Lief!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:54 schreef avonne het volgende:
Huub "ze vindt dat ik door jou veranderd ben"
Lieke "vind jij dat ik jou veranderd heb?"
Huub "nee, helemaal niet. zonder jou of sylvia was ik al lang weg. Als je me al veranderd hebt is het ten positieve"
wordt een dubbele exit dan voor natasia,quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:57 schreef noekje het volgende:
Boze buurvrouw zei: wie uitlokt, gaat mee!
Maar heeft Lieke het uitgelokt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:57 schreef noekje het volgende:
Boze buurvrouw zei: wie uitlokt, gaat mee!
beetje dom dan van Natasia om nu keihard te schreeuwen "als jij weg bent komt je vriendje er volgende maand er achteraan"quote:
Iemand dagelijks uitschelden is natuurlijk geen uitlokken volgens de hoerenmadam uit Almere.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:55 schreef noekje het volgende:
Wie lokt nu wie uit.
Zij gaat als een gek achter Lieke aan.
heeft geen zin om over te discuseren ze is toch onschendbaarquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iemand dagelijks uitschelden is natuurlijk geen uitlokken volgens de hoerenmadam uit Almere.![]()
Ik weet niet wanneer maar Lieke schijnt Natas een aai over haar bol te hebben gegeven.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:00 schreef Katewalker het volgende:
Wat staat Natasia nu weer te doen bij dat trapgat..in haar handen klappen, scanderen...stopt ff ( om te luisteren of er reactie komt?) en gaat weer verder met klappen en scanderen?..
Het is echt een gestoorde bitch...die zal je maar als buurvrouw hebben..of als collega..
...dat laatste kan in mijn geval gelukkig niet..
![]()
OMG, een aai over de bol wordt dus bestreft met een exit waarschijnlijk, terwijl een martelpartij tegen Lieke bestraf wordt met een boete.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer maar Lieke schijnt Natas een aai over haar bol te hebben gegeven.
Natasia als een gek achter Lieke aan.
De biologische moeder van 2 ongelukkige kinderen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:57 schreef akveor het volgende:
Deze kampbeul is moeder van twee kindjes.
[afbeelding]
Ja iedereen heeft een andere opvatting van uitlokken hequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:01 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft volgens Natasia uitgelokt door aan haar haar te zitten en over haar arm te aaien![]()
Nieuwe regels... eindelijk moeten ze ook van elkaar afblijven...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:01 schreef noekje het volgende:
Die boze buurvrouw spoort anders ook niet. Uitlokken mag niet? Dan ga je eruit?
Hoe kun je dat nu zeggen na maanden fysiek geweld te hebben toegestaan?
Erger nog...... 4 streams op Natasja?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:01 schreef akveor het volgende:
Waarom kan die Natasia niet oprotten ze maakt DGK zo negatief.
volgens mij komt een viswijf op de markt daar nog niet boven uit t is maar waar je trot op bentquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef avonne het volgende:
Natasia trots "en ze komt niet boven mijn geschreeuw uit, he? Dat lukt haar gewoon niet. Dat lukt haar gewoon NIET. Heerlijk"
spoort niet.
ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:59 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
heeft geen zin om over te discuseren ze is toch onschendbaar![]()
Van kindjes die erg blij zijn dat hun moeder in de kooi zit.En hopen dat ze nooit meer thuis komt...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:57 schreef akveor het volgende:
Deze kampbeul is moeder van twee kindjes.
[afbeelding]
Benou neef, lekker weertje op de wurf?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:01 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
gelukkig woon in ik niet almere, niet eens in de buurt
![]()
Ben benieuwd hoe lang ze nu de regels gaan handhaven. Dat volk valt toch niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Nieuwe regels... eindelijk moeten ze ook van elkaar afblijven...
John de Mol vindt haar een hele beschaafde vrouw.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat nou het ergste is, ik hoor van mensen, die DGK op tv kijken, dat ze Natasia juist een hele zorgzame vrouw vinden. Verre van aggressief, meer een moeder voor iedereen. Dan zie je welk beeld ze krijgen van dat gedrocht op tv. Een heel ander beeld, TIEN knipt haar in een uitzending alsof ze lief en rustig is.
Lieke aaide over het hoofd van Natasia...aaien mag wel...ze zitten daar de hele dag aan elkaar te aaien..net een apekooi..krabben met als resultaat een kras daarentegen mag NIET..quote:
Action Man is een echte ''pakkert''quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:06 schreef noekje het volgende:
Dennis: ik ga hem lekker pakken op het Sylvia gebeuren. Daar kan die ook niet tegen.
Kneus is ook weer wakker?
Dan hoor je die dingen van andere mensen dan ik. Ik hoor alleen maar negatieve dingen over die "aap" zoals ze haar noemen. Dingen als "dat wijf vermoord nog liever d'r kinderen dan dat ze het huis uitgaat" "egoistisch teringloeder" "Ik hoop dat ze een keer flink in elkaar geslagen wordt". Ik heb misschien 1 keer iemand iets positief over haar horen zeggen en dat was dat ze zo fokking asociaal was dat die persoon zich beter over zichzelf voelde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat nou het ergste is, ik hoor van mensen, die DGK op tv kijken, dat ze Natasia juist een hele zorgzame vrouw vinden. Verre van aggressief, meer een moeder voor iedereen. Dan zie je welk beeld ze krijgen van dat gedrocht op tv. Een heel ander beeld, TIEN knipt haar in een uitzending alsof ze lief en rustig is.
Kneus heeft nu zijn oogjes weer toequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:06 schreef noekje het volgende:
Dennis: ik ga hem lekker pakken op het Sylvia gebeuren. Daar kan die ook niet tegen.
Kneus is ook weer wakker?
Nog even en er komt niemand meer..quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:08 schreef CHAOS_ het volgende:
Patricia zou toch om 10 uur komen voor Natasja haar haar? Die heeft ook afgezegd???????? Gaat goed zo.
Haar dagelijkse portie: verrotte bloedpoes waar de maaien uit komen kruipen, kan natuurlijk niet in de uitzendingquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef wolferl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |