Sjon krijgt eindelijk de media aandacht die hij al veel eerder heeft gewild, alhoewel de teneur van de artikelen van hem toch wel anders had gemogen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat laden van dat Elsevier-stuk duurt bij mij oneindig...

En het geluid aanzetten......?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:45 schreef elcastel het volgende:
Lekker rustig ochtendje.

DGK in de mediaquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat laden van dat Elsevier-stuk duurt bij mij oneindig...

"Natasia is een dame geworden"quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon krijgt eindelijk de media aandacht die hij al veel eerder heeft gewild, alhoewel de teneur van de artikelen van hem toch wel anders had gemogen.![]()

dinsdag hoogstwaarschijnlijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:47 schreef wie.. het volgende:
Weet iemand wanner de uitslag van de popo is ?

Zondag is de laatste dag. Vaak is dan de uitslag op dinsdag. Maar de redaktie bepaald.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:47 schreef wie.. het volgende:

Het blijft mij werkelijk een raadsel wát de miljonairs nu werkelijk tegen Lieke hebben. Oké.. ze is op een ongebruikelijke manier de villa binnengekomen. De hetze die Palma vanaf het begin tegen Lieke heeft gevoerd is ook vaag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:41 schreef avonne het volgende:
Lang gesprek tussen Huub en Natasia waarbij Huub zijn actie tegenover palma verklaart.
Natasia zegt dat ze heus wel van Huub houden maar echt niet met Lieke kunnen. Als zij nou weg zou zijn, zouden ze veel prettiger met elkaar omgaan.

Dinsdag denk ik. Dat wordt een leuk avondjequote:Op donderdag 19 juli 2007 11:47 schreef wie.. het volgende:

TYquote:

Schitterend.quote:

Is er iets met je tuin dan????????????????quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Ik zit in de tuin met mijn koptelefoon, en moet nu met spoed naar de KNO-arts![]()

Palma blijft maar doorgaan en Natasia kiest de makkelijkste weg. De andere volgen door het gestook van Natasia.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Het blijft mij werkelijk een raadsel wát de miljonairs nu werkelijk tegen Lieke hebben. Oké.. ze is op een ongebruikelijke manier de villa binnengekomen. De hetze die Palma vanaf het begin tegen Lieke heeft gevoerd is ook vaag.
Ik kan niet anders bedenken dat Lieke er in is gezet om het Huub moeilijk te maken (op het vlak van relaties e.d ) maar dat men niet voorzien had dat de band tussen Huub en Lieke zó sterk zou worden.
Nu wordt er van achter van alles in de strijd gegooid om een breuk te forceren tussen die twee.

Lieke is natuurlijk niet op een leuke manier weggewerkt door Palma. En Huub was haar ook zo weer vergeten..dus zinde ze op wraak, maar ze kon wel weer bij Huub terecht.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Het blijft mij werkelijk een raadsel wát de miljonairs nu werkelijk tegen Lieke hebben. Oké.. ze is op een ongebruikelijke manier de villa binnengekomen. De hetze die Palma vanaf het begin tegen Lieke heeft gevoerd is ook vaag.
Ik kan niet anders bedenken dat Lieke er in is gezet om het Huub moeilijk te maken (op het vlak van relaties e.d ) maar dat men niet voorzien had dat de band tussen Huub en Lieke zó sterk zou worden.
Nu wordt er van achter van alles in de strijd gegooid om een breuk te forceren tussen die twee.

Leuk foor der kindjes ook weerquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:40 schreef akveor het volgende:
Natasia wil zo graag Huub's bloed in een glas.... en dat gaat zo lekker smaken....

quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:41 schreef avonne het volgende:
Lang gesprek tussen Huub en Natasia waarbij Huub zijn actie tegenover palma verklaart.
Natasia zegt dat ze heus wel van Huub houden maar echt niet met Lieke kunnen. Als zij nou weg zou zijn, zouden ze veel prettiger met elkaar omgaan.

Dat kan ze beter niet doen want dan hebben Huub en Lieke geen moment rust meer. De rest is te dom om zelfs iets te bedenken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:51 schreef avonne het volgende:
Lieke is van plan morgen de hele dag naast Natasia te gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |