Met 1 miljoenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh komt het daar van![]()
Volgens personen hier kan ik niet zo goed tegen die asperine dingen. En als ik het gesprek in me andere scherm zo is bekijk kan dat best nog wel is kloppen. Ik heb net verklaart dat ik met 1 miljoen 14 sletten m / v zou kopen. Dat is echt een rare uitspraak zelfs voor mij![]()
Ik zeg: dat moet dan wel rocken, wil het nog indruk maken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan wel nat, ik zeg.... contest
Wat denk je dat al die condooms en schone lakens kostenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:32 schreef PC eend het volgende:
Met 1 miljoen
14 breezahs zouden moeten voldoen![]()
Jij mag voor deze keer zonder shirt meedoenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mee!!!! Ik hou niet van lijstjes en witte tshirts![]()
![]()
Dat durf ik nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij mag voor deze keer zonder shirt meedoen
Dat waren de goede tijden, nu begint iedereen gelijk te stijgeren en te weigerenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg: dat moet dan wel rocken, wil het nog indruk maken.
"Vroeger" was een wet T-shirt contest niet goed genoeg. We hebben wel een keer een Wet Cunt Contest gehad in de pre-SC genaamd Clib.![]()
Ik heb nog niet toegezegd, alleen maar gevraagd naar de voorwaarden en geconstateerd dat ik het wel zou kunnen hebben....quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat waren de goede tijden, nu begint iedereen gelijk te stijgeren en te weigeren
Behalve Leandra![]()
Ik stel voor dat je zo'n super strakke leren broek aan doetquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:46 schreef PC eend het volgende:
Het zijn maar tieten hoor
Ik zal nog een keer mijn best doen wat te verzinnen om JULLIE te vermaken
Ik ga nog even de foto van Leandra bestuderen![]()
Ik vind een foto van zijn string met olifantenslurfje wel leukquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je zo'n super strakke leren broek aan doet![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je zo'n super strakke leren broek aan doet![]()
die zijn zoooooooooo jaren 80!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind een foto van zijn string met olifantenslurfje wel leuk![]()
Is dat jou Pic ??? Enne je bent te jong voor Eendjuh.quote:
Ik ga ook staken, ik ga me nest in hahahquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Nou maar hopen dat de COS vannacht nog volgebaggerd wordt.... of morgenochtend, of morgenmiddag... ik ben er dan toch niet
Hoe oud ben je, nog steeds 17 of inmiddels al ouderquote:
Account van amper 2 weken oud... kleine kans dat ie inmiddels 18 isquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, nog steeds 17 of inmiddels al ouder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |