Er staat niet dat er 60 miljoen geboden is maar dat dat in zijn contract staatquote:
Klopt, Madrid wou zijn afkoop clausule van 60 miljoen wel betalen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er staat niet dat er 60 miljoen geboden is maar dat dat in zijn contract staat
Hadden ze wereldwijd maar van die clausules in de contracten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klopt, Madrid wou zijn afkoop clausule van 60 miljoen wel betalen.
Sneijder gaat nog eerder naar Feyenoord, dan Iniesta ooit naar Madrid zou gaan...quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:13 schreef S-Two het volgende:
Op Vi.nl staat nu weer dat Iniesta wrs komt, dus dan geen Sneijder naar Real. Maar goed, we zien het wel.
Nee, man. Feyenoord kan Wesley Sneijder helemaal niet betalen, terwijl dat in het geval van Real Madrid en Andrés Iniesta natuurlijk niet het geval is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
Sneijder gaat nog eerder naar Feyenoord, dan Iniesta ooit naar Madrid zou gaan...
Dit voorbeeld gaat puur even over de clubliefdequote:Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man. Feyenoord kan Wesley Sneijder helemaal niet betalen, terwijl dat in het geval van Real Madrid en Andrés Iniesta natuurlijk niet het geval is.
Geloof er alleen niet veel vanquote:'Iniesta wordt architect van Real Madrid'
19/7/2007 15:00
Javier Saviola is misschien niet de enige speler die Barcelona voor Real Madrid verruilt. In de Spaanse hoofdstad wordt verlangd naar Andrés Iniesta.
Volgens het dagblad Marca moet de 23-jarige middenvelder de architect van het nieuwe Real Madrid worden. De geboren Castilliaan heeft een clausule in zijn contract waarin staat dat hij niet mag vertrekken voor minder dan zestig miljoen euro.
Iniesta is afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van Barcelona. In 2002 liet coach Louis van Gaal de kleine technicus debuteren. In het bewuste artikel van Marca wordt Wesley Sneijder overigens niet genoemd.
Bron: VI
Dat bericht bedoelde ik inderdaad. Al is de kop natuurlijk wel weer lekker verdraaid.quote:
VI valt niet echt meer serieus te nemen, zeker de website niet meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:39 schreef BobbyHill het volgende:
Gek dat VI daar nu pas mee komt trouwens. Het is alweer tegen gesproken door Iniesta, ook al zegt dat natuurlijk niets.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:45 schreef Blight het volgende:
De heren van VI zijn regelmatig te laat met de berichtgeving en worden ook steeds vaker betrapt op rasechte papegaai-journalistiek. De papieren versie is nog wel betrouwbaar, maar de website van VI staat vol met loze geruchten, uit de lucht gegrepen statistieken en als klap op de vuurpijl schandalig slechte photoshop competities.
Niet te vergeten de dramatisch slechte en verschrikkelijk onbetrouwbare polls, die vervolgens nog tot nieuwsbericht worden verheven ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:45 schreef Blight het volgende:
De heren van VI zijn regelmatig te laat met de berichtgeving en worden ook steeds vaker betrapt op rasechte papegaai-journalistiek. De papieren versie is nog wel betrouwbaar, maar de website van VI staat vol met loze geruchten, uit de lucht gegrepen statistieken en als klap op de vuurpijl schandalig slechte photoshop competities.
Dat blad " Johan" vond ik toen erg goed. Helaas pikte de snor het niet en heeft deze uit de markt geconcureert.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
Vroeger was ik geabonneerd op de VI, maar ik vond het maar een kutblad worden. Toen mijn abonnement was beëindigd, lag er nog een half jaar aan VI's in het plastic. De site vind ik ook niets, amateursites zijn tegenwoordig vele malen sneller, dus waarom zou je op VI.nl moeten kijken? Jammer adt VI een soort alleenheerser is in NL qua voetbaljournalistiek, want een beetje concurrentie zou goed zijn!
Ach, het is hetzelfde als met zijn programma. Dat is na het weggaan van Genee bergafwaarts gegaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat blad " Johan" vond ik toen erg goed. Helaas pikte de snor het niet en heeft deze uit de markt geconcureert.![]()
Maar dat is niet echt vergelijkbaar met de VI, Sportweek is met zn voetbal denk het enige alternatief...
Nee, dat is na het vertrek van Genee in een ravijn gestort.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ach, het is hetzelfde als met zijn programma. Dat is na het weggaan van Genee bergafwaarts gegaan.
Het had soms zijn hoogtepuntjes nog wel. Dus noem het een stijle berg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat is na het vertrek van Genee in een ravijn gestort.
Hetzelfde geldt voor Geen zelf, die vind ik bij Talpa ook helemaal niets meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ach, het is hetzelfde als met zijn programma. Dat is na het weggaan van Genee bergafwaarts gegaan.
Ik wil nou wel eens weten wie die pinchhitter wordtquote:Sterchele kiest voor Club Brugge
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 19 juli om 15:04
François Sterchele heeft de knoop doorgehakt. De aanvaller van Germinal Beerschot speelt de komende jaren voor Club Brugge, dat hem weg wist te kapen voor de neus van tal van andere geïnteresseerde clubs.
In een eerder stadium leek SC Heerenveen met de 25-jarige Rode Duivel aan de haal te gaan. De Friezen waren al akkoord met Germinal, maar de speler zelf besloot uiteindelijk toch van de overstap af te zien.
Het afgelopen seizoen liet Sterchele zich met 21 treffers kronen tot topscorer van de Belgische Jupiler League, waarna de interessestroom op gang kwam. Ook Standard Luik mengde zich in de strijd, maar uiteindelijk bleek Club Brugge het slagvaardigst.
Club, dat het afgelopen seizoen op een zeer teleurstellende zesde positie eindigde, betaalt zo’n drie miljoen euro voor de spits.
Niks dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef Blight het volgende:
Wat heb ik 'gemist'?
Dat Sneijder de taxi van Huntelaar ging aanduwen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef Blight het volgende:
Wat heb ik 'gemist'?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat Sneijder de taxi van Huntelaar ging aanduwen.
wat een saaie bendequote:Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef Ajaxfan het volgende:
Dat Ten Cate geen nieuws had.
Dat Henk zou melden dat z'n matties van Barcelona over zouden komen. (Ronaldinho,Deco en Eto'o.)quote:
het tegenovergesteldequote:
Xabi Prieto, rechtsbuiten van Real Sociedad. Hele week al geruchten dat hij aangetrokken zou worden. Laatste nieuws is dat er morgen weer verder wordt onderhandeld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:15 schreef Black-Death het volgende:
Terug van vakantie..
Wie is die Xabier Priesto of zoiets?
rechtshalf die hopelijk rechtsbuiten kan spelen ;Pquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Xabi Prieto, rechtsbuiten van Real Sociedad. Hele week al geruchten dat hij aangetrokken zou worden. Laatste nieuws is dat er morgen weer verder wordt onderhandeld.
Ik zou het ze niet nadoen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:45 schreef TheJanitor het volgende:
[afbeelding]
Respect.. Een Ajax doolhof![]()
Ajax.nl
Vooruitquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
rechtshalf die hopelijk rechtsbuiten kan spelen ;P
Die gozer is toch ook al begin 40?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Urzaiz komt jullie kant op volgens Marca
Enig idee wat er ongeveer verteld wordt verder? Volgens wiki speelt hij zelfs al bij Ajax,quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Wie is dat nou weer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Ken jij hem? Is ie goed?quote:
Marca is betrouwbaar?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Enig idee wat er ongeveer verteld wordt verder? Volgens wiki speelt hij zelfs al bij Ajax,.
Hm nou ja met zijn ervaring misschien leuk voor de CL Vriendje van Gabri soms?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:
Vorig seizoen was eigenlijk zijn laaste seizoen betaald voetbal
Waarom niet gelijk van Hooijdonk gevraagd?
Die kent de Nederlandse taal tenminste.
Hij heeft 1 jaar in de CL mogen spelenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hm nou ja met zijn ervaring misschien leuk voor de CL Vriendje van Gabri soms?
Bron Trouw, toch wel betrouwbaar...quote:Spits Urzaiz (35) naar Ajax
AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft zich versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De gelouterde spits van Athletic Bilbao ondertekent een contract voor een jaar bij de Amsterdamse club.
Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. ,,Hij is zo fit als een hoentje'', liet technisch directeur Martin van Geel weten.
Hij heeft ook interlands gespeeld toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft 1 jaar in de CL mogen spelen![]()
Ja 25 stuks. De laatste in het jaar 1875quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hij heeft ook interlands gespeeld toch?
Hij zegt zelf dat hij al medisch is gekeurd en naar Ajax gaat..quote:
Hij was al gestopt, dus ik denk niet dat FC UWV een transfersom vraagt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef Vale17 het volgende:
transfervrij hoop ik
Die vergeet je niet lijkt me...quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja 25 stuks. De laatste in het jaar 1875
1. Van Hooijdonk is een lulquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:
Vorig seizoen was eigenlijk zijn laaste seizoen betaald voetbal
Waarom niet gelijk van Hooijdonk gevraagd?
Die kent de Nederlandse taal tenminste.
Jammer dat Roger er niet meer is, had je toch zomaar een groepje van 4 voor klaverjassen kunnen hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:48 schreef BigFire het volgende:
ok.. laten we hopen dat dit een extratje is en niet 1 van de 2 aankopen die we verwachten
misschien wel gehaald als zetje in de rug voor Prieto om toch te komen
1.88quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:50 schreef TheJanitor het volgende:
Het is ook niet de transfer waar ik op hoopte maar Jaap is ook 35 dus ga nou niet doen alsof hij bejaard is. Weet niet hoe groot hij is maar hij lijkt me gehaald als pinchhitter/bankzitter. Weet iemand hoe groot deze man is?
Hij is Europees kampioen onder de 17 in 1988quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oeh, een talentjequote:Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hij is Europees kampioen onder de 17 in 1988![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KaREYQHM6lI&mode=related&search=quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef BobbyHill het volgende:
Kent iemand hem? Is hij de grote kopsterke spits die Ten Cate bedoelde?
quote:Spits Urzaiz (35) naar Ajax
AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft zich versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De gelouterde spits van Athletic Bilbao ondertekent een contract voor een jaar bij de Amsterdamse club.
Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. ,,Hij is zo fit als een hoentje'', liet technisch directeur Martin van Geel weten.
,,We hebben onze pinchhitter binnen'', vervolgde hij. ,,Ismael wordt de tweede man achter Klaas-Jan Huntelaar. Hij gaat als breekijzer dienen, als targetman, om een verdedigende muur te slechten. Hij heeft uiteraard ingestemd met die rol.''
Urzaiz debuteerde zestien jaar geleden in de Spaanse profliga bij Albacete. Daarna speelde hij voor Celta Vigo, Rayo Vallecano, Salamanca en Espanyol. Vanaf 1996 kwam hij uit voor Athletic Bilbao. Voor die club maakte hij 115 treffers in 366 wedstrijden. Urzaiz mocht bij Bilbao transfervrij vertrekken.
trouw.nl
Nou ja, hij kan (kon) wel een potje voetballenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KaREYQHM6lI&mode=related&search=
Zo te zien wel.
Vond ik ook jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:56 schreef BobbyHill het volgende:
Filmpje ziet er goed uit, voor wat het waard is
Idd. Ziet er trouwens uit als een typische speler die Ajax in de laatste minuut de das omdoetquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef BobbyHill het volgende:
En van Geel weet echt wel wat hij doetLijkt me een prima (transfervrije) aankoop.
Is het ook, kan nog best een aardig potje voetballen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef BobbyHill het volgende:
En van Geel weet echt wel wat hij doetLijkt me een prima (transfervrije) aankoop.
Ben benieuwd wat hij aan salaris zal opstrijken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef BobbyHill het volgende:
Vorig seizoen 3 doelpunten in 26 wedstrijdenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:02 schreef Pritt het volgende:
Aardig scoringsgemiddelde dus ik heb er vertrouwen in!
Dat zeg ik: Niet verkeerd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vorig seizoen 3 doelpunten in 26 wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |