abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51608242
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:08 schreef Lady-night het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1613249#1613249
VOL. JJ beeindigd samenwerking
Iedereen houd er dadelijk mee op.Programma word opgeheven en Natasia,Brain en Amanda krijgen de schuld.De rest zijn meelopers.
Eigenlijk zielig,ga je 1 keer terror toevoegen en je verziekt gelijk alles om je heen
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:12:15 #277
16715 Mylene
*schatje*
pi_51608244
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar afgezegde uitjes, mensen als Tilly die (hopelijk) weigeren nog te komen... dat treft dat soort mensen heel direkt. Maar misschien hoop ik te veel.
Alleen Dreams of Beauty blijft komen. Maar die zijn zo mediageil.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:13:37 #278
137949 Disana
pi_51608285
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:12 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik was verbaasd te lezen dat ze er niet voor betaald krijgen. Zitten ze daar elke week minimaal één keer met een delegatie van weet ik hoeveel.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:14:02 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51608298
Amanda en Nada gaan terug naar de film en proberen niet te gaan lachen......
Ze zijn te oud om puber te zijn, grow up!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:14:09 #280
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51608302
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:

[..]

joehoe, in het Party-artikel staat niets over de karatetrap van Natasia en de tackle van Brian.
Hij had maar een beperkte ruimte om te schrijven
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_51608305
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee dat snap ik, die had al lang weg moeten wezen. Maar door dit soort acties, mailen naar de kamer, politie bellen enz. ja sorry maar ze zitten er nog altijd vrijwillig en ik denk dat sommige streamers een beetje over de top reageren en het een klein beetje verpesten voor streamers die gewoon kijken en alles op mute gooien wanneer het te ver gaat.
Je ziet het resultaat nu al, ze gooien er giga veel streamlocks in, dat is nou niet echt waar we op zitten te wachten.
Begrijp me niet verkeerd, want wat ze zondag hebben gedaan gaat veeeeeeeeeeeeeel te ver, en het is de redactie haar schuld dat ze niet de juiste sancties (lees: exits) hebben gedaan maar nu wordt alles gestreamlocked en daarmee kom je ook niet verder..
Als dat incapabele zooitje achter gewoon haar normale verantwoordelijkheid had gedragen was er niets aan de hand geweest.
Door er nu Natasia in ieder geval uit te zetten kunnen ze hun gezichtsverlies in ieder geval beperken. Want iedereen op de wereld ziet hoe Natasia de kar trekt in dit schandaal.

Als je daar als leidinggevenden geen gehoor aan geeft en je eigen woorden meteen te kakken zet door geen enkele regel na te leven zet je jezelf als totaal ongeschikt neer! ( oh ja, de regel Huub mag betalen en Lieke is de klos... die regels gelden wel! Oh toch?)

De kooi gaat stoppen, op korte termijn. En wellicht was dat nu juist de bedoeling!
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:14:19 #282
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51608312
Dit gaat steeds meer lijken op het oude duo 'Erik en Natasia' ...... Aflopende zaak !

Keep the Sunny Side Up
pi_51608347
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:15:33 #284
135305 beequeen
Lost.
pi_51608350
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik was verbaasd te lezen dat ze er niet voor betaald krijgen. Zitten ze daar elke week minimaal één keer met een delegatie van weet ik hoeveel.
Ik geloof dat net zo min als het verhaal van Bianca, dat ze geen streams kijkt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51608358
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar afgezegde uitjes, mensen als Tilly die (hopelijk) weigeren nog te komen... dat treft dat soort mensen heel direkt. Maar misschien hoop ik te veel.
Alles wat positief over H&L binnenkomt verdraaien ze en ze zijn er van overtuigd dat ze gelijk hebben. Tas die even naar achter gaat en 'klaargekomen' weer terug komt. De rest van die trash ziet haar ook en denkt dat ie goed bezig is.

Wat moet er nog gebeuren om dat tuig in het zand te laten bijten?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:15:48 #286
38396 mazaru
pi_51608359
Brian wordt vanavond nog wel para

pi_51608360
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit gaat steeds meer lijken op het oude duo 'Erik en Natasia' ...... Aflopende zaak !

[afbeelding]
Die vervloekte kudt sjaal
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:16:21 #288
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51608380
quote:

[..]

In ruil voor opdrachten bij spelletjes-programma's, spotjes, promo's enz om daar betaald werk te doen .......
Keep the Sunny Side Up
pi_51608388
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[afbeelding]
Terminaal
pi_51608391
t oliemetertje van brrrr begint weer langzaam te overhitten hehehehe
pi_51608406
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:12 schreef schatje het volgende:

[..]

ach, mediageil zijn is niet zo heel erg vind ik persoonlijk. Als bedrijven op die manier een ebetje bekendheid willen krijgen, niets mis mee. Maar wel op de manier zoals het er nu aan toe gaat in de Kooi. En dat DOB daar nu na zondag en eigenlijk de hele afgelopen week, nog steeds wil komen zegt wat over hun waarden en normen.
pi_51608407
quote:

[..]

ongeschoolde josti's ja. Daar heb je busladingen van
pi_51608409
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[afbeelding]
Krijg het bijna niet uit mijn klavier, maar dit haar maakt Delley uiterlijk minder ordinair.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51608425
quote:
[afbeelding]
Hij is leuk
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_51608437
quote:
[afbeelding]
Volgens mioj gaat Brian weer para worden.Hij kijkt al met een blik van waar blijven mijn pillen.........
pi_51608441
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:48 schreef Lady-night het volgende:
Beste Danique,

Als organisator van Festa Productions geef ik een persoonlijke reactie op je mail. In de voorbereiding op het Grootste Discofeest van Europa in de ArenA van Amsterdam hebben wij begin dit jaar de mediastrategie bepaald om Nederland kenbaar te maken wanneer en waar dit dansfeest zou worden gegeven. Naast het uitzenden van reguliere tv- en radiocommercials zijn er ook advertenties geplaatst in tijdschriften en kranten.

Als afgeleide hiervan is besloten om enkele barters aan te gaan. Zoals een lezersactie in de Telegraaf, SMS acties met IP en kaartverkoop via Schoolbank.nl

Daarnaast is er begin dit jaar besloten om een samenwerking aan te gaan met De Gouden Kooi. Wel te verstaan in de setting zoals deze ons toen voor ogen stond.

Ook wij zijn enorm geschrokken van het toenemende (fysieke) geweld, met het afgelopende weekend als dieptepunt van deze soap. Wij keuren dit ook zonder enkele pardon af!

Wij hebben daarom gisteren al besloten, na overleg met de producent van De Gouden Kooi, om ons te distantiëren van deze serie. Wat onder andere concreet betekent dat in de ArenA van Amsterdam geen gasten uit de serie aanwezig zullen zijn en uiteraard dus ook geen meet en greet.

Dit heeft echter een doorlooptijd van 24 uur. Het was voor ons niet mogelijk eerdere (opgenomen) items te laten stoppen.

Wij hopen vanaf vanavond dat er geen connectie meer bestaat tussen De Gouden Kooi en Festa Productions (lees: Het Grootste Discofeest van Europa).

Met vriendelijke groet,

Richard Neuteboom
Directeur Festa Productions

Bron: VOL
Mooi zo!
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:18:35 #297
38396 mazaru
pi_51608471
Elly gaat de pittefoertjes pakken
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:18:42 #298
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51608477
Juf judith gaat op vol meer los laten van de gouden kooi
ze stopt er mee daar en is het zat
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 22:18:48 #299
137949 Disana
pi_51608483
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Alles wat positief over H&L binnenkomt verdraaien ze en ze zijn er van overtuigd dat ze gelijk hebben. Tas die even naar achter gaat en 'klaargekomen' weer terug komt. De rest van die trash ziet haar ook en denkt dat ie goed bezig is.

Wat moet er nog gebeuren om dat tuig in het zand te laten bijten?
Als de publieke opinie hard tot ze doordringt, zal er toch wel íets duidelijk worden? Verder denk ik dat DGK een enorme fout heeft gemaakt door Natasia er niet uit te zetten; ook dat zou wel een klap geweest zijn voor de andere vijf.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:19:22 #300
156669 Lady-night
dames eerst
pi_51608506
Geachte Collega`s-Streamers-Lezers van Nowlive.

Na aanleiding van het gebeuren gisteren avond in de gouden kooi met butler Elly, heb ik toch besloten om u een bericht te sturen, namelijk, dat ik zo geschrokken ben van de reakties van de andere 6 miljonairs en dat het HS virus nu buitengewone proporties aanneemt, namelijk te beginnen bij miljonair Amanda, die openlijk liet blijken er flink last van te hebben, maar bij miljonair Amanda is het dubbel aangeslagen en dat komt omdat zij er ook een blaasontsteking bij heeft, en dat dan de bactièren hun gangentje kunnen gaan, door haar blaasontsteking is ze extra vatbaar,en daarom was ze zo geschrokken van butler Elly dat het spontaan ging opspelen, nu ik ook miljonair Amanda heb kunnen betrappen op dit gevaarlijke virus is genezing echt geboden, een snelle genezing want anders heeft dat meisje de rest van haar leven niks meer aan het urinebuisje want dat wordt namelijk als eerste aangetast door het HS virus.
daar gaat het zich nestelen omdat het een warm plekje is en vaak door miljonair Brian extra wordt aangewakkerd en vermenigvuldigd.
nu ben ik echt genoodzaakt om MIJN Elly het recept mee te geven dat als ze weer de mooie witte villa betreed als eerste eens amanda onder handen moet gaan nemen..........namelijk een week lang opsluiten in een donkere kamer, alleen water en brood, en als ze rare dingen weer gaat roepen over Elly dat ze dan haar mondje moet gaan spoelen met het zogenaamde sopserum "wipperdewip" ook uitgevonden door ondergetekende.
want als er echt niks gaat gebeuren bij miljonair Amanda kan het echt wel eens fout gaan aflopen met haar, dan komen er nog meer verschijnsellen zoals het trekken met de beentjes, zwetende voeten waar geen zalfje tegen bestand is, zwerende lichaamsonderdelen, haaruitval,stinkende porien, trekken met het rechteroog,alleen bij vrouwelijke patienten, bij de mannelijk het linkeroog en op den duur een bocheltje omdat de patient krom gaat lopen, van het na ar beneden kijken omdat het zich schaamd voor deze erge vorm van de ziekte het HS virus of te wel het Huub-Obsessie-Syndroom.
dat Amanda zo tegen Elly heeft gesproken heb ik maar een paar woorden voor, schandelijk, respectloos,laag bij de grond,jalouzie ten top, en ik betreur het ten zeerste dat het deze wending heeft aan genomen, dat Elly zo "te kakken" werd gezet door een meisje van 19.
ik heb ontzettend respect voor Elly ze is een wereldwijf ten top en had hier alleen maar goede bedoelingen mee, dat zij mijn Rusthuis/Inrichting "het zonnetje in huis" zo promoot is helemaal top, want zij ziet ook dat als je eenmaal het virus hebt opgelopen het dan falikant mis met je kan gaan.
ik ga nu weer verder want mijn wachtkamer zit vol met nieuwe patienten die allemaal lijden aan het HS virus en er zitten er ook al een paar met meer verschijnselen waar ik toch echt een oplossing voor moet gaan zoeken..........u hoort nog van mij.

met vriendelijke groet
Dr.Vladimir Zwezerik rusthuis/inrichting "het zonnetje in huis"
Bron Nowlive
Hangplek voor vrije gedachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')