abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:40:48 #1
52871 Blight
Supersized.
pi_51621924
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51621992
Trabelsi mag toch transfervrij weg bij Manchester City?
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:45:34 #3
52871 Blight
Supersized.
pi_51622054
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Dat is al jaren het probleem. Er komt altijd een periode waarin er net ff teveel key-spelers uitvallen, op dat moment verspeelt Ajax zo'n 3-4 weken onnodig punten en wordt PSV kampioen.

Lijkt me verdomme eens tijd om te leren van de fouten uit het verleden......

Je hoeft niet elke positie 3 keer te hebben, maar op de risico plekken (zwakke of kaartpakkende spelers) moet je zeker 1 goeie vervanger hebben. En geen gelul over "ja maar dan kan speler X niet altijd spelen" das dan jammer... Niemand is groter dan de club.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:19 schreef Blight het volgende:
Ik ben het wel met je eens, maar niet met de manier waarop je stelt dat het tijd wordt voor Ajax om van haar fouten te leren. Mijns inziens heeft Ajax deze fout namelijk al erkent. Spelers als Delorge en Colin zijn namelijk prima voetballers die genoegen nemen met een rol in een rotatiesysteem, dan wel een rol als reserve speler. Ajax heeft zich dit jaar nog voor dat de verkoop van spelers plaats heeft gevonden versterkt in de breedte. Nu is het zaak dat Ajax de verkochte spelers met de juiste namen weet te vervangen. Lukt dat dan heb je een sterke én brede selectie voor het seizoen 2007/2008.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Werder Bremen uit was wat mij betreft de hardste les van de afgelopen jaren. Een half elftal afwezig en er waren geen vervangers voorhanden. Delorge en Colin zijn misschien geen indrukwekkende namen maar ze garanderen wel een zeker basisniveau.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:27 schreef Blight het volgende:
My point exactly. Zeer welkome spelers bij Ajax. Bankzitters met kwaliteit, en nog veel belangrijker: ervaring. Die jonge honden in moeten zetten in een wedstrijd zoals die tegen Bremen is killing.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik geef toe dat ik die 2 niet echt heel goed ken, maar op papier lijken me dat echt geen toppers hoor, hooguit invallers ofzo.

Ik doel dus op spelers die bij blessures van Stam, Davids, Huntelaar, Sneijder (niet allemaal tegelijk) die plek iig tot tevredenheid kunnen invullen zonder eigenlijk meteen puntverlies. Dit was afgelopen seizoen echt wel het geval.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:30 schreef Blight het volgende:
Ik beweer ook niet dat Delorge en Colin toppers zijn, maar het zijn wel spelers met voldoende kwaliteiten om een aantal wedstrijden een positie van een sleutelspeler in te kunnen vullen. Draai je een heel seizoen met een Delorge of Colin in de basis dan win je geen prijzen, maar als stand-in's voor de sleutelspelers zullen ze het prima doen. Delorge en Colin hebben in ieder geval de nodige ervaring op gedaan bij andere clubs. Ik verwacht dat zij het beter zullen doen dan een jongen uit de eigen jeugd die opeens voor de leeuwen wordt gegooid. Natuurlijk zie ik liever spelers van een wat groter kaliber bij Ajax, maar die nemen nu eenmaal geen genoegen met een plaats op de reservebank.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Is ook zo. Maar we zullen toch iets moeten doen. Of een totaal andere medische begeleiding of toch wat spelers met een minder groot ego.

Het is niet de enige reden, maar zeker een hoofdreden waarom Ajax de laatste jaren net naast de prijzen grijpt.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als ik terugkom op mijn bovenstaande post over Werder Bremen-uit dan zie ik daarin een belangrijke reden waarom we naast de prijzen pakken. Het basisniveau is niet hoog genoeg. Daar komt bij dat we relatief gezien veel geblesseerde spelers hebben (al jaren) en de vervangers van die spelers hebben een basisniveau wat te laag is. Mannen als Anita, Donald: hartstikke mooi maar ze staan niet opeens op om je elftal te dragen.
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij dat als Ajax toch met de halve wereld samenwerkingsverbanden aangaat dat ze eens bij Milan in MilanLab moeten gaan kijken. De resultaten daar zijn echt verbluffend.
Samenvatting: spelers voor de breedte zijn okay en Ajax moet iets doen aan de kwaliteiten van de medische zaken. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51622072
Trabelsi vind ik nog steeds onbegrijpelijk. Man. City...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:46:34 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51622088
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Geld, geld geld. Zaakwaarnemers, moesten ze verbieden...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_51622094
quote:
Een echte broodvoetballer dus.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:52:12 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51622268
Hatem Trabelsi is te duur voor de bank en voor de basis hoeft hij van mij niet te komen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:52:53 #8
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_51622282
Trabelsi had gerekend op een transfer naar Arsenal of een andere topclub maar toen ie daar niet door de medische keuring kwam kon ie moeilijk terug.
Jawel, je keek.
pi_51622336
Trabelsi was te blessuregevoelig in zijn laatste jaar bij Ajax
pi_51622396
Trabelsi hoeft wat mij betreft niet terug te komen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:59:10 #11
184336 Vale17
Divide et impera
pi_51622496
Wellicht over een jaartje Zuiverloon
pi_51622586
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:59 schreef Vale17 het volgende:
Nee, hopen dat Oga lang blijft, de held
pi_51622602
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
Hatem Trabelsi is te duur voor de bank en voor de basis hoeft hij van mij niet te komen.
De beste rechtsback die we de afgelopen 10 jaar hebben gehad..... Hij zou het van mij nog even mogen proberen. Als je Colin wel haalt......
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_51622625
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nee, hopen dat Oga lang blijft, de held
Meen je dat nu?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:04:59 #15
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_51622672
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:03 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Meen je dat nu?
Oga is zeker geen held, maar wel een degelijke speler.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_51622716
Ogararu wordt dit seizoen pas een echte held. Ik heb zo'n vermoeden.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:06:19 #17
52871 Blight
Supersized.
pi_51622720
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:59 schreef Vale17 het volgende:
Zuiverloon is niet beter dan Colin. Zelfde type speler bovendien. Hoewel Zuiverloon nog wel meer kan groeien dan dat Colin dat zal doen, waarschijnlijk.
pi_51622837
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Ogararu wordt dit seizoen pas een echte held. Ik heb zo'n vermoeden.
Hij schiet idd in de 89st minuut de 2-1 tegen PSV erin.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_51622915
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:04 schreef stefmans het volgende:

[..]

Oga is zeker geen held, maar wel een degelijke speler.
Precies, en aanvallend doet hij weleens leuke dingen.
pi_51623016
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Precies, en aanvallend doet hij weleens leuke dingen.
Vergeet niet dat het pas zn eerste seizoen was bij Ajax. Nieuwe (buitenlandse) spelers spelen dan vrijwel nooit hun beste seizoen in dienst van Ajax. Kan alleen nog maar beter worden en gezien de grote hoeveelheid wedstrijden die hij heeft gespeeld, waarvan veel ook gewoon voldoende tot goed, kan Ogararu een hele goede speler worden.

En dan nog dat gerucht van Davids.

Oh, en nu ook Van der Wiel kapot. Wanneer houden die blessures eens op?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:17:45 #21
131729 jna
pi_51623063
Ogararu heeft enorm moeten wennen aan alles in Nederland dus voor een eerste seizoen heeft ie het gewoon goed gedaan.
Jawel, je keek.
pi_51623187
Chivu was ook niet bepaald direct een held, met z'n tweehonderd rode kaarten
Woo-loo-loo!
pi_51623252
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:17 schreef jna het volgende:
Ogararu heeft enorm moeten wennen aan alles in Nederland dus voor een eerste seizoen heeft ie het gewoon goed gedaan.
Ik schrijf hem zeker ook nog niet af hoor! Maar hij blijft zo iets onzekers over zich hebben..... beetje gevalletje de Ridder. Het zit er wel in maar komt er nooit echt uit.
pi_51623367
Vandaag 18:45: Studio Sport: Verslag persconferentie Ajax

Ben benieuwd.
pi_51623376
Waar moet die persco over gaan?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:33:56 #26
52871 Blight
Supersized.
pi_51623487
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:29 schreef sjimz het volgende:

Ben benieuwd.
  • Presentatie van het omgetoverde stadion. Rode stoeltjes!
  • Presentatie van de nieuwe spelers. Delgado en Milevsky.
  • Presentatie van beoogde jaarcijfers. Miljoenen!

.
  • I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
    pi_51623521
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 12:29 schreef kevin6188 het volgende:
    Waar moet die persco over gaan?
    Zal wel een informeel iets zijn, met één op één interviews (?)
      donderdag 19 juli 2007 @ 12:40:33 #28
    37809 Doezelhaar
    Tot het gaatje...
    pi_51623673
    Zolang ze maar niet aankondigen dat Davids de domste keuze uit zijn leven heeft gemaakt en naar dat Oostelijke prutploegje verkast. Maar dat zie ik in de komende 100 jaar niet gebeuren.
    pi_51623760
    Davids gaat echt niet weg hoor.
    pi_51623825
    quote:
    Trabelsi is/was een geweldenaar.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_51623885
    Persconferentie zal wel weinig boeiend zijn. Laat ze gvd eens met aankopen komen, gisteren zou toch een akkoord bereikt worden met Prieto?
    pi_51623928
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 12:48 schreef devv05 het volgende:
    Persconferentie zal wel weinig boeiend zijn. Laat ze gvd eens met aankopen komen, gisteren zou toch een akkoord bereikt worden met Prieto?
    Gisteren kwam er ook weer een bericht naar buiten dat ze vrijdag weer zouden gaan praten. Ik weet ook niet meer wat je moet geloven.
    pi_51623937
    Persconferentie ergens te volgen?
    pi_51623945
    Studio Sport vanavond.
      donderdag 19 juli 2007 @ 12:51:06 #35
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_51623970
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 12:29 schreef sjimz het volgende:

Ben benieuwd.
    Als het nu aangekondigd wordt, ben ik bang dat het maar 1 ding kan betekenen. Sneijder is verkocht. Lijkt me niet dat ze nu al voor Xabier Prieto besluiten een persconferentie uit gaan zenden.

Aan de andere kant, als het echt zulk belangrijk nieuws zou zijn, zou AT5 hem wel Live uitzenden.
      donderdag 19 juli 2007 @ 12:51:27 #36
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_51623976
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 12:51 schreef twi het volgende:

[..]

Als het nu aangekondigd wordt, ben ik bang dat het maar 1 ding kan betekenen. Sneijder is verkocht. Lijkt me niet dat ze nu al voor Xabier Prieto besluiten een persconferentie uit gaan zenden.
    Zal wel ja .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_51624020
    Als Sneijder wordt verkocht, lijkt het me wel heel sterk dat Ajax daar een persco voor belegt. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.

De partij die koopt belegt dan een bijeenkomst voor de pers.
    pi_51624046
    quote:

[..]

Aan de andere kant, als het echt zulk belangrijk nieuws zou zijn, zou AT5 hem wel Live uitzenden.
    Volgens mij is er altijd één dag tijdens het trainingskamp in De Lutte dat de pers mag komen. Er zullen wel interviews gehouden worden met spelers. En Ten Cate zal wel om tijd uit te sparen een persconferentie geven waarin vragen gesteld kunnen worden. Het zal wel gaan over:
    -Ev. vertrek Sneijder.
    -Xabier Prieto.
    -Luis Suarez.
    -Oefenwedstrijden
    - Blessures.

Wellicht dat hij nog iets zegt over transfers, maar ik verwacht weinig spectaculairs.
    pi_51624109
    Het lijkt me ook niet dat Ajax zelf een persconferentie organiseert voor het vertrek van een speler. Ik denk ook dat het gewoon een gezellig vragenuurtje wordt met weinig nieuws.
    Woo-loo-loo!
    pi_51624124
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 12:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Volgens mij is er altijd één dag tijdens het trainingskamp in De Lutte dat de pers mag komen. Er zullen wel interviews gehouden worden met spelers. En Ten Cate zal wel om tijd uit te sparen een persconferentie geven waarin vragen gesteld kunnen worden. Het zal wel gaan over:
    -Ev. vertrek Sneijder.
    -Xabier Prieto.
    -Luis Suarez.
    -Oefenwedstrijden
    - Blessures.

Wellicht dat hij nog iets zegt over transfers, maar ik verwacht weinig spectaculairs.
    Kortom, een boel nietszeggend geblaat.
      donderdag 19 juli 2007 @ 12:56:56 #41
    45648 D1
    Religieus spookrijder
    pi_51624125
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 12:40 schreef Doezelhaar het volgende:
    Zolang ze maar niet aankondigen dat Davids de domste keuze uit zijn leven heeft gemaakt en naar dat Oostelijke prutploegje verkast. Maar dat zie ik in de komende 100 jaar niet gebeuren.
    Ik zie edje nog niet veranderen van een Davids in een Davidenko.
    Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
      donderdag 19 juli 2007 @ 13:00:00 #42
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51624200
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 12:56 schreef BobbyHill het volgende:
    Het lijkt me ook niet dat Ajax zelf een persconferentie organiseert voor het vertrek van een speler. Ik denk ook dat het gewoon een gezellig vragenuurtje wordt met weinig nieuws.
    Gewoon een beetje ontspannen en gezellig praatje: er is goed getraind, sfeer is goed en men kijkt met vertrouwen uit naar start van competitie en voorronde CL. Men hoopt dat de speelrsgroep bij elkaar blijft en er komen nog spelers bij, wie wil men niet zeggen. Zoiets zal het wel worden!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      donderdag 19 juli 2007 @ 13:01:48 #43
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_51624240
    quote:
    Kan me nou ook niet voorstellen dat ajax 'zomaar' een persconferentie gaat beleggen.
    For those involved, No explanation is necessary
    For those who are not, No explanation is possible
    pi_51624303
    quote:

[..]

Ben er ook bang voor ja
    Porcupine Tee - Normal
    pi_51624324
    quote:
    ''We hebben er alles aan gedaan om onze twee topspelers te behouden, maar dit bod van Real Madrid konden we niet afslaan. Wesley Sneijder en Klaas Jan Huntelaar vertrekken per direct naar Real Madid, met de transfer van beide spelers is een bedrag van 65 miljoen euro gemoeid''
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 19 juli 2007 @ 13:05:14 #46
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_51624325
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gewoon een beetje ontspannen en gezellig praatje: er is goed getraind, sfeer is goed en men kijkt met vertrouwen uit naar start van competitie en voorronde CL. Men hoopt dat de speelrsgroep bij elkaar blijft en er komen nog spelers bij, wie wil men niet zeggen. Zoiets zal het wel worden!
    Inderdaad. Een ouderwetse nieuwswaarde van nul komma nul.
    pi_51624367
    Mocht er sowieso wat belangrijks worden vertelt, dan moet dat al van tevoren uitlekken, lijkt mij.
      donderdag 19 juli 2007 @ 13:07:53 #48
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51624405
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Kan me nou ook niet voorstellen dat ajax 'zomaar' een persconferentie gaat beleggen.
    Doen ze altijd, net zoals er iedere vrijdag (gedurende het seizoen) standaard een vragenuurtje is voor de pers.
      donderdag 19 juli 2007 @ 13:09:00 #49
    131729 jna
    pi_51624439
    Is gewoon een vragenuurtje joh
    Jawel, je keek.
      donderdag 19 juli 2007 @ 13:09:19 #50
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_51624450
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:06 schreef Urquhart het volgende:
    Mocht er sowieso wat belangrijks worden vertelt, dan moet dat al van tevoren uitlekken, lijkt mij.
    Ajax kennende wel.
      donderdag 19 juli 2007 @ 13:10:33 #51
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_51624490
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Doen ze altijd, net zoals er iedere vrijdag (gedurende het seizoen) standaard een vragenuurtje is voor de pers.
    Ook pre season ja?
    Dacht dat dat alleen was gedurende het seizoen, is bij PSV ook zo namelijk.
    For those involved, No explanation is necessary
    For those who are not, No explanation is possible
    pi_51624590
    quote:
    Hoofdrol Sneijder
    door onze Telesportredactie
    OLDENZAAL - Ondanks de aanhoudende transferverhalen blijft Wesley Sneijder gewoon presteren. Gisteravond was hij de uitblinker in het derde oefenduel dat Ajax sinds zaterdag afwerkte. Hoofdklasser Quick'20, onderscheiden met de Rinus Michels Award voor de beste jeugdopleiding in het amateurvoetbal, werd weggespeeld: 0-8.

Sneijder bleef op het biljartlaken in Oldenzaal negentig minuten staan en maakte drie fraaie treffers. Daarnaast stelde hij met een meesterlijke assist Jeffrey Sarpong in staat te scoren. In de tweede helft ging het hard en regende het kansen.

Ook John Goossens kwam nog aan bod. De speler van Jong Ajax diende zich 's ochtends te melden in De Lutte in verband met het aantal blessures. Naast Jan Vertonghen, Nicolae Mitea en Gregory van der Wiel waren ook Mitchell Donald en Laurent Delorge niet inzetbaar. Het is vooral twijfelachtig of Donald de trip naar Schotland zal halen.

Quick'20 - Ajax 0-8 (0-2). Doelpunten: Sneijder (3), Sarpong (2), Kennedy (2), Huntelaar.

Waarom schrijft de Telegraaf niet gewoon Bacircioglu maar Kennedy Lezen die gasten teveel op Fok ofzo?
      donderdag 19 juli 2007 @ 13:15:10 #53
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_51624622
    Al die oefenwedstrijden e.d., laat het seizoen maar weer beginnen!
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_51624646
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:14 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Waarom schrijft de Telegraaf niet gewoon Bacircioglu maar Kennedy Lezen die gasten teveel op Fok ofzo?
    Volgens mij staat er Kennedy op zn shirt, nietwaar? Dan zal dat de reden wel zijn.
      donderdag 19 juli 2007 @ 13:18:41 #55
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51624719
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:10 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ook pre season ja?
    Zo'n perspraatje is bij Ajax ook standaard in de voorbereiding, volgens mij ieder jaar op de vrijdag in het trainingskamp. Er wordt niets verteld, allemaal clichées en ik verwacht er dan ook helemaal niks van.
    pi_51624736
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zo'n perspraatje is bij Ajax ook standaard in de voorbereiding, volgens mij ieder jaar op de vrijdag in het trainingskamp. Er wordt niets verteld, allemaal clichées en ik verwacht er dan ook helemaal niks van.
    Maar het is vandaag donderdag
    pi_51624803
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar het is vandaag donderdag
    Ja, maar in de voorbereiding worden niet alleen op zondag (/in de weekends) wedstrijden gespeeld.
    pi_51624853
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:21 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ja, maar in de voorbereiding worden niet alleen op zondag (/in de weekends) wedstrijden gespeeld.
    Dat heeft toch niets met mijn antwoord op de stelling van Montana te maken?
    pi_51625124
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:23 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat heeft toch niets met mijn antwoord op de stelling van Montana te maken?
    Las het een niet helemaal goed, maar van de dagen waarop dingen nu gebeuren zou ik me even niets aantrekken.
    pi_51625332
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 12:33 schreef Blight het volgende:

[..]

• Presentatie van het omgetoverde stadion. Rode stoeltjes!
  • Presentatie van de nieuwe spelers. Delgado en Milevsky.
  • Presentatie van beoogde jaarcijfers. Miljoenen!

.
  • Waar komt dat gerucht van Delgado vandaan Milevsky is toch nog niets over bekend?
      donderdag 19 juli 2007 @ 13:41:36 #61
    131729 jna
    pi_51625400
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:39 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Waar komt dat gerucht van Delgado vandaan Milevsky is toch nog niets over bekend?
    Daar gaat die persco natuurlijk niet echt over
    Jawel, je keek.
    pi_51625412
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:39 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Waar komt dat gerucht van Delgado vandaan Milevsky is toch nog niets over bekend?
    Het gerucht Delgado speelt zelfs al langer dan het gerucht Milevskiy.
    Beide zullen wel broodjes aap zijn.
    pi_51625462
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:41 schreef jna het volgende:

[..]

Daar gaat die persco natuurlijk niet echt over
    Dat snap ik

Maar ik lees die namen hier steeds vaker dus vroeg me af of die geruchten enigzins waar zijn.. kennelijk niet dus.
    pi_51625485
    Ik denk inderdaad dat we niet veel wijzer worden van deze persconferentie.

Sneijder moet toch ook snappen, dat ze hem nu niet meer kunnen laten gaan? Na Perez, Babel en De mul? Nog 1 jaartje spelen is toch ook geen ramp?
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_51625629
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 12:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Trabelsi is/was een geweldenaar.
    Eens, laat maar terugkomen.

En als we dit bericht moeten geloven, is Valencia afgehaakt voor Sneijder...
    quote:
    Valencia haalt Gonzalez voor Sneijder
    19-07-07
    Volgens voetbalonline is Lucho Gonzalez de aankoop die Wesley Sneijder moet doen vergeten. De Argentijn staat op dit moment onder contract bij Porto, Valencia was al eerder geïnteresseerd in de Argentijn. Door deze ontwikkelingen lijkt de transfer van Sneijder naar Valencia nu echt definitief van de baan.

Valencia zou 18 miljoen betalen voor Lucho Gonzalez en dat is dus waarschijnlijk ook de maximale prijs geweest die ze voor Sneijder hadden willen betalen. De actie van Ajax om de vraagprijs te verhogen naar 30 miljoen heeft dus het gewenste effect gehad
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_51625752
    Dat is wel beter als het echt waar is
    AFC AJAX
    pi_51625764
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het gerucht Delgado speelt zelfs al langer dan het gerucht Milevskiy.
    Beide zullen wel broodjes aap zijn.
    Maar als ze komen dan is dat heel mooi
    pi_51625817
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:15 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Volgens mij staat er Kennedy op zn shirt, nietwaar? Dan zal dat de reden wel zijn.
    pi_51625821
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:48 schreef Longmen het volgende:

[..]

Eens, laat maar terugkomen.

En als we dit bericht moeten geloven, is Valencia afgehaakt voor Sneijder...
    [..]
    Zou super zijn.
    Porcupine Tee - Normal
    pi_51625901
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:53 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Zou super zijn.
    Nu Real nog...
    pi_51625983
    Tering die Portugese ploegen verdienen fucking veel geld op de transfermarkt. Na Christiano Ronaldo denken ze dat alles wat uit Portugal komt automatisch goed is ofzo.
    lollig
    pi_51626204
    Fuck Portugal ik haat hunn erg
    AFC AJAX
    pi_51626351
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:14 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Het was op verzoek van Kennedy zelf om zijn voornaam op zijn shirt te hebben en niet zijn achternaam.. Dus waarschijnlijk neemt de journalistiek dat zo over..
    pi_51626369
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:55 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nu Real nog...
    Is al afgehaakt
    pi_51626487
    Hoe laat wordt die persconferentie eigenlijk gehouden?
    pi_51626519
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef andre347 het volgende:

[..]

Is al afgehaakt
    Die zijn nog steeds op zoek naar zo'n type speler hoor.
    Ze hebben net NEE te horen gekregen van Iniesta, daar hadden ze maarliefst 60 miljoen voor over.
    Dus juich niet te snel..
      donderdag 19 juli 2007 @ 14:15:29 #77
    131729 jna
    pi_51626546
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 14:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die zijn nog steeds op zoek naar zo'n type speler hoor.
    Ze hebben net NEE te horen gekregen van Iniesta, daar hadden ze maarliefst 60 miljoen voor over.
    Dus juich niet te snel..
    Voor 50M mogen ze Sneijder hebben
    Jawel, je keek.
    pi_51626753
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 14:13 schreef Urquhart het volgende:
    Hoe laat wordt die persconferentie eigenlijk gehouden?
    Kan allang al afgelopen zijn zelfs. Als het straks al in het Sportjournaal komt zal het wel niet heel laat op de middag worden.
    pi_51626788
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 14:21 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Kan allang al afgelopen zijn zelfs. Als het straks al in het Sportjournaal komt zal het wel niet heel laat op de middag worden.
    Komt vanavond pas op het sportjournaal
    pi_51626794
    Maduro weg na volgend seizoen?
    quote:
    "Ik hoop op een goed seizoen bij Ajax. In je laatste jaar bij Ajax wil je toch vlammen. Ik speel er al mijn hele leven en dan zit die club toch in je hart. Komende weken gaan we weer praten, maar nu ga ik me eerst concentreren op de voorbereiding", zegt hij tegen RTV Noord-Holland.
    pi_51626811
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Komt vanavond pas op het sportjournaal
    I know. Grote kans dat het vanmiddag al op een site als Sportweek staat, hoor.
      donderdag 19 juli 2007 @ 14:23:28 #82
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51626841
    pi_51626943
    Dat is 1
    AFC AJAX
      donderdag 19 juli 2007 @ 14:30:05 #84
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_51627024
    quote:
    Wat staat daar?

Edit: oo transfer van die portugees naar Valencia
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_51627037
    quote:
    ehm wat staat er ongeveer?
      donderdag 19 juli 2007 @ 14:33:48 #86
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51627075
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 14:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Wat staat daar?
    Ivan Helguera (Real Madrid) en Lucho Gonzalez (FC Porto) zouden beide in Ermelo gepresenteerd moeten worden als nieuwe spelers van Valencia, met beide clubs (en investeringsmaatschappij MSI) zou al bijna een akkoord bereikt zijn, volgens Marca dan.
    pi_51627116
    Mooi.
    pi_51627254
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef andre347 het volgende:

[..]

Is al afgehaakt
    Iniesta is afgehaakt (terecht) dus Sneijder zou een serieuze optie zijn:
    quote:
    Real Madrid gaat kiezen tussen 'dure' Iniesta en Sneijder
    19-07-07
    Real Madrid lijkt in zijn zoektocht naar een drijvende kracht op het middenveld een keuze te gaan maken tussen Wesley Sneijder en Andrés Iniesta van grote aartsrivaal Barcelona. Nadat de Madrilenen eerder al Javier Saviola van de Catalanen overnamen, heeft de Spaanse kampioen volgens de Spaanse krant Marca nu ook zijn zinnen gezet op Iniesta. Met de nieuwe belangstelling voor de 23-jarige Iniesta heeft Ajacied Wesley Sneijder dus geduchte concurrentie gekregen voor een eventuele transfer naar Real Madrid.

Mocht Iniesta daadwerkelijk de overstap van Barça naar Real Madrid maken, dan zal de club van Ruud van Nistelrooy diep in de buidel moeten tasten. Iniesta heeft in zijn contract bij Barcelona immers een clausule die voorschrijft dat de middenvelder niet voor minder dan zestig miljoen euro weg mag. Eerder deze week werd duidelijk dat Real Madrid ook bovenmatige belangstelling heeft voor Sneijder
    pi_51627291
    Hopelijk Iniesta
    AFC AJAX
    pi_51627337
    Dat bericht over die persconferentie doet het aandeel Ajax wel stijgen

pi_51627410
    Nu Ajax weet dat Real 60 miljoen wilde uitgeven voor Iniesta, zou ik geen genoegen meer nemen met 20 miljoen voor Sneijder
    Woo-loo-loo!
      donderdag 19 juli 2007 @ 14:49:41 #92
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_51627412
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 14:42 schreef Longmen het volgende:

[..]

Iniesta is afgehaakt (terecht) dus Sneijder zou een serieuze optie zijn:
    [..]
    Leuk hoor, al die clausules. Zestig miljoen voor Iniesta, wat al geruime tijd bekend is. Toch wordt hij als serieuze optie genoemd door Real Madrid. Dan kun je als Ajax zijnde dus hoe langer hoe meer vragen voor Sneijder. Tachtig miljoen voor Kaka, zestig voor Iniesta, veertig voor Fabregas. Dan klinkt die 32,5 lang niet zo gek als dat 't van de week nog deed.
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef BobbyHill het volgende:
    Nu Ajax weet dat Real 60 miljoen wilde uitgeven voor Iniesta, zou ik geen genoegen meer nemen met 20 miljoen voor Sneijder
    GMTA
    pi_51627450
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 14:44 schreef BonJovi het volgende:
    Hopelijk Iniesta
    Die gaat echt niet naar Madrid....
    pi_51627456
    Precies is ook helemaal niet gek
    AFC AJAX
    pi_51627546
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef twi het volgende:

[..]

Leuk hoor, al die clausules. Zestig miljoen voor Iniesta, wat al geruime tijd bekend is. Toch wordt hij als serieuze optie genoemd door Real Madrid. Dan kun je als Ajax zijnde dus hoe langer hoe meer vragen voor Sneijder. Tachtig miljoen voor Kaka, zestig voor Iniesta, veertig voor Fabregas. Dan klinkt die 32,5 lang niet zo gek als dat 't van de week nog deed.
    [..]

GMTA
    Precies! Betalen dus Real !!
    pi_51627554
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 13:10 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ook pre season ja?
    Koeman hield hem ook afgelopen vrijdag, dus lijkt erop dat PSV dat net als Ajax ook voor het seizoen doet.
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
      donderdag 19 juli 2007 @ 15:01:03 #97
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_51627701
    quote:
    quote:
    ‘Valencia presenteert aankopen in Ermelo’
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 19 juli om 13:50

Niet alleen sloeg Valencia gisteren haar tenten op in Ermelo, ook heeft voorzitter Juan Bautista Soler nog grote plannen voor het verblijf op Nederlandse bodem. De preses wil namelijk de presentatie van Lucho González en Iván Helguera in Ermelo laten plaatsvinden.
    Klik hier!
    Volgens het Spaanse persagentschap EFE nadert de Spaanse topclub een akkoord met zowel Real Madrid als FC Porto. De Portugese topclub lijkt vandaag nog in te stemmen met een bod van achttien miljoen euro, terwijl de Madrilenen met een bod van twee miljoen euro voor Helguera genoegen lijken te nemen.

Hierdoor lijkt de transfer van Wesley Sneijder definitief van de baan. De Ajacied kwam door de halsstarrige houding van Porto opnieuw in beeld, maar door de hoge vraagprijs van de Amsterdammers én het verhoogde bod op de Argentijnse middenvelder is zijn komst vrijwel onwaarschijnlijk.

Trainer Quique Sánchez Flores wenste naast de komst van een middenvelder ook nog een centrumverdediger en lijkt met de komst van Helguera zijn wens ingewilligd te zien worden. Vorig seizoen moest de 32-jarige verdediger in het Santiago Bernabéu genoegen nemen met een plaats op de reservebank. Daarnaast stamt zijn salaris nog uit het tijdperk van de gulle Florentino Pérez en staat de landskampioen alleen daarom al welwillend tegenover een vertrek.

González (26) heeft pas twee seizoenen in het Estádio do Dragão achter de rug, maar een vertrek lijkt onvermijdbaar. Niet alleen in de competitie zelf, maar ook in Europees verband liet de Argentijn van zich spreken. Op de Copa America bleven zijn optredens tot één basisplaats en twee invalbeurten beperkt.
    !

[ Bericht 62% gewijzigd door Blight op 19-07-2007 15:08:30 ]
      donderdag 19 juli 2007 @ 15:13:53 #98
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_51628080
    Op Vi.nl staat nu weer dat Iniesta wrs komt, dus dan geen Sneijder naar Real. Maar goed, we zien het wel.
      donderdag 19 juli 2007 @ 15:16:18 #99
    131729 jna
    pi_51628153
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:13 schreef S-Two het volgende:
    Op Vi.nl staat nu weer dat Iniesta wrs komt, dus dan geen Sneijder naar Real. Maar goed, we zien het wel.
    Waar staat dat dan op vi.nl
    Jawel, je keek.
    pi_51628208
    quote:
    Iniesta gaat niet naar Madrid,
    quote:
    Nothing but Barça

As for a story that has appeared today (Thursday) in Madrid based sports paper 'Marca' stating that Real Madrid are interested in paying his release clause, Iniesta told us: “I’ve been told about that and I’m very surprised. I can’t do anything about it but I’d like to insist once again that I want to stay here. When I say I want to retire in Barça, I say it with all my heart. And my wishes are above everything else”.

Iniesta is very excited by the arrival of the new signings and is upbeat about the 2007-08 season: “Last season hurt and I want to get even. A great team is being put together and I’ll be part of it”.
    http://www.fcbarcelona.co(...)7/n070719101316.html
    pi_51628227
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef twi het volgende:

zestig voor Iniesta,
    Er staat niet dat er 60 miljoen geboden is maar dat dat in zijn contract staat

Kan me ook niet voorstellen dat ze 60 miljoen bieden voor hem.
    pi_51628267
    Sneijder moet gewoon blijven
    AFC AJAX
    pi_51628349
    30 Miljoen voor Sneijder vangen en dan een vervanger halen voor 15 miljoen.
    lollig
    pi_51628452
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:18 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Er staat niet dat er 60 miljoen geboden is maar dat dat in zijn contract staat
    Klopt, Madrid wou zijn afkoop clausule van 60 miljoen wel betalen.
      donderdag 19 juli 2007 @ 15:27:35 #105
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51628493
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Klopt, Madrid wou zijn afkoop clausule van 60 miljoen wel betalen.
    Hadden ze wereldwijd maar van die clausules in de contracten.
    pi_51628532
    quote:
    Sneijder gaat nog eerder naar Feyenoord, dan Iniesta ooit naar Madrid zou gaan...
    pi_51628603
    Och, beetje vage dingen zijn het.. Als je Henry nu wilt hebben moet je meer dan 300 miljoen betalen..
    Die dingen slaan nergens op, ze zijn zo absurd hoog dat er haast nooit gebruik van wordt gemaakt.
    Die van Iniesta (60 miljoen) is nog relatief laag en zal wel opgekrikt worden bij zijn volgende contract.
    pi_51628660
    Hoe graag ik ook wil dat Sneijder blijft, voor 30 miljoen moet je 'm gewoon verkopen.
      donderdag 19 juli 2007 @ 15:33:18 #109
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51628675
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:29 schreef Longmen het volgende:

[..]

Sneijder gaat nog eerder naar Feyenoord, dan Iniesta ooit naar Madrid zou gaan...
    Nee, man. Feyenoord kan Wesley Sneijder helemaal niet betalen, terwijl dat in het geval van Real Madrid en Andrés Iniesta natuurlijk niet het geval is.
    pi_51628686
    Ja precies! en devv05 mooie onderschrift trouwens
    AFC AJAX
    pi_51628737
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, man. Feyenoord kan Wesley Sneijder helemaal niet betalen, terwijl dat in het geval van Real Madrid en Andrés Iniesta natuurlijk niet het geval is.
    Dit voorbeeld gaat puur even over de clubliefde
    Feyenoord heeft toch geld nav de talentenpool?
    pi_51628824
    quote:
    'Iniesta wordt architect van Real Madrid'

19/7/2007 15:00

Javier Saviola is misschien niet de enige speler die Barcelona voor Real Madrid verruilt. In de Spaanse hoofdstad wordt verlangd naar Andrés Iniesta.

Volgens het dagblad Marca moet de 23-jarige middenvelder de architect van het nieuwe Real Madrid worden. De geboren Castilliaan heeft een clausule in zijn contract waarin staat dat hij niet mag vertrekken voor minder dan zestig miljoen euro.

Iniesta is afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van Barcelona. In 2002 liet coach Louis van Gaal de kleine technicus debuteren. In het bewuste artikel van Marca wordt Wesley Sneijder overigens niet genoemd.

Bron: VI
    Geloof er alleen niet veel van
    Woo-loo-loo!
    pi_51628902
    Gek dat VI daar nu pas mee komt trouwens. Het is alweer tegen gesproken door Iniesta, ook al zegt dat natuurlijk niets.
    Woo-loo-loo!
      donderdag 19 juli 2007 @ 15:42:52 #114
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_51629020
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:37 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Geloof er alleen niet veel van
    Dat bericht bedoelde ik inderdaad. Al is de kop natuurlijk wel weer lekker verdraaid.
      donderdag 19 juli 2007 @ 15:43:13 #115
    37300 StarGazer
    Anesthetize
    pi_51629032
    Iniesta
    Porcupine Tee - Normal
      donderdag 19 juli 2007 @ 15:43:42 #116
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51629049
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:39 schreef BobbyHill het volgende:
    Gek dat VI daar nu pas mee komt trouwens. Het is alweer tegen gesproken door Iniesta, ook al zegt dat natuurlijk niets.
    VI valt niet echt meer serieus te nemen, zeker de website niet meer.
      donderdag 19 juli 2007 @ 15:45:59 #117
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_51629136
    De heren van VI zijn regelmatig te laat met de berichtgeving en worden ook steeds vaker betrapt op rasechte papegaai-journalistiek. De papieren versie is nog wel betrouwbaar, maar de website van VI staat vol met loze geruchten, uit de lucht gegrepen statistieken en als klap op de vuurpijl schandalig slechte photoshop competities.
    pi_51629402
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:45 schreef Blight het volgende:
    De heren van VI zijn regelmatig te laat met de berichtgeving en worden ook steeds vaker betrapt op rasechte papegaai-journalistiek. De papieren versie is nog wel betrouwbaar, maar de website van VI staat vol met loze geruchten, uit de lucht gegrepen statistieken en als klap op de vuurpijl schandalig slechte photoshop competities.
    De snor heeft ook vaak anti ajax uitspraken.
    Ik stap steeds vaker over op sportweek.
      donderdag 19 juli 2007 @ 15:56:42 #119
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51629516
    Vroeger was ik geabonneerd op de VI, maar ik vond het maar een kutblad worden. Toen mijn abonnement was beëindigd, lag er nog een half jaar aan VI's in het plastic. De site vind ik ook niets, amateursites zijn tegenwoordig vele malen sneller, dus waarom zou je op VI.nl moeten kijken? Jammer adt VI een soort alleenheerser is in NL qua voetbaljournalistiek, want een beetje concurrentie zou goed zijn!
    pi_51629581
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:45 schreef Blight het volgende:
    Niet te vergeten de dramatisch slechte en verschrikkelijk onbetrouwbare polls, die vervolgens nog tot nieuwsbericht worden verheven ook.

Staat er opeens iets van 'Ajax is titelkandidaat nummer 1'. Klik je het aan uit nieuwsgierigheid naar wie dat nou gezegd zal hebben, is het de uitkomst van een vage internetpoll, die puur is gebaseerd op clubvoorkeur.
    Woo-loo-loo!
    pi_51629600
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
    Vroeger was ik geabonneerd op de VI, maar ik vond het maar een kutblad worden. Toen mijn abonnement was beëindigd, lag er nog een half jaar aan VI's in het plastic. De site vind ik ook niets, amateursites zijn tegenwoordig vele malen sneller, dus waarom zou je op VI.nl moeten kijken? Jammer adt VI een soort alleenheerser is in NL qua voetbaljournalistiek, want een beetje concurrentie zou goed zijn!
    Dat blad " Johan" vond ik toen erg goed. Helaas pikte de snor het niet en heeft deze uit de markt geconcureert.
    Maar dat is niet echt vergelijkbaar met de VI, Sportweek is met zn voetbal denk het enige alternatief...
      donderdag 19 juli 2007 @ 16:16:56 #122
    37809 Doezelhaar
    Tot het gaatje...
    pi_51630137
    Ik ben gestopt met de VI in 2001. Was abbonnee vanaf 1992.. zonde van het blad, het ging zo keihard achteruit! Ik heb nog VI's thuis liggen met Bergkamp in een TDK shirt me dunkt..
      donderdag 19 juli 2007 @ 16:18:17 #123
    37809 Doezelhaar
    Tot het gaatje...
    pi_51630180
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat blad " Johan" vond ik toen erg goed. Helaas pikte de snor het niet en heeft deze uit de markt geconcureert.
    Maar dat is niet echt vergelijkbaar met de VI, Sportweek is met zn voetbal denk het enige alternatief...
    Ach, het is hetzelfde als met zijn programma. Dat is na het weggaan van Genee bergafwaarts gegaan.
      donderdag 19 juli 2007 @ 16:19:06 #124
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_51630210
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ach, het is hetzelfde als met zijn programma. Dat is na het weggaan van Genee bergafwaarts gegaan.
    Nee, dat is na het vertrek van Genee in een ravijn gestort.
      donderdag 19 juli 2007 @ 16:22:27 #125
    37809 Doezelhaar
    Tot het gaatje...
    pi_51630320
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, dat is na het vertrek van Genee in een ravijn gestort.
    Het had soms zijn hoogtepuntjes nog wel. Dus noem het een stijle berg.
    pi_51631063

Respect.. Een Ajax doolhof

Ajax.nl
      donderdag 19 juli 2007 @ 17:15:31 #127
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_51631956
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor Geen zelf, die vind ik bij Talpa ook helemaal niets meer.
    pi_51632222
    Ineista(controlerende alleskunner) is toch een hele andere speler dan Sneijder(echte nr. 10)
    pi_51632850
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 15:43 schreef StarGazer het volgende:
    Iniesta
      donderdag 19 juli 2007 @ 17:53:17 #130
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_51633005
    zzZZzZzz Martin wakker worden!
      donderdag 19 juli 2007 @ 17:59:15 #131
    131729 jna
    pi_51633150
    quote:
    Sterchele kiest voor Club Brugge
    Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 19 juli om 15:04

François Sterchele heeft de knoop doorgehakt. De aanvaller van Germinal Beerschot speelt de komende jaren voor Club Brugge, dat hem weg wist te kapen voor de neus van tal van andere geïnteresseerde clubs.

In een eerder stadium leek SC Heerenveen met de 25-jarige Rode Duivel aan de haal te gaan. De Friezen waren al akkoord met Germinal, maar de speler zelf besloot uiteindelijk toch van de overstap af te zien.

Het afgelopen seizoen liet Sterchele zich met 21 treffers kronen tot topscorer van de Belgische Jupiler League, waarna de interessestroom op gang kwam. Ook Standard Luik mengde zich in de strijd, maar uiteindelijk bleek Club Brugge het slagvaardigst.

Club, dat het afgelopen seizoen op een zeer teleurstellende zesde positie eindigde, betaalt zo’n drie miljoen euro voor de spits.
    Ik wil nou wel eens weten wie die pinchhitter wordt
    Jawel, je keek.
      donderdag 19 juli 2007 @ 18:55:26 #132
    131729 jna
    pi_51634613
    Gewoon een standaard persco dus
    Jawel, je keek.
    pi_51634616
    Spectaculaire persconferentie zeg.
      donderdag 19 juli 2007 @ 18:56:32 #134
    37300 StarGazer
    Anesthetize
    pi_51634638
    Pffffff vermoeiend
    Porcupine Tee - Normal
    pi_51634869
    Waar kijken jullie het
    AFC AJAX
      donderdag 19 juli 2007 @ 19:05:07 #136
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_51634899
    Wat heb ik 'gemist'?
      donderdag 19 juli 2007 @ 19:08:11 #137
    62687 Ajaxfan
    Look out for me
    pi_51634981
    Dat Ten Cate geen nieuws had.
    * Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
    pi_51635046
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef Blight het volgende:
    Wat heb ik 'gemist'?
    Niks dus.
    Interview met Sneijder, dat hij weg wil maar ook geen moeite heeft met nog n jaar blabla,wat we allemaal al wisten. Nog wat lege vragen aan KJH en aan Henk.
    Echt niets nieuws
    pi_51635763
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 19:05 schreef Blight het volgende:
    Wat heb ik 'gemist'?
    Dat Sneijder de taxi van Huntelaar ging aanduwen.
    pi_51635974
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 19:30 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat Sneijder de taxi van Huntelaar ging aanduwen.
      donderdag 19 juli 2007 @ 19:37:03 #141
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_51635991
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef Ajaxfan het volgende:
    Dat Ten Cate geen nieuws had.
    wat een saaie bende
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_51636299
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 19:37 schreef Houniet het volgende:

[..]

wat een saaie bende
    Wat had je dan verwacht
      donderdag 19 juli 2007 @ 19:56:13 #143
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_51636592
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 19:47 schreef andre347 het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht
    Dat Henk zou melden dat z'n matties van Barcelona over zouden komen. (Ronaldinho,Deco en Eto'o.)
    pi_51637198
    Terug van vakantie..

Wie is die Xabier Priesto of zoiets?
    Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
      donderdag 19 juli 2007 @ 20:20:15 #145
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_51637353
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 19:47 schreef andre347 het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht
    het tegenovergestelde
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      donderdag 19 juli 2007 @ 20:35:07 #146
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_51637925
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 20:15 schreef Black-Death het volgende:
    Terug van vakantie..

Wie is die Xabier Priesto of zoiets?
    Xabi Prieto, rechtsbuiten van Real Sociedad. Hele week al geruchten dat hij aangetrokken zou worden. Laatste nieuws is dat er morgen weer verder wordt onderhandeld.
    -link verwijderd, niet terugplaatsen-
    pi_51638015
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Xabi Prieto, rechtsbuiten van Real Sociedad. Hele week al geruchten dat hij aangetrokken zou worden. Laatste nieuws is dat er morgen weer verder wordt onderhandeld.
    rechtshalf die hopelijk rechtsbuiten kan spelen ;P
    pi_51638321
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 16:45 schreef TheJanitor het volgende:
    [afbeelding]

Respect.. Een Ajax doolhof

Ajax.nl
    Ik zou het ze niet nadoen.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
      donderdag 19 juli 2007 @ 20:51:09 #149
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_51638578
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

rechtshalf die hopelijk rechtsbuiten kan spelen ;P
    Vooruit
    pi_51639808
    pi_51639878
    quote:
    Die gozer is toch ook al begin 40?
      donderdag 19 juli 2007 @ 21:29:48 #152
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_51639895
    quote:
    Enig idee wat er ongeveer verteld wordt verder? Volgens wiki speelt hij zelfs al bij Ajax, .
      donderdag 19 juli 2007 @ 21:32:11 #153
    34079 dantes_inferno86
    ik heb altijd gelijk
    pi_51639990
    AS meldt het ook. Hij zou het zelf gezegd hebben dus het lijkt me wel waar.
    Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
    He had a black case in his hands
    Went through the back door and pulled out his gold companion
    He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
    pi_51640030
    Staat dat hij al medisch gekeurd is vandaag en dat hij vandaag nog een contract tekent.
    Hij zegt dat ie er zin aan heeft, ook omdat Ajax CL speelt.
    pi_51640064
    quote:
    Wie is dat nou weer?
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    pi_51640094
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:34 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wie is dat nou weer?
    http://www.youtube.com/watch?v=yVuvyGvGnqE
    Zit er lekker in
    pi_51640125
    Pinchhitter zeker? Bij Transfermarkt staat dat hij zijn carriere beeindigt.
    pi_51640126
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:34 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wie is dat nou weer?

Dit is hem
    pi_51640160
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dit is hem
    Ken jij hem? Is ie goed?
    pi_51640170
    Hij is inmiddels al 36 ofzo maar heeft toch aardig wat interlands voor Spanje gespeeld
    pi_51640238
    quote:
    Marca is betrouwbaar?
    lollig
    pi_51640338
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:29 schreef Blight het volgende:

[..]

Enig idee wat er ongeveer verteld wordt verder? Volgens wiki speelt hij zelfs al bij Ajax, .

pi_51640349
    Vorig seizoen was eigenlijk zijn laaste seizoen betaald voetbal
    Waarom niet gelijk van Hooijdonk gevraagd?
    Die kent de Nederlandse taal tenminste.
    pi_51640367
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:
    Hm nou ja met zijn ervaring misschien leuk voor de CL Vriendje van Gabri soms?
    pi_51640442
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef Longmen het volgende:

[..]

Hm nou ja met zijn ervaring misschien leuk voor de CL Vriendje van Gabri soms?
    Hij heeft 1 jaar in de CL mogen spelen
    pi_51640461
    quote:
    Spits Urzaiz (35) naar Ajax
    AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft zich versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De gelouterde spits van Athletic Bilbao ondertekent een contract voor een jaar bij de Amsterdamse club.
    Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. ,,Hij is zo fit als een hoentje'', liet technisch directeur Martin van Geel weten.
    Bron Trouw, toch wel betrouwbaar...
    pi_51640474
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij heeft 1 jaar in de CL mogen spelen
    Hij heeft ook interlands gespeeld toch?
      donderdag 19 juli 2007 @ 21:46:25 #168
    184336 Vale17
    Divide et impera
    pi_51640494
    transfervrij hoop ik
    pi_51640513
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:45 schreef Longmen het volgende:

[..]

Hij heeft ook interlands gespeeld toch?
    Ja 25 stuks. De laatste in het jaar 1875
    pi_51640516
    Ajax trekt spits Ismael Urzaiz aan
    Het ANP meldt zojuist dat Ajax zich heeft versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De gelouterde spits van Athletic Bilbao ondertekent een contract voor een jaar bij de Amsterdamse club. Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. ,,Hij is zo fit als een hoentje'', liet technisch directeur Martin van Geel weten.

En zo heb je opeens een spits
    pi_51640531
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:38 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Marca is betrouwbaar?
    Hij zegt zelf dat hij al medisch is gekeurd en naar Ajax gaat..
    Die komt wel.

Hij is wel al aardig op leeftijd heur.
    Zal wel als breekijzer/pinchitter gehaald zijn.
    pi_51640533
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef Vale17 het volgende:
    transfervrij hoop ik
    Hij was al gestopt, dus ik denk niet dat FC UWV een transfersom vraagt.
    pi_51640561
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die vergeet je niet lijkt me...
    pi_51640564
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:
    1. Van Hooijdonk is een lul
    2. Van Hooijdonk scoort zelfs als pinchitter niet meer
    3. Van Hooijdonk is een...oh zie punt 1.

En dan neem ik het anti-Feyenoord sentiment nog niet eens mee in m'n beoordeling
    Woo-loo-loo!
      donderdag 19 juli 2007 @ 21:48:16 #175
    164106 Bullebak
    Omdat bier.
    pi_51640578
    wtf

Geef mij maar Amsterdam
      donderdag 19 juli 2007 @ 21:48:53 #176
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_51640601
    ok.. laten we hopen dat dit een extratje is en niet 1 van de 3 aankopen die we verwachten

misschien wel gehaald als zetje in de rug voor Prieto om toch te komen
    "We hebben die flair, we hebben die jus!"
    "Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
    pi_51640642
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:48 schreef BigFire het volgende:
    ok.. laten we hopen dat dit een extratje is en niet 1 van de 2 aankopen die we verwachten

misschien wel gehaald als zetje in de rug voor Prieto om toch te komen
    Jammer dat Roger er niet meer is, had je toch zomaar een groepje van 4 voor klaverjassen kunnen hebben.
    pi_51640656
    Het is ook niet de transfer waar ik op hoopte maar Jaap is ook 35 dus ga nou niet doen alsof hij bejaard is. Weet niet hoe groot hij is maar hij lijkt me gehaald als pinchhitter/bankzitter. Weet iemand hoe groot deze man is?
    pi_51640700
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:50 schreef TheJanitor het volgende:
    Het is ook niet de transfer waar ik op hoopte maar Jaap is ook 35 dus ga nou niet doen alsof hij bejaard is. Weet niet hoe groot hij is maar hij lijkt me gehaald als pinchhitter/bankzitter. Weet iemand hoe groot deze man is?
    1.88
    pi_51640705
    35 jaar . Haal dan Kanu ffs. Maar goed, tis maar een pinchhitter.
    pi_51640708
    quote:

[..]

Hij is Europees kampioen onder de 17 in 1988
      donderdag 19 juli 2007 @ 21:51:26 #182
    156145 Lucifer_Doosje
    Licht ontvlambaar
    pi_51640723
    Urzaiz komt in het kader van de verjonging?
    Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
    lucifer FTW!!!!
    pi_51640731
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef Longmen het volgende:

[..]

Hij is Europees kampioen onder de 17 in 1988
    Oeh, een talentje .
    pi_51640736
    Kent iemand hem? Is hij de grote kopsterke spits die Ten Cate bedoelde?
    Woo-loo-loo!
    pi_51640803
    quote:

[..]

Is wel een redelijk goede speler hoor, wordt alleen ook een dagje ouder.

Je kan duidelijk merken dat Ten Cate het naar zijn zin had in Spanje.
    Hij vind het blijkbaar leuke mensen. Ben benieuwd of er nog meer Spanjaarden naar de Arena komen.
    pi_51640835
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef BobbyHill het volgende:
    Kent iemand hem? Is hij de grote kopsterke spits die Ten Cate bedoelde?
    http://www.youtube.com/watch?v=KaREYQHM6lI&mode=related&search=

Zo te zien wel.
      donderdag 19 juli 2007 @ 21:54:10 #187
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_51640851
    quote:
    Spits Urzaiz (35) naar Ajax
    AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft zich versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De gelouterde spits van Athletic Bilbao ondertekent een contract voor een jaar bij de Amsterdamse club.

Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. ,,Hij is zo fit als een hoentje'', liet technisch directeur Martin van Geel weten.

,,We hebben onze pinchhitter binnen'', vervolgde hij. ,,Ismael wordt de tweede man achter Klaas-Jan Huntelaar. Hij gaat als breekijzer dienen, als targetman, om een verdedigende muur te slechten. Hij heeft uiteraard ingestemd met die rol.''

Urzaiz debuteerde zestien jaar geleden in de Spaanse profliga bij Albacete. Daarna speelde hij voor Celta Vigo, Rayo Vallecano, Salamanca en Espanyol. Vanaf 1996 kwam hij uit voor Athletic Bilbao. Voor die club maakte hij 115 treffers in 366 wedstrijden. Urzaiz mocht bij Bilbao transfervrij vertrekken.

trouw.nl

- Edgar Davids
    pi_51640897
    Toch knap dat ze het zo goed stil hebben weten te houden!
    pi_51640942
    pi_51640967
    Filmpje ziet er goed uit, voor wat het waard is
    Woo-loo-loo!
    pi_51640992
    quote:
    Nou ja, hij kan (kon) wel een potje voetballen . En ach, voor de laatste 20 minuten.
      donderdag 19 juli 2007 @ 21:57:40 #192
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_51641000
    Urzaiz, toen ik het las dacht ik echt van: wtf

Maar ik heb er vertrouwen in, denk dat ie er wel wat ballen inprikt
    pi_51641010
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:56 schreef BobbyHill het volgende:
    Filmpje ziet er goed uit, voor wat het waard is
    Vond ik ook ja
    pi_51641104
    En van Geel weet echt wel wat hij doet Lijkt me een prima (transfervrije) aankoop.
    Woo-loo-loo!
    pi_51641177
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef BobbyHill het volgende:
    En van Geel weet echt wel wat hij doet Lijkt me een prima (transfervrije) aankoop.
    Idd. Ziet er trouwens uit als een typische speler die Ajax in de laatste minuut de das omdoet . Nu hebben we er zelf eentje.
    pi_51641196
    quote:
    Is het ook, kan nog best een aardig potje voetballen.
    Bovendien prima te gebruiken als pinchitter, hij is behoorlijk kopsterk en heeft een goed schot.
    Zou me niets verbazen als hij aardig wat speelminuten gaat maken, heeft enorm veel ervaring in La Liga natuurlijk.
    pi_51641207
    quote:
    Ben benieuwd wat hij aan salaris zal opstrijken.
    pi_51641214
    Aardig scoringsgemiddelde dus ik heb er vertrouwen in!
    pi_51641250
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:02 schreef Pritt het volgende:
    Aardig scoringsgemiddelde dus ik heb er vertrouwen in!
    Vorig seizoen 3 doelpunten in 26 wedstrijden
    pi_51641293
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vorig seizoen 3 doelpunten in 26 wedstrijden
    Dat zeg ik: Niet verkeerd.
    pi_51641304
    Opvallend dat er echt he-le-maal niks is gelekt. Goed werk .
    pi_51641318
    Ik vind het geen gekke oplossing. Laten we eerlijk zijn, Huntelaar is onze nummer een spits dus een absolute topper komt niet om op de bank te zitten. Natuurlijk is niemand groter dan de club, maar dat krijg je niet voor elkaar. Gratis, ervaren, kopsterk: uitstekende zet van van Geel lijkt me.
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:06:30 #203
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_51641378
    niet vergeten dat Roger en Juanfran hopeloos mislukt zijn. ik ben voorlopig skeptisch.

- Edgar Davids
    pi_51641433
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef BigFire het volgende:
    niet vergeten dat Roger en Juanfran hopeloos mislukt zijn. ik ben voorlopig skeptisch.
    Ja en, Gabri is wel geslaagd.
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:08:04 #205
    131729 jna
    pi_51641447
    En toch had ik liever Kanu gezien
    Jawel, je keek.
    pi_51641453
    Ow hij kwam nog tot 8 treffers vorig seizoen
    Mijn excuses.
    quote:
    Urzaiz na elf seizoenen weg bij Bilbao
    donderdag, 21 juni 08:03

Na elf seizoenen heeft Athletic Bilbao een cultheld minder. Ismael Urzaiz (35) heeft besloten om de Baskische club te verlaten en zal morgen op een persconferentie waarschijnlijk zijn besluit om definitief te stoppen kenbaar maken.

Urzaiz, die als bijnaam El Tanque heeft, genoot zijn jeugdopleiding bij Real Madrid, maar kwam niet verder dan een invalbeurt in het Europa Cup-duel tegen Odense in het seizoen 1990/1991. Na omzwervingen bij Albacete, Celta de Vigo, Rayo Vallecano, Salamanca en Espanyol kwam hij elf jaar geleden terecht in Baskenland.

In het San Mamés groeide hij door de jaren heen uit tot een clubicoon. Zo speelde hij 419 duels voor Los Leones en wist hij 116 maal het net te vinden in de Primera División. De laatste twee jaar moest de 25-voudig international (acht treffers) genoegen nemen met een rol als pinchhitter, maar kwam hij desondanks het voorbije seizoen toch tot acht treffers.

Ondanks het feit dat hij over enkele aanbiedingen uit het Premiership beschikt, lijkt het besluit van Urzaiz om te stoppen vast te staan. De afgelopen maanden weigerde hij al om zijn aflopende verbintenis met één seizoen te verlengen.
    El Tanque!
    pi_51641462
    quote:
    En Gabri meer dan geslaagd. Het zegt natuurlijk weinig allemaal.

Maar ik vind het wel erg leuk en opvallend dat hij toch niet wil stoppen om bij Ajax door te gaan. Het is best een grote naam, ookal is hij oud.
    pi_51641515
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
    Urzaiz, die als bijnaam El Tanque heeft,
    Zijn bijnaam heeft hij in ieder geval al mee
    Doet me wel aan een PSVer denken
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:09:55 #209
    95236 marcb1974
    Dakshin Ray
    pi_51641527
    Urzaiz was best een goede speler. Hopen dat hij nog een jaar zijn doelpunten mee kan pakken
    stupidity has become as common as common sense was before
    pi_51641548
    El Tanque
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:10:30 #211
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_51641549
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:07 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ja en, Gabri is wel geslaagd.
    ja maar Gabri kenden we allemaal al en heeft jarenlang bij Barca gespeeld. is van een hele andere orde.

- Edgar Davids
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:10:34 #212
    131729 jna
    pi_51641550
    quote:
    Ze hebben wel allebei een onvergetelijke indruk achter gelaten. Juanfran z'n feestje op de lat en Roger z'n stralende lach en natuurlijk z'n balletsprong.
    Jawel, je keek.
    pi_51641552
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
    Ow hij kwam nog tot 8 treffers vorig seizoen
    Mijn excuses.
    In een competitie die een stuk zwaarder is dan de eredivisie.
      Moderator / Redactie Sport donderdag 19 juli 2007 @ 22:10:39 #214
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_51641559
    Ik hoop dat hij het goed doet
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:12:14 #215
    131729 jna
    pi_51641610
    Goede bijnaam wel voor een pinchhitter
    Jawel, je keek.
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:13:54 #216
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_51641674
    Dus nu hebben we een rots, een pitbull en een tank in het elftal. Verrassend.
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:14:55 #217
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_51641714
    WTF WIE IS DIT
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:15:36 #218
    131729 jna
    pi_51641742
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef w00h00 het volgende:
    WTF WIE IS DIT
    ISMAEL URZAIZ
    Jawel, je keek.
    pi_51641786
    quote:
    'Arsenal lonkt naar Davids'

19-7-2007

Edgar Davids staat in de belangstelling van Arsenal Kiev uit Oekraïne. Dat meldt De Telegraaf donderdag.
    Volgens de krant heeft de club nog geen officieel bod uitgebracht bij Ajax voor de 34-jarige middenvelder. Davids zou echter niet mogen vertrekken.
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:17:55 #220
    154446 steve-urkel
    Did I Do That??
    pi_51641838
    Deze spits is best een goeie... naast extebarria was het een 5 tot 10 jaar geleden onderdeel van het spitsenkoppel van spanje.. nog steeds een echte pinchhitter, alleen met een iets vermoeider lichaam.
    pi_51641839

Het is in ieder geval een bask, net als Prieto
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:18:44 #222
    15600 BB-King
    Long live the King!
    pi_51641872
    En dan Feyenoord uitlachen omdat ze Mols nog als pinchhiter erbij namen.

Okay, hij mag dan in La Liga redelijk gepresteerd hebben, maar dit is toch geen aanwinst?
    Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:20:24 #223
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_51641946
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:15 schreef jna het volgende:

[..]

ISMAEL URZAIZ
    ECHT? DÉ ISMAEL?

Wie heeft er wat meer info over deze speler??
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:22:45 #224
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_51642081
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef BB-King het volgende:

Okay, hij mag dan in La Liga redelijk gepresteerd hebben, maar dit is toch geen aanwinst?
    Grote sterke pinchhitter die weet waarvoor hij gehaald is. Kan goed koppen, is erg belangrijk voor een pinchhitter. Mols vind ik toch minder een pinchhitter.

En een aanwinst is het zeker wel.
    pi_51642087
    quote:

Klopt, ik zou ook meer blij met een topspeler zoals Den Ouden die op mag komen draven in oefenpotjes ed.
    pi_51642089
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:20 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Deze man legt het je in het engels uit..
    http://www.youtube.com/watch?v=1VGpUUymSVE&mode=related&search=

perfecte pinchitter dus
    pi_51642098
    Sterke spits. Altijd handig als je er in de laatste minuten niet door kan komen. Goede aankoop. Jonge spelers moet je niet als pinchhitter halen.
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:24:32 #229
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_51642108
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:20 schreef w00h00 het volgende:

[..]

ECHT? DÉ ISMAEL?

gast, lees even het topic door in plaats van te schreeuwen wie dit is en een youtube filmpje te plaatsen die al 2x voorbij is gekomen.

- Edgar Davids
    pi_51642128
    Hier wat uitgebreidere informatie:
    quote:
    Ajax heeft zich versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De spits van Athletic Bilbao tekent een contract voor een seizoen bij Ajax. Urzaiz wordt de door Ten Cate gewenste pinch-hitter. Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. Maandag zal hij zich aansluiten bij de selectie van Ajax.

Martin van Geel op Planet.nl: "Hij is zo fit als een hoentje. We hebben onze pinchhitter binnen. Ismael wordt de tweede man achter Klaas-Jan Huntelaar. Hij gaat als breekijzer dienen, als targetman, om een verdedigende muur te slechten. Hij heeft uiteraard ingestemd met die rol."

Urzaiz speelde elf seizoenen voor Athletic Bilbao. Tegenover Spaanse media liet hij weten dat hij in het weekend terugkeert naar Spanje om enkele zaken af te handelen en zich vervolgens maandag bij de selectie van Ajax zal aansluiten. 'Ajax toonde interesse en het is rondgekomen. Ze gaan Champions league spelen. Ik kijk er naar uit om voor deze club te mogen spelen." het kostte hem weinig tijd om te beslissen naar Amsterdam te gaan. De historie van Ajax en de gesprekken met ten cate overtuigden hem direct, zo liet hij weten.
    Ismael Urzaíz volgens VI.nl
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:26:01 #231
    95236 marcb1974
    Dakshin Ray
    pi_51642162
    quote:

Mols laat al ene paar jaar niets meer zien. Urzaiz wel zo te horen.
    stupidity has become as common as common sense was before
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:28:30 #232
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_51642264
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    Hier wat uitgebreidere informatie:
    [..]

Ismael Urzaíz volgens VI.nl
    thnx daar heb ik wat aan!
    pi_51642394
    Goede transfer
    pi_51642404
    Prima aankoop als pinchhitter, lekker veel ervaring dus dat is prima. Zal er ook geen eentje zijn die opeens gaat zeuren dat hij speelminuten wil.

Hij is zelfs geloof ik al een keer topscoorder van Spanje geweest.
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:34:02 #235
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_51642473
    Zo me hart is weer rustig.

Even alles op een rijtje gezet. Ken die hele man niet, maar het lijkt me een logische aankoop in de ogen van Van Geel en HtC.

Urzaiz is primera division waardig, bereidbaar om als breekijzer te figureren, veel ervaring op hoog niveau en transfervrij.

Het zal me benieuwen, benieuwd wanneer hij aansluit bij de selectie.
    pi_51642484
    Hij kon ook voor Sunderland tekenen.
    pi_51642561
    Nu op nederland 3 het sportjournaal, daar kan je het zien.
    pi_51642615
    pi_51642737
    Goed rugnummer

Ben benieuwd, ken hem wel van naam maar zal me benieuwen of hij van waarde kan zijn!
      Trouwste user 2022 donderdag 19 juli 2007 @ 22:42:49 #240
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_51642889
    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      Trouwste user 2022 donderdag 19 juli 2007 @ 22:43:36 #241
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_51642916
    Slotje

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_51642932
    pi_51642973
    Ismael Urzaiz speelde in 11 seizoenen 367 competitiewedstrijden voor Athletic Bilbao en scoorde daarin 116 keer.

Dat noem ik is statistieken! 1 op drie lopen in Bilbao is gewoon goed.
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_51643082
    Netjes gedaan! Van Geel kom maar op we willlen meer: P
    AFC AJAX
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:49:16 #245
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:51:39 #246
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_51643259
    Dat is één. Nog twee heeft Van Geel er voor ons in petto. Suarez en Delgado zou geweldig zijn.
    pi_51643331
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef w00h00 het volgende:
    Dat is één. Nog twee heeft Van Geel er voor ons in petto. Suarez en Delgado zou geweldig zijn.
    Spaanstalige enclave
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_51643369
    Raul erbij
    AFC AJAX
    pi_51643603
    Zeg wat voor houthakker is dit nou weer?
      donderdag 19 juli 2007 @ 22:59:54 #250
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_51643645

I don't care what you say about me.
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:00:09 #251
    144213 Adidah
    Het was wraak
    pi_51643655
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
    Iemand die benen gaat breken in het strafschopgebied .
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:01:00 #252
    131729 jna
    pi_51643694
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
    Ik had ook liever een type dat eerst 6 scharen doet, vervolgens 3 akka's en daarna een panna als pinchhitter gehad
    Jawel, je keek.
    pi_51643762
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef jna het volgende:

[..]

Ik had ook liever een type dat eerst 6 scharen doet, vervolgens 3 akka's en daarna een panna als pinchhitter gehad
    pi_51643783
    quote:

[..]

Juist ja, zulke spelers hebben we nodig. Dit klinkt gewoon als de Kolka van Amsterdam. Maar ben in ieder geval blij voor Gabri, blij dat ze samen heerlijke Paëlla kunnen maken uit hun eigen keuken.
    pi_51643811
    quote:

[..]

Ivan Gabrich was te duur
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:04:36 #256
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51643897
    Mensen die hem niet kennen, moeten niet meteen negatief reageren. Ismael Urzaiz presteert al jaren goed in de PD, als zo iemand naar Ajax wil komen als back-up voor KJH, mag je héél blij zijn.
    pi_51643901
    quote:

[..]

Bericht van Cyberia was al goed + de quote van jna erbij is priceless
    AFC AJAX
    pi_51643905
    Die Delgado mag overigens wel komen ja.
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:04:51 #259
    144213 Adidah
    Het was wraak
    pi_51643907
    Stam, Davids en Urzaiz...dat gaat beuken worden .
    pi_51643932
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef M0NTANA het volgende:
    Mensen die hem niet kennen, moeten niet meteen negatief reageren. Ismael Urzaiz presteert al jaren goed in de PD, als zo iemand naar Ajax wil komen als back-up voor KJH, mag je héél blij zijn.
    Juist..!
    pi_51643952
    quote:
    Mensen die hem niet kennen, moeten niet meteen negatief reageren.
    Dat was ook iedereen toen jij Jenner graag bij Ajax zag komen toch? .
    pi_51643962
    quote:
    Ik ben er wel blij mee hoor
    AFC AJAX
    pi_51644000
    Ik weet écht niet wat ik van die gast moest denken, 3 goals in 26 wedstrijden . Was Geert den Ouden geen betere keuze?
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:08:28 #264
    131729 jna
    pi_51644072
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
    Ik weet écht niet wat ik van die gast moest denken, 3 goals in 26 wedstrijden . Was Geert den Ouden geen betere keuze?
    8 goals vorig seizoen hoor
    Jawel, je keek.
    pi_51644077
    quote:
    De 3 goals die ik zei was onjuiste info.
    Hij had er 8 inliggen!
    pi_51644082
    Hij is perfect als backup om potten te breken, we mogen zoals Montana blij zijn dat hij komt.
    AFC AJAX
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:09:16 #267
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51644117
    quote:
    8 treffers, pannekoek: http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=553ae9

En in de PD is dat een heel respectabel aantal.
    pi_51644121
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

De 3 goals die ik zei was onjuiste info.
    Hij had er 8 inliggen!
    Oké duidelijk, 5 goals meer dus. Hmmm dan heb ik niks gezegd.
    pi_51644192
    quote:
    Hij heeft ook één seizoen wat minder gepresteerd hoor.. Afgelopen seizoen keurig acht doelpunten gemaakt wat gewoon enorm knap is in La Liga.

Hij is beresterk, kan uitstekend koppen, heeft een goed schot en kan bovendien aardig voetballen..
    Deze man met Geert den Ouden vergelijken slaat dan ook nergens op.

Noem jij eens een betere speler die zin heeft om de de bank te gaan zitten om af en toe als breekijzer in te vallen omdat Huntelaar de nr.1 spits is..

Ik vind dit een prima transfer van Ajax.
    Een goede oplossing voor komend seizoen.
    pi_51644193

Ben benieuwd dan...
    pi_51644231
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij heeft ook één seizoen wat minder gepresteerd hoor.. Afgelopen seizoen keurig acht doelpunten gemaakt wat gewoon enorm knap is in La Liga.

Hij is beresterk, kan uitstekend koppen, heeft een goed schot en kan bovendien aardig voetballen..

Noem jij eens een betere speler die zin heeft om de de bank te gaan zitten om af en toe als breekijzer in te vallen omdat Huntelaar de nr.1 spits is..

Jij volgt de Spaanse competitie 24/7 dus jij weet het ook beter dan mij. Ik geloof je.
    pi_51644239
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

helemaal mee eens. Als je in 8 jaar 1 op 3 loopt in de PD dan doe je het gewoon goed.

Die kop van Fontein
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:11:46 #273
    131729 jna
    pi_51644240
    Wat is die Fontein toch een enorme "bal" zeg
    Jawel, je keek.
    pi_51644331
    Maar we krijgen nog twee aanvallers aldus van Geel?
    pi_51644390
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
    Maar we krijgen nog twee aanvallers aldus van Geel?
    1 voor links en 1 voor rechts lijkt mij.
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:14:58 #276
    165720 Aanvoerder
    Fascist Jew!
    pi_51644392
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef jna het volgende:
    Vreselijk ja.
    pi_51644431
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef F1Bas het volgende:

[..]

1 voor links en 1 voor rechts lijkt mij.
    Suarez sowieso dus . En die Delgado, op wat voor positie speelt ie?
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:16:19 #278
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51644443
    Sowieso, wie wil er nou naar een club komen, ervan uitgaande dat je weleens het hele seizoen op de bank kan zitten en blij mag zijn met een enkele invalbeurt? Echte toppers denken daar niet eens over na. Ismael Urzaiz heeft zich bewezen en ziet het zitten, ik denk dat we hier héél blij mee moeten zijn!
    pi_51644538
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 22:28 schreef w00h00 het volgende:

[..]

thnx daar heb ik wat aan!
    Ach jah.. beetje zoekwerk levert zo makkelijk info op.. volgende keer niet zo trippen maat
    pi_51644576
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:16 schreef M0NTANA het volgende:
    Sowieso, wie wil er nou naar een club komen, ervan uitgaande dat je weleens het hele seizoen op de bank kan zitten en blij mag zijn met een enkele invalbeurt? Echte toppers denken daar niet eens over na. Ismael Urzaiz heeft zich bewezen en ziet het zitten, ik denk dat we hier héél blij mee moeten zijn!
    Zeker weten.. contractueel opgenomen dat ie pinchhitter is met de uitleg daarvan.. ideaal toch
    pi_51644595
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Suarez sowieso dus . En die Delgado, op wat voor positie speelt ie?
    Delgado is een spits die ook rechtsbuiten kan spelen en eventueel zelfs linksbuiten.
    pi_51644599
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Jij volgt de Spaanse competitie 24/7
    Das waar, maar het is ook weer niet zo dat ik hem wekelijks heb zien spelen.
    Maar heb hem wel een paar keer aan het werk gezien, en hij is niet zo lomp als hij eruit ziet in het veld.
    Hij kan behoorlijk voetballen. Belangrijkste voor Ajax is dat hij sterk is, kopsterk is, een bal vast kan houden en een goed schot heeft. Dat zijn dingen die voor een pinchitter (kutwoord) goed van pas komen.
    Bovendien heb je een prima backup voor het geval Huntelaar geblesseerd raakt.

Als je zoveel seizoen in de basis staat bij een ploeg in La Liga kan je wel wat.
    Hij heeft toch een aardig gemiddelde qua doelpunten.

Bovendien brengt hij een dosis ervaring mee, dat is ook nooit verkeerd.
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:20:04 #283
    131729 jna
    pi_51644611
    Wat voor type spits is het eigenlijk? Ik neem aan dat hij ook de vervanger van Huntelaar zal zijn als ie geblesseerd raakt.

Edit: Deel van antwoord ligt al in post boven me
    Jawel, je keek.
    pi_51644625
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Das waar, maar het is ook weer niet zo dat ik hem wekelijks hem zien spelen.
    Maar heb hem wel een paar keer aan het werk gezien, en hij is niet zo lomp als hij eruit ziet in het veld.
    Hij kan behoorlijk voetballen. Belangrijkste voor Ajax is dat hij sterk is, kopsterk is, een bal vast kan houden en een goed schot heeft. Dat zijn dingen die voor een pinchitter (kutwoord) goed van pas komen.
    Bovendien heb je een prima backup voor het geval Huntelaar geblesseerd raakt.

Als je zoveel seizoen in de basis staat bij een ploeg in La Liga kan je wel wat.
    Hij heeft toch een aardig gemiddelde qua doelpunten.

Bovendien brengt hij een dosis ervaring mee, dat is ook nooit verkeerd.
    Ook dat natuurlijk.. misschien kan ie Klaas leren fysiek wat sterker te worden.. Urzaíz zal niet voor niets EL TANQUE heten denk ik
    pi_51644721
    Ismael klinkt niet echt Spaans volgens mij, afkomstig uit een Egyptische familie ofzo?

Het wordt overigens wel tijd dat we die 23 miljoen van Babel en de Mul gaan spenderen hoor!
    pi_51644743
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
    Ismael klinkt niet echt Spaans volgens mij, afkomstig uit een Egyptische familie ofzo?

Het wordt overigens wel tijd dat we die 23 miljoen van Babel en de Mul wel gaan spenderen hoor!
    Waarom horen we trouwens niets meer over Prieto? Of heb ik wat nieuwsberichten over t hoofd gezien..
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:24:15 #287
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_51644803
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef jna het volgende:
    idd

- Edgar Davids
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:25:03 #288
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_51644831
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Waarom horen we trouwens niets meer over Prieto? Of heb ik wat nieuwsberichten over t hoofd gezien..
    Ajax praat morgen met z'n zaakwaarnemer

- Edgar Davids
    pi_51644839
    25 interlands voor Spanje spelen toont al aan dat je geen Geert den Ouden bent natuurlijk.
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:25:29 #290
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51644850
    Eén Spanjaard weg en één ervoor terug, best gelopen. Xabi Prieto kan nu lekker daar blijven!
    pi_51644872
    Geinig. Ook grappig dat er nog in geen enkele media iets over gemeld was.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
    pi_51644911
    Ik denk dat Suarez en Prieto beide niet komen en er weer 2 mensen uit de hoge hoed getoverd worden.
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:27:13 #293
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_51644919
    quote:

Het wordt overigens wel tijd dat we die 23 miljoen van Babel en de Mul gaan spenderen hoor!
    +/- 4 voor Suarez en 6 voor Delgado. Verder nog een linksback zou niet verkeerd zijn.
    pi_51644921
    quote:
    Ismael is gewoon een bijbelse naam. Wordt ook veel gebruikt in Spaanstalige landen.
    pi_51644935
    Geert den Ouden
    AFC AJAX
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:27:44 #296
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51644944
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:26 schreef Suijk het volgende:
    Geinig. Ook grappig dat er nog in geen enkele media iets over gemeld was.
    Knap, hoor. Ajax heeft dit heel goed geheim gehouden, net als Luis Suarez in feite. Zou dat betekenen dat de jongens die in de media in verband worden gebracht met Ajax dan juist niet in de belangstelling staan?
      donderdag 19 juli 2007 @ 23:28:48 #297
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_51644981
    1 op 3, groot, sterk, kan koppen en schikt zich in een rol als pinchhitter. Ok with me
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_51644985
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:27 schreef w00h00 het volgende:

[..]

+/- 4 voor Suarez en 6 voor Delgado. Verder nog een linksback zou niet verkeerd zijn.
    Reken maar minstens op het dubbele.
    pi_51645009
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 23:25 schreef BigFire het volgende:

[..]

Ajax praat morgen met z'n zaakwaarnemer
    Bron?
    pi_51645010
    Ajax heeft het goed voor zich gehouden ja, ben benieuwd wie er nog meer komen.
    AFC AJAX
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')