abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51608519
Het is rustig, en iedereen zit op de bank een film te kijken.
pi_51608553

Amanda kijkt wat moeilijk, zou ze bang zijn voor de preek die mogelijk komt van Brian?
Goedemorgen :W
pi_51608583
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Lady-night het volgende:
Geachte Collega`s-Streamers-Lezers van Nowlive.

Na aanleiding van het gebeuren gisteren avond in de gouden kooi met butler Elly, heb ik toch besloten om u een bericht te sturen, namelijk, dat ik zo geschrokken ben van de reakties van de andere 6 miljonairs en dat het HS virus nu buitengewone proporties aanneemt, namelijk te beginnen bij miljonair Amanda, die openlijk liet blijken er flink last van te hebben, maar bij miljonair Amanda is het dubbel aangeslagen en dat komt omdat zij er ook een blaasontsteking bij heeft, en dat dan de bactièren hun gangentje kunnen gaan, door haar blaasontsteking is ze extra vatbaar,en daarom was ze zo geschrokken van butler Elly dat het spontaan ging opspelen, nu ik ook miljonair Amanda heb kunnen betrappen op dit gevaarlijke virus is genezing echt geboden, een snelle genezing want anders heeft dat meisje de rest van haar leven niks meer aan het urinebuisje want dat wordt namelijk als eerste aangetast door het HS virus.
daar gaat het zich nestelen omdat het een warm plekje is en vaak door miljonair Brian extra wordt aangewakkerd en vermenigvuldigd.
nu ben ik echt genoodzaakt om MIJN Elly het recept mee te geven dat als ze weer de mooie witte villa betreed als eerste eens amanda onder handen moet gaan nemen..........namelijk een week lang opsluiten in een donkere kamer, alleen water en brood, en als ze rare dingen weer gaat roepen over Elly dat ze dan haar mondje moet gaan spoelen met het zogenaamde sopserum "wipperdewip" ook uitgevonden door ondergetekende.
want als er echt niks gaat gebeuren bij miljonair Amanda kan het echt wel eens fout gaan aflopen met haar, dan komen er nog meer verschijnsellen zoals het trekken met de beentjes, zwetende voeten waar geen zalfje tegen bestand is, zwerende lichaamsonderdelen, haaruitval,stinkende porien, trekken met het rechteroog,alleen bij vrouwelijke patienten, bij de mannelijk het linkeroog en op den duur een bocheltje omdat de patient krom gaat lopen, van het na ar beneden kijken omdat het zich schaamd voor deze erge vorm van de ziekte het HS virus of te wel het Huub-Obsessie-Syndroom.
dat Amanda zo tegen Elly heeft gesproken heb ik maar een paar woorden voor, schandelijk, respectloos,laag bij de grond,jalouzie ten top, en ik betreur het ten zeerste dat het deze wending heeft aan genomen, dat Elly zo "te kakken" werd gezet door een meisje van 19.
ik heb ontzettend respect voor Elly ze is een wereldwijf ten top en had hier alleen maar goede bedoelingen mee, dat zij mijn Rusthuis/Inrichting "het zonnetje in huis" zo promoot is helemaal top, want zij ziet ook dat als je eenmaal het virus hebt opgelopen het dan falikant mis met je kan gaan.
ik ga nu weer verder want mijn wachtkamer zit vol met nieuwe patienten die allemaal lijden aan het HS virus en er zitten er ook al een paar met meer verschijnselen waar ik toch echt een oplossing voor moet gaan zoeken..........u hoort nog van mij.

met vriendelijke groet
Dr.Vladimir Zwezerik rusthuis/inrichting "het zonnetje in huis"
Bron Nowlive
pi_51608611
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Als de publieke opinie hard tot ze doordringt, zal er toch wel íets duidelijk worden? Verder denk ik dat DGK een enorme fout heeft gemaakt door Natasia er niet uit te zetten; ook dat zou wel een klap geweest zijn voor de andere vijf.
Maar hoe dringt de publieke opinie nu tot hen door? Internet hebben ze niet meer en kranten en tijdschriften worden alleen maar doorgelaten als het de Febo zint.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:21:36 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51608615
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:14 schreef Lieve het volgende:

[..]

De kooi gaat stoppen, op korte termijn. En wellicht was dat nu juist de bedoeling!
Kan heel goed. Eigenlijk is dit juist nog meer kijkers trekt.
Ik betrek het volgens mij teveel op mijzelf, ik zal nooit smsen, brieven sturen of wat dan ook.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_51608634
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:20 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda kijkt wat moeilijk, zou ze bang zijn voor de preek die mogelijk komt van Brian?
Ze zit hem al te paaien door een vinger in zijn anus te stoppen
pi_51608640
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee dat snap ik, die had al lang weg moeten wezen. Maar door dit soort acties, mailen naar de kamer, politie bellen enz. ja sorry maar ze zitten er nog altijd vrijwillig en ik denk dat sommige streamers een beetje over de top reageren en het een klein beetje verpesten voor streamers die gewoon kijken en alles op mute gooien wanneer het te ver gaat.
Je ziet het resultaat nu al, ze gooien er giga veel streamlocks in, dat is nou niet echt waar we op zitten te wachten.
Begrijp me niet verkeerd, want wat ze zondag hebben gedaan gaat veeeeeeeeeeeeeel te ver, en het is de redactie haar schuld dat ze niet de juiste sancties (lees: exits) hebben gedaan maar nu wordt alles gestreamlocked en daarmee kom je ook niet verder..
het 6-tal gaat net zo goed verder met demoniseren (kutwoord, weet even niets beters) van Lieke (en Huub in iets mindere mate)... Tja, dan gaan de gemoederen natuurlijk hoog oplopen. Redactie had het moment moeten aangrijpen om een heel drastische verandering door te voeren. Exit Natasia wegens fysiek geweld had een uitstekende signaalwerking vanuit kunnen gaan, zoveelste kans laten lopen. (Natasia WIL nota bene naar huis! - is mijn indruk). Daarnaast wil ik nog even persoonlijk kwijt dat ik mijn actie beperk tot het domein van het tien.tv forum
pi_51608703
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:22 schreef tipsch het volgende:

[..]

het 6-tal gaat net zo goed verder met demoniseren (kutwoord, weet even niets beters) van Lieke (en Huub in iets mindere mate)... Tja, dan gaan de gemoederen natuurlijk hoog oplopen. Redactie had het moment moeten aangrijpen om een heel drastische verandering door te voeren. Exit Natasia wegens fysiek geweld had een uitstekende signaalwerking vanuit kunnen gaan, zoveelste kans laten lopen. (Natasia WIL nota bene naar huis! - is mijn indruk). Daarnaast wil ik nog even persoonlijk kwijt dat ik mijn actie beperk tot het domein van het tien.tv forum
jezus wat een warrig zooitje, sorry
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:24:29 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_51608736
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Maar hoe dringt de publieke opinie nu to hen door? Internet hebben ze niet meer en kranten en tijdschriften worden alleen maar doorgelaaten als het de Febo zint.
Door het afzeggen van Til, misschien Carlos en straks het bommetje van het disco-gebeuren.
Natasja loopt de hele dag al te fluisteren tegen Nada, en als ik de flarden beluister, dringt het langzaam door.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:25:41 #10
137949 Disana
pi_51608787
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Maar hoe dringt de publieke opinie nu tot hen door? Internet hebben ze niet meer en kranten en tijdschriften worden alleen maar doorgelaten als het de Febo zint.
Door afzeggingen zoals van Glow Ball. Hoop ik.

Overigens vind ik het wel een beetje zwak van Judith om nu ineens met haar afzegging te komen. Ze is in geen tijden geweest en had allang kunnen zeggen dat ze ook niet meer van plan was te komen; dit lijkt een beetje op meedeinen met de publieke verontwaardiging.
pi_51608793

ma tas is boos op haar kindjes
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:26:05 #12
135305 beequeen
Lost.
pi_51608798
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:23 schreef tipsch het volgende:

[..]

jezus wat een warrig zooitje, sorry
Geeft niet, ik snap wat je bedoelt.
― Mark Twain
pi_51608801
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De giebelkonten zijn weggestuurd.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:26:22 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51608807
quote:

[..]

Oooooh, helemaal met je eens maar soms wint het goed niet van het kwaad, die battle zullen ze zelf uit moeten vechten... Oh nee, de redactie is pro Tasja en Brian KIJK en dat snap ik niet
What the hell, ga ik me hierom druk maken
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_51608822
quote:

[..]

En snap jij nou hoe dat ONMENS aan het privilege ONSCHENDBAAR komt?
pi_51608845
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Overigens vind ik het wel een beetje zwak van Judith om nu ineens met haar afzegging te komen. Ze is in geen tijden geweest en had allang kunnen zeggen dat ze ook niet meer van plan was te komen; dit lijkt een beetje op meedeinen met de publieke verontwaardiging.
Weet je nog hoe JJ naar Stein riep met dat ei?
Waarschijnlijk heeft ze nu gehoord hoe jaap bezig was met zijn onthullingen......
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:27:42 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51608866
Amanda en Nada zijn aangeschoten... Amanda mocht om 18:00 uur al niet meer drinken....
pi_51608884
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Geeft niet, ik snap wat je bedoelt.
mag ik een pammetje van je, alsjeblieft?
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:28:31 #19
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51608904
De redactie is klaar voor de volgende streamlock

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_51608905
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda en Nada zijn aangeschoten... Amanda mocht om 18:00 uur al niet meer drinken....
Ik hoop dat ze zich vanavond helemaal wezenloos zuipt.
pi_51608910
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Je zal daar heel de avond als man tegenaan moeten kijken.Dan word je vanzelf een moordenaar
pi_51608915
Maar als ik het goed begrijp is de x-mannen dus wat te hoog gegrepen voor die twee dozen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:28:53 #23
137949 Disana
pi_51608918
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:27 schreef Carloponti het volgende:

[..]

Weet je nog hoe JJ naar Stein riep met dat ei?
Waarschijnlijk heeft ze nu gehoord hoe jaap bezig was met zijn onthullingen......
'Stijn we hadden een afspraak!!!'

Ik denk niet dat het aan Jaap ligt. Ik denk echt dat ze meedeint op de golven van verontwaardiging.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:29:19 #24
38396 mazaru
pi_51608930
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze zich vanavod helemaal wezenloos zuipt.
En dan met een pump er op los gaat slaan, eens zien of er dan een exit komt.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:29:51 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51608944
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze zich vanavond helemaal wezenloos zuipt.
Brian is al behoorlijk geirriteerd.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:30:09 #26
38396 mazaru
pi_51608957
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef pullup het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is de x-mannen dus wat te hoog gegrepen voor die twee dozen
Iedere film met ondertiteling is bij voorbaat al te hoog gegrepen voor die twee
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:30:48 #27
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_51608979
Welke film ? "X-mannen" zeker ?? Zo'n kinderachtige heldenfilm waar Natasia zich wel in kan vinden.....
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:31:15 #28
130054 demins
We weten niks
pi_51608986
quote:
En ook voor Natasia en waarschijnlijk Dennis. Net als alle voorafgaande films. Ze heb geen gelukkige gesternte bij het uitkiezen van films...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_51608990
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef Disana het volgende:

[..]

JJ, ik vond het toch een teef zeg, dat wijf dacht dt ze de baas vd wereld was
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_51608998
Natasia mag zelfs gewoon fluisteren. Als er iemand dat viswijf op de regels wijst dan gilt ze dat ze maar vuilnisman hadden moeten worden en dat ze hun kop moeten houden.

Dat is normaal? Iemand daarachter spoort niet... en dat is echt een virus dat enge vormen heeft aangenomen. Dit verliest 'achter' maar dat lijkt ze niets uit te maken. Dat kan alleen als het de persoon verder niet zal treffen. Daar zit wellicht de grote fout in het plan van JdM. Dat het Debiellie Flens persoonlijk geen bal uitmaakt. RTL wil haar toch niet met haar achterlijke manier van leiding geven en personeel en kandidaten zoeken!
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:31:55 #31
135305 beequeen
Lost.
pi_51609009
quote:
Alles is te hoog gegrepen voor die mutsen, zeker na het nuttigen van een aantal alcoholische versnaperingen.
― Mark Twain
pi_51609024
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:31 schreef Pavement het volgende:

[..]

Schitterend hoe ze Brian destijds corrigeerde
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:32:18 #33
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51609027
quote:

[..]

Was ze toch ook
Vraag maar aan Brian
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:32:50 #34
130054 demins
We weten niks
pi_51609043
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:29 schreef mazaru het volgende:

[..]

En dan met een pump er op los gaat slaan, eens zien of er dan een exit komt.
Nog vóór ze haar pump weer heeft aangetrokken!
pi_51609063
Het zou me niet verbazen als Naatje binnenkort voor ruzie binnen de bende van 6 zorgt dmv een of andere sexuele uitspatting.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:34:53 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51609112
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze straks alleen nog een wandeling op de hei kunnen doen...
Hee ik wil dat tuig helemaal niet tegenkomen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51609124
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:32 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Was ze toch ook
Vraag maar aan Brian
Ik vraag niks aan brian, kon het zelf wel zien ik walgde van die kop. Ik had op dat moment zelfs respect voor brian (toe hij teef judith aan de telefoon had) maar goed genoeg veren in de aars van brian.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:35:27 #38
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51609137
Ik zat te denken aan een tattoo op mijn rug....

woensdag 18 juli 2007 @ 22:36:04 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51609152
Natasja is zo laag en dom.... zelfs na bijna een jaar heeft ze nog niet door dat dit erg is voor haar kinderen.. School, omgeving.. ik heb het echt met die kleintjes te doen, hoe verstandig zo ook over komen (dat is al bijna zielig) Het zijn kinderen, laat het kinderen zijn dan!!! Die vuile "moeder" zal het waarschijnlijk nooit beseffen.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:36:11 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_51609154
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:31 schreef Lieve het volgende:
Natasia mag zelfs gewoon fluisteren. Als er iemand dat viswijf op de regels wijst dan gilt ze dat ze maar vuilnisman hadden moeten worden en dat ze hun kop moeten houden.
Dat is normaal? Iemand daarachter spoort niet... en dat is echt een virus dat enge vormen heeft aangenomen. Dit verliest 'achter' maar dat lijkt ze niets uit te maken. Dat kan alleen als het de persoon verder niet zal treffen. Daar zit wellicht de grote fout in het plan van JdM. Dat het Debiellie Flens persoonlijk geen bal uitmaakt. RTL wil haar toch niet met haar achterlijke manier van leiding geven en personeel en kandidaten zoeken!
Ik vraag me werkelijk af of er nog iemand met normaal verstand zit bij de FEBO of überhaubt heeft gezeten.
― Mark Twain
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:36:22 #41
130054 demins
We weten niks
pi_51609159
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:35 schreef dgk_fan het volgende:

[afbeelding]
Niks meer aan doen!
pi_51609191
quote:

[afbeelding]
Ik ben blij dat jij af en toe met je comments kom (serieus) ik mag je wel
pi_51609196
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:33 schreef FdW het volgende:
Het zou me niet verbazen als Naatje binnenkort voor ruzie binnen de bende van 6 zorgt dmv een of andere sexuele uitspatting.
Ja, dat schijnt het enige te zijn wat haar bezighoudt, seks met mannen en vrouwen waar ze niks om geeft, met iedereen die een einde aan de jeuk aan haar doos kan bewerkstelligen. (heee, raakt dit woord uit de mode?)
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:38:18 #44
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:38:24 #45
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51609223
Mededeling:

Bij het zien van de gebeurtenissen van afgelopen weekend en kijkend naar gebeurtenissen in het verleden heb ik zondagavond definitief besloten per direct mijn medewerking aan het programma de Gouden Kooi stop te zetten en zal hieraan ook in de toekomst mijn medewerking niet meer verlenen.
Maandag het ik hiervan de redactie van de Gouden Kooi op de hoogte gesteld.
Zoals het programma zich de afgelopen maanden heeft ontwikkeld kan ik mij daarmee, zoals ik ben niet meer vereenzelvigen.
Daarnaast zie ik geen toegevoegde waarde meer van mijn lessen in de Gouden Kooi.
Ik wil alle Vollers, de mensen van Nowlive en FOK! hartelijk bedanken voor hun steun en lieve en leuke berichtjes.
Ik beloof dat jullie me nog tegen zullen komen op de forums!

Met lieve groet,

“Juf”Judith
pi_51609242
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ja, dat schijnt het enige te zijn wat haar bezighoudt, seks met mannen en vrouwen waar ze niks om geeft, met iedereen die een einde aan de jeuk aan haar doos kan bewerkstelligen. (heee, raakt dit woord uit de mode?)
Eigenlijk moeten we terug naar het nette woord flamoes.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:39:04 #47
130054 demins
We weten niks
pi_51609251
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja is zo laag en dom.... zelfs na bijna een jaar heeft ze nog niet door dat dit erg is voor haar kinderen.. School, omgeving.. ik heb het echt met die kleintjes te doen, hoe verstandig zo ook over komen (dat is al bijna zielig) Het zijn kinderen, laat het kinderen zijn dan!!! Die vuile "moeder" zal het waarschijnlijk nooit beseffen.
Van mij mag iedereen die dat wil het Bureau Jeugdzorg platmailen. Materiaal genoeg...
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:39:19 #48
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51609258
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:33 schreef FdW het volgende:
Het begint er op te lijken dat Nadia slim bezig is. Ze is dikke vette maatjes met Amanda, die stemt haar er dus never nooit uit , ook al zit behoorlijk te stoken in de relatie met Amanda en Brian.

Dennis kan ze missen als kiespijn, maar ze houdt hem nog even achter de hand, samen met Jaap.

En waar staat Dennis met z'n terror?

Helemaal nergens
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_51609261
Ik was even sporten dus net ff bijgelezen, maar super dat het uitje van Natasja en Japio niet door gaat, tenminste, zo lijkt het.
Weten de dame en heer het al...??
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_51609268
quote:

[afbeelding]
Moet je doen, en dan volgend jaar in het hoogseizoen op het strand gaan lopen.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:39:52 #51
135305 beequeen
Lost.
pi_51609281
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:35 schreef Pavement het volgende:

[..]

Ik vraag niks aan brian, kon het zelf wel zien ik walgde van die kop. Ik had op dat moment zelfs respect voor brian (toe hij teef judith aan de telefoon had) maar goed genoeg veren in de aars van brian.
Volgens mij vind Brian dat best lekker.
Ik moet even wennen aan je ava, wel mooi.
― Mark Twain
pi_51609301
Ik wil HiDiHo even bedanken dat we gebruik kunnen maken van zijn streams!
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:40:41 #53
137949 Disana
pi_51609309
quote:

[..]

Ik vond haar lessen wel leuk - totdat ze te betrokken raakte.
pi_51609310
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
Mededeling:

Bij het zien van de gebeurtenissen van afgelopen weekend en kijkend naar gebeurtenissen in het verleden heb ik zondagavond definitief besloten per direct mijn medewerking aan het programma de Gouden Kooi stop te zetten en zal hieraan ook in de toekomst mijn medewerking niet meer verlenen.
Zoals het programma zich de afgelopen maanden heeft ontwikkeld kan ik mij daarmee, zoals ik ben niet meer vereenzelvigen.
Daarnaast zie ik geen toegevoegde waarde meer van mijn lessen in de Gouden Kooi.
Ik wil alle Vollers, de mensen van Nowlive en FOK! hartelijk bedanken voor hun steun en lieve en leuke berichtjes.

Met lieve groet,

“Juf”Judith
bibber de bibber NOU EN ? wat denkt ze nu ? Palma de 2e
pi_51609364
Amanda is redelijk rechttoe rechtaan. Nie vooraan gestaan met het uitdelen van hersencellen, maar niemand is z'n eigen maker. Ze is een ramp als je iets wil uitpraten met haar, daarentegen vind ik haar met stemmingen meestal erg goed. Ze kiest redelijk onafhankelijk en laat zich niet leiden door derden, zelfs niet door Brian. Ze ziet er goed uit, siliconen helpen een handje of twee. Ze speelt meestal de echte Amanda, daar geloof ik wel in. Een rasechte VMBO-er. Ze zit wel goed in haar vel en is meestal redelijk te spreken.
pi_51609373
quote:

[afbeelding]
Ik moet zeggen humor heb je
pi_51609375
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ook ik ben HiDiHo dankbaar!
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:42:25 #58
130054 demins
We weten niks
pi_51609381
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef FdW het volgende:

[..]

Probeer je voor te stellen dat Brian dat woord zou kennen en gebruiken! Flamoesj...
Dat blijft niet lang een net woord! En het ís zo'n mooi woord... dat houden we voor ons zelf!
pi_51609387
Nix in terror stand, om bang van te worden..
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
pi_51609388
quote:

[..]

een doos is ook maar een doos.
pi_51609395
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef ozewiesewoze het volgende:

[..]

Ook ik ben HiDiHo dankbaar!
Me 2
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:42:53 #62
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51609404
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef Pavement het volgende:

[..]

Tief toch op vent
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:43:03 #63
137949 Disana
pi_51609412
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Heb je je fonts folder ontdekt?
pi_51609427
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef MissSomebody het volgende:
Nix in terror stand, om bang van te worden..
[afbeelding]
het lijkt op die foto net alsof hij een soortement van tia gehad heeft
pi_51609449
quote:
ik ook had t nog niet gedaan maar stel het zeer op prijs

de rest zuigt
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:44:29 #66
137949 Disana
pi_51609478
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
Mededeling:

Met lieve groet,

“Juf”Judith
Zoals ik al dacht. Graantje meepikken van de publieke verontwaardiging.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:44:31 #67
135305 beequeen
Lost.
pi_51609479
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda is redelijk rechttoe rechtaan. Nie vooraan gestaan met het uitdelen van hersencellen, maar niemand is z'n eigen maker. Ze is een ramp als je iets wil uitpraten met haar, daarentegen vind ik haar met stemmingen meestal erg goed. Ze kiest redelijk onafhankelijk en laat zich niet leiden door derden, zelfs niet door Brian. Ze ziet er goed uit, siliconen helpen een handje of twee. Ze speelt meestal de echte Amanda, daar geloof ik wel in. Een rasechte VMBO-er. Ze zit wel goed in haar vel en is meestal redelijk te spreken.
Vooroordelen en contradictie's
― Mark Twain
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:44:39 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51609488
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef Pavement het volgende:

[..]

Judith is goed.! wat was het lachen toen Huub en Bart zich onder de pooltafel verstopten om maar niet mee te hoeven doen
Judith weet wat ze wil, ze heeft engelengeduld gehad met vooral Brian. Ze heeft voor heel veel plezier gezorgd op de streams.
En ik vind het echt jammer dat ze door alle "terror'zooi niet meer mee doet, dat meen ik.
pi_51609490
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Tief toch op vent
Ik hoop niet dat het je pijn doet, maar mag ik er nog een veertje bijsteken bij jou.
pi_51609504
pi_51609506
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die Dennis-fans leuker vind dan Dennix zelf
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:45:09 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51609509
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
het lijkt op die foto net alsof hij een soortement van tia gehad heeft
Mwah, volgens mij is het zijn "oeps, Sesamstraat op TV.. even concentreren blik"
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:45:46 #73
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51609539
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat het je pijn doet, maar mag ik er nog een veertje bijsteken bij jou.
Volgens mij past het niet meer
pi_51609550
quote:
.

kunnen we daar geen topic over maken, elke keer dat geslijm in de cos

HiDiHo's streams zijn TOP !

Tadaaaaa
pi_51609558
Natasia, de dame met diepe dalen en hoge pieken. Het zorgzame type. Ze kook, doet de was, ruimt de vaat op, troost links en rechts en is gek op aandacht. Een echte vrouwelijke vrouw, die nooit aandacht genoeg kan krijgen. Daarnaast een enorme bitch en vermoedelijk groot geworden op de straat. Ze heeft geleerd om daar voor zichzelf op te komen tegen gelijke types. Dat patroon van verdedigen past ze op iedereen toe die ze tegen komt, niet beseffend dat niet alle mensen van de straat zijn en dat je met velen ook normaal een geschil kunt uitpraten. Ik heb respect voor haar als de beleefdheid van die kinderen zie en vermoed dat ze slimmer is dan menigeen denkt. Ik denk dan ook dat ze van Tien ook aardig wat afgedwongen heeft, anders was ze menig keer al exit geweest.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:46:27 #76
137949 Disana
pi_51609568
quote:

[..]

En dan is Amanda gewoon weer een afgelikte boterham (van voor mijn tijd).
pi_51609590
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:46:58 #78
130054 demins
We weten niks
pi_51609594
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vooroordelen en contradictie's
Ik zou zeggen, leg ze eens genadeloos bloot!
pi_51609597
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Tief toch op vent
nee
pi_51609603
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Judith is goed.! wat was het lachen toen Huub en Bart zich onder de pooltafel verstopten om maar niet mee te hoeven doen
Judith weet wat ze wil, ze heeft engelengeduld gehad met vooral Brian. Ze heeft voor heel veel plezier gezorgd op de streams.
En ik vind het echt jammer dat ze door alle "terror'zooi niet meer mee doet, dat meen ik.
Elk signaal van buiten naar de redactie is welkom om te laten zien dat ze echt te ver zijn gegaan, verkeerde beslissingen hebben genomen en willens en wetens de boel uit de hand hebben laten lopen.
Met zondag als treurig dieptepunt.
pi_51609604
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:47:27 #82
38396 mazaru
pi_51609617
Kleuters

woensdag 18 juli 2007 @ 22:47:37 #83
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51609623
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Behalve Huub en Lieke, kan iedereen haar stem krijgen.
pi_51609646
Nada kan niet echt van Amanda afblijven. De hele tijd die aanrakingen
pi_51609651
pi_51609661
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

OMG durf jij je nog op straat te vertonen met zo'n grote bos veren in je ...

pi_51609667
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Desii het volgende:
ja geven meer terror dan die zitzak
pi_51609668
Ja stomme domme kutwijven de camera's zien jullie wel. Ga zo door daar houwen we van
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_51609680
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef mazaru het volgende:
Kleuters

[afbeelding]
Nu eraf flikkeren
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:48:48 #90
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51609686
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef Pavement het volgende:

[..]

nee
ok
pi_51609705
quote:
Lekker slim. In australie zijn ze ook ooit met 3 stelletjes konijnen begonnen.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:49:32 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51609723
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Wat moet ik me nu inhouden om niet iets te roepen over een stapje naar achteren doen...

Hoewel ik Nadia als aandachtorgel er nog toe in staat zie om het te doen...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51609728
2 hoeren 4 bimbo's 2 millionairs
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:49:55 #94
38396 mazaru
pi_51609740
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:48 schreef farscapevr6 het volgende:

[..]

ja geven meer terror dan die zitzak
Ja, alleen jammer dat als je ze quote, dat je dan beschuldigd wordt van persoonlijke aanvallen
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:49:58 #95
135305 beequeen
Lost.
pi_51609742
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef demins het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, leg ze eens genadeloos bloot!
Daar is de COS niet voor bedoelt. Helaas denken sommige users daar anders over.
― Mark Twain
pi_51609743
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:49 schreef FdW het volgende:

[..]

Lekker slim. In australie zijn ze ook ooit met 3 stelletjes konijnen begonnen.
Dat kinkt errrug eng
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_51609754
Je gaat toch niet stom dronken op het randje van het dak staan met boks handschoenen? Dalijk is Amanda nog dood en dan ook haar haren! :|
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:50:36 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51609773
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natasia, de dame met diepe dalen en hoge pieken. Het zorgzame type. Ze kook, doet de was, ruimt de vaat op, troost links en rechts en is gek op aandacht. Een echte vrouwelijke vrouw, die nooit aandacht genoeg kan krijgen. Daarnaast een enorme bitch en vermoedelijk groot geworden op de straat. Ze heeft geleerd om daar voor zichzelf op te komen tegen gelijke types. Dat patroon van verdedigen past ze op iedereen toe die ze tegen komt, niet beseffend dat niet alle mensen van de straat zijn en dat je met velen ook normaal een geschil kunt uitpraten. Ik heb respect voor haar als de beleefdheid van die kinderen zie en vermoed dat ze slimmer is dan menigeen denkt. Ik denk dan ook dat ze van Tien ook aardig wat afgedwongen heeft, anders was ze menig keer al exit geweest.
En nu nog voor haar kinderen zijn, voor ze opkomen, in bed stoppen... Maar nee, ze is gewoon een egoistische kreng met een enorme plaat voor haar kop. Ze weet niet anders, want ze komt altijd en overal mee weg, zo ook in DGK.
Yairo moet niet zo zeuren hij heeft aandacht genoeg gehad.... Ze is GVD zelfs jaloers op haar zieke zoontje
Ze zei het een paar dagen geleden maar dat heeft ze wel eerder gezegd.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:50:56 #99
130054 demins
We weten niks
pi_51609782
quote:
Natuurlijk, joh! Als je niet over een gezond gevoel voor humor, een gigantisch relativeringsvermogen en een bijna morbide gevoel voor het absurde beschikt, kan je nooit een Dennisfan worden!
pi_51609794
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:51:16 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51609798
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Je gaat toch niet stom dronken op het randje van het dak staan met boks handschoenen? Dalijk is Amanda nog dood en dan ook haar haren! :|
En ze had vandaag net nieuwe extensions gekregen.. zou pure kapitaalverspilling zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51609818
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:52:00 #103
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51609825
Nadia wil PERSE niet mee gaan zwemmen.
pi_51609838
OMG !
pi_51609879
Dennis, de knul is super ijdel. Heeft een hoog vrouwelijk gehalte. Ik zie hem als geducht tegenspeler van Huub. Hij geeft niets persoonlijks bloot, heeft alle tijd en houdt zijn kruit droog. Tot drie keer toe is hij de confrontatie aangegaan met Huub. Tot drie keer toe verloor Huub zichzelf en delfde hij het onderspit. Dennis zal meer moeten laten zien van Tien om een beetje TV te maken. Ik vermoed dat hij binnenkort wel wat los zal komen, zoniet, dat wordt hij eruit geschreven. Ik vind Dennis eigenlijk wel ok tot nu toe. Hij doet niet zo veel fout en beseft dat het een spel is waarbij je een lange adem moet hebben. Huub ziet hem zeker weten als de sterkste speler, naast Brian en Jaap. Daarnaast heeft Dennis Huub al zover dat die oprecht een hekel aan hem heeft. Niet verwonderlijk, 2 keer door hem 200.000 euro boete, een weddenschap verloren en Huub in tranen. Laat Dennis voorlopig maar schuiven, die weet wat hij doet voor zover ik het kan bekijken
pi_51609883
De buren starten continu sexy muziek... ze wachten zeker op een zoenende Amanda & Nadia
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:53:44 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_51609896
Amanda: Ze zijn toch niet overjaard.
― Mark Twain
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:53:53 #108
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51609902
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Om met Amanda te spreken, ik stop een hele pauw in je toges !
pi_51609923
Wat een lieve schat is die Elly toch.
"Ik herken mezelf in jullie, mensen zeiden vroeger tegen mij vroeger ook altijd: stop eens met giechelen."
pi_51609937
zei amandel nou dat action man in t huis woonde?? (doelend op nix???? )
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:54:53 #111
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51609945
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef demins het volgende:
bijna morbide gevoel voor het absurde beschikt, kan je nooit een Dennisfan worden!
Absurde ??
Jullie zien het ECHT niet he dat Dennis de kooi fluitend op zijn vingers wint ??!!
pi_51609958
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
De buren starten continu sexy muziek... ze wachten zeker op een zoenende Amanda & Nadia
Dat zit er volgens mij ook wel aan te komen....
pi_51609975
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

En ze had vandaag net nieuwe extensions gekregen.. zou pure kapitaalverspilling zijn
Sjon moet wat over hebben voor de kijkcijfers.
pi_51609984
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis, de knul is super ijdel. Heeft een hoog vrouwelijk gehalte.
Wat heeft Lieke hem dan gedaan? En waar is zijn vrouwvriendelijkheid dan?
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_51609996
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Dark het volgende:

[..]

Om met Amanda te spreken, ik stop een hele pauw in je toges !
arggggg lekker een pauw uit je kut schijten
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:56:04 #116
175331 Liess
Liess.nl
pi_51610006
Vind het wel leuk voor Amanda dat ze der een 'vriendin' van der eigen leeftijd bij heeft btw.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:56:15 #117
135305 beequeen
Lost.
pi_51610013
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ik je verwijzen naar dit topic?
[De bewoners] Dennis
― Mark Twain
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:56:20 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51610016
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Absurde ??
Jullie zien het ECHT niet he dat Dennis de kooi fluitend op zijn vingers wint ??!!
Om op z'n vingers te kunnen fluiten zal hij ze wel eerst uit zijn zakken moeten halen...
Beetje standaard eigenlijk: als je echt wat wilt verdienen zul je je handen uit je zakken moeten halen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51610026
Als Elly niet binnen was gekomen hadden ze wsl wel gaan zoenen. Nadia wil wel.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:56:54 #120
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_51610042
quote:

[..]

Absurde ??

pi_51610061
Elly heeft een cd'tje van haar vriend Dries Roelvink. Helaas vergeten mee te nemen...
pi_51610062
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dan hadden ze de twee nog maar even moeten laten doordrinken
pi_51610068
quote:
De beleefdheid van haar kinderen komt voort uit terror en niet uit respect. Het is zo iemand die tegen haar kinderen zegt : als je dit niet doet dan . Die kotertjes hebben er schrik voor om een weerwoordje te doen omdat ze daarop zal dreigen met voor die kotertjes hele nare dingen, in plaats van ze te stimuleren. Dat is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen.
pi_51610070
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef Yollie het volgende:

[..]

Wat heeft Lieke hem dan gedaan? En waar is zijn vrouwvriendelijkheid dan?
Hij is gewoon gefrustreerd dat hij homo is dat ie in de knoop zit met zichzelf.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:57:51 #125
156669 Lady-night
dames eerst
pi_51610076
Dank HIDIHO voor het eerst in 2 dagen weer werkende streams....wel handig als je en SV doet....super
Hangplek voor vrije gedachten
pi_51610081
Hebben Huub en Lieke al de kans gehad om de stapel kaarten van vandaag te lezen?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:58:12 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51610088
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon moet wat over hebben voor de kijkcijfers.
Kijkcijfers of niet, als 1 van die stoephoeren met dr bezopen kop doodvalt van het dakterras dan is dat het einde van het programma, nou heb ik niet zo'n moeite met het einde van het programma maar wel als dat is omdat een van die domme dozen een stapje te ver naar achteren heeft gedaan.

Er zijn betere redenen om de stekker er per direct uit te trekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51610109
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef demins het volgende:

[..]

Natuurlijk, joh! Als je niet over een gezond gevoel voor humor, een gigantisch relativeringsvermogen en een bijna morbide gevoel voor het absurde beschikt, kan je nooit een Dennisfan worden!
Jij bent dus een Dennisfan?

[offtopicshotmodus] [/offtopicshotmodus]
Een éénlingweg voert door mijn land
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:58:54 #129
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51610112
quote:

[..]

Absurde ??
Heel misschien, als hij het voor elkaar kan krijgen om z'n handen uit z'n zakken te halen.
pi_51610130
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef farscapevr6 het volgende:
zei amandel nou dat action man in t huis woonde?? (doelend op nix???? )
Doelend op Lieke.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:59:20 #131
111260 Charmian
a little joy
pi_51610131
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef Lady-night het volgende:
Dank HIDIHO voor het eerst in 2 dagen weer werkende streams....wel handig als je en SV doet....super
Ik dacht dat hij er mee gestopt was?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_51610147
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

De beleefdheid van haar kinderen komt voort uit terror en niet uit respect. Het is zo iemand die tegen haar kinderen zegt : als je dit niet doet dan . Die kotertjes hebben er schrik voor om een weerwoordje te doen omdat ze daarop zal dreigen met voor die kotertjes hele nare dingen, in plaats van ze te stimuleren. Dat is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen.
Mag ik uw menining onderschrijven?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_51610156
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben Huub en Lieke al de kans gehad om de stapel kaarten van vandaag te lezen?
Niet in beeld helaas.
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:00:06 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51610163
Wij zijn niet vies van Dries
Q music met Dries Roelvink
pi_51610166
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Mag ik uw menining onderschrijven?
Ik dank u.
pi_51610181
Spannend....
pi_51610185
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

''He homo'' tegen Gordon.
Vindt U dat ik het goed gezegd heb mamma?
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:01:04 #138
130054 demins
We weten niks
pi_51610199
quote:
Die kinderen staan mij na aan het hart, daarom wil ik op dat onderdeel van je analyse reageren. Die beleefdheid, die naar mijn gevoel onnatuurlijke vormen heeft aangenomen, is niet het gevolg van enig opvoedkundig gedrag van Natasia, maar het resultaat een een straffe kadaverdiscipline, zeg maar gerust terror!
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:01:05 #139
143001 Prospera
Verfrissend
pi_51610200
Hey de streams zijn terug
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 23:01:24 #140
135305 beequeen
Lost.
pi_51610220
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kijkcijfers of niet, als 1 van die stoephoeren met dr bezopen kop doodvalt van het dakterras dan is dat het einde van het programma, nou heb ik niet zo'n moeite met het einde van het programma maar wel als dat is omdat een van die domme dozen een stapje te ver naar achteren heeft gedaan.

Er zijn betere redenen om de stekker er per direct uit te trekken.
Toch lijkt het me een mooi einde van de Kooi, dood door ongeval ipv moord.
― Mark Twain
pi_51610230
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef Pavement het volgende:

[..]

Hij is gewoon gefrustreerd dat hij homo is dat ie in de knoop zit met zichzelf.
jup, ken je het verhaal van de rechtsback van de Alphense Boys en Denniks al?
pi_51610249
pi_51610253
Dronken bimbos
Over 100 jaar weet niemand het meer
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:02:20 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51610256
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Die kinderen staan mij na aan het hart, daarom wil ik op dat onderdeel van je analyse reageren. Die beleefdheid, die naar mijn gevoel onnatuurlijke vormen heeft aangenomen, is niet het gevolg van enig opvoedkundig gedrag van Natasia, maar het resultaat een een straffe kadaverdiscipline, zeg maar gerust terror!
Of het gevolg van de opvoeding die anderen regelmatig voor haar op zich genomen hebben.
Het is voor Cheyenne niets nieuws om bij haar tantes in huis te wonen...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_51610267
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef FdW het volgende:

[..]

''He homo'' tegen Gordon.
Vindt U dat ik het goed gezegd heb mamma?
Nou had ik hier op willen reageren met iets heel naars, maar ik ben niet van dat slag volk en je slaat de spijker op zijn kop.
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:02:40 #146
143001 Prospera
Verfrissend
pi_51610271
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn niet vies van Dries
Q music met Dries Roelvink
Ik heb nog nooit muziek van hem gehoord, dus ik ben benieuwd!
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_51610272
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef MissSomebody het volgende:
Spannend....
[afbeelding]
Geweldig, hoe jij altijd dat rotjong op het moment dat hij er op zijn voordeligst op staat weet te cappen
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:02:52 #148
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51610286
Ik lees net op VOL dat Mr. D... aan de misselijkmakende zes de volgende kaart heeft gestuurd.

pi_51610288
Lieke is een goede speelster. Een oud studente psychologie die iets weet van hoe mensen in elkaar steken. De werkster is opgeklommen tot miljonair in spé, Ze doet heel nietjes, beleefd, voorkomend, maar of ze werkelijk zo is als ze doet...? Het kan bijna niet. Ze is TE in veel zaken, zo kán iemand niet zijn in die omstandigheden. Ze is meestal het leukst als ze samen met Huub in bed ligt. Je kunt aan haar zien dat ze dan oprecht vaak lol heeft. Dat lachje kan ze niet faken, dat is echt. Ik vermoed echter dat ze zich sterker voordoet dan ze is. Stiekem heeft ze een hoekje opgezocht om even uit te huilen. Terecht, maar het geeft ook iets aan. Het lijkt gewoon de ideale schoondochter te zijn, maar ik heb enige reserve bij haar. De wijze waarop ze samen met Jaap en Huub Erik eruit speelde, daar lusten de honden geen brood van. Verder vind ik haar vaak erg overtuigd van haar eigen gelijk. Het is misschien nog de leeftijd, een paar jaar ouder en ze zal vermoedelijk daarin veranderen. Of ze echt van Huub houdt? Ze geeft om hem, dat is wel duidelijk. Maar die twee samen buiten de Kooi, daar geloof ik niet in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')