Iedereen houd er dadelijk mee op.Programma word opgeheven en Natasia,Brain en Amanda krijgen de schuld.De rest zijn meelopers.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:08 schreef Lady-night het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1613249#1613249
VOL. JJ beeindigd samenwerking
Alleen Dreams of Beauty blijft komen. Maar die zijn zo mediageil.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar afgezegde uitjes, mensen als Tilly die (hopelijk) weigeren nog te komen... dat treft dat soort mensen heel direkt. Maar misschien hoop ik te veel.
Ik was verbaasd te lezen dat ze er niet voor betaald krijgen. Zitten ze daar elke week minimaal één keer met een delegatie van weet ik hoeveel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen Dreams of Beauty blijft komen. Maar die zijn zo mediageil.
Hij had maar een beperkte ruimte om te schrijvenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
joehoe, in het Party-artikel staat niets over de karatetrap van Natasia en de tackle van Brian.
Als dat incapabele zooitje achter gewoon haar normale verantwoordelijkheid had gedragen was er niets aan de hand geweest.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, die had al lang weg moeten wezen. Maar door dit soort acties, mailen naar de kamer, politie bellen enz. ja sorry maar ze zitten er nog altijd vrijwillig en ik denk dat sommige streamers een beetje over de top reageren en het een klein beetje verpesten voor streamers die gewoon kijken en alles op mute gooien wanneer het te ver gaat.
Je ziet het resultaat nu al, ze gooien er giga veel streamlocks in, dat is nou niet echt waar we op zitten te wachten.
Begrijp me niet verkeerd, want wat ze zondag hebben gedaan gaat veeeeeeeeeeeeeel te ver, en het is de redactie haar schuld dat ze niet de juiste sancties (lees: exits) hebben gedaan maar nu wordt alles gestreamlocked en daarmee kom je ook niet verder..
Ik geloof dat net zo min als het verhaal van Bianca, dat ze geen streams kijkt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was verbaasd te lezen dat ze er niet voor betaald krijgen. Zitten ze daar elke week minimaal één keer met een delegatie van weet ik hoeveel.
Alles wat positief over H&L binnenkomt verdraaien ze en ze zijn er van overtuigd dat ze gelijk hebben. Tas die even naar achter gaat en 'klaargekomen' weer terug komt. De rest van die trash ziet haar ook en denkt dat ie goed bezig is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar afgezegde uitjes, mensen als Tilly die (hopelijk) weigeren nog te komen... dat treft dat soort mensen heel direkt. Maar misschien hoop ik te veel.
Die vervloekte kudt sjaalquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit gaat steeds meer lijken op het oude duo 'Erik en Natasia' ...... Aflopende zaak !
[afbeelding]
In ruil voor opdrachten bij spelletjes-programma's, spotjes, promo's enz om daar betaald werk te doen .......quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was verbaasd te lezen dat ze er niet voor betaald krijgen. Zitten ze daar elke week minimaal één keer met een delegatie van weet ik hoeveel.
Terminaalquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit gaat steeds meer lijken op het oude duo 'Erik en Natasia' ...... Aflopende zaak !
[afbeelding]
ach, mediageil zijn is niet zo heel erg vind ik persoonlijk. Als bedrijven op die manier een ebetje bekendheid willen krijgen, niets mis mee. Maar wel op de manier zoals het er nu aan toe gaat in de Kooi. En dat DOB daar nu na zondag en eigenlijk de hele afgelopen week, nog steeds wil komen zegt wat over hun waarden en normen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen Dreams of Beauty blijft komen. Maar die zijn zo mediageil.
ongeschoolde josti's ja. Daar heb je busladingen vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Krijg het bijna niet uit mijn klavier, maar dit haar maakt Delley uiterlijk minder ordinair.quote:
Hij is leukquote:
Volgens mioj gaat Brian weer para worden.Hij kijkt al met een blik van waar blijven mijn pillen.........quote:
Mooi zo!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:48 schreef Lady-night het volgende:
Beste Danique,
Als organisator van Festa Productions geef ik een persoonlijke reactie op je mail. In de voorbereiding op het Grootste Discofeest van Europa in de ArenA van Amsterdam hebben wij begin dit jaar de mediastrategie bepaald om Nederland kenbaar te maken wanneer en waar dit dansfeest zou worden gegeven. Naast het uitzenden van reguliere tv- en radiocommercials zijn er ook advertenties geplaatst in tijdschriften en kranten.
Als afgeleide hiervan is besloten om enkele barters aan te gaan. Zoals een lezersactie in de Telegraaf, SMS acties met IP en kaartverkoop via Schoolbank.nl
Daarnaast is er begin dit jaar besloten om een samenwerking aan te gaan met De Gouden Kooi. Wel te verstaan in de setting zoals deze ons toen voor ogen stond.
Ook wij zijn enorm geschrokken van het toenemende (fysieke) geweld, met het afgelopende weekend als dieptepunt van deze soap. Wij keuren dit ook zonder enkele pardon af!
Wij hebben daarom gisteren al besloten, na overleg met de producent van De Gouden Kooi, om ons te distantiëren van deze serie. Wat onder andere concreet betekent dat in de ArenA van Amsterdam geen gasten uit de serie aanwezig zullen zijn en uiteraard dus ook geen meet en greet.
Dit heeft echter een doorlooptijd van 24 uur. Het was voor ons niet mogelijk eerdere (opgenomen) items te laten stoppen.
Wij hopen vanaf vanavond dat er geen connectie meer bestaat tussen De Gouden Kooi en Festa Productions (lees: Het Grootste Discofeest van Europa).
Met vriendelijke groet,
Richard Neuteboom
Directeur Festa Productions
Bron: VOL
Als de publieke opinie hard tot ze doordringt, zal er toch wel íets duidelijk worden? Verder denk ik dat DGK een enorme fout heeft gemaakt door Natasia er niet uit te zetten; ook dat zou wel een klap geweest zijn voor de andere vijf.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alles wat positief over H&L binnenkomt verdraaien ze en ze zijn er van overtuigd dat ze gelijk hebben. Tas die even naar achter gaat en 'klaargekomen' weer terug komt. De rest van die trash ziet haar ook en denkt dat ie goed bezig is.
Wat moet er nog gebeuren om dat tuig in het zand te laten bijten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |