Heel simpel; Lieke is met afstand de sterkste van de 8 en niet met woorden te pakken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Het blijft mij werkelijk een raadsel wát de miljonairs nu werkelijk tegen Lieke hebben. Oké.. ze is op een ongebruikelijke manier de villa binnengekomen. De hetze die Palma vanaf het begin tegen Lieke heeft gevoerd is ook vaag.
Ik kan niet anders bedenken dat Lieke er in is gezet om het Huub moeilijk te maken (op het vlak van relaties e.d ) maar dat men niet voorzien had dat de band tussen Huub en Lieke zó sterk zou worden.
Nu wordt er van achter van alles in de strijd gegooid om een breuk te forceren tussen die twee.
Wat een gillerquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:48 schreef avonne het volgende:
kregen ze kleding?
Ik hoor brian zeggen "waarom krijgen we allemaal nepdingen tegenwoordig?"
Amanda "ja, daar kan ik niet mee.." (stream weggedraaid)
Nee daar dacht ik ook meteen aan , valt ook onder fysiek geweld namelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
Huub: maar ze krabt je dus gewoon weer?
Lieke: ja
Huub: maar dat is toch een exit of ben ik nu scheel.
geluid uitquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:55 schreef avonne het volgende:
Natasia schreeuwt weer verder
"Blijf gewoon door gaan met uitlokken. Iedereen die uitlokt zit nu thuis. Blijf het uitlokken, dan neem ik je mee die poort door."
Hoop gekrijs
Kijk op de Tien site, al die adverterdeers daar zijn dus sponsors.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een giller.
Die sponsoren hebben misschien ook afgehaakt?
Staar er bij de aftiteling van de tv-uitzending wie deze shit sponseren?
Ik heb mijn koptelefoon maar afgezet, het is niet te doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:55 schreef mootie het volgende:
auw oortjes...
Heeft ze nog niet geroep ik sta boven jou , ik sta boven jou, ik sta boven jou enz...drie minuten lang (heb geluid uit)quote:
Achter zou wel eens wat toeschietelijker richting Lieke mogen worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:50 schreef wie.. het volgende:
Lieke:We moeten minder over achter praten..we worden daar vaak op aangesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |