Hahahahahah... klopt van geen kanten. Als ze eerst laten zien dat Natasia Jaap een paar rondschoppen geeft en zijn barmhartige gebaar ook nog eens niet waardeerd de dag daarop zit te janken om het een of het ander, dan kan ieder gezond mens de balans wel opmaken. In de uitzendingen laten ze praktisch al haar gegil zien en het janken ziet er zo nep uit als wat, dus iedereen die de uitzendingen kijkt weet hoe het zit wat haar betreft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat nou het ergste is, ik hoor van mensen, die DGK op tv kijken, dat ze Natasia juist een hele zorgzame vrouw vinden. Verre van aggressief, meer een moeder voor iedereen. Dan zie je welk beeld ze krijgen van dat gedrocht op tv. Een heel ander beeld, TIEN knipt haar in een uitzending alsof ze lief en rustig is.
Het AMK te Almere Algemeen Meldpunt Kindermishandeling maar daar is ze ongetwijfeld al bekend.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie ging er hier ook alweer schrijven naar het meldpunt voor kinderen?
Tuurlijk.... notquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:06 schreef noekje het volgende:
[..]
John de Mol vindt haar een hele beschaafde vrouw.![]()
Alles onder controle? Trein op de rails? Verwachte tijd van aankomst?quote:
Lieke hoeft niet exit, Tas en Huub wel. Lieke heeft niets gedaan, die heb ik nog nooit over de schreef zien gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Zou dit het doel van de oefening zijn: Lieke lokt uit (volgens Flens), Natasja krabt, allebei exit, volgende stemronde Huub exit?![]()
Echt? das mooiquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:13 schreef Lobasca het volgende:
Vanavond om 5 of 6 uur, hebben ze allemaal verplicht een cursus anger-management.
nee, Lieke heeft niets uitgelokt, een aai over de bol is geen uitdaging.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Zou dit het doel van de oefening zijn: Lieke lokt uit (volgens Flens), Natasja krabt, allebei exit, volgende stemronde Huub exit?![]()
Dinsdag net voor de uitslag van de popupoll lijkt me aardig...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:13 schreef demins het volgende:
[..]
Alles onder controle? Trein op de rails? Verwachte tijd van aankomst?![]()
Zo kan Flens het natuurlijk wel zien, ze mogen elkaar niet meer aanraken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:14 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, Lieke heeft niets uitgelokt, een aai over de bol is geen uitdaging.
Ja maar dit kan door Pannekoek gezien worden als uitlokking.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Lieke aaide over het hoofd van Natasia...aaien mag wel...ze zitten daar de hele dag aan elkaar te aaien..net een apekooi..krabben met als resultaat een kras daarentegen mag NIET..
Precies, een paar maanden geleden was Natasia inderdaad redelijk op weg om een dame te worden. Ze hield het 2 weken vol. In de uitzendingen wordt ze als een gestoorde neergezet. Een nep-iemand..die alleen maar aandacht wil. Krokodillentranen enzovoort. Zelfs haar opmerking dat ze geen zin had in haar kinderen kwam in de uitzending.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hahahahahah... klopt van geen kanten. Als ze eerst laten zien dat Natasia Jaap een paar rondschoppen geeft en zijn barmhartige gebaar ook nog eens niet waardeerd de dag daarop zit te janken om het een of het ander, dan kan ieder gezond mens de balans wel opmaken. In de uitzendingen laten ze praktisch al haar gegil zien en het janken ziet er zo nep uit als wat, dus iedereen die de uitzendingen kijkt weet hoe het zit wat haar betreft.
Ik dacht meer aan vanmiddag!quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Dinsdag net voor de uitslag van de popupoll lijkt me aardig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |