quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef Lady-night het volgende:
Geachte Collega`s-Streamers-Lezers van Nowlive.
Na aanleiding van het gebeuren gisteren avond in de gouden kooi met butler Elly, heb ik toch besloten om u een bericht te sturen, namelijk, dat ik zo geschrokken ben van de reakties van de andere 6 miljonairs en dat het HS virus nu buitengewone proporties aanneemt, namelijk te beginnen bij miljonair Amanda, die openlijk liet blijken er flink last van te hebben, maar bij miljonair Amanda is het dubbel aangeslagen en dat komt omdat zij er ook een blaasontsteking bij heeft, en dat dan de bactièren hun gangentje kunnen gaan, door haar blaasontsteking is ze extra vatbaar,en daarom was ze zo geschrokken van butler Elly dat het spontaan ging opspelen, nu ik ook miljonair Amanda heb kunnen betrappen op dit gevaarlijke virus is genezing echt geboden, een snelle genezing want anders heeft dat meisje de rest van haar leven niks meer aan het urinebuisje want dat wordt namelijk als eerste aangetast door het HS virus.
daar gaat het zich nestelen omdat het een warm plekje is en vaak door miljonair Brian extra wordt aangewakkerd en vermenigvuldigd.
nu ben ik echt genoodzaakt om MIJN Elly het recept mee te geven dat als ze weer de mooie witte villa betreed als eerste eens amanda onder handen moet gaan nemen..........namelijk een week lang opsluiten in een donkere kamer, alleen water en brood, en als ze rare dingen weer gaat roepen over Elly dat ze dan haar mondje moet gaan spoelen met het zogenaamde sopserum "wipperdewip" ook uitgevonden door ondergetekende.
want als er echt niks gaat gebeuren bij miljonair Amanda kan het echt wel eens fout gaan aflopen met haar, dan komen er nog meer verschijnsellen zoals het trekken met de beentjes, zwetende voeten waar geen zalfje tegen bestand is, zwerende lichaamsonderdelen, haaruitval,stinkende porien, trekken met het rechteroog,alleen bij vrouwelijke patienten, bij de mannelijk het linkeroog en op den duur een bocheltje omdat de patient krom gaat lopen, van het na ar beneden kijken omdat het zich schaamd voor deze erge vorm van de ziekte het HS virus of te wel het Huub-Obsessie-Syndroom.
dat Amanda zo tegen Elly heeft gesproken heb ik maar een paar woorden voor, schandelijk, respectloos,laag bij de grond,jalouzie ten top, en ik betreur het ten zeerste dat het deze wending heeft aan genomen, dat Elly zo "te kakken" werd gezet door een meisje van 19.
ik heb ontzettend respect voor Elly ze is een wereldwijf ten top en had hier alleen maar goede bedoelingen mee, dat zij mijn Rusthuis/Inrichting "het zonnetje in huis" zo promoot is helemaal top, want zij ziet ook dat als je eenmaal het virus hebt opgelopen het dan falikant mis met je kan gaan.
ik ga nu weer verder want mijn wachtkamer zit vol met nieuwe patienten die allemaal lijden aan het HS virus en er zitten er ook al een paar met meer verschijnselen waar ik toch echt een oplossing voor moet gaan zoeken..........u hoort nog van mij.
met vriendelijke groet
Dr.Vladimir Zwezerik rusthuis/inrichting "het zonnetje in huis"
Bron Nowlive
Maar hoe dringt de publieke opinie nu tot hen door? Internet hebben ze niet meer en kranten en tijdschriften worden alleen maar doorgelaten als het de Febo zint.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Als de publieke opinie hard tot ze doordringt, zal er toch wel íets duidelijk worden? Verder denk ik dat DGK een enorme fout heeft gemaakt door Natasia er niet uit te zetten; ook dat zou wel een klap geweest zijn voor de andere vijf.
Kan heel goed. Eigenlijk is dit juist nog meer kijkers trekt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:14 schreef Lieve het volgende:
[..]
De kooi gaat stoppen, op korte termijn. En wellicht was dat nu juist de bedoeling!
Ze zit hem al te paaien door een vinger in zijn anus te stoppenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:20 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda kijkt wat moeilijk, zou ze bang zijn voor de preek die mogelijk komt van Brian?
het 6-tal gaat net zo goed verder met demoniseren (kutwoord, weet even niets beters) van Lieke (en Huub in iets mindere mate)... Tja, dan gaan de gemoederen natuurlijk hoog oplopen. Redactie had het moment moeten aangrijpen om een heel drastische verandering door te voeren. Exit Natasia wegens fysiek geweld had een uitstekende signaalwerking vanuit kunnen gaan, zoveelste kans laten lopen. (Natasia WIL nota bene naar huis! - is mijn indruk). Daarnaast wil ik nog even persoonlijk kwijt dat ik mijn actie beperk tot het domein van het tien.tv forumquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, die had al lang weg moeten wezen. Maar door dit soort acties, mailen naar de kamer, politie bellen enz. ja sorry maar ze zitten er nog altijd vrijwillig en ik denk dat sommige streamers een beetje over de top reageren en het een klein beetje verpesten voor streamers die gewoon kijken en alles op mute gooien wanneer het te ver gaat.
Je ziet het resultaat nu al, ze gooien er giga veel streamlocks in, dat is nou niet echt waar we op zitten te wachten.
Begrijp me niet verkeerd, want wat ze zondag hebben gedaan gaat veeeeeeeeeeeeeel te ver, en het is de redactie haar schuld dat ze niet de juiste sancties (lees: exits) hebben gedaan maar nu wordt alles gestreamlocked en daarmee kom je ook niet verder..
jezus wat een warrig zooitje, sorryquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
het 6-tal gaat net zo goed verder met demoniseren (kutwoord, weet even niets beters) van Lieke (en Huub in iets mindere mate)... Tja, dan gaan de gemoederen natuurlijk hoog oplopen. Redactie had het moment moeten aangrijpen om een heel drastische verandering door te voeren. Exit Natasia wegens fysiek geweld had een uitstekende signaalwerking vanuit kunnen gaan, zoveelste kans laten lopen. (Natasia WIL nota bene naar huis! - is mijn indruk). Daarnaast wil ik nog even persoonlijk kwijt dat ik mijn actie beperk tot het domein van het tien.tv forum![]()
Door het afzeggen van Til, misschien Carlos en straks het bommetje van het disco-gebeuren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar hoe dringt de publieke opinie nu to hen door? Internet hebben ze niet meer en kranten en tijdschriften worden alleen maar doorgelaaten als het de Febo zint.
Door afzeggingen zoals van Glow Ball. Hoop ik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar hoe dringt de publieke opinie nu tot hen door? Internet hebben ze niet meer en kranten en tijdschriften worden alleen maar doorgelaten als het de Febo zint.
Geeft niet, ik snap wat je bedoelt.quote:
De giebelkonten zijn weggestuurd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
ma tas is boos op haar kindjes
Oooooh, helemaal met je eens maar soms wint het goed niet van het kwaad, die battle zullen ze zelf uit moeten vechten... Oh nee, de redactie is pro Tasja en Brian KIJK en dat snap ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
het 6-tal gaat net zo goed verder met demoniseren (kutwoord, weet even niets beters) van Lieke (en Huub in iets mindere mate)... Tja, dan gaan de gemoederen natuurlijk hoog oplopen. Redactie had het moment moeten aangrijpen om een heel drastische verandering door te voeren. Exit Natasia wegens fysiek geweld had een uitstekende signaalwerking vanuit kunnen gaan, zoveelste kans laten lopen. (Natasia WIL nota bene naar huis! - is mijn indruk). Daarnaast wil ik nog even persoonlijk kwijt dat ik mijn actie beperk tot het domein van het tien.tv forum![]()
En snap jij nou hoe dat ONMENS aan het privilege ONSCHENDBAAR komt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Weet je nog hoe JJ naar Stein riep met dat ei?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Door afzeggingen zoals van Glow Ball. Hoop ik.
Overigens vind ik het wel een beetje zwak van Judith om nu ineens met haar afzegging te komen. Ze is in geen tijden geweest en had allang kunnen zeggen dat ze ook niet meer van plan was te komen; dit lijkt een beetje op meedeinen met de publieke verontwaardiging.
mag ik een pammetje van je, alsjeblieft?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niet, ik snap wat je bedoelt.![]()
Ik hoop dat ze zich vanavond helemaal wezenloos zuipt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda en Nada zijn aangeschoten... Amanda mocht om 18:00 uur al niet meer drinken....
Je zal daar heel de avond als man tegenaan moeten kijken.Dan word je vanzelf een moordenaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
ma tas is boos op haar kindjes
'Stijn we hadden een afspraak!!!'quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:27 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Weet je nog hoe JJ naar Stein riep met dat ei?
Waarschijnlijk heeft ze nu gehoord hoe jaap bezig was met zijn onthullingen......
En dan met een pump er op los gaat slaan, eens zien of er dan een exit komt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich vanavod helemaal wezenloos zuipt.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich vanavond helemaal wezenloos zuipt.
Iedere film met ondertiteling is bij voorbaat al te hoog gegrepen voor die tweequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef pullup het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is de x-mannen dus wat te hoog gegrepen voor die twee dozen![]()
En ook voor Natasia en waarschijnlijk Dennis. Net als alle voorafgaande films. Ze heb geen gelukkige gesternte bij het uitkiezen van films...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef pullup het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is de x-mannen dus wat te hoog gegrepen voor die twee dozen![]()
JJ, ik vond het toch een teef zeg, dat wijf dacht dt ze de baas vd wereld wasquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Door afzeggingen zoals van Glow Ball. Hoop ik.
Overigens vind ik het wel een beetje zwak van Judith om nu ineens met haar afzegging te komen. Ze is in geen tijden geweest en had allang kunnen zeggen dat ze ook niet meer van plan was te komen; dit lijkt een beetje op meedeinen met de publieke verontwaardiging.
Alles is te hoog gegrepen voor die mutsen, zeker na het nuttigen van een aantal alcoholische versnaperingen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef pullup het volgende:
Schitterend hoe ze Brian destijds corrigeerdequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
JJ, ik vond het toch een teef zeg, dat wijf dacht dt ze de baas vd wereld was![]()
Was ze toch ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
JJ, ik vond het toch een teef zeg, dat wijf dacht dt ze de baas vd wereld was![]()
Nog vóór ze haar pump weer heeft aangetrokken!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan met een pump er op los gaat slaan, eens zien of er dan een exit komt.
Heequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze straks alleen nog een wandeling op de hei kunnen doen...
![]()
Ik vraag niks aan brian, kon het zelf wel zien ik walgde van die kop. Ik had op dat moment zelfs respect voor brian (toe hij teef judith aan de telefoon had) maar goed genoeg veren in de aars van brian.quote:
Ik vraag me werkelijk af of er nog iemand met normaal verstand zit bij de FEBO of überhaubt heeft gezeten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:31 schreef Lieve het volgende:
Natasia mag zelfs gewoon fluisteren. Als er iemand dat viswijf op de regels wijst dan gilt ze dat ze maar vuilnisman hadden moeten worden en dat ze hun kop moeten houden.
Dat is normaal? Iemand daarachter spoort niet... en dat is echt een virus dat enge vormen heeft aangenomen. Dit verliest 'achter' maar dat lijkt ze niets uit te maken. Dat kan alleen als het de persoon verder niet zal treffen. Daar zit wellicht de grote fout in het plan van JdM. Dat het Debiellie Flens persoonlijk geen bal uitmaakt. RTL wil haar toch niet met haar achterlijke manier van leiding geven en personeel en kandidaten zoeken!
Niks meer aan doen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:35 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat te denken aan een tattoo op mijn rug....
[afbeelding]
Ik ben blij dat jij af en toe met je comments kom (serieus) ik mag je welquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:35 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat schijnt het enige te zijn wat haar bezighoudt, seks met mannen en vrouwen waar ze niks om geeft, met iedereen die een einde aan de jeuk aan haar doos kan bewerkstelligen. (heee, raakt dit woord uit de mode?)quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:33 schreef FdW het volgende:
Het zou me niet verbazen als Naatje binnenkort voor ruzie binnen de bende van 6 zorgt dmv een of andere sexuele uitspatting.![]()
Eigenlijk moeten we terug naar het nette woord flamoes.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt het enige te zijn wat haar bezighoudt, seks met mannen en vrouwen waar ze niks om geeft, met iedereen die een einde aan de jeuk aan haar doos kan bewerkstelligen. (heee, raakt dit woord uit de mode?)
Van mij mag iedereen die dat wil het Bureau Jeugdzorg platmailen. Materiaal genoeg...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja is zo laag en dom.... zelfs na bijna een jaar heeft ze nog niet door dat dit erg is voor haar kinderen.. School, omgeving.. ik heb het echt met die kleintjes te doen, hoe verstandig zo ook over komen (dat is al bijna zielig) Het zijn kinderen, laat het kinderen zijn dan!!! Die vuile "moeder" zal het waarschijnlijk nooit beseffen.
Het begint er op te lijken dat Nadia slim bezig is. Ze is dikke vette maatjes met Amanda, die stemt haar er dus never nooit uit , ook al zit behoorlijk te stoken in de relatie met Amanda en Brian.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:33 schreef FdW het volgende:
Het zou me niet verbazen als Naatje binnenkort voor ruzie binnen de bende van 6 zorgt dmv een of andere sexuele uitspatting.![]()
Moet je doen, en dan volgend jaar in het hoogseizoen op het strand gaan lopen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:35 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij vind Brian dat best lekker.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vraag niks aan brian, kon het zelf wel zien ik walgde van die kop. Ik had op dat moment zelfs respect voor brian (toe hij teef judith aan de telefoon had) maar goed genoeg veren in de aars van brian.
Ik vond haar lessen wel leuk - totdat ze te betrokken raakte.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
bibber de bibber NOU EN ? wat denkt ze nu ? Palma de 2equote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
Mededeling:
Bij het zien van de gebeurtenissen van afgelopen weekend en kijkend naar gebeurtenissen in het verleden heb ik zondagavond definitief besloten per direct mijn medewerking aan het programma de Gouden Kooi stop te zetten en zal hieraan ook in de toekomst mijn medewerking niet meer verlenen.
Maandag het ik hiervan de redactie van de Gouden Kooi op de hoogte gesteld.
Zoals het programma zich de afgelopen maanden heeft ontwikkeld kan ik mij daarmee, zoals ik ben niet meer vereenzelvigen.
Daarnaast zie ik geen toegevoegde waarde meer van mijn lessen in de Gouden Kooi.
Ik wil alle Vollers, de mensen van Nowlive en FOK! hartelijk bedanken voor hun steun en lieve en leuke berichtjes.
Ik beloof dat jullie me nog tegen zullen komen op de forums!
Met lieve groet,
“Juf”Judith
Ik moet zeggen humor heb jequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:35 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Ook ik ben HiDiHo dankbaar!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil HiDiHo even bedanken dat we gebruik kunnen maken van zijn streams!
Probeer je voor te stellen dat Brian dat woord zou kennen en gebruiken! Flamoesj...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we terug naar het nette woord flamoes.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Tief toch op ventquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
bibber de bibber NOU EN ? wat denkt ze nu ? Palma de 2e![]()
het lijkt op die foto net alsof hij een soortement van tia gehad heeftquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef MissSomebody het volgende:
Nix in terror stand, om bang van te worden..![]()
[afbeelding]
ik ook had t nog niet gedaan maar stel het zeer op prijsquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Zoals ik al dacht. Graantje meepikken van de publieke verontwaardiging.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
Mededeling:
Bij het zien van de gebeurtenissen van afgelopen weekend en kijkend naar gebeurtenissen in het verleden heb ik zondagavond definitief besloten per direct mijn medewerking aan het programma de Gouden Kooi stop te zetten en zal hieraan ook in de toekomst mijn medewerking niet meer verlenen.
Maandag het ik hiervan de redactie van de Gouden Kooi op de hoogte gesteld.
Zoals het programma zich de afgelopen maanden heeft ontwikkeld kan ik mij daarmee, zoals ik ben niet meer vereenzelvigen.
Daarnaast zie ik geen toegevoegde waarde meer van mijn lessen in de Gouden Kooi.
Ik wil alle Vollers, de mensen van Nowlive en FOK! hartelijk bedanken voor hun steun en lieve en leuke berichtjes.
Ik beloof dat jullie me nog tegen zullen komen op de forums!
Met lieve groet,
“Juf”Judith
Vooroordelen en contradictie'squote:Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda is redelijk rechttoe rechtaan. Nie vooraan gestaan met het uitdelen van hersencellen, maar niemand is z'n eigen maker. Ze is een ramp als je iets wil uitpraten met haar, daarentegen vind ik haar met stemmingen meestal erg goed. Ze kiest redelijk onafhankelijk en laat zich niet leiden door derden, zelfs niet door Brian. Ze ziet er goed uit, siliconen helpen een handje of twee. Ze speelt meestal de echte Amanda, daar geloof ik wel in. Een rasechte VMBO-er. Ze zit wel goed in haar vel en is meestal redelijk te spreken.
Judith is goed.! wat was het lachen toen Huub en Bart zich onder de pooltafel verstopten om maar niet mee te hoeven doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
bibber de bibber NOU EN ? wat denkt ze nu ? Palma de 2e![]()
Ik hoop niet dat het je pijn doet, maar mag ik er nog een veertje bijsteken bij jou.quote:
Mwah, volgens mij is het zijn "oeps, Sesamstraat op TV.. even concentreren blik"quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
het lijkt op die foto net alsof hij een soortement van tia gehad heeft
Volgens mij past het niet meerquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het je pijn doet, maar mag ik er nog een veertje bijsteken bij jou.![]()
![]()
.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef LoveProfusion het volgende:
En dan is Amanda gewoon weer een afgelikte boterham (van voor mijn tijd).quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Elk signaal van buiten naar de redactie is welkom om te laten zien dat ze echt te ver zijn gegaan, verkeerde beslissingen hebben genomen en willens en wetens de boel uit de hand hebben laten lopen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Judith is goed.! wat was het lachen toen Huub en Bart zich onder de pooltafel verstopten om maar niet mee te hoeven doen
Judith weet wat ze wil, ze heeft engelengeduld gehad met vooral Brian. Ze heeft voor heel veel plezier gezorgd op de streams.
En ik vind het echt jammer dat ze door alle "terror'zooi niet meer mee doet, dat meen ik.
Behalve Huub en Lieke, kan iedereen haar stem krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda is redelijk rechttoe rechtaan. Nie vooraan gestaan met het uitdelen van hersencellen, maar niemand is z'n eigen maker. Ze is een ramp als je iets wil uitpraten met haar, daarentegen vind ik haar met stemmingen meestal erg goed. Ze kiest redelijk onafhankelijk en laat zich niet leiden door derden, zelfs niet door Brian. Ze ziet er goed uit, siliconen helpen een handje of twee. Ze speelt meestal de echte Amanda, daar geloof ik wel in. Een rasechte VMBO-er. Ze zit wel goed in haar vel en is meestal redelijk te spreken.
quote:
ja geven meer terror dan die zitzakquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Desii het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die Dennis-fans leuker vind dan Dennix zelf![]()
![]()
okquote:
Lekker slim. In australie zijn ze ook ooit met 3 stelletjes konijnen begonnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Desii het volgende:
![]()
Wat moet ik me nu inhouden om niet iets te roepen over een stapje naar achteren doen...quote:
Ja, alleen jammer dat als je ze quote, dat je dan beschuldigd wordt van persoonlijke aanvallenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja geven meer terror dan die zitzak
Daar is de COS niet voor bedoelt. Helaas denken sommige users daar anders over.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leg ze eens genadeloos bloot!![]()
Dat kinkt errrug engquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Lekker slim. In australie zijn ze ook ooit met 3 stelletjes konijnen begonnen.![]()
En nu nog voor haar kinderen zijn, voor ze opkomen, in bed stoppen... Maar nee, ze is gewoon een egoistische kreng met een enorme plaat voor haar kop. Ze weet niet anders, want ze komt altijd en overal mee weg, zo ook in DGK.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natasia, de dame met diepe dalen en hoge pieken. Het zorgzame type. Ze kook, doet de was, ruimt de vaat op, troost links en rechts en is gek op aandacht. Een echte vrouwelijke vrouw, die nooit aandacht genoeg kan krijgen. Daarnaast een enorme bitch en vermoedelijk groot geworden op de straat. Ze heeft geleerd om daar voor zichzelf op te komen tegen gelijke types. Dat patroon van verdedigen past ze op iedereen toe die ze tegen komt, niet beseffend dat niet alle mensen van de straat zijn en dat je met velen ook normaal een geschil kunt uitpraten. Ik heb respect voor haar als de beleefdheid van die kinderen zie en vermoed dat ze slimmer is dan menigeen denkt. Ik denk dan ook dat ze van Tien ook aardig wat afgedwongen heeft, anders was ze menig keer al exit geweest.
Natuurlijk, joh! Als je niet over een gezond gevoel voor humor, een gigantisch relativeringsvermogen en een bijna morbide gevoel voor het absurde beschikt, kan je nooit een Dennisfan worden!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Desii het volgende:
![]()
En ze had vandaag net nieuwe extensions gekregen.. zou pure kapitaalverspilling zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Je gaat toch niet stom dronken op het randje van het dak staan met boks handschoenen? Dalijk is Amanda nog dood en dan ook haar haren! :|
Om met Amanda te spreken, ik stop een hele pauw in je toges !quote:
Absurde ??quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef demins het volgende:
bijna morbide gevoel voor het absurde beschikt, kan je nooit een Dennisfan worden!
Dat zit er volgens mij ook wel aan te komen....quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
De buren starten continu sexy muziek... ze wachten zeker op een zoenende Amanda & Nadia
Sjon moet wat over hebben voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze had vandaag net nieuwe extensions gekregen.. zou pure kapitaalverspilling zijn
Wat heeft Lieke hem dan gedaan? En waar is zijn vrouwvriendelijkheid dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis, de knul is super ijdel. Heeft een hoog vrouwelijk gehalte.
arggggg lekker een pauw uit je kut schijtenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Om met Amanda te spreken, ik stop een hele pauw in je toges !![]()
Mag ik je verwijzen naar dit topic?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Om op z'n vingers te kunnen fluiten zal hij ze wel eerst uit zijn zakken moeten halen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Absurde ??
Jullie zien het ECHT niet he dat Dennis de kooi fluitend op zijn vingers wint ??!!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Absurde ??
Jullie zien het ECHT niet he dat Dennis de kooi fluitend op zijn vingers wint ??!!
Dan hadden ze de twee nog maar even moeten laten doordrinkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
De buren starten continu sexy muziek... ze wachten zeker op een zoenende Amanda & Nadia
De beleefdheid van haar kinderen komt voort uit terror en niet uit respect. Het is zo iemand die tegen haar kinderen zegt : als je dit niet doet danquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natasia, de dame met diepe dalen en hoge pieken. Het zorgzame type. Ze kook, doet de was, ruimt de vaat op, troost links en rechts en is gek op aandacht. Een echte vrouwelijke vrouw, die nooit aandacht genoeg kan krijgen. Daarnaast een enorme bitch en vermoedelijk groot geworden op de straat. Ze heeft geleerd om daar voor zichzelf op te komen tegen gelijke types. Dat patroon van verdedigen past ze op iedereen toe die ze tegen komt, niet beseffend dat niet alle mensen van de straat zijn en dat je met velen ook normaal een geschil kunt uitpraten. Ik heb respect voor haar als de beleefdheid van die kinderen zie en vermoed dat ze slimmer is dan menigeen denkt. Ik denk dan ook dat ze van Tien ook aardig wat afgedwongen heeft, anders was ze menig keer al exit geweest.
Hij is gewoon gefrustreerd dat hij homo is dat ie in de knoop zit met zichzelf.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef Yollie het volgende:
[..]
Wat heeft Lieke hem dan gedaan? En waar is zijn vrouwvriendelijkheid dan?
Kijkcijfers of niet, als 1 van die stoephoeren met dr bezopen kop doodvalt van het dakterras dan is dat het einde van het programma, nou heb ik niet zo'n moeite met het einde van het programma maar wel als dat is omdat een van die domme dozen een stapje te ver naar achteren heeft gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon moet wat over hebben voor de kijkcijfers.![]()
Jij bent dus een Dennisfan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef demins het volgende:
[..]
Natuurlijk, joh! Als je niet over een gezond gevoel voor humor, een gigantisch relativeringsvermogen en een bijna morbide gevoel voor het absurde beschikt, kan je nooit een Dennisfan worden!![]()
Heel misschien, als hij het voor elkaar kan krijgen om z'n handen uit z'n zakken te halen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Absurde ??
Doelend op Lieke.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef farscapevr6 het volgende:
zei amandel nou dat action man in t huis woonde?? (doelend op nix???? )
Ik dacht dat hij er mee gestopt was?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef Lady-night het volgende:
Dank HIDIHO voor het eerst in 2 dagen weer werkende streams....wel handig als je en SV doet....super
Mag ik uw menining onderschrijven?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De beleefdheid van haar kinderen komt voort uit terror en niet uit respect. Het is zo iemand die tegen haar kinderen zegt : als je dit niet doet dan. Die kotertjes hebben er schrik voor om een weerwoordje te doen omdat ze daarop zal dreigen met voor die kotertjes hele nare dingen, in plaats van ze te stimuleren. Dat is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen.
Niet in beeld helaas.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben Huub en Lieke al de kans gehad om de stapel kaarten van vandaag te lezen?
''He homo'' tegen Gordon.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De beleefdheid van haar kinderen komt voort uit terror en niet uit respect. Het is zo iemand die tegen haar kinderen zegt : als je dit niet doet dan. Die kotertjes hebben er schrik voor om een weerwoordje te doen omdat ze daarop zal dreigen met voor die kotertjes hele nare dingen, in plaats van ze te stimuleren. Dat is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen.
Die kinderen staan mij na aan het hart, daarom wil ik op dat onderdeel van je analyse reageren. Die beleefdheid, die naar mijn gevoel onnatuurlijke vormen heeft aangenomen, is niet het gevolg van enig opvoedkundig gedrag van Natasia, maar het resultaat een een straffe kadaverdiscipline, zeg maar gerust terror!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch lijkt het me een mooi einde van de Kooi, dood door ongeval ipv moord.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijkcijfers of niet, als 1 van die stoephoeren met dr bezopen kop doodvalt van het dakterras dan is dat het einde van het programma, nou heb ik niet zo'n moeite met het einde van het programma maar wel als dat is omdat een van die domme dozen een stapje te ver naar achteren heeft gedaan.
Er zijn betere redenen om de stekker er per direct uit te trekken.
jup, ken je het verhaal van de rechtsback van de Alphense Boys en Denniks al?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
Hij is gewoon gefrustreerd dat hij homo is dat ie in de knoop zit met zichzelf.
Of het gevolg van de opvoeding die anderen regelmatig voor haar op zich genomen hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Die kinderen staan mij na aan het hart, daarom wil ik op dat onderdeel van je analyse reageren. Die beleefdheid, die naar mijn gevoel onnatuurlijke vormen heeft aangenomen, is niet het gevolg van enig opvoedkundig gedrag van Natasia, maar het resultaat een een straffe kadaverdiscipline, zeg maar gerust terror!
Nou had ik hier op willen reageren met iets heel naars, maar ik ben niet van dat slag volk en je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef FdW het volgende:
[..]
''He homo'' tegen Gordon.
Vindt U dat ik het goed gezegd heb mamma?
Ik heb nog nooit muziek van hem gehoord, dus ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn niet vies van Dries
Q music met Dries Roelvink
Geweldig, hoe jij altijd dat rotjong op het moment dat hij er op zijn voordeligst op staat weet te cappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |