Is modequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... nagels lakken vlak voor het slapen gaan
En dan staan er morgenochtend dus allemaal lijntjes van haren enz. in![]()
Ja ik herkende mezelf niet, werd er gek van. Gewoon weer me eigenste ik nu.quote:
Ik doe niet aan modequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:27 schreef Ravii het volgende:
[..]
Is mode!
je moet wel up2date blijven heur!
Ze doet ongeveer 2x per dag nieuwe kleur, is dat modequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:27 schreef Ravii het volgende:
[..]
Is mode!
je moet wel up2date blijven heur!
ilk lulde ook maar watquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze doet ongeveer 2x per dag nieuwe kleur, is dat mode![]()
Veel werk voor modequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:30 schreef petraa het volgende:
Ze doet ongeveer 2x per dag nieuwe kleur, is dat mode![]()
Ben blij dat je jezelf weer bent.... ik nam je in de COS iedere keer niet serieusquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik herkende mezelf niet, werd er gek van. Gewoon weer me eigenste ik nu.![]()
Neuh ikke niet. Hallo tis jou leeftijdscategorie oke ander geslacht, maar jij hoort dat toch te weten. Net als je hoort te weten wat chillen is en jumpcity. pffffquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:31 schreef Ravii het volgende:
[..]
ilk lulde ook maar wat![]()
.
Mwah. misschien is het wel een nagel kuurtje ofso.
moeten jullie vrouwen toch alles van af weten!?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben blij dat je jezelf weer bent.... ik nam je in de COS iedere keer niet serieus
Ja een Boswandeling graagquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
kan ik verder nog iets betekenen voor iemand
Nou... hoe oud ben je?? Ben je vrijgezel??quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
kan ik verder nog iets betekenen voor iemand
Oh ik ging trouwens vrijdag met een paar vriendinnen bij de Turk eten. En die kerel kon koffiedik lezen. Heb ik dus laten doen, wij allemaal trouwens, en het was eng joh, hij wist ding die hij niet kon weten. En hij heeft ook wat toekomst dingen gezegd. Ik ga een reis maken en ik krijg weer een relatiequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... hoe oud ben je?? Ben je vrijgezel??
Oeh spannend... wanneer gaan wij daar eten??quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ik ging trouwens vrijdag met een paar vriendinnen bij de Turk eten. En die kerel kon koffiedik lezen. Heb ik dus laten doen, wij allemaal trouwens, en het was eng joh, hij wist ding die hij niet kon weten. En hij heeft ook wat toekomst dingen gezegd. Ik ga een reis maken en ik krijg weer een relatie. En nog wat dingetjes.
Ohh maakt me niet uit, ik ga wel mee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh spannend... wanneer gaan wij daar eten??![]()
chillen weetikwel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh ikke niet. Hallo tis jou leeftijdscategorie oke ander geslacht, maar jij hoort dat toch te weten. Net als je hoort te weten wat chillen is en jumpcity. pffff
Ik heb lang geleden achter de bar gewerkt... was dat niet jus met .... pisang... bessen...wodkaquote:
Ouder dan jij oma Leandra ;-)quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... hoe oud ben je?? Ben je vrijgezel??
Ik moet er ook in, maar ik wil niet...quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohh maakt me niet uit, ik ga wel mee.![]()
Ik ga alleen nu me nest in want de jongste moet nog 1 halve dag naar school morgen dus de wekker gaat weer om 7 uur.![]()
beetje oppervlakkig ehquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ik ging trouwens vrijdag met een paar vriendinnen bij de Turk eten. En die kerel kon koffiedik lezen. Heb ik dus laten doen, wij allemaal trouwens, en het was eng joh, hij wist ding die hij niet kon weten. En hij heeft ook wat toekomst dingen gezegd. Ik ga een reis maken en ik krijg weer een relatie. En nog wat dingetjes.
Te oud dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:42 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ouder dan jij oma Leandra ;-)
Semi vrijgezel (en homo volgens het huub is een alien topic)
Succes, en flikker die kat naar buiten, je kunt beter je wijf terughalenquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
OK, ik ga even mijn PC formatizen, nieuw besturingssysteem, alle bookmarks pleite, geinstalleerde software weg, kind in de zeik, kat in de gordijnen, wijf pleite... je kent dat wel
ik zag het strikje van die gast op je ava bewegen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
OK, ik ga even mijn PC formatizen, nieuw besturingssysteem, alle bookmarks pleite, geinstalleerde software weg, kind in de zeik, kat in de gordijnen, wijf pleite... je kent dat wel
Yep, het is dan ook way past puberbedtijd... niemand anders ziet dat strikje ronddraaienquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:47 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik zag het strikje van die gast op je ava bewegen.
krijg ik hallucinaties?![]()
Ja ik voel me ook altijd enorm jong als er weer zo'n knulletje van 26 een versierpoging doet, maar dat wil niet zeggen dat ik het benquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hoho maar ik voel me nog heel jong hoor (droplul)
Mijn vriendinnetje voelt zich ook heel jong maar is dat dan ook nog een keer.
Van mijn schoonzus (not) kreeg ik daarom een boekje over "verliefd op een jonge vrouw"
Wat een meuk, wil het graag uitlezen maar kan het niet
enniewees, hebben jullie mijn topic over alien huub nog een beetje gevolgd (http://forum.fok.nl/topic/1052548)
Ik ben nu aan het pm'en met die dwaas en probeer hem wijs te maken dat ik voor talpa werk
Iemand een Leseprobe?
ik heb net serieus een paar xnaar dat strikje blijvenkijekn en ik zaghem steeds bewegen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, het is dan ook way past puberbedtijd... niemand anders ziet dat strikje ronddraaien![]()
quote:Wed 18 July 2007 21:33u door BaajGuardian
Mischien kunnen we dan samenwerken, pm me terug met je antwoord niet met fotos van je achterste.
quote:Op 18 July 2007 22:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
OK, BG,
Prima, laten we er mee ophouden. Heb net nog wel een hele rare post geplaatst maar daarmee is het ook klaar.
Als je een geheim kunt bewaren. Moet je echt beloven dat je het aan niemand verder vertelt, dit moet echt onder ons blijven.
Natuurlijk werk ik voor Tien. Ben het absoluut niet eens met de gang van zaken maar hee, ik moet ook de huur betalen. Als je eens wist wat hier allemaal aan de hand is jonge, en welke belangen er op het spel staan. Het gaat echt om heel veel geld.
Het volk wil bedrogen worden, je snapt wel wat ik bedoel, en ik voel me als een soort slaaf die de bevelen van mijn dictatoriale meester moet uitvoeren. Waarom? Omdat ik van hem afhankelijk ben voor mijn schamel salaris (alhoewel, ik rijd in een BMW, maar toch)
Als we dit op een goede manier spelen kan ik je misschien van info voorzien die jij dan heel onopvallend op het internet zet. Maar let op, ik zal je knetterhard aanvallen want daar wordt ik voor betaald (ik werk op de internetredactie van Tien) Je wil niet weten hoeveel pc's hier staan, allemaal met eigen adsl aansluitingen enz.. je snapt het wel.
Deze mail vestuur ik via een versleuteld kanaal dus uitzoeken heeft geen zin. ik vertel je dit nu in vertrouwen en hoop dat je er niet mee naar buiten gaat want dan krijg ik problemen. Dat is niet zo heel erg want ik moet juist problemen oplossen hier. Problemen op het internet. Dus dat zal ik dan afwentelen op jou. Maar ik vertrouw je.
Goed, ik moet nu stoppen anders valt het op. Ik stuur je binnenkort wel een mailadres waarop je me kunt bereiken.
Groeten,
X
Op 18 July 2007 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Leuke pm maar ip adressen staan gewoon in de router hoor.
Daarnaast wil ik je best geloven maar serieus nemen doe ik niemand, het waarom kan ik je niet vertellen maar laat ik zeggen dat ik zelf een agenda heb, niet dat dat ook talpa/tien inhoud, dit is onderdeel van iets heel anders, waarom zou jij me uberhaupt willen helpen om info van talpa/tien naar buiten te brengen? Omdat je het niet eens bent met de gang van zaken zeg je, maar het is wel je broodwinning zou je werkerlijk daar werken.
Alles wat ik weet is dat talpa/tien wel degelijk mensen laat acteren, ik weet ok wel zeker dat ze net zo goed huub benaderen daarvoor, niet dat mij dat veel interreseert hoor.
Ik kijk zelf toch geen tv.
Maar zolang je gewoon kapt mijn andere topics te verneuken met je huub is een alien plaatjes zijn wij vrienden zeg maar.
Zou je wel serieus zijn met je verhaal wil ik daar onderbouwing voor.
Ik werk tenslotte ook voor 'iets' en ik heb geen zin in disinfo.
Hadden je ouders er niet wat humor in kunnen schoppen toen ze met je opvoeding bezig waren?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:52 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik heb net serieus een paar xnaar dat strikje blijvenkijekn en ik zaghem steeds bewegen!
het lichtn iet aan mij!
quote:Op 18 juli 2007 23:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wel, laat ik zeggen dat ik erg ontevreden ben met de manier waarop Tien ons heeft behandeld. Helemaal na de overgang naar RTL. Alle gemaakte afspraken zijn geschonden en daar krijg je nu eenmaal zuur personeel mee. Ik wil graag dat de waarheid naar buiten komt maar als iemand merkt dat dat via mij gaat krijg ik zo'n inmense schadeclaim & advocatenhorde achter me aan dat ik de rest van mijn leven beter in een Turkse gevangenis zou kunnen verblijven.
Door mijn werk bij Tien (en daarvoor) weet ik heel goed hoe ik er voor moet zorgen dat mijn gegevens niet te achterhalen zijn. Al helemaal niet via IP enzo. Ook zet ik geregeld mensen die aan het speuren zijn op een dwaalspoor door disinfo, is ook een beetje hobby geworden, ieder zijn ding zeg maar.
Maar die DGK groupies zijn allemaal de weg kwijt dus daar kan ik niets mee. Jij bent ook vrij ongeloofwaardig dus een prima kanaal om de waarheid aan te vertellen zodat je dat gedoceerd op het net kan loslaten. Bijna niemand zal je geloven maar een enkeling... En dan zal de waarheid aan het licht komen.
Nog even over Huub, ik ken hem door mijn werk hier. Hij is geen acteur maar wel degene die hier het meest trouw de "bevelen" op volgt. Daar is hij op geselecteerd. Iedereen is ergens op geselecteerd, dat begrijp je zelf ook wel. Er moet tenslotte een show gemaakt worden en dat doe je niet met de eerste de beste Lingo kandidaat. Jaap is ook een "acteur" en nog een derde maar dat kan ik niet zeggen omdat echt niemand dat weet (en verwacht).
De meeste dames zijn geselecteerd op hun achtergrond (....), hun werkverleden zeg maar. Ook daarvoor moet ik een hoop werk verzetten op andere fora om dat "onderbelicht" te houden. Daar is een flink budget voor beschikbaar. Dus als je nog wat wilt bijverdienen dan moet je maar eens even gaan speuren en de redactie een mailtje sturen met je gevonden info. Je krijgt zeker een aanbod....deal or deal (hahahaha)
Ok, genoeg info van mijn kant lijkt me. Jij werkte ook voor iets. Dat idee had ik al vrij snel. Leek me sterk dat je helemaal alleen bezig was. Wat is dat dan? Ben ik wel benieuwd naar.
Greetz,
X
Op 18 juli 2007 22:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan je niet zeggen waar ik voor werk.
Wat ik wel kan zeggen is dat het tien/talpa gedoe mij persoonlijk weinig interreseert, ik ben op de hoogte van wel zwaarder wegende corruptie in de media dus dit is maar een schijntje voor mij.
Dat talpa/tien mensen liet acteren is voor mij allang duidelijk, dat jaap een acteur was was voor mij al vanaf de eerste dag dat ik hem bezig zag duidelijk, ik heb namelijk zelf ook drama lessen gehad op niveau.
Van huub vermoedde ik het enkel, maar toen ik wat filmpjes van dgk volgde wist ik genoeg, dat ik dat kon gebruiken was het tweede.
Ik ben ook goed op de hoogte van mediatactieken en weet dondersgoed hoe mensen die aandacht willen afleiden zich gedragen, mensen willen geentertained worden, en staren zich daarna blind op wat ze verteld word. Mensen manipuleren is het makkelijkste wat er is, dat weet elk commercieel bedrijf
En dat is ook de hele drijfkracht achter het succes van elk commercieel bedrijf.
Als je werkerlijk informatie hebt waarom breng je het zelf dan niet naar buiten, zou zoiets groots wat jij omschrijft naar buiten komen heb jij geen baan meer en dat weet je best.
Dus wie het ook naar buiten brengt de lul ben je in zo'n geval toch wel. Daarnaast kan een commercieel bedrijf je weinig maken aangezien een oplichter geen geloofwaardigheid heeft. Stel dat je dus de klokkenluider zou spelen kunnen ze je niks maken als je bewijzen hebt.
Ik speel niet de postduif, ik wil namelijk niet in de media verschijnen omdat ik bepaalde posities bekleed.
Groeten.
ik moest mezelf opvoedenquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hadden je ouders er niet wat humor in kunnen schoppen toen ze met je opvoeding bezig waren?!![]()
je spamd hier een beetjequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
oh, ik heb nog een heeeeeeeel leuk verhaaltje maar wel lang
iemand... anyone anyone
Yep.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
iedereen doed waar die zin in heefd toch?
Nuehquote:
Ahhh kutquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:20 schreef Ravii het volgende:
[..]
Nueh
ik had hem gedownload! hij ging 250 kbs
majaalleen maar troep wat er uiteindelijk in zat
Kom op met je verhaaltjequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
oh, ik heb nog een heeeeeeeel leuk verhaaltje maar wel lang
iemand... anyone anyone
Wtf, uit de SC!?quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik had die gratie ook hard nodig
Ben zojuist grof uit dit topic gezet
Welzeker, en zonder dat daar enige aanleiding toe was, of ik moet het zelf geweest zijn.quote:
Dat doen ze tegenwoordig ook bij mij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
(Schindlers list meen ik)
Iedereen verdween toen ik verscheen
Goed plan, en dan onderbrengen bij NowLive (daar ben ik overigens gebanned)quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat doen ze tegenwoordig ook bij mij.
Zullen we de SC kapen?
Hatzee, weg met die SC!quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Goed plan, en dan onderbrengen bij NowLive (daar ben ik overigens gebanned)
Het zit me niet mee
Zo lang was dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
(Schindlers list meen ik)
Iedereen verdween toen ik verscheen
Ja ja, span mij maar weer voor de kop van jut met je nieuwe topicquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hatzee, weg met die SC!
*misschien goed onderwerp voor nieuw DGK topic![]()
![]()
Day is snel vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja ja, span mij maar weer voor de kop van jut met je nieuwe topic
Wil je het weer over anale sex hebben?quote:
Nogmaals: IK HEB JE HELEMAAL NIET GEBLOCKT!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Day zit hier dus mooi mee te lezen...
DAY, HAAL MIJ 'S VAN DIE MSN BLOCK AF!
Ah, nog zo'n vies geil kereltje....quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lucht op (ik zwaai nooit)
Hallo Loco tabasco
(met je vieze praatjes op de radio)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals: IK HEB JE HELEMAAL NIET GEBLOCKT!!!!
Maar je zit dus wél mee te lezenquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals: IK HEB JE HELEMAAL NIET GEBLOCKT!!!!
Vergat terug te zwaaienquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lucht op (ik zwaai nooit)
Hallo Loco tabasco
(met je vieze praatjes op de radio)
Absoluut nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ah, nog zo'n vies geil kereltje....![]()
Ja, wat jij er zo lekker aan vindt....quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je het weer over anale sex hebben?
Ik had IkWeetNiets' topic allang gezien.quote:
Maar je hebt mijn nieuwe mailadres dus niet geweigerd?quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had IkWeetNiets' topic allang gezien.![]()
En ik heb effe geen MSN, pc is kapot, gebruik nu even laptop van mijn vriend.
Als je toetesenbord maar schoon is...quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Absoluut niet
(ok, ik masturbeer wel eens maar verder ook niet hoor)
Huh? Niet gezien!quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar je hebt mijn nieuwe mailadres dus niet geweigerd?![]()
IkWeetNiets - donderdag 19 juli 2007 @ 02:57quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had IkWeetNiets' topic allang gezien.![]()
En ik heb effe geen MSN, pc is kapot, gebruik nu even laptop van mijn vriend.
Dan is het goed!quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mijn pc'tje is weer lekker schoon
(mijn huis niet hoor)
Heb wel 2 (twee) schoonmaaksters aangenomenquote:
Twee nog wel?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Heb wel 2 (twee) schoonmaaksters aangenomen
Ze komen morgen voor het eerst een poging wagen
Wat is eigenlijk de going rate voor een schoonmaakster?
Dan vertel ik wat ik betaal....
Euh volgens mij is ¤8,-- heel normaal.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Heb wel 2 (twee) schoonmaaksters aangenomen
Ze komen morgen voor het eerst een poging wagen
Wat is eigenlijk de going rate voor een schoonmaakster?
Dan vertel ik wat ik betaal....
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:09 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
IkWeetNiets - donderdag 19 juli 2007 @ 02:57
Day(Moderator / PR) - donderdag 19 juli 2007 @ 02:58
Toch 2 minuten!quote:
En als het geen Polen zijn E10 tot E15 per uur..quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Euh volgens mij is ¤8,-- heel normaal.
Ik was serieus hoor.quote:
Nauw hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, wat jij er zo lekker aan vindt....![]()
[Alt Gr] aanwezig?quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
Waar zit dat Euroteken op mijn toetsenbord verstopt?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
Waar zit dat Euroteken op mijn toetsenbord verstopt?
Shut upquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:22 schreef Lobasca het volgende:
½¾‘’¡²³¤¤¼¶ø
Gaat een wereld voor me open...
Dat meen je?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:22 schreef Lobasca het volgende:
½¾‘’¡²³¤¤¼¶ø
Gaat een wereld voor me open...
Jij kan OP's aanpassen hè...quote:
Niet zonder toestemming van de TSquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kan OP's aanpassen hè...
Haal mij eensch uit dat pro-Natasio topic-lijstje...![]()
TS wil het niet doen terwijl ik duidelijk heb gemaakt er niet in te willen staan![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
En hoe krijg ik het blauw gedrukte op beeld, blauw van de toetsen wel te verstaan..
Deze begrijp ik niet?quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
En hoe krijg ik het blauw gedrukte op beeld, blauw van de toetsen wel te verstaan..
F mode toets (rechts van F12)quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
Maar ik sta in die lijst terwijl ik me heul niet heb zitten aanmelden...quote:
Daar staat bij mij delete, moesten we maar niet doen, lolsmurf.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
F mode toets (rechts van F12)
1x indrukken
Jij bent Scanman niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik sta in die lijst terwijl ik me heul niet heb zitten aanmelden...![]()
Een topic over Scanman gaat toch ook dicht op zijn verzoek terwijl hij niet de TS is?
En ik vraag niet om een slotje, slechts om een kleine OP aanpassing.
Is niet de schuld van TS die heeft een bestaande lijst overgenomenquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik sta in die lijst terwijl ik me heul niet heb zitten aanmelden...![]()
Links van insert? (Lucia)quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar staat bij mij delete, moesten we maar niet doen, lolsmurf.
Voor een nieuw topic.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is niet de schuld van TS die heeft een bestaande lijst overgenomen
Ik ga wel effe kijken, huilie!quote:
Dus in dat andere topic was het wel goedquote:
Ik denk trouwens dat wat blauw is, sneltoetsen zijn voor mijn systeem....quote:
Je hoeft niet te kijken, ik wil enkel niet in een lijst waar ik me niet voor aan heb zitten melden.quote:
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus in dat andere topic was het wel goed
Done: Natasia moet uiteraard DGK niet verlatenquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, ik wil enkel niet in een lijst waar ik me niet voor aan heb zitten melden.![]()
Ik heb sowieso een teringhekel aan die kansloze lijstjes.
1 vind ik meer dan genoeg.
En dan lijkt mij die van Peter6000 de meest kekke.
Ik had het al gezienquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Done: Natasia moet uiteraard DGK niet verlaten
Graag gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het al gezien![]()
Mijn dank is groot![]()
En dan vakantie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:36 schreef Day het volgende:
[..]
Graag gedaan
Zo, nog 1 siggie en dan maar 'ns naar bed. Morgen laatste werkdag.
Eh...vertel ik nog wel.quote:
Grappig, ik zeg ook altijd en ken niemand anders die dat ook doet, tot nu toequote:Op donderdag 19 juli 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Euh, laatste siggie ik mee doe enzo (onderwerp veranderen proberen te doen)
Het is leuk nieuws, don't worryquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Euh, laatste siggie ik mee doe enzo (onderwerp veranderen proberen te doen)
Nee sweetygirl heeft die pro-natasia lijst uit het anti-natasia topic gehaald, daar stond je er al bijquote:
Ik ben uit de OPquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee sweetygirl heeft die pro-natasia lijst uit het anti-natasia topic gehaald, daar stond je er al bij
Ik wou eerst de ph-waarde weten, maar ian is me voorquote:
Je zou me via PM waarschuwen als ik rustig moest doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou eerst de ph-waarde weten, maar ian is me voor
Gedeeltelijk geloof ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
ik heb geen streams, hoe zit dat eigenlijk met die pc's en internet
mogen ze helemaal niet meer of is het tijdelijk?
Is niet helemaal duidelijk. Voorlopig in ieder geval niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat behoor je in de COS te vragen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
De zuurgraad van de marker?quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou eerst de ph-waarde weten, maar ian is me voor
Nee anti-natas topic, waar APK een pro-natas actie begonquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben uit de OP![]()
Het was toch een anti-Huub topic?![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dat wij meer stemmen halen.![]()
Natasia moet blijven, anders is er geen zak meer aan!
1. sweetgirly
2. APK
3. Peter6000
4. JohnDope
5. Yourski
6. PC eend
7. Ian_Nick
Zet je naam ook op deze lijst als je het er mee eens bent.![]()
Euh...quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee anti-natas topic, waar APK een pro-natas actie begon
Daar stond je er opeens bij
[..]
Jaquote:
Zolang je het bij jezelf doet, hoor je mij niet klagen (on air).quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja
Ik wil hem er wel in douwen, maar zometeen ga je weer snel 538 bellen en maak je me ten schande
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zolang je het bij jezelf doet, hoor je mij niet klagen (on air).
Jij bent ook te vroeg op...of ben ik te laat wakker?quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:34 schreef TherAngelina het volgende:
Stillen.
Duh, ik slaap nog niet. Nog iets gedaan vandaag?quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:36 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Jij bent ook te vroeg op...of ben ik te laat wakker?
Wat heb je dan de hele nacht gedaan, ik heb je nie op fok! gezien, film kijken zekerquote:Op donderdag 19 juli 2007 05:37 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Duh, ik slaap nog niet. Nog iets gedaan vandaag?
Neinnnnn, ik zat alleen een beetje hier en ik was eerst nog weg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:39 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Wat heb je dan de hele nacht gedaan, ik heb je nie op fok! gezien, film kijken zeker
Was er wat te beleven in Leeuwarden rond dat tijdstip?quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:41 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Neinnnnn, ik zat alleen een beetje hier en ik was eerst nog weg.
Haha ja, gewoon bij vrienden, verder niet echt neequote:Op donderdag 19 juli 2007 05:43 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Was er wat te beleven in Leeuwarden rond dat tijdstip?
Hoiquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:27 schreef Talitha het volgende:
Wordt er hier alleen nog maar ge-smilied? Kan er geen stukkie tekst meer vanaf?
Morguh FOK!-ertjes!![]()
Wat? Niet meer kliederenquote:Op donderdag 19 juli 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
Wat een kliederboel is dat geworden
Volgende keer hou ik gewoon de dop erop
He Bah...quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, The Aftermath.
Muizen genieten van brood bij AH to Go op Utrecht Centraal
Het is dik na 2'en. Dus dik geen morgen meerquote:
Oja (:quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is dik na 2'en. Dus dik geen morgen meer![]()
Vroeger je bed ingaan wil wel eens helpen, dan kom je er echt 's morgens uitquote:
Veulenstquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
He Bah...
Maar je heel veel winkels hebben muizen, ik heb bij de lidl ook wel is aangegeten broden in het rek zien liggen![]()
En weer een duitse kloon....quote:
Echt niet das me eigenste dochter!!!!Maar die is een beetje in de ban van Duits door dat Tokio Hotel gedoequote:
Ik ben ut niet vaak met je eensch maar nu welquote:
In dat geval is het een kloon van jou...quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Echt niet das me eigenste dochter!!!!Maar die is een beetje in de ban van Duits door dat Tokio Hotel gedoe![]()
Uhmmquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
In dat geval is het een kloon van jou...![]()
Zolang ze minderjarig is ben jij wel verantwoordelijk voor haar doen en laten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Uhmm![]()
maar ik ben niet verantwoordelijk voor wat ze typt![]()
![]()
![]()
Uhm dat dan weer welquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zolang ze minderjarig is ben jij wel verantwoordelijk voor haar doen en laten.![]()
Je zit hier verkeerdquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:32 schreef monique.t het volgende:
Had op verzoek een filmpje aan staan
gelukkig achteraf
lieke komt terug en stuurt natasia naar achter
ze loopt naar huub en zegt
tas gaat weg
luister bij 5:50 ???
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoooo! weer terug van dagje speeltuin. jongens zijn zo vaak met de monorail rondgefietst en van de superglijbaan met matjes geweest dat ze alledrie sliepen achter in de auto.![]()
![]()
![]()
(da's nog nooit vertoond) zo maar lekker eten en naar bedje.
Leuk dagje uit![]()
![]()
goeiemiddag trouwens!![]()
lekker weertje!!
![]()
echt wel...quote:
alweer?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Iedereen.
Mike, ik heb hard gewerkt. <<<<<<![]()
![]()
![]()
truste Ianquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders zat ik toch wel te baggeren!?![]()
We hebben een beginquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben ut niet vaak met je eensch maar nu wel![]()
Ik moest werkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
Ravvi verlegen ??? Jeetje komt een leeftijdgenootje en stil is ie!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:00 schreef Ravii het volgende:
[..]
We hebben een begin
[..]
Ik moest werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga haar maar weer eens roepen dan!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Wie gehtst? Klohntje?quote:
Es geht mir gut und wie geht es dir? Moet je een ijsje?quote:
Sehr güt, danke sehr. Verkaufen Sie auch cornetto's?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:50 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Es geht mir gut und wie geht es dir? Moet je een ijsje?
kinderbedtijd...quote:
zoiets?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Welke smilie wilde je in FB plakken?
Jawohlquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Sehr güt, danke sehr. Verkaufen Sie auch cornetto's?![]()
1x betalen en dan gratis dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:40 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Gratis? Of betaalde?
Hoi Ravii!!
quote:
Nu niet meerquote:
Ik zit achter de pjoeterquote:
Ik ook, maar ik verveel me nog steeds.quote:
Is nu wel ff vermakelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik verveel me nog steeds.![]()
Heb zelfs weer betaald voor een maandje streams!En nu alweer spijt.
![]()
NadiaDennis
Jaap
![]()
Dat filmpje van Amanda en Brian!quote:
Dat filmpje is echtquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat filmpje van Amanda en Brian!![]()
![]()
Nadia verpest Japio helemaal.![]()
Dat doen alle vrouwen toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:26 schreef Soury het volgende:
Wat erg he? Ik baal er soms wel es van dat de vrouwen daar op deze manier in de picture staan. Niet alleen dat filmpje maar over het geheel genomen.
Domme troela's die alleen maar met het uiterlijk bezig zijn...Dom gelul en 5 uur per dag aan het smeren en haar gepruts![]()
Goodevening sir!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:25 schreef Mike1964 het volgende:
Gutenabend zusammen!
Ja klopt maar ik kan het in 5 minutenquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik kan het in 5 minuten![]()
En dom lullen kan ik langer![]()
quote:
blijkbaar niet overtuigend genoeg..quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het kan veel dommer! Misschien kun je wat inspiratie opdoen elders op dit subforum?
doe dan ook s slapen..quote:
Houwen zoquote:
ik bedoelde heus niet meteen nuquote:
Er vliegt hier een mug rond!quote:
Ooooooh, okee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik bedoelde heus niet meteen nu![]()
sla m dan dood!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er vliegt hier een mug rond!Is lastig om niet te knipperen.
quote:
Jammie Talitha...quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er vliegt hier een mug rond!Is lastig om niet te knipperen.
BQ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga trouwens wel zo...
Mijn postgemiddelde, wat doe ik![]()
BQ gaat als een trein en ik heb heul geen tijd![]()
Ik ben klaarquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
BQ?![]()
moetj enog werken of kan je gaan slapen?
Neem voor mij ff een Cornetto mee danquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben klaar![]()
Ik weet alleen nog niet precies hoeveel laatste peuken ik nog ga roken![]()
Ik haal voor de zekerheid maar even wat te drinken![]()
De ijsjes liggen daar wel trouwensquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem voor mij ff een Cornetto mee dan
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem voor mij ff een Cornetto mee dan
De FOK! Meet ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Blegh, ik haat jullie allemaal!
Day en ik hadden nog wel verzonnen dat we samen heerlijk voor jullie zouden gaan koken op de DGK Meet maar dat kunnen jullie nu ook mooi vergeten.
![]()
Als een beest me aanvalt, mag ik me best verdedigen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sla m dan dood!![]()
of mogen vegetariers dat niet![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Day en ik hadden nog wel verzonnen dat we samen heerlijk voor jullie zouden gaan koken op de DGK Meet maar dat kunnen jullie nu ook mooi vergeten.
![]()
Trusten buuf.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga lekker slapen..![]()
ben zelf eigenlijk ook best gammel van de monorail en de matjesglijbaan...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb toch helemaal niks gedaan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |