quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi Nancy,
Ik vind het altijd erg leuk om naar je Yogalessen in de gouden kooi te kijken en deed ook regelmatig via de streams mee. Ik vind dat je het altijd leuk doet en leuk met de bewoners omgaat.
Heel veel organisaties zijn al gestopt met het werken in de Gouden Kooi naar aanleiding van het volgende filmpje:
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/ <http://goudenkooi.headliner.nl/item-160/lieke-moet-alweer-in-de-vijver-maar-het-loopt-flink-uit-de-hand/>
Hierin beramen Natasia en co een aanval op Lieke en volgens metro/spits/telegraaf wordt "aangerand en mishandeld".
Ik zou het jammer vinden als jij je tijd hieraan blijft verspillen. Je wordt dan toch geassocieerd met dit asociale programma en ik denk niet dat dit helemaal je bedoeling is.
Ik vind het overigens jammer dat je niet in de buurt zit want ik had graag een keertje les van je gehad!
Hopelijk sta je boven die gouden kooi troep
2 minuutjes werk:) Dan doe ik nog iets hier op m'n werk. Het is dodelijk stil.quote:
Flens is behoorlijk aktief. Stijn was toch nog niet terug?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:12 schreef Clank het volgende:
Het lukt de bewoners maar niet om Lieke weg te krijgen of Huub en Lieke uit elkaar te drijven.. nu wordt het personeel ingezet??
Lijkt me niet nodig, kijk naar de tieten van Nastasi en er gaat geen klant meer heenquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
Ja, is De Bergmankliniek ook al benaderd?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Flens is behoorlijk aktief. Stijn was toch nog niet terug?
Zolang dit soort acties uitgelokt worden en getolereerd hebben ze aan mij een slechte.quote:[quote]Op donderdag 19 juli 2007 11:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Met alle respect. Maar dit soort akties zorgen er wel voor dat DGK misschien weer een sponsor minder heeft. Straks kunnen ze DGK sluiten wegens gebrek an sponsors. Persoonlijk ben ik tegen dit soort akties.
eerste uurtje zonder streams he, kan patricia even goed natasia doorlichten. ideetje van kutflensquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:17 schreef FSR het volgende:
Patriesja is er denk ik al
Op S4 hoorde je net wagens aankomen, en daarna Slatasja weer hysterisch lachen....
Ik denk dat Palma wil dat Lieke weg gaat...ze probeert hem er van te overtuigen dat Lieke niet goed is voor zijn spel..dat riep ik ( en vele anderen) in het begin ook...maar Huub kan Palma niet schelen, ze heeft een vete met Lieke die ze tot nu toe verloren heeft en dat kan ze niet zetten..ze wil Lieke weg hebben..quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:02 schreef avonne het volgende:
Huub vind het raar dat Palma gisteren naar hem toe kwam en zei "je doet dit verkeerd, en je doet dat verkeerd, en je moet Lieke naar huis laten gaan en je spel spelen." "Waar bemoeit ze zich mee?"
Huub snapt het niet, dat Palma zo doet.
Flink doorlichten met röntgen hoop ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
eerste uurtje zonder streams he, kan patricia even goed natasia doorlichten. ideetje van van kutflens![]()
jup, die invloed van kutflens is overduidelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:19 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat Flens ook goed de uitzendingen heeft geplant ivm de PP. Huub komt er niet goed uit. Gisteren was de slip van Nadia op tv.... Waarschijnlijk komt de aanranding deze week niet meer op TV.
in de groep terug mag... het leuke aan Huub is dat hij daar geen zin in heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk dat Palma wil dat Lieke weg gaat...ze probeert hem er van te overtuigen dat Lieke niet goed is voor zijn spel..dat riep ik ( en vele anderen) in het begin ook...maar Huub kan Palma niet schelen, ze heeft een vete met Lieke die ze tot nu toe verloren heeft en dat kan ze niet zetten..ze wil Lieke weg hebben..
De anderen willen Lieke ook weg hebben (want Huub is met haar samen te sterk)en hebben Jaap ingezet om Huub over te halen Lieke volgende week weg te stemmen onder het mom van dat Huub dan weer in de groep terug mag (hij staat nu samen met Lieke in de marge)of zelfs dat Jaap dan met Huub het spel gaat spelen...ik hoop niet dat Huub er in trapt want dan is hij de maand er op de sjaak...Jaap is NIET te vertrouwen..Jaap is een schijtlijster...![]()
Maar daarom is het erg leuk dat de filmpjes uitgebreid op ieder kanaal komen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
jup, die invloed van kutflens is overduidelijk
Duidelijk te zien dat Albert Mol ook zijn neus optrekt voor die vislip.quote:
Dacht ik ook al jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:19 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat Flens ook goed de uitzendingen heeft geplant ivm de PP. Huub komt er niet goed uit. Gisteren was de slip van Nadia op tv.... Waarschijnlijk komt de aanranding deze week niet meer op TV.
Eensquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:17 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zolang dit soort acties uitgelokt worden en getolereerd hebben ze aan mij een slechte.
Ik ben erg tegen een doofpot cultuur. Principieel.
Dat het open en bloot ter discussie moet blijven.
ik post nog iedere dag wat linkjes naar het tien.tv forum, meer kan ik niet doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:27 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar daarom is het erg leuk dat de filmpjes uitgebreid op ieder kanaal komen.
Jammer dat het filmpje van headliner niet ook op you tube staat. Want daarin is alles vanuit meerdere camerahoeken duidelijk te zien!
Nou liever niet want dan zou ik iedere zondag naar Hilversum moeten voor het bespreken van "De Toestand in de gouden kooi" door Dr. Hquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:29 schreef FdW het volgende:
Goedemorgen Drs. H, mag ik u beschouwen als de reincarnatie van Drs. G.B.J. Hilterman?
Extra naamsbekendheid is goed voor de verkoop van uw geweldige boeken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:31 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou liever niet want dan zou ik iedere zondag naar Hilversum moeten voor het bespreken van "De Toestand in de gouden kooi" door Dr. H![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt maar ik ben niet MEDIAWULPSquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Extra naamsbekendheid is goed voor de verkoop van uw geweldige boeken.![]()
Dat siert u, maar wij moeten ons intussen maar behelpen met die Amerikaan Dr. Phil.quote:
Huub komt juist wel goed uit de tv uitzendingen de laatste tijd. Gisteren was duidelijk te zien dat het plan van Jaap Dennix en Nada mislukte...vandaag is te zien dat Tamara langskomt door Huub en Lieke.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:19 schreef akveor het volgende:
Dat laden van dat Elsevier-stuk duurt bij mij oneindig...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:35 schreef avonne het volgende:
http://www.showbizzsite.be/nieuws/detail.asp?iImsNid=39879
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/161265/geplaatst en commentaar hier... DGK in de media
Sjon krijgt eindelijk de media aandacht die hij al veel eerder heeft gewild, alhoewel de teneur van de artikelen van hem toch wel anders had gemogen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat laden van dat Elsevier-stuk duurt bij mij oneindig...
En het geluid aanzetten......?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:45 schreef elcastel het volgende:
Lekker rustig ochtendje.
DGK in de mediaquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat laden van dat Elsevier-stuk duurt bij mij oneindig...
"Natasia is een dame geworden"quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon krijgt eindelijk de media aandacht die hij al veel eerder heeft gewild, alhoewel de teneur van de artikelen van hem toch wel anders had gemogen.![]()
dinsdag hoogstwaarschijnlijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:47 schreef wie.. het volgende:
Weet iemand wanner de uitslag van de popo is ?
Zondag is de laatste dag. Vaak is dan de uitslag op dinsdag. Maar de redaktie bepaald.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:47 schreef wie.. het volgende:
Het blijft mij werkelijk een raadsel wát de miljonairs nu werkelijk tegen Lieke hebben. Oké.. ze is op een ongebruikelijke manier de villa binnengekomen. De hetze die Palma vanaf het begin tegen Lieke heeft gevoerd is ook vaag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:41 schreef avonne het volgende:
Lang gesprek tussen Huub en Natasia waarbij Huub zijn actie tegenover palma verklaart.
Natasia zegt dat ze heus wel van Huub houden maar echt niet met Lieke kunnen. Als zij nou weg zou zijn, zouden ze veel prettiger met elkaar omgaan.
Dinsdag denk ik. Dat wordt een leuk avondjequote:Op donderdag 19 juli 2007 11:47 schreef wie.. het volgende:
TYquote:
Schitterend.quote:
Is er iets met je tuin dan????????????????quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Ik zit in de tuin met mijn koptelefoon, en moet nu met spoed naar de KNO-arts![]()
Palma blijft maar doorgaan en Natasia kiest de makkelijkste weg. De andere volgen door het gestook van Natasia.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Het blijft mij werkelijk een raadsel wát de miljonairs nu werkelijk tegen Lieke hebben. Oké.. ze is op een ongebruikelijke manier de villa binnengekomen. De hetze die Palma vanaf het begin tegen Lieke heeft gevoerd is ook vaag.
Ik kan niet anders bedenken dat Lieke er in is gezet om het Huub moeilijk te maken (op het vlak van relaties e.d ) maar dat men niet voorzien had dat de band tussen Huub en Lieke zó sterk zou worden.
Nu wordt er van achter van alles in de strijd gegooid om een breuk te forceren tussen die twee.
Lieke is natuurlijk niet op een leuke manier weggewerkt door Palma. En Huub was haar ook zo weer vergeten..dus zinde ze op wraak, maar ze kon wel weer bij Huub terecht.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Het blijft mij werkelijk een raadsel wát de miljonairs nu werkelijk tegen Lieke hebben. Oké.. ze is op een ongebruikelijke manier de villa binnengekomen. De hetze die Palma vanaf het begin tegen Lieke heeft gevoerd is ook vaag.
Ik kan niet anders bedenken dat Lieke er in is gezet om het Huub moeilijk te maken (op het vlak van relaties e.d ) maar dat men niet voorzien had dat de band tussen Huub en Lieke zó sterk zou worden.
Nu wordt er van achter van alles in de strijd gegooid om een breuk te forceren tussen die twee.
Leuk foor der kindjes ook weerquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:40 schreef akveor het volgende:
Natasia wil zo graag Huub's bloed in een glas.... en dat gaat zo lekker smaken....
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:41 schreef avonne het volgende:
Lang gesprek tussen Huub en Natasia waarbij Huub zijn actie tegenover palma verklaart.
Natasia zegt dat ze heus wel van Huub houden maar echt niet met Lieke kunnen. Als zij nou weg zou zijn, zouden ze veel prettiger met elkaar omgaan.
Dat kan ze beter niet doen want dan hebben Huub en Lieke geen moment rust meer. De rest is te dom om zelfs iets te bedenken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:51 schreef avonne het volgende:
Lieke is van plan morgen de hele dag naast Natasia te gaan zitten.
Heel simpel; Lieke is met afstand de sterkste van de 8 en niet met woorden te pakken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat een gillerquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:48 schreef avonne het volgende:
kregen ze kleding?
Ik hoor brian zeggen "waarom krijgen we allemaal nepdingen tegenwoordig?"
Amanda "ja, daar kan ik niet mee.." (stream weggedraaid)
Nee daar dacht ik ook meteen aan , valt ook onder fysiek geweld namelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
Huub: maar ze krabt je dus gewoon weer?
Lieke: ja
Huub: maar dat is toch een exit of ben ik nu scheel.
geluid uitquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:55 schreef avonne het volgende:
Natasia schreeuwt weer verder
"Blijf gewoon door gaan met uitlokken. Iedereen die uitlokt zit nu thuis. Blijf het uitlokken, dan neem ik je mee die poort door."
Hoop gekrijs
Kijk op de Tien site, al die adverterdeers daar zijn dus sponsors.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een giller.
Die sponsoren hebben misschien ook afgehaakt?
Staar er bij de aftiteling van de tv-uitzending wie deze shit sponseren?
Ik heb mijn koptelefoon maar afgezet, het is niet te doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:55 schreef mootie het volgende:
auw oortjes...
Heeft ze nog niet geroep ik sta boven jou , ik sta boven jou, ik sta boven jou enz...drie minuten lang (heb geluid uit)quote:
Achter zou wel eens wat toeschietelijker richting Lieke mogen worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:50 schreef wie.. het volgende:
Lieke:We moeten minder over achter praten..we worden daar vaak op aangesproken
Lief!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:54 schreef avonne het volgende:
Huub "ze vindt dat ik door jou veranderd ben"
Lieke "vind jij dat ik jou veranderd heb?"
Huub "nee, helemaal niet. zonder jou of sylvia was ik al lang weg. Als je me al veranderd hebt is het ten positieve"
wordt een dubbele exit dan voor natasia,quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:57 schreef noekje het volgende:
Boze buurvrouw zei: wie uitlokt, gaat mee!
Maar heeft Lieke het uitgelokt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:57 schreef noekje het volgende:
Boze buurvrouw zei: wie uitlokt, gaat mee!
beetje dom dan van Natasia om nu keihard te schreeuwen "als jij weg bent komt je vriendje er volgende maand er achteraan"quote:
Iemand dagelijks uitschelden is natuurlijk geen uitlokken volgens de hoerenmadam uit Almere.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:55 schreef noekje het volgende:
Wie lokt nu wie uit.
Zij gaat als een gek achter Lieke aan.
heeft geen zin om over te discuseren ze is toch onschendbaarquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iemand dagelijks uitschelden is natuurlijk geen uitlokken volgens de hoerenmadam uit Almere.![]()
Ik weet niet wanneer maar Lieke schijnt Natas een aai over haar bol te hebben gegeven.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:00 schreef Katewalker het volgende:
Wat staat Natasia nu weer te doen bij dat trapgat..in haar handen klappen, scanderen...stopt ff ( om te luisteren of er reactie komt?) en gaat weer verder met klappen en scanderen?..
Het is echt een gestoorde bitch...die zal je maar als buurvrouw hebben..of als collega..
...dat laatste kan in mijn geval gelukkig niet..
![]()
OMG, een aai over de bol wordt dus bestreft met een exit waarschijnlijk, terwijl een martelpartij tegen Lieke bestraf wordt met een boete.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer maar Lieke schijnt Natas een aai over haar bol te hebben gegeven.
Natasia als een gek achter Lieke aan.
De biologische moeder van 2 ongelukkige kinderen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:57 schreef akveor het volgende:
Deze kampbeul is moeder van twee kindjes.
[afbeelding]
Ja iedereen heeft een andere opvatting van uitlokken hequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:01 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft volgens Natasia uitgelokt door aan haar haar te zitten en over haar arm te aaien![]()
Nieuwe regels... eindelijk moeten ze ook van elkaar afblijven...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:01 schreef noekje het volgende:
Die boze buurvrouw spoort anders ook niet. Uitlokken mag niet? Dan ga je eruit?
Hoe kun je dat nu zeggen na maanden fysiek geweld te hebben toegestaan?
Erger nog...... 4 streams op Natasja?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:01 schreef akveor het volgende:
Waarom kan die Natasia niet oprotten ze maakt DGK zo negatief.
volgens mij komt een viswijf op de markt daar nog niet boven uit t is maar waar je trot op bentquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef avonne het volgende:
Natasia trots "en ze komt niet boven mijn geschreeuw uit, he? Dat lukt haar gewoon niet. Dat lukt haar gewoon NIET. Heerlijk"
spoort niet.
ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:59 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
heeft geen zin om over te discuseren ze is toch onschendbaar![]()
Van kindjes die erg blij zijn dat hun moeder in de kooi zit.En hopen dat ze nooit meer thuis komt...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:57 schreef akveor het volgende:
Deze kampbeul is moeder van twee kindjes.
[afbeelding]
Benou neef, lekker weertje op de wurf?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:01 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
gelukkig woon in ik niet almere, niet eens in de buurt
![]()
Ben benieuwd hoe lang ze nu de regels gaan handhaven. Dat volk valt toch niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Nieuwe regels... eindelijk moeten ze ook van elkaar afblijven...
John de Mol vindt haar een hele beschaafde vrouw.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat nou het ergste is, ik hoor van mensen, die DGK op tv kijken, dat ze Natasia juist een hele zorgzame vrouw vinden. Verre van aggressief, meer een moeder voor iedereen. Dan zie je welk beeld ze krijgen van dat gedrocht op tv. Een heel ander beeld, TIEN knipt haar in een uitzending alsof ze lief en rustig is.
Lieke aaide over het hoofd van Natasia...aaien mag wel...ze zitten daar de hele dag aan elkaar te aaien..net een apekooi..krabben met als resultaat een kras daarentegen mag NIET..quote:
Action Man is een echte ''pakkert''quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:06 schreef noekje het volgende:
Dennis: ik ga hem lekker pakken op het Sylvia gebeuren. Daar kan die ook niet tegen.
Kneus is ook weer wakker?
Dan hoor je die dingen van andere mensen dan ik. Ik hoor alleen maar negatieve dingen over die "aap" zoals ze haar noemen. Dingen als "dat wijf vermoord nog liever d'r kinderen dan dat ze het huis uitgaat" "egoistisch teringloeder" "Ik hoop dat ze een keer flink in elkaar geslagen wordt". Ik heb misschien 1 keer iemand iets positief over haar horen zeggen en dat was dat ze zo fokking asociaal was dat die persoon zich beter over zichzelf voelde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat nou het ergste is, ik hoor van mensen, die DGK op tv kijken, dat ze Natasia juist een hele zorgzame vrouw vinden. Verre van aggressief, meer een moeder voor iedereen. Dan zie je welk beeld ze krijgen van dat gedrocht op tv. Een heel ander beeld, TIEN knipt haar in een uitzending alsof ze lief en rustig is.
Kneus heeft nu zijn oogjes weer toequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:06 schreef noekje het volgende:
Dennis: ik ga hem lekker pakken op het Sylvia gebeuren. Daar kan die ook niet tegen.
Kneus is ook weer wakker?
Nog even en er komt niemand meer..quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:08 schreef CHAOS_ het volgende:
Patricia zou toch om 10 uur komen voor Natasja haar haar? Die heeft ook afgezegd???????? Gaat goed zo.
Haar dagelijkse portie: verrotte bloedpoes waar de maaien uit komen kruipen, kan natuurlijk niet in de uitzendingquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef wolferl het volgende:
Hahahahahah... klopt van geen kanten. Als ze eerst laten zien dat Natasia Jaap een paar rondschoppen geeft en zijn barmhartige gebaar ook nog eens niet waardeerd de dag daarop zit te janken om het een of het ander, dan kan ieder gezond mens de balans wel opmaken. In de uitzendingen laten ze praktisch al haar gegil zien en het janken ziet er zo nep uit als wat, dus iedereen die de uitzendingen kijkt weet hoe het zit wat haar betreft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef wolferl het volgende:
Het AMK te Almere Algemeen Meldpunt Kindermishandeling maar daar is ze ongetwijfeld al bekend.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie ging er hier ook alweer schrijven naar het meldpunt voor kinderen?
Tuurlijk.... notquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:06 schreef noekje het volgende:
[..]
John de Mol vindt haar een hele beschaafde vrouw.![]()
Alles onder controle? Trein op de rails? Verwachte tijd van aankomst?quote:
Lieke hoeft niet exit, Tas en Huub wel. Lieke heeft niets gedaan, die heb ik nog nooit over de schreef zien gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Zou dit het doel van de oefening zijn: Lieke lokt uit (volgens Flens), Natasja krabt, allebei exit, volgende stemronde Huub exit?![]()
Echt? das mooiquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:13 schreef Lobasca het volgende:
Vanavond om 5 of 6 uur, hebben ze allemaal verplicht een cursus anger-management.
nee, Lieke heeft niets uitgelokt, een aai over de bol is geen uitdaging.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Zou dit het doel van de oefening zijn: Lieke lokt uit (volgens Flens), Natasja krabt, allebei exit, volgende stemronde Huub exit?![]()
Dinsdag net voor de uitslag van de popupoll lijkt me aardig...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:13 schreef demins het volgende:
[..]
Alles onder controle? Trein op de rails? Verwachte tijd van aankomst?![]()
Zo kan Flens het natuurlijk wel zien, ze mogen elkaar niet meer aanraken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:14 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, Lieke heeft niets uitgelokt, een aai over de bol is geen uitdaging.
Ja maar dit kan door Pannekoek gezien worden als uitlokking.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Lieke aaide over het hoofd van Natasia...aaien mag wel...ze zitten daar de hele dag aan elkaar te aaien..net een apekooi..krabben met als resultaat een kras daarentegen mag NIET..
Precies, een paar maanden geleden was Natasia inderdaad redelijk op weg om een dame te worden. Ze hield het 2 weken vol. In de uitzendingen wordt ze als een gestoorde neergezet. Een nep-iemand..die alleen maar aandacht wil. Krokodillentranen enzovoort. Zelfs haar opmerking dat ze geen zin had in haar kinderen kwam in de uitzending.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hahahahahah... klopt van geen kanten. Als ze eerst laten zien dat Natasia Jaap een paar rondschoppen geeft en zijn barmhartige gebaar ook nog eens niet waardeerd de dag daarop zit te janken om het een of het ander, dan kan ieder gezond mens de balans wel opmaken. In de uitzendingen laten ze praktisch al haar gegil zien en het janken ziet er zo nep uit als wat, dus iedereen die de uitzendingen kijkt weet hoe het zit wat haar betreft.
Ik dacht meer aan vanmiddag!quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Dinsdag net voor de uitslag van de popupoll lijkt me aardig...
Word niks aan gedaan dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen Huub: Ze hebben een aantekening gemaakt en wachten tot de juiste personen aanwezig zijn, de FEBO dus.
mooi exit natasiaquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen Huub: Ze hebben een aantekening gemaakt en wachten tot de juiste personen aanwezig zijn, de FEBO dus.
Weet je waar het over gaat? Mischien Palma & spelinformatie ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
ik hoop met je mee vast ijdele hoop ze is ONSCHENDBAARquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef LoveProfusion het volgende:
PLEASE laat Natasia eruit geflikkerd worden. PLEAASSSE!
Mischien dat ze niet alles volgen, maar mijn bek viel gister serieus open toen ik dat hoorde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hahahahahah... klopt van geen kanten. Als ze eerst laten zien dat Natasia Jaap een paar rondschoppen geeft en zijn barmhartige gebaar ook nog eens niet waardeerd de dag daarop zit te janken om het een of het ander, dan kan ieder gezond mens de balans wel opmaken. In de uitzendingen laten ze praktisch al haar gegil zien en het janken ziet er zo nep uit als wat, dus iedereen die de uitzendingen kijkt weet hoe het zit wat haar betreft.
de mijne ook ik dacht dat het serieus een geintje was...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mischien dat ze niet alles volgen, maar mijn bek viel gister serieus open toen ik dat hoorde.
![]()
Een aai als reactie op een tokkie die in je oor staat te tetteren (auditieve mishandeling) vind ik een geweldige reactie "kalmeer maar meisje"quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef Desii het volgende:
Toch vind ik dat Lieke ook niet moet aaien... ze moeten gewoon van elkaar afblijven
Kom op, al maanden worden mensen in dat huis gehouden waar alles is toegestaan en nu zou aaien een reden tot een exit zijn als we Natasia mogen geloven?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef Desii het volgende:
Toch vind ik dat Lieke ook niet moet aaien... ze moeten gewoon van elkaar afblijven
Wat is er mis mee...?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef Desii het volgende:
Is er wat gedaan aan Natasia die de telegrammen waarvan eentje uit Frankrijk van Huub en Lieke wegflikkerde?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad Huub zei het ook,
Lieke:ze gaan kijken wat ze er mee gaan doen.
Huub: niets dus.
Dat zou dan wel het lachertje van de eeuw worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Kom op, al maanden worden mensen in dat huis gehouden waar alles is toegestaan en nu zou aaien een reden tot een exit zijn als we Natasia mogen geloven?
Nee en dat terwijl je ook niet meer aan persoonlijke spullen mag zittenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Is er wat gedaan aan Natasia die de telegrammen waarvan eentje uit Frankrijk van Huub en Lieke wegflikkerde?
![]()
Wat was dat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Is er wat gedaan aan Natasia die de telegrammen waarvan eentje uit Frankrijk van Huub en Lieke wegflikkerde?
![]()
Huub en lieke hadden twee telegrammen gekregen, een daarvan was van franse fans van huub en lieke,quote:
Deze verpletterende aktie moet uitermate secuur worden voorbereid en uitgevoerd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan vanmiddag!![]()
Jong en onstuimig als ik ben...
Mag ze die verkopen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:24 schreef blomst het volgende:
Zou patricia niet komen?
Die krijgt wel geld voor de haren van natasja.
Amanda zat van de week ook elke keer aan het haar van Lieke(was in kantoor )lekker te irriteren met een potlood.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef Desii het volgende:
Lieve Dees, dan krijgen we weer het gezeur dat Lieke saai is...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Weet je waar het over gaat? Mischien Palma & spelinformatie ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |