Word niks aan gedaan dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen Huub: Ze hebben een aantekening gemaakt en wachten tot de juiste personen aanwezig zijn, de FEBO dus.
mooi exit natasiaquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen Huub: Ze hebben een aantekening gemaakt en wachten tot de juiste personen aanwezig zijn, de FEBO dus.
Weet je waar het over gaat? Mischien Palma & spelinformatie ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
ik hoop met je mee vast ijdele hoop ze is ONSCHENDBAARquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef LoveProfusion het volgende:
PLEASE laat Natasia eruit geflikkerd worden. PLEAASSSE!
Mischien dat ze niet alles volgen, maar mijn bek viel gister serieus open toen ik dat hoorde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hahahahahah... klopt van geen kanten. Als ze eerst laten zien dat Natasia Jaap een paar rondschoppen geeft en zijn barmhartige gebaar ook nog eens niet waardeerd de dag daarop zit te janken om het een of het ander, dan kan ieder gezond mens de balans wel opmaken. In de uitzendingen laten ze praktisch al haar gegil zien en het janken ziet er zo nep uit als wat, dus iedereen die de uitzendingen kijkt weet hoe het zit wat haar betreft.
de mijne ook ik dacht dat het serieus een geintje was...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mischien dat ze niet alles volgen, maar mijn bek viel gister serieus open toen ik dat hoorde.
![]()
Een aai als reactie op een tokkie die in je oor staat te tetteren (auditieve mishandeling) vind ik een geweldige reactie "kalmeer maar meisje"quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef Desii het volgende:
Toch vind ik dat Lieke ook niet moet aaien... ze moeten gewoon van elkaar afblijven
Kom op, al maanden worden mensen in dat huis gehouden waar alles is toegestaan en nu zou aaien een reden tot een exit zijn als we Natasia mogen geloven?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef Desii het volgende:
Toch vind ik dat Lieke ook niet moet aaien... ze moeten gewoon van elkaar afblijven
Wat is er mis mee...?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef Desii het volgende:
Is er wat gedaan aan Natasia die de telegrammen waarvan eentje uit Frankrijk van Huub en Lieke wegflikkerde?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad Huub zei het ook,
Lieke:ze gaan kijken wat ze er mee gaan doen.
Huub: niets dus.
Dat zou dan wel het lachertje van de eeuw worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Kom op, al maanden worden mensen in dat huis gehouden waar alles is toegestaan en nu zou aaien een reden tot een exit zijn als we Natasia mogen geloven?
Nee en dat terwijl je ook niet meer aan persoonlijke spullen mag zittenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Is er wat gedaan aan Natasia die de telegrammen waarvan eentje uit Frankrijk van Huub en Lieke wegflikkerde?
![]()
Wat was dat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Is er wat gedaan aan Natasia die de telegrammen waarvan eentje uit Frankrijk van Huub en Lieke wegflikkerde?
![]()
Huub en lieke hadden twee telegrammen gekregen, een daarvan was van franse fans van huub en lieke,quote:
Deze verpletterende aktie moet uitermate secuur worden voorbereid en uitgevoerd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan vanmiddag!![]()
Jong en onstuimig als ik ben...
Mag ze die verkopen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:24 schreef blomst het volgende:
Zou patricia niet komen?
Die krijgt wel geld voor de haren van natasja.
Amanda zat van de week ook elke keer aan het haar van Lieke(was in kantoor )lekker te irriteren met een potlood.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef Desii het volgende:
Lieve Dees, dan krijgen we weer het gezeur dat Lieke saai is...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Weet je waar het over gaat? Mischien Palma & spelinformatie ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |