porto, Valencia was al eerder geïnteresseerd in de Argentijn. Door deze ontwikkelingen lijkt de transfer van Sneijder naar Valencia nu echt definitief van de baan.
Valencia zou 18 miljoen betalen voor Lucho Gonzalez en dat is dus waarschijnlijk ook de maximale prijs geweest die ze voor Sneijder hadden willen betalen. De actie van Ajax om de vraagprijs te verhogen naar 30 miljoen heeft dus het gewenste effect gehad
Maar als ze komen dan is dat heel mooiquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gerucht Delgado speelt zelfs al langer dan het gerucht Milevskiy.
Beide zullen wel broodjes aap zijn.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij staat er Kennedy op zn shirt, nietwaar? Dan zal dat de reden wel zijn.
Zou super zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Eens, laat maar terugkomen.
En als we dit bericht moeten geloven, is Valencia afgehaakt voor Sneijder...
[..]
Het was op verzoek van Kennedy zelf om zijn voornaam op zijn shirt te hebben en niet zijn achternaam.. Dus waarschijnlijk neemt de journalistiek dat zo over..quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:14 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Waarom schrijft de Telegraaf niet gewoon Bacircioglu maar KennedyLezen die gasten teveel op Fok ofzo?
Die zijn nog steeds op zoek naar zo'n type speler hoor.quote:
Voor 50M mogen ze Sneijder hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die zijn nog steeds op zoek naar zo'n type speler hoor.
Ze hebben net NEE te horen gekregen van Iniesta, daar hadden ze maarliefst 60 miljoen voor over.
Dus juich niet te snel..
Kan allang al afgelopen zijn zelfs. Als het straks al in het Sportjournaal komt zal het wel niet heel laat op de middag worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:13 schreef Urquhart het volgende:
Hoe laat wordt die persconferentie eigenlijk gehouden?
Komt vanavond pas op het sportjournaalquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kan allang al afgelopen zijn zelfs. Als het straks al in het Sportjournaal komt zal het wel niet heel laat op de middag worden.
quote:"Ik hoop op een goed seizoen bij Ajax. In je laatste jaar bij Ajax wil je toch vlammen. Ik speel er al mijn hele leven en dan zit die club toch in je hart. Komende weken gaan we weer praten, maar nu ga ik me eerst concentreren op de voorbereiding", zegt hij tegen RTV Noord-Holland.
I know. Grote kans dat het vanmiddag al op een site als Sportweek staat, hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt vanavond pas op het sportjournaal
Wat staat daar?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1018218.html
![]()
ehm wat staat er ongeveer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
![]()
Ivan Helguera (Real Madrid) en Lucho Gonzalez (FC Porto) zouden beide in Ermelo gepresenteerd moeten worden als nieuwe spelers van Valencia, met beide clubs (en investeringsmaatschappij MSI) zou al bijna een akkoord bereikt zijn, volgens Marca dan.quote:
Iniesta is afgehaakt (terecht) dus Sneijder zou een serieuze optie zijn:quote:
quote:Real Madrid gaat kiezen tussen 'dure' Iniesta en Sneijder
19-07-07
Real Madrid lijkt in zijn zoektocht naar een drijvende kracht op het middenveld een keuze te gaan maken tussen Wesley Sneijder en Andrés Iniesta van grote aartsrivaal Barcelona. Nadat de Madrilenen eerder al Javier Saviola van de Catalanen overnamen, heeft de Spaanse kampioen volgens de Spaanse krant Marca nu ook zijn zinnen gezet op Iniesta. Met de nieuwe belangstelling voor de 23-jarige Iniesta heeft Ajacied Wesley Sneijder dus geduchte concurrentie gekregen voor een eventuele transfer naar Real Madrid.
Mocht Iniesta daadwerkelijk de overstap van Barça naar Real Madrid maken, dan zal de club van Ruud van Nistelrooy diep in de buidel moeten tasten. Iniesta heeft in zijn contract bij Barcelona immers een clausule die voorschrijft dat de middenvelder niet voor minder dan zestig miljoen euro weg mag. Eerder deze week werd duidelijk dat Real Madrid ook bovenmatige belangstelling heeft voor Sneijder
Leuk hoor, al die clausules. Zestig miljoen voor Iniesta, wat al geruime tijd bekend is. Toch wordt hij als serieuze optie genoemd door Real Madrid. Dan kun je als Ajax zijnde dus hoe langer hoe meer vragen voor Sneijder. Tachtig miljoen voor Kaka, zestig voor Iniesta, veertig voor Fabregas. Dan klinkt die 32,5 lang niet zo gek als dat 't van de week nog deed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Iniesta is afgehaakt (terecht) dus Sneijder zou een serieuze optie zijn:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef BobbyHill het volgende:
Nu Ajax weet dat Real 60 miljoen wilde uitgeven voor Iniesta, zou ik geen genoegen meer nemen met 20 miljoen voor Sneijder
Die gaat echt niet naar Madrid....quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:44 schreef BonJovi het volgende:
Hopelijk Iniesta
Precies! Betalen dus Real !!quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Leuk hoor, al die clausules. Zestig miljoen voor Iniesta, wat al geruime tijd bekend is. Toch wordt hij als serieuze optie genoemd door Real Madrid. Dan kun je als Ajax zijnde dus hoe langer hoe meer vragen voor Sneijder. Tachtig miljoen voor Kaka, zestig voor Iniesta, veertig voor Fabregas. Dan klinkt die 32,5 lang niet zo gek als dat 't van de week nog deed.
[..]
GMTA
Koeman hield hem ook afgelopen vrijdag, dus lijkt erop dat PSV dat net als Ajax ook voor het seizoen doet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ook pre season ja?
Dacht dat dat alleen was gedurende het seizoen, is bij PSV ook zo namelijk.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
![]()
quote:‘Valencia presenteert aankopen in Ermelo’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 19 juli om 13:50
Niet alleen sloeg Valencia gisteren haar tenten op in Ermelo, ook heeft voorzitter Juan Bautista Soler nog grote plannen voor het verblijf op Nederlandse bodem. De preses wil namelijk de presentatie van Lucho González en Iván Helguera in Ermelo laten plaatsvinden.
Klik hier!
Volgens het Spaanse persagentschap EFE nadert de Spaanse topclub een akkoord met zowel Real Madrid als FC Porto. De Portugese topclub lijkt vandaag nog in te stemmen met een bod van achttien miljoen euro, terwijl de Madrilenen met een bod van twee miljoen euro voor Helguera genoegen lijken te nemen.
Hierdoor lijkt de transfer van Wesley Sneijder definitief van de baan. De Ajacied kwam door de halsstarrige houding van Porto opnieuw in beeld, maar door de hoge vraagprijs van de Amsterdammers én het verhoogde bod op de Argentijnse middenvelder is zijn komst vrijwel onwaarschijnlijk.
Trainer Quique Sánchez Flores wenste naast de komst van een middenvelder ook nog een centrumverdediger en lijkt met de komst van Helguera zijn wens ingewilligd te zien worden. Vorig seizoen moest de 32-jarige verdediger in het Santiago Bernabéu genoegen nemen met een plaats op de reservebank. Daarnaast stamt zijn salaris nog uit het tijdperk van de gulle Florentino Pérez en staat de landskampioen alleen daarom al welwillend tegenover een vertrek.
González (26) heeft pas twee seizoenen in het Estádio do Dragão achter de rug, maar een vertrek lijkt onvermijdbaar. Niet alleen in de competitie zelf, maar ook in Europees verband liet de Argentijn van zich spreken. Op de Copa America bleven zijn optredens tot één basisplaats en twee invalbeurten beperkt.
Waar staat dat dan op vi.nlquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:13 schreef S-Two het volgende:
Op Vi.nl staat nu weer dat Iniesta wrs komt, dus dan geen Sneijder naar Real. Maar goed, we zien het wel.
Iniesta gaat niet naar Madrid,quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:13 schreef S-Two het volgende:
Op Vi.nl staat nu weer dat Iniesta wrs komt, dus dan geen Sneijder naar Real. Maar goed, we zien het wel.
http://www.fcbarcelona.co(...)7/n070719101316.htmlquote:Nothing but Barça
As for a story that has appeared today (Thursday) in Madrid based sports paper 'Marca' stating that Real Madrid are interested in paying his release clause, Iniesta told us: “I’ve been told about that and I’m very surprised. I can’t do anything about it but I’d like to insist once again that I want to stay here. When I say I want to retire in Barça, I say it with all my heart. And my wishes are above everything else”.
Iniesta is very excited by the arrival of the new signings and is upbeat about the 2007-08 season: “Last season hurt and I want to get even. A great team is being put together and I’ll be part of it”.
Er staat niet dat er 60 miljoen geboden is maar dat dat in zijn contract staatquote:
Klopt, Madrid wou zijn afkoop clausule van 60 miljoen wel betalen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er staat niet dat er 60 miljoen geboden is maar dat dat in zijn contract staat
Hadden ze wereldwijd maar van die clausules in de contracten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klopt, Madrid wou zijn afkoop clausule van 60 miljoen wel betalen.
Sneijder gaat nog eerder naar Feyenoord, dan Iniesta ooit naar Madrid zou gaan...quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:13 schreef S-Two het volgende:
Nee, man. Feyenoord kan Wesley Sneijder helemaal niet betalen, terwijl dat in het geval van Real Madrid en Andrés Iniesta natuurlijk niet het geval is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
Sneijder gaat nog eerder naar Feyenoord, dan Iniesta ooit naar Madrid zou gaan...
Dit voorbeeld gaat puur even over de clubliefdequote:Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man. Feyenoord kan Wesley Sneijder helemaal niet betalen, terwijl dat in het geval van Real Madrid en Andrés Iniesta natuurlijk niet het geval is.
Geloof er alleen niet veel vanquote:'Iniesta wordt architect van Real Madrid'
19/7/2007 15:00
Javier Saviola is misschien niet de enige speler die Barcelona voor Real Madrid verruilt. In de Spaanse hoofdstad wordt verlangd naar Andrés Iniesta.
Volgens het dagblad Marca moet de 23-jarige middenvelder de architect van het nieuwe Real Madrid worden. De geboren Castilliaan heeft een clausule in zijn contract waarin staat dat hij niet mag vertrekken voor minder dan zestig miljoen euro.
Iniesta is afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van Barcelona. In 2002 liet coach Louis van Gaal de kleine technicus debuteren. In het bewuste artikel van Marca wordt Wesley Sneijder overigens niet genoemd.
Bron: VI
Dat bericht bedoelde ik inderdaad. Al is de kop natuurlijk wel weer lekker verdraaid.quote:
VI valt niet echt meer serieus te nemen, zeker de website niet meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:39 schreef BobbyHill het volgende:
Gek dat VI daar nu pas mee komt trouwens. Het is alweer tegen gesproken door Iniesta, ook al zegt dat natuurlijk niets.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:45 schreef Blight het volgende:
De heren van VI zijn regelmatig te laat met de berichtgeving en worden ook steeds vaker betrapt op rasechte papegaai-journalistiek. De papieren versie is nog wel betrouwbaar, maar de website van VI staat vol met loze geruchten, uit de lucht gegrepen statistieken en als klap op de vuurpijl schandalig slechte photoshop competities.
Niet te vergeten de dramatisch slechte en verschrikkelijk onbetrouwbare polls, die vervolgens nog tot nieuwsbericht worden verheven ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:45 schreef Blight het volgende:
De heren van VI zijn regelmatig te laat met de berichtgeving en worden ook steeds vaker betrapt op rasechte papegaai-journalistiek. De papieren versie is nog wel betrouwbaar, maar de website van VI staat vol met loze geruchten, uit de lucht gegrepen statistieken en als klap op de vuurpijl schandalig slechte photoshop competities.
Dat blad " Johan" vond ik toen erg goed. Helaas pikte de snor het niet en heeft deze uit de markt geconcureert.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
Vroeger was ik geabonneerd op de VI, maar ik vond het maar een kutblad worden. Toen mijn abonnement was beëindigd, lag er nog een half jaar aan VI's in het plastic. De site vind ik ook niets, amateursites zijn tegenwoordig vele malen sneller, dus waarom zou je op VI.nl moeten kijken? Jammer adt VI een soort alleenheerser is in NL qua voetbaljournalistiek, want een beetje concurrentie zou goed zijn!
Ach, het is hetzelfde als met zijn programma. Dat is na het weggaan van Genee bergafwaarts gegaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat blad " Johan" vond ik toen erg goed. Helaas pikte de snor het niet en heeft deze uit de markt geconcureert.![]()
Maar dat is niet echt vergelijkbaar met de VI, Sportweek is met zn voetbal denk het enige alternatief...
Nee, dat is na het vertrek van Genee in een ravijn gestort.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ach, het is hetzelfde als met zijn programma. Dat is na het weggaan van Genee bergafwaarts gegaan.
Het had soms zijn hoogtepuntjes nog wel. Dus noem het een stijle berg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat is na het vertrek van Genee in een ravijn gestort.
Hetzelfde geldt voor Geen zelf, die vind ik bij Talpa ook helemaal niets meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ach, het is hetzelfde als met zijn programma. Dat is na het weggaan van Genee bergafwaarts gegaan.
Ik wil nou wel eens weten wie die pinchhitter wordtquote:Sterchele kiest voor Club Brugge
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 19 juli om 15:04
François Sterchele heeft de knoop doorgehakt. De aanvaller van Germinal Beerschot speelt de komende jaren voor Club Brugge, dat hem weg wist te kapen voor de neus van tal van andere geïnteresseerde clubs.
In een eerder stadium leek SC Heerenveen met de 25-jarige Rode Duivel aan de haal te gaan. De Friezen waren al akkoord met Germinal, maar de speler zelf besloot uiteindelijk toch van de overstap af te zien.
Het afgelopen seizoen liet Sterchele zich met 21 treffers kronen tot topscorer van de Belgische Jupiler League, waarna de interessestroom op gang kwam. Ook Standard Luik mengde zich in de strijd, maar uiteindelijk bleek Club Brugge het slagvaardigst.
Club, dat het afgelopen seizoen op een zeer teleurstellende zesde positie eindigde, betaalt zo’n drie miljoen euro voor de spits.
Niks dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef Blight het volgende:
Wat heb ik 'gemist'?
Dat Sneijder de taxi van Huntelaar ging aanduwen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef Blight het volgende:
Wat heb ik 'gemist'?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat Sneijder de taxi van Huntelaar ging aanduwen.
wat een saaie bendequote:Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef Ajaxfan het volgende:
Dat Ten Cate geen nieuws had.
Dat Henk zou melden dat z'n matties van Barcelona over zouden komen. (Ronaldinho,Deco en Eto'o.)quote:
het tegenovergesteldequote:
Xabi Prieto, rechtsbuiten van Real Sociedad. Hele week al geruchten dat hij aangetrokken zou worden. Laatste nieuws is dat er morgen weer verder wordt onderhandeld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:15 schreef Black-Death het volgende:
Terug van vakantie..
Wie is die Xabier Priesto of zoiets?
rechtshalf die hopelijk rechtsbuiten kan spelen ;Pquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Xabi Prieto, rechtsbuiten van Real Sociedad. Hele week al geruchten dat hij aangetrokken zou worden. Laatste nieuws is dat er morgen weer verder wordt onderhandeld.
Ik zou het ze niet nadoen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:45 schreef TheJanitor het volgende:
[afbeelding]
Respect.. Een Ajax doolhof![]()
Ajax.nl
Vooruitquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
rechtshalf die hopelijk rechtsbuiten kan spelen ;P
Die gozer is toch ook al begin 40?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Urzaiz komt jullie kant op volgens Marca
Enig idee wat er ongeveer verteld wordt verder? Volgens wiki speelt hij zelfs al bij Ajax,quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Wie is dat nou weer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Ken jij hem? Is ie goed?quote:
Marca is betrouwbaar?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Enig idee wat er ongeveer verteld wordt verder? Volgens wiki speelt hij zelfs al bij Ajax,.
Hm nou ja met zijn ervaring misschien leuk voor de CL Vriendje van Gabri soms?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:
Vorig seizoen was eigenlijk zijn laaste seizoen betaald voetbal
Waarom niet gelijk van Hooijdonk gevraagd?
Die kent de Nederlandse taal tenminste.
Hij heeft 1 jaar in de CL mogen spelenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hm nou ja met zijn ervaring misschien leuk voor de CL Vriendje van Gabri soms?
Bron Trouw, toch wel betrouwbaar...quote:Spits Urzaiz (35) naar Ajax
AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft zich versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De gelouterde spits van Athletic Bilbao ondertekent een contract voor een jaar bij de Amsterdamse club.
Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. ,,Hij is zo fit als een hoentje'', liet technisch directeur Martin van Geel weten.
Hij heeft ook interlands gespeeld toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft 1 jaar in de CL mogen spelen![]()
Ja 25 stuks. De laatste in het jaar 1875quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hij heeft ook interlands gespeeld toch?
Hij zegt zelf dat hij al medisch is gekeurd en naar Ajax gaat..quote:
Hij was al gestopt, dus ik denk niet dat FC UWV een transfersom vraagt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef Vale17 het volgende:
transfervrij hoop ik
Die vergeet je niet lijkt me...quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja 25 stuks. De laatste in het jaar 1875
1. Van Hooijdonk is een lulquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:
Vorig seizoen was eigenlijk zijn laaste seizoen betaald voetbal
Waarom niet gelijk van Hooijdonk gevraagd?
Die kent de Nederlandse taal tenminste.
Jammer dat Roger er niet meer is, had je toch zomaar een groepje van 4 voor klaverjassen kunnen hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:48 schreef BigFire het volgende:
ok.. laten we hopen dat dit een extratje is en niet 1 van de 2 aankopen die we verwachten
misschien wel gehaald als zetje in de rug voor Prieto om toch te komen
1.88quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:50 schreef TheJanitor het volgende:
Het is ook niet de transfer waar ik op hoopte maar Jaap is ook 35 dus ga nou niet doen alsof hij bejaard is. Weet niet hoe groot hij is maar hij lijkt me gehaald als pinchhitter/bankzitter. Weet iemand hoe groot deze man is?
Hij is Europees kampioen onder de 17 in 1988quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oeh, een talentjequote:Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hij is Europees kampioen onder de 17 in 1988![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KaREYQHM6lI&mode=related&search=quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef BobbyHill het volgende:
Kent iemand hem? Is hij de grote kopsterke spits die Ten Cate bedoelde?
quote:Spits Urzaiz (35) naar Ajax
AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft zich versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De gelouterde spits van Athletic Bilbao ondertekent een contract voor een jaar bij de Amsterdamse club.
Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. ,,Hij is zo fit als een hoentje'', liet technisch directeur Martin van Geel weten.
,,We hebben onze pinchhitter binnen'', vervolgde hij. ,,Ismael wordt de tweede man achter Klaas-Jan Huntelaar. Hij gaat als breekijzer dienen, als targetman, om een verdedigende muur te slechten. Hij heeft uiteraard ingestemd met die rol.''
Urzaiz debuteerde zestien jaar geleden in de Spaanse profliga bij Albacete. Daarna speelde hij voor Celta Vigo, Rayo Vallecano, Salamanca en Espanyol. Vanaf 1996 kwam hij uit voor Athletic Bilbao. Voor die club maakte hij 115 treffers in 366 wedstrijden. Urzaiz mocht bij Bilbao transfervrij vertrekken.
trouw.nl
Nou ja, hij kan (kon) wel een potje voetballenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KaREYQHM6lI&mode=related&search=
Zo te zien wel.
Vond ik ook jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:56 schreef BobbyHill het volgende:
Filmpje ziet er goed uit, voor wat het waard is
Idd. Ziet er trouwens uit als een typische speler die Ajax in de laatste minuut de das omdoetquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef BobbyHill het volgende:
En van Geel weet echt wel wat hij doetLijkt me een prima (transfervrije) aankoop.
Is het ook, kan nog best een aardig potje voetballen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef BobbyHill het volgende:
En van Geel weet echt wel wat hij doetLijkt me een prima (transfervrije) aankoop.
Ben benieuwd wat hij aan salaris zal opstrijken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef BobbyHill het volgende:
Vorig seizoen 3 doelpunten in 26 wedstrijdenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:02 schreef Pritt het volgende:
Aardig scoringsgemiddelde dus ik heb er vertrouwen in!
Dat zeg ik: Niet verkeerd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vorig seizoen 3 doelpunten in 26 wedstrijden
Ja en, Gabri is wel geslaagd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef BigFire het volgende:
niet vergeten dat Roger en Juanfran hopeloos mislukt zijn. ik ben voorlopig skeptisch.
El Tanque!quote:Urzaiz na elf seizoenen weg bij Bilbao
donderdag, 21 juni 08:03
Na elf seizoenen heeft Athletic Bilbao een cultheld minder. Ismael Urzaiz (35) heeft besloten om de Baskische club te verlaten en zal morgen op een persconferentie waarschijnlijk zijn besluit om definitief te stoppen kenbaar maken.
Urzaiz, die als bijnaam El Tanque heeft, genoot zijn jeugdopleiding bij Real Madrid, maar kwam niet verder dan een invalbeurt in het Europa Cup-duel tegen Odense in het seizoen 1990/1991. Na omzwervingen bij Albacete, Celta de Vigo, Rayo Vallecano, Salamanca en Espanyol kwam hij elf jaar geleden terecht in Baskenland.
In het San Mamés groeide hij door de jaren heen uit tot een clubicoon. Zo speelde hij 419 duels voor Los Leones en wist hij 116 maal het net te vinden in de Primera División. De laatste twee jaar moest de 25-voudig international (acht treffers) genoegen nemen met een rol als pinchhitter, maar kwam hij desondanks het voorbije seizoen toch tot acht treffers.
Ondanks het feit dat hij over enkele aanbiedingen uit het Premiership beschikt, lijkt het besluit van Urzaiz om te stoppen vast te staan. De afgelopen maanden weigerde hij al om zijn aflopende verbintenis met één seizoen te verlengen.
En Gabri meer dan geslaagd. Het zegt natuurlijk weinig allemaal.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef BigFire het volgende:
niet vergeten dat Roger en Juanfran hopeloos mislukt zijn. ik ben voorlopig skeptisch.
Zijn bijnaam heeft hij in ieder geval al meequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
Urzaiz, die als bijnaam El Tanque heeft,
ja maar Gabri kenden we allemaal al en heeft jarenlang bij Barca gespeeld. is van een hele andere orde.quote:
Ze hebben wel allebei een onvergetelijke indruk achter gelaten. Juanfran z'n feestje op de lat en Roger z'n stralende lach en natuurlijk z'n balletsprong.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef BigFire het volgende:
In een competitie die een stuk zwaarder is dan de eredivisie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
Ow hij kwam nog tot 8 treffers vorig seizoen
Mijn excuses.
ISMAEL URZAIZquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef w00h00 het volgende:
WTF WIE IS DIT
quote:'Arsenal lonkt naar Davids'
19-7-2007
Edgar Davids staat in de belangstelling van Arsenal Kiev uit Oekraïne. Dat meldt De Telegraaf donderdag.
Volgens de krant heeft de club nog geen officieel bod uitgebracht bij Ajax voor de 34-jarige middenvelder. Davids zou echter niet mogen vertrekken.
Grote sterke pinchhitter die weet waarvoor hij gehaald is. Kan goed koppen, is erg belangrijk voor een pinchhitter. Mols vind ik toch minder een pinchhitter.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef BB-King het volgende:
En dan Feyenoord uitlachen omdat ze Mols nog als pinchhiter erbij namen.![]()
Okay, hij mag dan in La Liga redelijk gepresteerd hebben, maar dit is toch geen aanwinst?
Klopt, ik zou ook meer blij met een topspeler zoals Den Ouden die op mag komen draven in oefenpotjes ed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef BB-King het volgende:
Okay, hij mag dan in La Liga redelijk gepresteerd hebben, maar dit is toch geen aanwinst?
Deze man legt het je in het engels uit..quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wie heeft er wat meer info over deze speler??
gast, lees even het topic door in plaats van te schreeuwen wie dit is en een youtube filmpje te plaatsen die al 2x voorbij is gekomen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ECHT? DÉ ISMAEL?
Wie heeft er wat meer info over deze speler??
Ismael Urzaíz volgens VI.nlquote:Ajax heeft zich versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De spits van Athletic Bilbao tekent een contract voor een seizoen bij Ajax. Urzaiz wordt de door Ten Cate gewenste pinch-hitter. Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. Maandag zal hij zich aansluiten bij de selectie van Ajax.
Martin van Geel op Planet.nl: "Hij is zo fit als een hoentje. We hebben onze pinchhitter binnen. Ismael wordt de tweede man achter Klaas-Jan Huntelaar. Hij gaat als breekijzer dienen, als targetman, om een verdedigende muur te slechten. Hij heeft uiteraard ingestemd met die rol."
Urzaiz speelde elf seizoenen voor Athletic Bilbao. Tegenover Spaanse media liet hij weten dat hij in het weekend terugkeert naar Spanje om enkele zaken af te handelen en zich vervolgens maandag bij de selectie van Ajax zal aansluiten. 'Ajax toonde interesse en het is rondgekomen. Ze gaan Champions league spelen. Ik kijk er naar uit om voor deze club te mogen spelen." het kostte hem weinig tijd om te beslissen naar Amsterdam te gaan. De historie van Ajax en de gesprekken met ten cate overtuigden hem direct, zo liet hij weten.
Mols laat al ene paar jaar niets meer zien. Urzaiz wel zo te horen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef BB-King het volgende:
thnx daar heb ik wat aan!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hier wat uitgebreidere informatie:
[..]
Ismael Urzaíz volgens VI.nl
roflquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe Ajaxster wordt morgen gepresenteerd
Spaanstalige enclavequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef w00h00 het volgende:
Dat is één. Nog twee heeft Van Geel er voor ons in petto. Suarez en Delgado zou geweldig zijn.![]()
Iemand die benen gaat breken in het strafschopgebiedquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg wat voor houthakker is dit nou weer?
Ik had ook liever een type dat eerst 6 scharen doet, vervolgens 3 akka's en daarna een panna als pinchhitter gehadquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg wat voor houthakker is dit nou weer?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had ook liever een type dat eerst 6 scharen doet, vervolgens 3 akka's en daarna een panna als pinchhitter gehad
Juist ja, zulke spelers hebben we nodig. Dit klinkt gewoon als de Kolka van Amsterdam. Maar ben in ieder geval blij voor Gabri, blij dat ze samen heerlijke Paëlla kunnen maken uit hun eigen keuken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had ook liever een type dat eerst 6 scharen doet, vervolgens 3 akka's en daarna een panna als pinchhitter gehad
Ivan Gabrich was te duurquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Bericht van Cyberia was al goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Juist..!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef M0NTANA het volgende:
Mensen die hem niet kennen, moeten niet meteen negatief reageren. Ismael Urzaiz presteert al jaren goed in de PD, als zo iemand naar Ajax wil komen als back-up voor KJH, mag je héél blij zijn.
Dat was ook iedereen toen jij Jenner graag bij Ajax zag komen toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef M0NTANA het volgende:
Mensen die hem niet kennen, moeten niet meteen negatief reageren.
Ik ben er wel blij mee hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef M0NTANA het volgende:
Mensen die hem niet kennen, moeten niet meteen negatief reageren. Ismael Urzaiz presteert al jaren goed in de PD, als zo iemand naar Ajax wil komen als back-up voor KJH, mag je héél blij zijn.
8 goals vorig seizoen hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik weet écht niet wat ik van die gast moest denken, 3 goals in 26 wedstrijden. Was Geert den Ouden geen betere keuze?
De 3 goals die ik zei was onjuiste info.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik weet écht niet wat ik van die gast moest denken, 3 goals in 26 wedstrijden. Was Geert den Ouden geen betere keuze?
8 treffers, pannekoek: http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=553ae9quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Oké duidelijk, 5 goals meer dus. Hmmm dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
De 3 goals die ik zei was onjuiste info.
Hij had er 8 inliggen!
Hij heeft ook één seizoen wat minder gepresteerd hoor.. Afgelopen seizoen keurig acht doelpunten gemaakt wat gewoon enorm knap is in La Liga.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Jij volgt de Spaanse competitie 24/7 dus jij weet het ook beter dan mij. Ik geloof je.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft ook één seizoen wat minder gepresteerd hoor.. Afgelopen seizoen keurig acht doelpunten gemaakt wat gewoon enorm knap is in La Liga.
Hij is beresterk, kan uitstekend koppen, heeft een goed schot en kan bovendien aardig voetballen..
Deze man met Geert den Ouden vergelijken slaat dan ook nergens op.
Noem jij eens een betere speler die zin heeft om de de bank te gaan zitten om af en toe als breekijzer in te vallen omdat Huntelaar de nr.1 spits is..
Ik vind dit een prima transfer van Ajax.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft ook één seizoen wat minder gepresteerd hoor.. Afgelopen seizoen keurig acht doelpunten gemaakt wat gewoon enorm knap is in La Liga.
Hij is beresterk, kan uitstekend koppen, heeft een goed schot en kan bovendien aardig voetballen..
Deze man met Geert den Ouden vergelijken slaat dan ook nergens op.
Noem jij eens een betere speler die zin heeft om de de bank te gaan zitten om af en toe als breekijzer in te vallen omdat Huntelaar de nr.1 spits is..
Ik vind dit een prima transfer van Ajax.
1 voor links en 1 voor rechts lijkt mij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar we krijgen nog twee aanvallers aldus van Geel?
Vreselijk ja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef jna het volgende:
Wat is die Fontein toch een enorme "bal" zeg![]()
Suarez sowieso dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
1 voor links en 1 voor rechts lijkt mij.
Zeker weten.. contractueel opgenomen dat ie pinchhitter is met de uitleg daarvan.. ideaal tochquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:16 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso, wie wil er nou naar een club komen, ervan uitgaande dat je weleens het hele seizoen op de bank kan zitten en blij mag zijn met een enkele invalbeurt? Echte toppers denken daar niet eens over na. Ismael Urzaiz heeft zich bewezen en ziet het zitten, ik denk dat we hier héél blij mee moeten zijn!
Delgado is een spits die ook rechtsbuiten kan spelen en eventueel zelfs linksbuiten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suarez sowieso dus. En die Delgado, op wat voor positie speelt ie?
Das waar, maar het is ook weer niet zo dat ik hem wekelijks heb zien spelen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij volgt de Spaanse competitie 24/7
Ook dat natuurlijk.. misschien kan ie Klaas leren fysiek wat sterker te worden.. Urzaíz zal niet voor niets EL TANQUE heten denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Das waar, maar het is ook weer niet zo dat ik hem wekelijks hem zien spelen.
Maar heb hem wel een paar keer aan het werk gezien, en hij is niet zo lomp als hij eruit ziet in het veld.
Hij kan behoorlijk voetballen. Belangrijkste voor Ajax is dat hij sterk is, kopsterk is, een bal vast kan houden en een goed schot heeft. Dat zijn dingen die voor een pinchitter (kutwoord) goed van pas komen.
Bovendien heb je een prima backup voor het geval Huntelaar geblesseerd raakt.
Als je zoveel seizoen in de basis staat bij een ploeg in La Liga kan je wel wat.
Hij heeft toch een aardig gemiddelde qua doelpunten.
Bovendien brengt hij een dosis ervaring mee, dat is ook nooit verkeerd.
Waarom horen we trouwens niets meer over Prieto? Of heb ik wat nieuwsberichten over t hoofd gezien..quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ismael klinkt niet echt Spaans volgens mij, afkomstig uit een Egyptische familie ofzo?
Het wordt overigens wel tijd dat we die 23 miljoen van Babel en de Mul wel gaan spenderen hoor!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef jna het volgende:
Wat is die Fontein toch een enorme "bal" zeg![]()
Ajax praat morgen met z'n zaakwaarnemerquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waarom horen we trouwens niets meer over Prieto? Of heb ik wat nieuwsberichten over t hoofd gezien..![]()
+/- 4 voor Suarez en 6 voor Delgado. Verder nog een linksback zou niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ismael klinkt niet echt Spaans volgens mij, afkomstig uit een Egyptische familie ofzo?
Het wordt overigens wel tijd dat we die 23 miljoen van Babel en de Mul gaan spenderen hoor!
Ismael is gewoon een bijbelse naam. Wordt ook veel gebruikt in Spaanstalige landen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Knap, hoor. Ajax heeft dit heel goed geheim gehouden, net als Luis Suarez in feite. Zou dat betekenen dat de jongens die in de media in verband worden gebracht met Ajax dan juist niet in de belangstelling staan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:26 schreef Suijk het volgende:
Geinig. Ook grappig dat er nog in geen enkele media iets over gemeld was.
Reken maar minstens op het dubbele.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:27 schreef w00h00 het volgende:
[..]
+/- 4 voor Suarez en 6 voor Delgado. Verder nog een linksback zou niet verkeerd zijn.
Bron?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:25 schreef BigFire het volgende:
[..]
Ajax praat morgen met z'n zaakwaarnemer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |