Nuehquote:
Ahhh kutquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:20 schreef Ravii het volgende:
[..]
Nueh
ik had hem gedownload! hij ging 250 kbs
majaalleen maar troep wat er uiteindelijk in zat
Kom op met je verhaaltjequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
oh, ik heb nog een heeeeeeeel leuk verhaaltje maar wel lang
iemand... anyone anyone
Wtf, uit de SC!?quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik had die gratie ook hard nodig
Ben zojuist grof uit dit topic gezet
Welzeker, en zonder dat daar enige aanleiding toe was, of ik moet het zelf geweest zijn.quote:
Dat doen ze tegenwoordig ook bij mij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
(Schindlers list meen ik)
Iedereen verdween toen ik verscheen
Goed plan, en dan onderbrengen bij NowLive (daar ben ik overigens gebanned)quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat doen ze tegenwoordig ook bij mij.
Zullen we de SC kapen?
Hatzee, weg met die SC!quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Goed plan, en dan onderbrengen bij NowLive (daar ben ik overigens gebanned)
Het zit me niet mee
Zo lang was dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
(Schindlers list meen ik)
Iedereen verdween toen ik verscheen
Ja ja, span mij maar weer voor de kop van jut met je nieuwe topicquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hatzee, weg met die SC!
*misschien goed onderwerp voor nieuw DGK topic![]()
![]()
Day is snel vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja ja, span mij maar weer voor de kop van jut met je nieuwe topic
Wil je het weer over anale sex hebben?quote:
Nogmaals: IK HEB JE HELEMAAL NIET GEBLOCKT!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Day zit hier dus mooi mee te lezen...
DAY, HAAL MIJ 'S VAN DIE MSN BLOCK AF!
Ah, nog zo'n vies geil kereltje....quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lucht op (ik zwaai nooit)
Hallo Loco tabasco
(met je vieze praatjes op de radio)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals: IK HEB JE HELEMAAL NIET GEBLOCKT!!!!
Maar je zit dus wél mee te lezenquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals: IK HEB JE HELEMAAL NIET GEBLOCKT!!!!
Vergat terug te zwaaienquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lucht op (ik zwaai nooit)
Hallo Loco tabasco
(met je vieze praatjes op de radio)
Absoluut nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ah, nog zo'n vies geil kereltje....![]()
Ja, wat jij er zo lekker aan vindt....quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je het weer over anale sex hebben?
Ik had IkWeetNiets' topic allang gezien.quote:
Maar je hebt mijn nieuwe mailadres dus niet geweigerd?quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had IkWeetNiets' topic allang gezien.![]()
En ik heb effe geen MSN, pc is kapot, gebruik nu even laptop van mijn vriend.
Als je toetesenbord maar schoon is...quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Absoluut niet
(ok, ik masturbeer wel eens maar verder ook niet hoor)
Huh? Niet gezien!quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar je hebt mijn nieuwe mailadres dus niet geweigerd?![]()
IkWeetNiets - donderdag 19 juli 2007 @ 02:57quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had IkWeetNiets' topic allang gezien.![]()
En ik heb effe geen MSN, pc is kapot, gebruik nu even laptop van mijn vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |