quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik verdenk die malloten van DGK-subforumdie AH willen saboteren omdat AH DGK wilde boycotten
quote:
Ik kon hem niet vinden in NWSquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar volgens mij is deze dubbel. Ik zal eens zoeken.
Maar dat DGK modje had toch ook al een zak nootjes geopend en teruggelegd in de AHquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar volgens mij is deze dubbel. Ik zal eens zoeken.
Ik ook niet en eerlijk gezegd ben ik nogal verbaasd daraoverquote:
Dat was een geintje en is niet echt gebeurdquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar dat DGK modje had toch ook al een zak nootjes geopend en teruggelegd in de AHdus wie weet waar hij toe in staat is
FOK! was de eerste met dit nieuws:quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:27 schreef kasper het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/21037/0f401738/index.html
Bron: RTVUtrecht.nl
OMFG, het waren dus wellicht geen sesamzaadjes op dat broodje dat ik laatst daar heb gekocht...![]()
Volkomenkut had het filmpje al eerder gepost.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:00 schreef UncleSam het volgende:
[..]
FOK! was de eerste met dit nieuws:
Verse (?) broodjes bij de Albert Heijn
Mag ik één broodje gezond met muis?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik kom er morgen langs, zouden ze het leuk vinden als ik mn Mickey Mouse-oortjes op zou doen?
Nee, die hadden hem gister om 3 uur in de middagquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:05 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Volkomenkut had het filmpje al eerder gepost.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:03 schreef Koewam het volgende:
Nadat ik een keer allemaal strontvliegen had gezien op die 'verse' broodjes, koop ik nooit meer van die AH to Go spullen die daar gebakken zijn.
Dat was op Leiden Centraal trouwens.
De kindertjes in Afrika zouden anders nog dolblij zijn met dat brood!quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Schandalig hoe ze met voedsel om gaan![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |