Grappig, ik zeg ook altijd en ken niemand anders die dat ook doet, tot nu toequote:Op donderdag 19 juli 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Euh, laatste siggie ik mee doe enzo (onderwerp veranderen proberen te doen)
Het is leuk nieuws, don't worryquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Euh, laatste siggie ik mee doe enzo (onderwerp veranderen proberen te doen)
Nee sweetygirl heeft die pro-natasia lijst uit het anti-natasia topic gehaald, daar stond je er al bijquote:
Ik ben uit de OPquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee sweetygirl heeft die pro-natasia lijst uit het anti-natasia topic gehaald, daar stond je er al bij
Ik wou eerst de ph-waarde weten, maar ian is me voorquote:
Je zou me via PM waarschuwen als ik rustig moest doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou eerst de ph-waarde weten, maar ian is me voor
Gedeeltelijk geloof ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
ik heb geen streams, hoe zit dat eigenlijk met die pc's en internet
mogen ze helemaal niet meer of is het tijdelijk?
Is niet helemaal duidelijk. Voorlopig in ieder geval niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat behoor je in de COS te vragen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
De zuurgraad van de marker?quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou eerst de ph-waarde weten, maar ian is me voor
Nee anti-natas topic, waar APK een pro-natas actie begonquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben uit de OP![]()
Het was toch een anti-Huub topic?![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dat wij meer stemmen halen.![]()
Natasia moet blijven, anders is er geen zak meer aan!
1. sweetgirly
2. APK
3. Peter6000
4. JohnDope
5. Yourski
6. PC eend
7. Ian_Nick
Zet je naam ook op deze lijst als je het er mee eens bent.![]()
Euh...quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee anti-natas topic, waar APK een pro-natas actie begon
Daar stond je er opeens bij
[..]
Jaquote:
Zolang je het bij jezelf doet, hoor je mij niet klagen (on air).quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja
Ik wil hem er wel in douwen, maar zometeen ga je weer snel 538 bellen en maak je me ten schande
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zolang je het bij jezelf doet, hoor je mij niet klagen (on air).
Jij bent ook te vroeg op...of ben ik te laat wakker?quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:34 schreef TherAngelina het volgende:
Stillen.
Duh, ik slaap nog niet. Nog iets gedaan vandaag?quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:36 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Jij bent ook te vroeg op...of ben ik te laat wakker?
Wat heb je dan de hele nacht gedaan, ik heb je nie op fok! gezien, film kijken zekerquote:Op donderdag 19 juli 2007 05:37 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Duh, ik slaap nog niet. Nog iets gedaan vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |