quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht, ik help je even![]()
*ahum...
"Zo zo! Nou nou! Ik ben uitgeput zeg, van al dat harde werken de hele dag! Deksels zeg!"
Hierboven!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit zeker op inet.![]()
Tja... ik ben in het echt een lekker wijf van 21. Maar dat houd ik liever verborgen natuurlijk...quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit zeker op inet.![]()
quote:
Geeft niet hoor. Ik vind je nog steeds lief.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tja... ik ben in het echt een lekker wijf van 21. Maar dat houd ik liever verborgen natuurlijk...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden, anders blijft para-eend er straks nog in
En ik ben een ratquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef Ravii het volgende:
Ik ben in het echt een nog leijkere man van achter in de 70 met een erectie probleem.
en dat mogen jullie best weten
maar n grapje hoor!
Vandaar dat je zo blij bent dat een vrouw van 40 je liefkozend "kutnewbiepubertje" noemtquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef Ravii het volgende:
Ik ben in het echt een nog leijkere man van achter in de 70 met een erectie probleem.
en dat mogen jullie best weten
maar n grapje hoor!
Moest ff scrollen Para eendquote:
Donequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef Pavement het volgende:
kom op mensen HiDiHo's streams zijn TOP ! ff veren steken.
Sorry, maar ik volg je echt helemaal niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Moest ff scrollen Para eendDat ligt gevoelig bij me
![]()
Hee veulenst ... Nu niet meer tochquote:
Ja ach .. Tis wel een lieve eendquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sorry, maar ik volg je echt helemaal niet.![]()
Ja zeker !!! op een stripfiguur die achter de pc zit te tikken... Overkomt me dagelijks.quote:
Een eend en een muisquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker !!! op een stripfiguur die achter de pc zit te tikken... Overkomt me dagelijks.![]()
Tis een lief persoon voor wat ik weet ... en wat ik weet weet jij ook. Prettige aanwezigheid dus![]()
[paramodus] Hoe weet jij nou wat ik van PC Eend weet?!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker !!! op een stripfiguur die achter de pc zit te tikken... Overkomt me dagelijks.![]()
Tis een lief persoon voor wat ik weet ... en wat ik weet weet jij ook. Prettige aanwezigheid dus![]()
Wat schattigquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
Ja zeker !!!
Ja dat gaat zwoegen worden met fotoshopquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Een eend en een muisIk zeg ga er voor !!
Nou dat zeg je net .quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
[paramodus] Hoe weet jij nou wat ik van PC Eend weet?![/paramodus]
Eend is lief.![]()
![]()
Je laat de rest wegquote:
Uhuh, hij laat z'n harem mooi zitten vanavond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat zeg je net .![]()
p.s. die stinkeend zit gewoon mee te lezen volgens mij![]()
All minequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uhuh, hij laat z'n harem mooi zitten vanavond.![]()
Maar ik zal hem helaas moeten missen, want ik moet echt gaan slapen.![]()
![]()
![]()
Dat ga ik onthoudenquote:
Het is nog vroeg... Wie weet duikt ie nog op uit de vijver.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:16 schreef Talitha het volgende:
Uhuh, hij laat z'n harem mooi zitten vanavond.![]()
Maar ik zal hem helaas moeten missen, want ik moet echt gaan slapen.![]()
![]()
![]()
Ja ....dat komt terug als je het niet verwachtquote:
Geil een dreigementquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:23 schreef Soury het volgende:
Ja ....dat komt terug als je het niet verwacht![]()
ik maar ben niet geyl net mn fucking bek verbrand !quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Hallootjessssssssssssssssssssss, is er iemand!!!!
Petraaquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Het hoogtepunt kan nog wel dagen op zich laten wachten .... Dat je het het maar ff weetquote:
Heee poeps .. Wel naar die ava herken niemand meerquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Ik ben ook niet geyl, maar wel tipsy pffff wijntje valt verkeerd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik maar ben niet geyl net mn fucking bek verbrand !
Heb je een auto opgeblazenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik maar ben niet geyl net mn fucking bek verbrand !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |