Pff zover had ik niet gekeken, me middelste wilde weten of ik snel dronken ben en bleef wijn in schenken!!! Maar tis niet gelukt ben niet helemaal helder meer, maar niet dronken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Account van amper 2 weken oud... kleine kans dat ie inmiddels 18 is
OMG... je door je puber dronken laten voerenquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Pff zover had ik niet gekeken, me middelste wilde weten of ik snel dronken ben en bleef wijn in schenken!!! Maar tis niet gelukt ben niet helemaal helder meer, maar niet dronken.![]()
Tis nie gelukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oke niet helemaal!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... je door je puber dronken laten voeren![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
Pff zover had ik niet gekeken, me middelste wilde weten of ik snel dronken ben en bleef wijn in schenken!!! Maar tis niet gelukt ben niet helemaal helder meer, maar niet dronken.![]()
Neuh niet echt... heb zoonlief beloofd in november (het weekend na zijn 16de verjaardag) met hem naar Parijs te gaan.. hij wilde vorig zomer al naar de Moulin Rouge en toen heb ik gezegd: "als je 16 bent"quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
Jij trouwens nog vakantie plannen Lean????
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh niet echt... heb zoonlief beloofd in november (het weekend na zijn 16de verjaardag) met hem naar Parijs te gaan.. hij wilde vorig zomer al naar de Moulin Rouge en toen heb ik gezegd: "als je 16 bent"
En die date zette hij dus meteen in de agenda van zijn telefoon... en uiteraard heeft hij dat ook in zijn nieuwe telefoon neergezet vorige maand
Verder ben ik van 1 t/m 4 augustus drukker dan druk op het Midzomerfeest, en van 5 tot ± 10 augustus dus waarschijnlijk half dood![]()
Neuhquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej Ravii, moet jij nog niet je nest in![]()
hmmm, je lijkt wel op mijn kid, ligt zeker aan de leeftijd. Die staat net achter me ik verveel me wat kan ik doen.quote:
Bier en boeren vooralquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:09 schreef petraa het volgende:
Wat houdt het Midzomerfeest in ???? Bier en Tieten ????
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:12 schreef petraa het volgende:
[..]
hmmm, je lijkt wel op mijn kid, ligt zeker aan de leeftijd. Die staat net achter me ik verveel me wat kan ik doen.
Leest ze nog mee??quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:12 schreef petraa het volgende:
[..]
hmmm, je lijkt wel op mijn kid, ligt zeker aan de leeftijd. Die staat net achter me ik verveel me wat kan ik doen.
Ohhh als die komen, dan ben ik verplicht ook te komen. Ze waren vorige week in Schiedam op de maasboulevardfeesten. Was leukig!!!. Kippiee moet dit jaar voor school 20 uur aan concerten, theater en films hebben. Dus ze heeft kaartjes gekocht voor Nick en Simon concert in Schiedam ergens volgend jaar ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bier en boeren vooral
Hoewel voor mij geen bier... ik ga toch eens ff overwegen of ik (iig voor de laatste avond) geen taxi kan regelen.
Maarre, wat er allemaal te doen is staat hier: www.midzomerfeest.info
Gvd, ik zie net dat Nick en Simon er niet meer bij staan voor de woensdag![]()
![]()
![]()
Kippie!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leest ze nog mee??
Je nest in kutpuber![]()
![]()
Ze zegt Tssssssssssss. Maar ze gaat al, haar nagels moesten nog drogenquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leest ze nog mee??
Je nest in kutpuber![]()
![]()
Nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij wilt echt niet dat ze komt Fokke hoor![]()
Ze komt morgen Fokke zegt ze, dus berg je maar!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
Niet?
Eigenlijk stiekem toch wel!
en geen kloontjes
geen kloonsquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze komt morgen Fokke zegt ze, dus berg je maar!!![]()
Die stonden tot een paar weken geleden dus echt wel op het programma hèquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh als die komen, dan ben ik verplicht ook te komen. Ze waren vorige week in Schiedam op de maasboulevardfeesten. Was leukig!!!. Kippiee moet dit jaar voor school 20 uur aan concerten, theater en films hebben. Dus ze heeft kaartjes gekocht voor Nick en Simon concert in Schiedam ergens volgend jaar ofzo.
Ze is echt!!! Heel echt!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:20 schreef Ravii het volgende:
[..]
geen kloons
want dat word zooooooo makkelijk
dus.
LOL... nagels lakken vlak voor het slapen gaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zegt Tssssssssssss. Maar ze gaat al, haar nagels moesten nog drogen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |