Haaaaaaaaaaaaaaaai, veulenst alweer wat beter met jou en doggie ?quote:
Als ik heel erg eerlijk ben, herken ik mezelf ook niet!!! Moet steeds zoeken, naar waar ik sta.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Heee poeps .. Wel naar die ava herken niemand meer
quote:
dit ben ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Heee poeps .. Wel naar die ava herken niemand meer
Je teast mequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef Soury het volgende:
Het hoogtepunt kan nog wel dagen op zich laten wachten .... Dat je het het maar ff weet![]()
Ja laat de spanning oplopen... maar maak je geen zorgen vandaag niet meer hehehehehequote:
Sukkelquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik was te enthousiast en nam de laatste haal van mijn geliefde sjaan (joint) en de tip was me daar gloeiend heet
De hond zit aan de homeopatische druppeltjes. Daar knapt ie met een dag of 2 wel heel erg van op. Verder ligt ie op een electrische deken zodat z'n spieren lekker warm blijven. Dan loopt ie ook minder kreupel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaai, veulenst alweer wat beter met jou en doggie ?
bedankt, had ik net nodig, het is dat mn bierflesje koel is dat ik erop kan zuigen.quote:
Gelukkig duurt vandaag nog maar 12 minutenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef Soury het volgende:
Ja laat de spanning oplopen... maar maak je geen zorgen vandaag niet meer hehehehehe
Klopt morgen weer een dagquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gelukkig duurt vandaag nog maar 12 minuten![]()
Zal ik een leuk dansje opvoerenquote:
Truste lieverds ... Ik was vandaag al brakkigquote:
Nee we zouden niet durven... Soury zit met te teasen... Doe je mee?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:55 schreef PC eend het volgende:
Jullie zitten toch niet over me te roddelen he![]()
Flauwquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:57 schreef Soury het volgende:
Truste lieverds ... Ik was vandaag al brakkigdoor gister en heb tot 20:00 gewerkt omdat ik vanmorgen vet te laat was
![]()
p.s. Veulen wees scherpKrijg je nog wel
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee we zouden niet durven... Soury zit met te teasen... Doe je mee?![]()
Wat valt er te roddelen over jouquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:55 schreef PC eend het volgende:
Jullie zitten toch niet over me te roddelen he![]()
Maar dan wel nat, ik zeg.... contestquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wordt het toch tijd om die "I'm on the list" shirtjes uit te gaan delen
Lees maar terug, para dit para datquote:
Warm of koud water??quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan wel nat, ik zeg.... contest
Bewijs het maar !!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lees maar terug, para dit para dat
Maar wel lief![]()
![]()
Ik heb t-shirts die wit zijn en niet doorschijnen als je ze nat maaktquote:
Wat denk je zelf.... esthetisch gezien dan hequote:
Ik weet zelf niet hoe ze erbij komenquote:
Ik doe het altijd zonder handschoenenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:13 schreef PC eend het volgende:
Ik weet misschien wel iets waar ik je beter mee kan teasen
[afbeelding]
Is dat niet onveiligquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik doe het altijd zonder handschoenen![]()
Koud water dan waarschijnlijk... dat kan ik nog wel hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.... esthetisch gezien dan he![]()
Van kevlarquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb t-shirts die wit zijn en niet doorschijnen als je ze nat maakt![]()
De eerste aanmelding is binnenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Koud water dan waarschijnlijk... dat kan ik nog wel hebben![]()
![]()
Nou als je dan even aan je oor zit, heb je zo een ontstekingquote:
Zo ver was ik nog niet, ik ben nog in overweging maar ik heb iig al kunnen constateren dat mijn fysiek de gebeurtenissen nog wel kan doorstaan...quote:
Ik geloof je:quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
Van kevlar
Die ga ik mooi niet uitdelen![]()
![]()
Ik nu ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet, ik ben nog in overweging maar ik heb iig al kunnen constateren dat mijn fysiek de gebeurtenissen nog wel kan doorstaan...![]()
Spelbrekerquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof je:
Mare dan heeft het ook geen zin om me nat te gooien he![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik nu ook![]()
Ik zit maar wat te geinen je hoeft niet gelijk te mailen![]()
[afbeelding]
ILeandra
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh komt het daar vanquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:22 schreef PC eend het volgende:
Nou als je dan even aan je oor zit, heb je zo een ontsteking
Ik doe ook niet mee!!!! Ik hou niet van lijstjes en witte tshirtsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |